Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
361/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vi***** äläkä aina leuhki taidoillasi tai sähköautollasi tai millään muullakaan.

Vierailija
362/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee työsi hyvin ja huolellisesti, älä nopeasti. Muilla menee moninkertainen aika sun virheitä korjatessa. 

Niin tämä! Miten tämän kissan oikein nostaisi pöydälle, kun jo ennalta tietää, että tämä henkilö loukkaantuu verisesti ja kovaan ääneen kailottaa, kuinka häntä ei parane opettaa työssään.

Alkaa näin parin burn outin jälkeen jo vtuttamaan. Eikä auta, että johtoportaassa ei katsota mitään muuta kuin suoritettujen tehtävien määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon paska työssäni ja tiedän sen. Luuletko että käyn siellä koska se on kivaa? Ihan kuule rahan takia tätä paskaa siedän ja sinun vittuilut vielä siihen päälle. Tiedän tekeväni paljon virheitä. Tiedän että se vituttaa sinua. Mulla vaan on valitettavasti pää sekaisin migreenilääkkeistä ainakin puolet viikosta. Mustakin olisi ihanaa jos järki toimisi normaalisti ja toimintakyky olisi muutenkin kunnossa, mutta valitettavasti se ei vaan niin ole. Sun ilkeily ei auta yhtään mitään. Mä en jättäydy työttömäksi sua miellyttääkseni. Ei sitä työpaikkaa niin vain vaihdeta. Kurja tilanne kaikille, sen myönnän :)

Vierailija
364/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kaikkia töitä itsellesi ja raivoa sitten miksi joudut tekemään kaiken.

Ota rennommin äläkä suorita joka asiaa. Ei kaiken tarvitse olla täydellistä.

Vierailija
365/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapasi tehdä asiat eivät ole ainoa oikea tapa. Lopputulos on merkitsevä ei se kuinka sinne päästiin.

Vierailija
366/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon paska työssäni ja tiedän sen. Luuletko että käyn siellä koska se on kivaa? Ihan kuule rahan takia tätä paskaa siedän ja sinun vittuilut vielä siihen päälle. Tiedän tekeväni paljon virheitä. Tiedän että se vituttaa sinua. Mulla vaan on valitettavasti pää sekaisin migreenilääkkeistä ainakin puolet viikosta. Mustakin olisi ihanaa jos järki toimisi normaalisti ja toimintakyky olisi muutenkin kunnossa, mutta valitettavasti se ei vaan niin ole. Sun ilkeily ei auta yhtään mitään. Mä en jättäydy työttömäksi sua miellyttääkseni. Ei sitä työpaikkaa niin vain vaihdeta. Kurja tilanne kaikille, sen myönnän :)

Ihmisten pitäisi ryhtyä kapinoimaan nykyistä työelämää vastaan. En väitä, että ennenkään oli helppoa, mutta vähän eri asia, että nykyään vaikka ihan aspatyössä pitää olla sen alan asiantuntija, osata 50 eri järjestelmää, miellyttää kaikkia, mutta samalla evätä kaikki palvelut. Aika taituri saa olla, että pysyy järjissään. 

Takaisin simppeliin, vanhaan aikaan, kiitos. Yksi tekee yhtä työtehtävää ja toinen toista. Jatkuva stressi muuttaa aivoja ja se todella näkyy tässä nykymaailmassa.

Vierailija
367/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi ryhtyä kapinoimaan nykyistä työelämää vastaan. En väitä, että ennenkään oli helppoa, mutta vähän eri asia, että nykyään vaikka ihan aspatyössä pitää olla sen alan asiantuntija, osata 50 eri järjestelmää, miellyttää kaikkia, mutta

Kenenkään ei tarvitse itseään irtisanoa sen takia, ettei joku toinen työntekijä susta tykkää. Ei siellä olla ystäviä etsimässä vaan töitä tekemässä.

Vierailija
368/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani mielenterveydestäsi. Valittamisella ja valittamisella on ero. Jokaisessa työpaikassa varmaan välillä purnataan jostakin, mutta tuo katkera valituksesi päivittäin ja joka ikisestä asiasta menee kaiken normaalin yli. Salaliittoteorioilta kuulostavat epäilyksesi irtisanomisista, yrityksen taloustilanteesta, johdon suunnitelmista ajaa alas yksikkömme yms on välillä jo vähän pelottavaa kuunneltavaa. Jää sairauslomalle ja hanki apua.

Tästä tekstistä tulee mieleen kiusaajan mustamaalaus. Ei mitään muuta. Ne joilla ei ole kykyä käydä rakentavaa keskustelua, iskee usein henkilökohtaisuuksiin ja yrittää vedota vastapuolen mielenterveyteen. Työsuojeluun kuuluu tällaiset asiat.

Vierailija
369/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tyhmä kaksimielinen vihjailu. En voi vastata siihen millään tavalla kuulostamalta lortolta, ja koko toimisto tietää jo että olet kiinnostunut minusta.

Jos olisit pyytänyt minua ulos tai leffaan tai kaljalle tai vaikka pikakhville vaikka ihan salaa ja kahden kesken ja antanut puolellakkaan sanalla ymmärtää että olet kiinnostunut niin olisimme voineet seurustella ihan kaikessa hiljaisuudessa. Olisit päässyt sänkyyni vaikka sieltä ensimmäisestä tapaamisesta  koska oikeasti tykkään susta.

Nyt kun vaan hakeudut likelle puhumaan pikkutuhmia en voi kuin osoittaa sinulle miten vähän juttujasi arvostan. Ennen pitkää joku muu kantelee sinust ja saat potkut ahdistelusta.

Olen kirjoittanut tämän sähköpostiin miljoona kertaa mutta en uskalla koska jospa oikeasti oletkin niljake, näytät sitä naurukuorollesi.

Vierailija
370/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään jonnekin halailemaan ja hellimään toisiamme. Olet ihana. 

Vierailija
371/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiska, tehoton ja hidas, enkä halua tehdä yhteistyötä 

Vierailija
372/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näe kuin virheitä minussa. Onneksi olen virheellinen. Se osoittaa vain mun olevan inhimillinen ihminen, etten ole mikään ylijumalainen korvaamaton kone. Vaikka sinä et minusta pitäisikään. Niin kuin sanoit minulle muidenkin suulla: "susta ei kukaan pidä".

Vierailija
373/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se valittaminen. Sinä haaskaat muiden aikaa monta tuntia viikossa siihen, että tuskailet päivästä ja viikosta toiseen samaa asiaa. 

Vierailija
374/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hot!

Vierailija
375/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sut itselleni. On niin hyvä olla sun lähellä.

Vierailija
376/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se valittaminen. Sinä haaskaat muiden aikaa monta tuntia viikossa siihen, että tuskailet päivästä ja viikosta toiseen samaa asiaa. 

Valitatko itse koskaan?

Vierailija
377/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet komea, mukava ja kuuma mies. Olen ollut jo pitkään ihastunut sinuun, ja haaveilen rakastelusta kanssasi. Haluaisin pyytää sinut mukaani kesken päivän ja viettää aikaa kahden kesken kanssasi. Saat minut joskus puheillasi kuumaksi, en tiedä oletko huomannut. Oletkohan?

Vierailija
378/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa valittaa kaikesta koko ajan.

Vierailija
379/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa,koska sinä et tajua yhtään mitään mitä täällä tehdään.

Vierailija
380/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ei tykkää sun tyylistä neuvoa niitä koko ajan omia vanhentuneita kokemuksia ladellen. Jää eläkkeelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän