Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri lainaa peräkärryäni "kevyen" muuttokuormaan. Kesken illan tuleekin soitto että kaverin matka on päättynyt ajokieltoon.

Vierailija
01.11.2018 |

Selviää että kärryssä on massiivinen ylikuorma, se on lastattu väärin ja huolimattomasti ja ettei sitä olisi lainkaan saanut vetää kaverin autolla.
Lähdetään avovaimon kanssa parhaillaan katsomaan tilannetta. Tehdään vielä niin että vaimo ajaa ja minä seuraan apukuskin paikalta keskustelun kulkua. Aikaa on n. 40 minuuttia. Onko ehdotuksia siitä mitä tehdään?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat 2 ja 3 sen jo kertoivatkin. Kaverin hölmöily ei kuulu sulle, hoitakoon oman mokansa jälkipyykit itse.

Voiko minua (tai vaimoa) syyttää mistään jos esimerkiksi sade tuhoaa kaverin elektroniikan?

Ei voida. Paitsi av:n ääliöt, jotka nyt syyllistää kaikkia kaikesta.

Vierailija
22/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan paikalla ja ylikuormaa on. Kärryssä on jouset pohjassa. Jostain syystä poliisi on vielä täällä. Jos nyt tehdään niin että lempataan kärry tyhjäksi ja annetaan kaverin miettiä kuormaa myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakuovelle.com paikalle, kaveri muuttamaan sillä ja sinä otat tyhjennetyn kärrin ja ajat lähimpään baariin vetämään kännit....sullahan on kuski mukana.

Vierailija
24/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuva viipyy?? .jpeg or did not happen!!?

Vierailija
25/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekaluista ei saa ylikuormaa vaikka lastais kuinka,vai oliko betoniset huonekalut?

Eikä varsinkaan tule mitään ajokieltoja,,Porvoon juttuja.

Sanoiko kukaan mitä piti kuljettaa?

Joo tuo avaaja.

Vierailija
26/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekaluista ei saa ylikuormaa vaikka lastais kuinka,vai oliko betoniset huonekalut?

Eikä varsinkaan tule mitään ajokieltoja,,Porvoon juttuja.

Sanoiko kukaan mitä piti kuljettaa?

Joo tuo avaaja.

Puhuttiin muuttokuormasta. Siinä voi olla muutakin kun huonekaluja.

Vierailija
27/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviää että kärryssä on massiivinen ylikuorma, se on lastattu väärin ja huolimattomasti ja ettei sitä olisi lainkaan saanut vetää kaverin autolla.

Lähdetään avovaimon kanssa parhaillaan katsomaan tilannetta. Tehdään vielä niin että vaimo ajaa ja minä seuraan apukuskin paikalta keskustelun kulkua. Aikaa on n. 40 minuuttia. Onko ehdotuksia siitä mitä tehdään?

Miksi lainasit kärryä jonka ristiinkytkentä ei kaverin autoon käy?

Tuliko kaverin auto yllätyksenä muka?

Vierailija
28/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat 2 ja 3 sen jo kertoivatkin. Kaverin hölmöily ei kuulu sulle, hoitakoon oman mokansa jälkipyykit itse.

Voiko minua (tai vaimoa) syyttää mistään jos esimerkiksi sade tuhoaa kaverin elektroniikan?

Ihan niinku se "elektroniikka" ei mahtuisi jonkun teidän autoon tai pressun alle.

Vai ylilastasiko kaverisi muka peräkärrysi kuomusta läpi?

Vierailija
29/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan paikalla ja ylikuormaa on. Kärryssä on jouset pohjassa. Jostain syystä poliisi on vielä täällä. Jos nyt tehdään niin että lempataan kärry tyhjäksi ja annetaan kaverin miettiä kuormaa myöhemmin.

Pilasit lopullisesti alunperinkin 2/5 provon.

Mars kirjoituskursseille!

Vierailija
30/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mikä auto hänellä on ja kerroin millaisella autolla kärryäni saa vetää. Oletin että hän tekee oikean päätöksen sen tiedon perusteella.

Vierailija
31/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan minulta pyydettiin apua auton ja peräkärryn kanssa. Tottakai laitoin muulin kiinni autoon ja ajoin paikallisen rautakaupan pihaan. Kaveria pitää auttaa aina! No auttaminen loppui nopsaan kun sain tietää mitä pitäisi kuljettaa 40 km matka....

Vuolukivet mistä tehdään takka! Painoa n. 1200kg ja minun muulin kantavuus n. 500 kiloa. Kuulemma peräkärry kestää hieman enemmän painoa. Sanoin joo voi olla mutta minun pinna ei kestä ääliöitä. 

Vierailija
32/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mikä auto hänellä on ja kerroin millaisella autolla kärryäni saa vetää. Oletin että hän tekee oikean päätöksen sen tiedon perusteella.

Porvoon poliisi varmaan siunailee mielessään että nyt saatiin peräkärryn omistaja paikalle ja päästään purkamaan ylimääräiset henkilöautoon, mutta kaveri vain somettaa :D

Vierailija
33/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinku se "elektroniikka" ei mahtuisi jonkun teidän autoon tai pressun alle.

Ei kaikissa kärryissä ole kuomua. 

Vierailija
34/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jälkiviisasta, mutta älä ikinä lainaa työkaluja kenellekään!

Vierailija
35/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainassa ei tavara parane.

Vierailija
36/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikissa kärryissä ole kuomua. 

No sittenhän se kastuu muutenkin??

Vierailija
37/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Porvoossa ole muuta katseltavaa sinulle ja avovaimollesi?

Vierailija
38/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin peräkärryyn ja omaan autoon 13-piikkisen sähköliittimen siltä varalta että joku kysyy lainaksi.

Vierailija
39/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon poliisi varmaan siunailee mielessään että nyt saatiin peräkärryn omistaja paikalle ja päästään purkamaan ylimääräiset henkilöautoon, mutta kaveri vain somettaa :D

Porvoon poliisi kysyy, että "mitä ne asiaan sanoo av:llä? Miten tehdään?" 😂😂😂

0/5

Vierailija
40/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjan painavia tavaroita jos kerran "muutokuormasta" saa ylipainoa normaaliin peräkärryyn.

Mikä telttakärry oikein on kyseessä?