Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
401/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida omat tehtävät. Et hoida niitä kunnolla ja toiset joutuu paikkaamaan ja olet pääluottamusmies, sinun tulee olla työntekijöiden puolella eikä työnantajan

Vierailija
402/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin eräälle työkaverilleni että lopettaisi toisten asioihin sekaantumisen ja jatkuvan henkilökohtaisten asioiden kyselyn ja tenttaamisen avokonttorissa kaikkien kuullen, todella uuvuttava persoona. Ja kyseinen työkaveri päivät pitkät etätöissä tekee kaikkea muuta kuin istuu koneen ääressä (siis itse on kertonut mitä kaikkea muuta tekee kotona etätöissä ja ajelee autolla ympäriinsä) ja sitten illalla avaa koneen ja pitää siitä meteliä miten on illlalla tehnyt töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäiskö siivouskomeroon pikaisille?

Vierailija
404/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ja mulla on sun kanssa niin hauskaa. Haluaisin olla sun lähellä ja suudella. Ajattelen sua usein. Mut tiedän että meidän välillä ei tuu olemaan mitään. Teet kuitenkin mun työpäivästä paremman.

Vierailija
405/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa: Vihaan sinua ja teitä kaikkia 

Vierailija
406/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää v**tu niitä töitä, eikä omia koulutöitä työajalla, vaikka jäättekin iltavuoroon yksinänne. Sen huomaa kyllä aamuvuorossa, jos tietyt hommat on jäänyt tekemättä tahallaan. Ei ole reilua jättää kaikkia töitä toisille.

(Pomolle jo puhuttu, mutta ei ne puutu. Kunhan ovat tyytyväisiä, että ovat saaneet jonkun iltavuoroon. Eikä voi sanoa suoraankaan, koska sitten syytetään "kiusaamisesta".)

Vierailija
407/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin noita, että sellasta

Vierailija
408/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet laiska, tehoton ja hidas, enkä halua tehdä yhteistyötä 

Et ole yhtään tiimipelaaja ja sooloilet omia juttuja koko ajan. En ole tullut töihin kilpailemaan sinun kanssasi.

Vierailija
409/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tiimiläisiä. Olet ainoa, joka ei auta muita. Teet omat työsi nopeasti rimaa hipoen ja istut loppuajan vaikka näkisit, että toisella on paljon työtä kesken. Olet ihan s**tanan laiska ja yhteistyökyvytön. Ihmettelen joka kerta sinut kohdatessa, miten oletkaan päätynyt alalle. 

Vierailija
410/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virastossa yksi tyyppi on oikein mestari joko välttelemään tai valikoimaan töitä joita tekee. Tekisi mieli sanoa että tänne ei ole palkattu ketään valikoimaan rusinoita pullasta

Vierailija
411/434 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei nyt varsinaisesti ole työkaveri mutta tehdään töitä samalla avokonttorilla samassa firmassa:

K..... - näin sinusta unta viime yönä jossa kehittelimme suhdetta, sinä olit aktiivisempi sen asian suhteen. Olen niin hyvällä tuulella. Sinä et varmasti arvaa miten komeana pidän sinua, katselen sinua salaa, koska olet varattu enkä halua kiusallista tilannetta. Mitä enemmän kuuntelen sinun kommunikointitaitojasi ja juttujasi ja miten hoidat asioita, sitä enemmän olen sitä mieltä että olisit minulle juuri se puuttuva pala, aikuinen, rauhallinen, fiksu ja hauska mies.

Vierailija
412/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttele pomon ja työterveyden kanssa työkyvystäsi ja sopivuudestasi ko työhön. Neuroepätyypillisyytesi huomioidaan vuodesta toiseen ja kaikkea pehmitetään ympärilläsi. Mitään ongelmanratkaisukykyä et omaa itse ja kokoajan on jonkun oltava kertomassa mitä nyt teet. Ja jos tämän asian joku muu tekeekin eri tavalla niin menet täysin pois tolaltasi. Et kykene monessa vuodessakaan itsenäiseen työhön, ei ole reilua kuormittaa työyhteisöä sinun ongelmallasi.

On ilmeisesti halvalla palkattu ja sillä diilillä, että joku on mukana kertomassa hommat. Työkaveri on niin kuormittava, että tupladuunia melkein itse joutuu tekemään häntä tukiessa.

Tämä on kyllä lukemistani ns pahin/paras. 

Vierailija
413/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue niitä ohjeita ja lehtiä jatkuvasti, ja linkitä niitä meille. Tee töitä. Siihen sut on palkattu. 

Vierailija
414/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitpa minut lujaa ope-mies ;)

Vierailija
415/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varasta muiden ideoita. 

Vierailija
416/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun sielunkumppani <3 tuli vähän puun takaa. 

Vierailija
417/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi ja nivelkipusi johtuu massiivisesta ylipainosta.

Vierailija
418/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko syödä välipalaksi porkkanaa, voitko mennä rouskuttamaan sitä taukotilaan sen sijaan että rouskutat sitä vieressäni

Vierailija
419/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari voisit relata tuoreena tiimarina ja katsoa asioita avarammin

Vierailija
420/434 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pitämään puolesi ja anna työtoverillesi rakentavaa palautetta hänen toiminnastaan ettei hän omi sinun ideoitasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän