Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haluaisi ampua eläimiä

Vierailija
12.10.2025 |

On koulussa kuullut metsästyksestä, niin miten lapset voi mennä metsästysseuran mukaan ampumaan? Kuulin, että esim. seurakunnan kautta voisi päästä, mutta lapsi ei ole uskovainen. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurakunnat kysele onko lapsi uskovainen, ottavat mielellään mukaan ammuskelemaan, niin voivat samalla tuutata propagandaansa herkässä iässä olevalle. 

Vierailija
2/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lapselle ase ja vie itse metsään. Ei siihen tarvi mitään metsästysseuraa, että voi ampua esim. jäniksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terve lapsi. Vie ennemmin lääkäriin.

Vierailija
4/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lapselle ase ja vie itse metsään. Ei siihen tarvi mitään metsästysseuraa, että voi ampua esim. jäniksiä. 

Ei tarvitse metsästysseuraa, mutta ase-, metsästys- ja maanomistajan luvat nyt kuitenkin.

Vierailija
5/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja metsältä palasi vain lapsi ja pyssy 🐇👼🔫

Vierailija
6/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse metsästysseuraa, mutta ase-, metsästys- ja maanomistajan luvat nyt kuitenkin.

Maanomistajat ovat usein vuokranneet maidensa metsästysoikeuden seuroille. Silloin vain seuran jäsenet saavat metsästää tai jäsenen kanssa voi vieras erillisellä luvalla usein maksua vastaan metsästää. Poikkeuksia toki on, kaikki eivät vuokraa seuralle. Lisäksi on valtion maita joille voi erikseen maksullisen luvan saada.

Vierailija
7/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen murhaaja on joskus kiduttanut tai tappanut eläimiä ennen varsinaista ihmisen tappamista. Vie lapsi lääkärille, jos et itse osaa opettaa, että tappaminen on väärin.

Vierailija
8/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terve lapsi. Vie ennemmin lääkäriin.

Metsästys on terve harrastus ja vieläpä niin päin, että aselupia annetaan lähtökohtaisesti vain tervepäisille.

Vierailija
9/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske ampua itsensä. Sairas perhe.

Kukahan se täällä sairas on? kysyn vaan... ruoan hankinnassa metsästämällä ja kalastamalla ei ole mitään sairasta.

Vierailija
10/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen murhaaja on joskus kiduttanut tai tappanut eläimiä ennen varsinaista ihmisen tappamista. Vie lapsi lääkärille, jos et itse osaa opettaa, että tappaminen on väärin.

Hitler oli vegaani ja eläintensuojelija.

Vierailija
11/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske ampua itsensä. Sairas perhe.

Tuollaiset kehotukset ovat sairaan mielen tuotoksia.

Vierailija
12/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikolla ampuu sorsan, niin tulee haulikeittoa.

Vierailija
13/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä hammaslääkäriliiton korvia huumaavaa hiljaisuutta lyijyhaulikiellon suhteen. Toki omat bisnekset kasvavat.

Vierailija
14/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa pennulle joku järkevämpi harrastus. Kyllä se riittää, kun saa armeijassa vähän aikaa käsitellä kivääriä. Kotiutuessa on sitten vielä hitusen tyhmempi kuin armeijaan mennessä. Suosittelen lämpimästi armeijasta kieltäytymistä. 

Vierailija
15/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uppoa yksikään hauli kun tuli lyijykielto.  Siitäkin voi kiittää viherhumppaa, heinikot täynnä haavakoita.

Vierailija
16/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakin syönyt ruisleipää.  Se on todella vaarallista.

Vierailija
17/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi kyseessä? Hänen tarvitsee ensimmäisenä hankkia metsästyslupa. Ei ole mikään kauhean vaikea juttu kai. Alle 15 vuotiaat saa metsästää ainoastaan täysi-ikäisen läsnäollessa. 15 vuotiaasta eteenpäin voi hankkia rinnakkaisluvan vanhemman aseeseen ja metsästää itsenäisesti.

Vierailija
18/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ollut vegaani. Huumeiden käyttäjä kylläkin.

Vierailija
19/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalin, Mao, Mussolini, Kim Jon Il, putin jne. jne. olivat tai ovat sekasyöjiä. Mitä siitä pitäisi päätellä?

Vierailija
20/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on surkea ampuja silloin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan