Hatrik Laine. Vuoden urheilija? (eilisen jälkeen)
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi lukita, uskomatonta inttämistä.
Kyllä.
"Asiantuntijat" vähän vauhdissa.
Jos kirjoitit tuon tätä viestiä edeltävän viestin, olet ihan yhtä lailla tällainen "asiantuntija".
Mä olen pelaaja. En ole mikään hypeä tekevä "asiantuntija".
Minua kutkuttaisi kaikista eniten AINA päästä jäille niiden kaljamahaisten hypettäjien ja asiantuntijoiden kanssa. Saisivat vähän perspektiiviä mölinöihinsä :D
Joo, ja elokuvakriitikoiden pitäisi tehdä parempa elokuvia ollakseen kykeneväisiä arvoimaan elokuvia.
Toisten laulutaitoa kritisoivien pitäisi itse laulaa paremmin.
jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi lukita, uskomatonta inttämistä.
Kyllä.
"Asiantuntijat" vähän vauhdissa.
Jos kirjoitit tuon tätä viestiä edeltävän viestin, olet ihan yhtä lailla tällainen "asiantuntija".
Minua kutkuttaisi kaikista eniten AINA päästä jäille niiden kaljamahaisten hypettäjien ja asiantuntijoiden kanssa. Saisivat vähän perspektiiviä mölinöihinsä :D
Joo, ja elokuvakriitikoiden pitäisi tehdä parempa elokuvia ollakseen kykeneväisiä arvoimaan elokuvia.
Toisten laulutaitoa kritisoivien pitäisi itse laulaa paremmin.
Olisi vaan kiva nähdä, miten pitkään ne jaksais lässyttää pask"aa 160-180 sykealueella, vai menisikö taju, vai muuttuisiko koko touhu itkuiseksi, katkeraksi valittamiseksi.
Vaikka en minäkään enää ole parhaassa kunnossa, enkä ole parikymppinen.
jne.
Paskalaine vei täysin yliarvostetulla rannevedollaan Jetsin johtoon, totuuden vastaisesti vielä liikkeestä. Ei tosin lasketa, koska tuli ylivoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan esitelmöitte kuinka Brett Hull ei ollut myöskään mikään huippupelaaja?
Kyllähän Brett Hull huippupelaaja oli, mutta huikeista maalimääristään huolimatta pelaajana vielä kaukana esimerkiksi Yzermanin, Sakicin ja Lemieux'n tasosta. Kukaan edellämainituista ei yltänyt Hullin maalilukemiin, mutta muilla ominaisuuksillaan he tekivät itsestään paljon tärkeämmän joukkueelleen kuin Hull. Ei parasta pelaajaa pelkissä maalimäärissä voi mitata.
Huomenta "asiantuntijat", onko pää kipee. Mä lähden aamujäille. Heipat.
Homehtukaa krapulapieruihinne.
Olipahan nämäkin pelit taas muistutus siitä, että eipä jaksa viasattia ostaa, koska Mäkinen on rasittava ja pas"ka selostaja.
Pelaaminen on hauskempaa, kuin seuraaminen ja vajaaälyisen pas"kan kuunteleminen.
Mites Edis Tatli? Talk about those moves on the floor! Oikia multitaletti.
Mikael Granlund, Mikko Rantanen, Aleksander Barkov ja Sebastian Aho ovat kaikki sellaisia tavallisia, vaatimattoman oloisia suomalaisia. Patrik Laine on toista maata, hän osaa rohkeasti kehua itseään pelien jälkeen ja on hyvin itsevarman oloinen. Jopa leuhkan oloinen.
Sen takia hänestä on niin paljon juttuja lehdistössä, koska hänen persoonansa erottuu muista nuorista suomalaisista kiekkoilijoista.
Teemu Selänne on erittäin ei-suomalainen luonteeltaan, avoin, ylpeä itsestään, esitellyt aina kotinsa ja perheensä julkisuudessa, kova bilettämään, antaa rahan näkyä jne. Lehdistölle unelmatapaus.
Sitten taas Lauri Markkanen, joka on koripallon supertähti, on lehdistölle paljon mitättömämpi, koska Lauri ei juuri kerro yksityiselämästään, ei anna perhehaastatteluja, on hiljainen ja lehdistön kannalta tylsä nuorukainen. Lauri ei biletä eikä juo alkoholia, vierasreissuillaankin vietti aikaa lähinnä hotellihuoneessa.