Kaveri lainaa peräkärryäni "kevyen" muuttokuormaan. Kesken illan tuleekin soitto että kaverin matka on päättynyt ajokieltoon.
Selviää että kärryssä on massiivinen ylikuorma, se on lastattu väärin ja huolimattomasti ja ettei sitä olisi lainkaan saanut vetää kaverin autolla.
Lähdetään avovaimon kanssa parhaillaan katsomaan tilannetta. Tehdään vielä niin että vaimo ajaa ja minä seuraan apukuskin paikalta keskustelun kulkua. Aikaa on n. 40 minuuttia. Onko ehdotuksia siitä mitä tehdään?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviää että kärryssä on massiivinen ylikuorma, se on lastattu väärin ja huolimattomasti ja ettei sitä olisi lainkaan saanut vetää kaverin autolla.
Lähdetään avovaimon kanssa parhaillaan katsomaan tilannetta. Tehdään vielä niin että vaimo ajaa ja minä seuraan apukuskin paikalta keskustelun kulkua. Aikaa on n. 40 minuuttia. Onko ehdotuksia siitä mitä tehdään?Miksi lainasit kärryä jonka ristiinkytkentä ei kaverin autoon käy?
Tuliko kaverin auto yllätyksenä muka?
Tiedän mikä auto hänellä on ja kerroin millaisella autolla kärryäni saa vetää. Oletin että hän tekee oikean päätöksen sen tiedon perusteella.
Eli itse maximakuskina et sekuntiakaan epäillyt kun kaveri ajatteli laittaa ison kärrysi fiatpandaan?
Oletko tietoinen sovitepaloista??