Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
381/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksusi saa minut kostumaan👃🏻💦🙊

Vierailija
382/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ihastunut. Olet todella hyvä tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä hajuvettä! Tukehdun samassa huoneessa ollessani.

Tämä, tähän lisättynä röökinkatku.

Joka työpaikalla on hakukeräsensä polttanut parfyymifani. 

Yhdessäkään työpaikassa ei kaivata parfyymintuoksia.  hajupilviä eikä yökerhovetimiä

Vierailija
384/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti mun pikkareista tai saat ne ostaa satasella ;)

Tiedän, että käyt kaapeilla

Vierailija
385/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se ketä jättää pikkarilahjoja, ethän suutu

Saat kynäsi takaisin jos arvaat ketä olen hihihi

Vierailija
386/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se itsesi jalustalle nostaminen ja uhriutuminen. Meillä kaikilla on ongelmia, mutta emme itke samoja asioita kymmenettä vuotta peräkkäin.

Vierailija
387/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule olemaan sun tukena, jos sinua kiusataan samoin kuin kesällä väitit. Heitit puukkoa samalla tavalla myös minun selkään, joten epäilen tuota vii.e vuotista ja kesän kiusaamiskokemustasi. Olisi mukava kuulla myös toisen osapuolen näkemys viime vuodesta. 

Vierailija
388/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity töihisi, äläkä muiden töihin. Et ole työnjohtaja työpaikalla. 

Vierailija
389/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon paska työssäni ja tiedän sen. Luuletko että käyn siellä koska se on kivaa? Ihan kuule rahan takia tätä paskaa siedän ja sinun vittuilut vielä siihen päälle. Tiedän tekeväni paljon virheitä. Tiedän että se vituttaa sinua. Mulla vaan on valitettavasti pää sekaisin migreenilääkkeistä ainakin puolet viikosta. Mustakin olisi ihanaa jos järki toimisi normaalisti ja toimintakyky olisi muutenkin kunnossa, mutta valitettavasti se ei vaan niin ole. Sun ilkeily ei auta yhtään mitään. Mä en jättäydy työttömäksi sua miellyttääkseni. Ei sitä työpaikkaa niin vain vaihdeta. Kurja tilanne kaikille, sen myönnän :)

Ihmisten pitäisi ryhtyä kapinoimaan nykyistä työelämää vastaan. En väitä, että ennenkään oli helppoa, mutta vähän eri asia, että nykyään vaikka ihan aspatyössä pitää olla sen alan asiantuntija, osata

Kenenkään ei tarvitse itseään irtisanoa sen takia, ettei joku toinen työntekijä susta tykkää. Ei siellä olla ystäviä etsimässä vaan töitä tekemässä.

- Ei. Mutta jos sulle v-llaan töissä tai ei puhuta ollenkaan, niin ei työn tekeminenkään suju kovin hyvin.

Eikä asiaa auta sekään, että työ on muuttunut monipuolisemmaksi ja vaativammaksi kuin aiemmin ja uutta asiaa on opeteltava jatkuvasti!

Vierailija
390/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstressin takia oon joutunut vuosikaudet ottamaan mielialalääkkeitä. Muutaman kerran pidin vuorotteluvapaata, jolloin pääsin niistä eroon. Kun palasin töihin, piti taas ottaa ne käyttöön. Sellaista on työelämä ollut viime vuosina. Joten toivon niiden puolesta, jotka siellä ovat, jotain parannusta siihen.

Vierailija
391/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koostuu välillä jopa kolmasosa palkasta urakkabonuksesta, ja sä et tee mitään sen eteen, loisit vaan ja otat silti saman rahan kuin nekin jotka yrittää parhaansa. Aikuinen ihminen, kokoo ittes tai painu v...

Vierailija
392/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus räplätä kännykkää joka ikinen kerta, kun sinä painut kesken työpäivän savuille. Jatketaan töitä sitten, kun molemmat on paikalla.

Tilanne voisi olla omalta työpaikaltani. Sauhuttelijan kanssa aika monen pinna kiristyy, koska kova kontrolloinnin tarve johtaa siihen että omat hommat ei suju kovinkaan hyvin. Veikkaan, että näin myös muilla työpaikoilla vastaavissa tilanteissa. 

Vierailija
393/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu pitkähelmaisista mekoista ja hameista, niin turn off!

Vierailija
394/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele pomon ja työterveyden kanssa työkyvystäsi ja sopivuudestasi ko työhön. Neuroepätyypillisyytesi huomioidaan vuodesta toiseen ja kaikkea pehmitetään ympärilläsi. Mitään ongelmanratkaisukykyä et omaa itse ja kokoajan on jonkun oltava kertomassa mitä nyt teet. Ja jos tämän asian joku muu tekeekin eri tavalla niin menet täysin pois tolaltasi. Et kykene monessa vuodessakaan itsenäiseen työhön, ei ole reilua kuormittaa työyhteisöä sinun ongelmallasi.

On ilmeisesti halvalla palkattu ja sillä diilillä, että joku on mukana kertomassa hommat. Työkaveri on niin kuormittava, että tupladuunia melkein itse joutuu tekemään häntä tukiessa.

Vierailija
395/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se itsesi jalustalle nostaminen ja uhriutuminen. Meillä kaikilla on ongelmia, mutta emme itke samoja asioita kymmenettä vuotta peräkkäin.

Et taida ymmärtää mitä jalustalle nostaminen tarkoittaa. Se on usein sitä, että tuo puheessaan esiin kuinka on ollut ja tehnyt mitäkin ja omaa koulutustasoaan korostaen. Se on jalustalle nostamista. 

Vierailija
396/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovu pitkähelmaisista mekoista ja hameista, niin turn off!

Pukeutumiseen ja persoonaan menevät kommentit ovat työpaikkakiusaamista.

Asioista puhuttaessa puhutaan työn teosta ja sen suunnittelusta. Ei siis sitä, että puhutaan ihmisestä itsestään.

Vierailija
397/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellekin voisi sanoa "ettekö tajua että kevytyrittäjyys pilaa yhteisön, lopettakaa täällä."

Vierailija
398/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄRR PUUH ÄÄR DUI DUI. en voi koska luulisi että olen hullu.

Vierailija
399/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa että älä koko ajan tuu häiritsemääään!! Anna mun tehdä työni rauhassa. Kiitos. 

Vierailija
400/434 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoa että haistappa sinä lehmä pitkä paska ja mene itseesi. Et ole muita parempi tai tärkeämpi eikä sun tyyli ole ainoa oikea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän