Miksi tällä palstalla ilkeillään?
Kommentit (8)
Eräässä kirjasta luin kauan sitten mielenpainuneen lauseen " Mitä tyhmempi ihminen, sen hauskempi luulee olevansa. Tyhmä ihminen kuvittelee, että on jotenkin hienoa loukata toista".
Olenkohan tunnesokea, kun en edes huomaa koko ilkeilyä? Joskus olen lukenut täällä jotain sairaita kommentteja, mutta sellaisia on kaikilla palstoilla. Ehkä käyn täällä liian harvoin.
T rolleista. Seonneet ihmiset kirjoittavat keksityistä "ongelmista" ja vähitellen jokaisen viestin takana olettaa olevan t rollin.
Provot ja muut selvästi keksityt jutut ärsyttävät niin paljon että herättävät halun ilkeillä. Ainakin minulla. Aidon tuntuiset aloitukset saavat minulta asiallisia vastauksia ja näkisin niitä mielellään enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan tunnesokea, kun en edes huomaa koko ilkeilyä? Joskus olen lukenut täällä jotain sairaita kommentteja, mutta sellaisia on kaikilla palstoilla. Ehkä käyn täällä liian harvoin.
Sun täytyy olla tosi sokea jos et oo hokannu🙃
Tahtoopa se ihmismielen raadollisempi esiintyä ku anonyyminä saa ilman vastuuta olla. Ilmeisesti heille tulee hyvä olo epäasiallisesta käytöksestä🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Täällä taitaa käydä paljon ihmisiä ajankulukseen purkamassa omaa pahaa oloaan. On niin helppo heitellä ilkeyksiä anonyymisti.
Onhan täällä myös aloituksia, jotka ovat todella älyttömiä, mutta ei niihin kannata reagoida mitenkään; ei kommentoida, ei ylä- eikä alapeukuttaa.
Tämä paikka on täynnä elämäänsä pettyneitä ja kyllästyneitä mitättömyyksiä, jotka purkavat epämääräistä mustaa möykkyä sielustaan tuntemattomille ivaillen.
koska voi