Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä nuo Ranskalaiset oikein syö kun on niin hoikkia?

Vierailija
01.11.2018 |

Kertokaa joku jos tiedätte, tuntuu että ovat ihan järjestään hoikkia lyhyetkin? Miten ihmeessä? Onko täällä ranskatietäjiä?

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti syön. Aamupala: cappucino ja croisantti, lounas: porkkanasosekeitto, välipala: smoothie ja illallinen: lohta tai kanaa ja salaattia tai vihanneksia. Kävelen tai pyöräilen, uimahallia ja portaat hissin sijaan. Terveisin pieni ja siro ranskatar.

Ai ettäkö ihan joka päivä croissantti? Pakko kysyä minkä mittainen/painoinen olet noilma eväillä

Olen suomalainen, 60 v., 159 cm ja 53 kg. Lounas ja illallinen vaihtaa paikka. Olen niin nälissäni puolen päivän aikaan, että on pakko syödä tukevampi lounas. Illalla ei sitten niinkään nälätä. Syön myös muutakin lihaa, en kyllä usein. Mutta joskus kunnon pihvi tekee hyvää. No ehkä vähän ähky olo, mutta pai kertaa vuodessa ihan hyvää. Varsinkin nyt Lidlin croisanttien aikaan syön joka päivä vähintään yhden.

Vierailija
62/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joku jos tiedätte, tuntuu että ovat ihan järjestään hoikkia lyhyetkin? Miten ihmeessä? Onko täällä ranskatietäjiä?

Ap-moukka muistaa sitten jatkossa että kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Hyvää ruokaa ja juomaa mutta vähän kerralla...nautinnolla. Ja polttavat tupakkaa. Jos lopettaa tupakan polton tulee 10 kg.

Siksi ongelmalähiöissä asuvat tupakoivat yh-palstamammat ovat niin laihoja, eiku...

Vierailija
64/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuimme Pariisissa vuoden. En nähnyt yhtään ylipainoista äitiä siellä (meillä 2 pientä lasta tuolloin). Kyllä siellä naiset haluavat olla muutakin kuin Äitejä, ei käytetä kulahtaneita telttoja ja pidetään huolta ulkonäöstä.

Oli aikamoinen shokki tulla takaisin...Perhekerhossa äidit järkyttäviä tanttoja marimekon raitapaidoissaan ja tukka rasvaisena. ;) Ei se äitinä oleminen ole nyt rankkaa ettei ehdi yhtään huolehtimaan itsestään.

Itse myös huomasin että äidit olivat jotenkin ”huolitellumpia” ja tuntuivat juuri huolehtivan itsestään

jaa, onko siinä nyt mitään iloittavaa että itsetunto vaatii huoliteltua ulkonäköä jotta vauvapalstalla voidaan kehua. mikä saa luulemaan että marimekon raitapaidan pukeminen ja tukka rasvaisena kulkeminen estävät itsestään huolehtimisen?

No, itselläni on 3 lasta ja oon aina pitänyt huolta itsestäni. Käynyt kampaajalla, pukeutunut kivasti jne. Ihmettelen kun Suomessa jauhetaan aina siitä ettei semmosia ehdi kun on ÄITI. Toki jokainen saa tehdä mitä lystää, mutta muualla noin epäsiistillä olemuksella herättäis huomiota (ei positiivisesti).

T. Se joka asui Pariisissa

onneksi olkoon! olet erityinen! onko koskaan tullut mieleen että ehtimisen puute on vain sokerikuorrutetta sille ettei kiinnosta samat asiat kuin sinua... 

ja epäsiisti olemus! asutko porvoossa sitten nykyään jos raitapaita ja rasvainen tukka ovat niin iso shokki :'D

Olenko sanonut että pidän itseäni jotenkin erityisenä?! :D Hygieniasta huolehtiminen on mielestäni ihan normaalia, samoin kampaajalla käyminen. Ylipainostakin pääsee eroon jos haluaa.

Tais kolahtaa? ;)

Vierailija
65/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Hyvää ruokaa ja juomaa mutta vähän kerralla...nautinnolla. Ja polttavat tupakkaa. Jos lopettaa tupakan polton tulee 10 kg.

Geenit ei selitä ranskalaisten hoikkuutta. Ovat geneettisesti samaa sakkia brittien kanssa ja britit ovat euroopan lihavin kansa. Ranskassa on sosiaalinen paine pysyä hoikkana, se selittää miksi ovat hoikempia moneen muuhun kansaan verrattuna.

Vierailija
66/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit ei selitä ranskalaisten hoikkuutta. Ovat geneettisesti samaa sakkia brittien kanssa ja britit ovat euroopan lihavin kansa. Ranskassa on sosiaalinen paine pysyä hoikkana, se selittää miksi ovat hoikempia moneen muuhun kansaan verrattuna.

Joissain maissa on noloa olla ylimääräisiä kiloja. Ranskan lisäksi ainakin Etelä-Korea on tällainen maa.

Vierailija
67/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuimme Pariisissa vuoden. En nähnyt yhtään ylipainoista äitiä siellä (meillä 2 pientä lasta tuolloin). Kyllä siellä naiset haluavat olla muutakin kuin Äitejä, ei käytetä kulahtaneita telttoja ja pidetään huolta ulkonäöstä.

Oli aikamoinen shokki tulla takaisin...Perhekerhossa äidit järkyttäviä tanttoja marimekon raitapaidoissaan ja tukka rasvaisena. ;) Ei se äitinä oleminen ole nyt rankkaa ettei ehdi yhtään huolehtimaan itsestään.

Itse myös huomasin että äidit olivat jotenkin ”huolitellumpia” ja tuntuivat juuri huolehtivan itsestään

jaa, onko siinä nyt mitään iloittavaa että itsetunto vaatii huoliteltua ulkonäköä jotta vauvapalstalla voidaan kehua. mikä saa luulemaan että marimekon raitapaidan pukeminen ja tukka rasvaisena kulkeminen estävät itsestään huolehtimisen?

No, itselläni on 3 lasta ja oon aina pitänyt huolta itsestäni. Käynyt kampaajalla, pukeutunut kivasti jne. Ihmettelen kun Suomessa jauhetaan aina siitä ettei semmosia ehdi kun on ÄITI. Toki jokainen saa tehdä mitä lystää, mutta muualla noin epäsiistillä olemuksella herättäis huomiota (ei positiivisesti).

T. Se joka asui Pariisissa

onneksi olkoon! olet erityinen! onko koskaan tullut mieleen että ehtimisen puute on vain sokerikuorrutetta sille ettei kiinnosta samat asiat kuin sinua... 

ja epäsiisti olemus! asutko porvoossa sitten nykyään jos raitapaita ja rasvainen tukka ovat niin iso shokki :'D

Olenko sanonut että pidän itseäni jotenkin erityisenä?! :D Hygieniasta huolehtiminen on mielestäni ihan normaalia, samoin kampaajalla käyminen. Ylipainostakin pääsee eroon jos haluaa.

Tais kolahtaa? ;)

voi kulta, niin munkin mielestä on normia olla arvostelematta muita ihmisiä ulkonäön perusteella mutta en ole sen harhakäsityksen vallassa että kaikki ovat samanlaisia tai että se tekisi itsestäni erityisen.

se että alat selittämään tarkemmin mitä teet sanoo jo että mielestäsi olet erityisempi kuin joku toinen joka ei sitä tee; "olen erityinen koska teen eri tavalla kuin hän"

rasvainen tukka=epähygieninen ihminen? sekö on siis se tärkein asia epähygieenisyydessä, ei bakteerit, loiset, haju jne? vaan se ulkonäkö?

kampaajalla käyminen ei ole normia kaikille, tietäisit varmaan jos tuntisit ihmisiä oman ns. mukavuusalueen ulkopuolelta. 

ketä tänä herran vuonna kaksituhattakahdeksantoista kiinnostaa jonkun toisen paino?!

ei kolahtanut mutta harvinaisen vahva cringe kyllä tuli

Vierailija
68/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinähän puputtavat salaattejaan ja kilpailevat miesten huomiosta. Mä tykkään olla verkkareissa ja mössöttää karkkia, jos haluan. Nautin elämästä näin eniten. Olisi hirveää, jos pitäisi nähdä koko ajan nälkää ja olla "huoliteltu" leikkipuistossakin.

Vierailija
69/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne syö ranskanlettejä. Hiukset ei lihota.

Vierailija
70/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, siinähän puputtavat salaattejaan ja kilpailevat miesten huomiosta. Mä tykkään olla verkkareissa ja mössöttää karkkia, jos haluan. Nautin elämästä näin eniten. Olisi hirveää, jos pitäisi nähdä koko ajan nälkää ja olla "huoliteltu" leikkipuistossakin.

Sitten ihmettelet kun miehille et kelpaa?

Vierailija
71/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne edes ole mitenkään erityisen hoikkia. Toki jos hengailet vain jossain Pariisin hienostoalueella, niin ehkä sitten.

Vierailija
72/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetävät röökiä ja naivat ympäriinsä.

Kyllä siinä hoikkana pysyy, kun vapaa-aika kuluu viipottamalla ympäri kaupunkia milloin minnekin selittämään suhdesotkuja.

Vierailija
73/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole paljon rottia, jotka syö niiden ruoat kaapeista?

Vierailija
74/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmettelet kun miehille et kelpaa?

Aivan sama. Mies puputtaa kanssa karkkia ja kulkee verskoissa. :) Eikä mieskään suostu näkemään nälkää... Me olemme tavallisia, arkisia ihmisiä ja elämä on mukavaa näin. Ainakin minun mielestä ja luulisin, että myös mies on ihan tyytyväinen. Sitä paitsi ei se pystyisi lähtemään, kun jäisi tyhjän päälle taloudellisesti. Nyt ollaan varakkaita ja mies aina sanoo, ettei hänellä olisi mitään ilman minua. Eikä minulla ilman miestä.

Vierailija
75/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen nainen.

Vierailija
76/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan suomalainen eläkeläineh, jonka aamiainen on vahva kahvi ja croissant. Ja joku hedelmä. Ei juusto/ makkaraleipiä. Ei jugurttia.

Kevyt lounas kaupungilla. Ei välipaloja, illalla salaatti ja viiniä.

68 v 166 cm 52 kg. Nautin elämästä. Olin juuri lomalla ulkomailla jaksain kehuja hyvästä vartalosta ja ryöpyttämistä kasvoista.

Vierailija
77/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetävät röökiä ja naivat ympäriinsä.

Onneksi suomityttö ei.

Vierailija
78/190 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vielä sellainen joka on katkera hoikille/normaalipainoisille. Suomessa on oikeasti sosiaalinen paine lihoa, tai jos on jo lihava niin ei saa laihduttaa. Alkavat puhumaan ikävään sävyyn ja tekevät kaikkensa sabotoidakseen laihduttamisen.

Itse puhuin laihduttamisesta pitkään, kaikki sanoi "ei tarvitse et edes ole kovin lihava". Lopulta kyllästyin, olin 10kg ylipainoinen ja laihdutin ylipainon ja pari ekstrakiloa. Pari "kaveria" lopetti ystävyyden ja yksi voivottelee edelleen kun olen niin laiha ja riutunut :D oikeasti olen nyt normaalipainoinen, en edes kovin hoikka vaan normaali. Lihavan silmissä tietty anorektikko.

Vierailija
79/190 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vielä sellainen joka on katkera hoikille/normaalipainoisille. Suomessa on oikeasti sosiaalinen paine lihoa, tai jos on jo lihava niin ei saa laihduttaa. Alkavat puhumaan ikävään sävyyn ja tekevät kaikkensa sabotoidakseen laihduttamisen.

Itse puhuin laihduttamisesta pitkään, kaikki sanoi "ei tarvitse et edes ole kovin lihava". Lopulta kyllästyin, olin 10kg ylipainoinen ja laihdutin ylipainon ja pari ekstrakiloa. Pari "kaveria" lopetti ystävyyden ja yksi voivottelee edelleen kun olen niin laiha ja riutunut :D oikeasti olen nyt normaalipainoinen, en edes kovin hoikka vaan normaali. Lihavan silmissä tietty anorektikko.

Suomessa on coolia olla lihava ja jotenkin itsestään huolehtivia naisia pidetään ainoastaan pinnallisina.

Vierailija
80/190 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on coolia olla lihava ja jotenkin itsestään huolehtivia naisia pidetään ainoastaan pinnallisina.

Ollaan kateellisia ja tuijotetaan vihaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme