Join eilen 42 olutta, eikä ole tänään krapulaa
Kommentit (34)
Minkä kokoisia joit? Oliko aamulla jano?
En usko että on pidemmän päälle mukavaa.
Monta kertaa olet käynyt vessassa?
Kohta tarvii lähtee alkoon.
Juoppo
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoisia joit? Oliko aamulla jano?
0.33l oluita, vähän jano mutta onneksi on mehua ja nesteytysjuomaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olet käynyt vessassa?
Parikymmentä ehkä
ap
Ei varmaan krapulaa kun ei tuollaista määrää alkoholia ole mikään maksa ole vielä ehtinyt polttaa.
Tarvitsee vain ajatella krapulaa niin ei tee mieli juoda. Hyi helkkari kun näköjään pelkkä sen krapulan ajattelu tekee vähän huonoa.
Ei ehkä krapulaa, mutta iso maha sinulla on!
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä krapulaa, mutta iso maha sinulla on!
Ei ole kovin iso, olen 191cm pitkä ja painoa 100kg
ap
Taidat olla melkoisen ylipainoinen. Itse jos joisin tuon määrän esim. klo 8-22 välillä, promilleja olisi 9 lopettaessani, ja promillet nollilla ylihuomenna. Oikeasti olisin kuollut.
Niin luultavasti sinäkin kohta.
Ehkä kannattaa tarkistaa faktat ennen kuin kirjoittelee tänne satuja. En tiedä oletko oikeasti alkoholisti, mutta jotain suuria ongelmia sinulla kyllä on. Sääliksi käy.
Kaikkea hyvää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melkoisen ylipainoinen. Itse jos joisin tuon määrän esim. klo 8-22 välillä, promilleja olisi 9 lopettaessani, ja promillet nollilla ylihuomenna. Oikeasti olisin kuollut.
Niin luultavasti sinäkin kohta.
Ehkä kannattaa tarkistaa faktat ennen kuin kirjoittelee tänne satuja. En tiedä oletko oikeasti alkoholisti, mutta jotain suuria ongelmia sinulla kyllä on. Sääliksi käy.
Kaikkea hyvää kuitenkin.
Olen isokokoinen mies ja juonut ainakin 10 vuotta yli 120 annosta alkoholia viikossa
ap
Paljonko rahaa menee viikossa alkoholiin? Entä kuukaudessa?
Hyvin sijoitettua rahaa, unohtumattomia muistoja, vai eroaako päivät enää toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko rahaa menee viikossa alkoholiin? Entä kuukaudessa?
Hyvin sijoitettua rahaa, unohtumattomia muistoja, vai eroaako päivät enää toisistaan?
200€ viikossa ehkä menee alkoholiin
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teemme tällä tiedolla?
Ehkäpä tämä on ainoa linkki jossa edes joku kuulee.
Suosittelen hakeutumaan hoidon piiriin, pikaisesti.
Vakava sairastuminen.
Ihanaa