HS: Toimitusjohtajalle 16000€ sakot Hätäkeskuksen häiriköinnistä - uhkasi hakata päivystäjän ilman mitään syytä
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011679395.html
"Minä olen perustanut vapaa-ajan yrityksen. Mitä sinä olet perustanut", tivasi toimitusjohtaja päivystäjältä, sekä uhkaili tätä väkivallalla.
Kommentit (17)
Mitenkään tätä psykoa puolustelematta, on erikoista, että tämä kaveri ja esim. Kiurun tai Zyskowiczin pahoinpitelijä napataan telepaikannuksella hetkessä.
Sen sijaan esim. raiskaajia, törkeitä pahoinpitelijöitä ja vahinkoja aiheuttaneita liikennekarkureita kysellään kuukausien päästä summittaisilla vihjeillä vaikka epäillyn puhelinnumero ja jopa osoite annetaan poliisille.
Siellä päivystyksessä nyt on aika paljon niitä nolla-jätkiä...
"Etsää tiedä, kuka mä oon?"
...
Tulee kyllä mieleen aikoinaan tv-chatissa ollut puhuva pää, joka toisti maksua vastaan jonkun maksajan kirjoittaman, 160 merkkiä sisältävän tekstarilitanian; arvatkaapa, mikä oli yleisin viesti?
Todelliset häiriköt on livenä paikalla. Uhoamassa omalla vallalka, muina autisteina ilkeilemässä ja kiusanteossa. Kotirauhaa rikotaan ihan jatkuvasti, liikkumista massavalvotaan. Laitetaan valvontaa perään. Käytetään peitehenkilöitä.
Miksi Suomessa ei ole sellaista vittuilupuhelinta??
Toimari kommentit muistuttavat samanlaisia mitä X-palvelussa tai vaikka jollain työpaikoilla nähdään. Hirveä uho omasta erinomaisuudesta, kehuskelu omaisuuksilla ja toisten uhkailu pönkittävät olematonta itsetuntoa.
Tämä on yleistynyt vasta siinä 2020 jälkeen oikein teollisella mittakaavalla. Kaiken maailman pikkupomot ovat ryömineet koloistaan uhittelemaan muita kanssaeläjiä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pidä se mielessä kun sinulla tai perheelläsi on hätä eikä kukaan vastaa puheluusi, narsku.
Vierailija kirjoitti:
...
Tulee kyllä mieleen aikoinaan tv-chatissa ollut puhuva pää, joka toisti maksua vastaan jonkun maksajan kirjoittaman, 160 merkkiä sisältävän tekstarilitanian; arvatkaapa, mikä oli yleisin viesti?
Toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä se mielessä kun sinulla tai perheelläsi on hätä eikä kukaan vastaa puheluusi, narsku.
Mitään apuahan sieltä ei saa, kun on niin paljon va jakkeja töissä.
Vierailija kirjoitti:
...
Vaikkei aiheeseen sinällään liity, tj oli yleisin viesti koska sen saa mahtumaan 80 kertaa 160 merkin viestiin ja puhuva pää luki sen pitkässä muodossa joka kerta ja juontaja mietti vieressä elämänvalintojaan kuunnellessaan sitä litaniaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään tätä psykoa puolustelematta, on erikoista, että tämä kaveri ja esim. Kiurun tai Zyskowiczin pahoinpitelijä napataan telepaikannuksella hetkessä.
Sen sijaan esim. raiskaajia, törkeitä pahoinpitelijöitä ja vahinkoja aiheuttaneita liikennekarkureita kysellään kuukausien päästä summittaisilla vihjeillä vaikka epäillyn puhelinnumero ja jopa osoite annetaan poliisille.
Totta muuten. Tai sitten laitetaan joku valvontakameran kuva näytille, joka on niin epäselvä ja epätarkka, kuin sammakon kutua savikuopassa? Että siitä pitäisi tuntea kenestä raunosta tai pertistä on kyse? Tai abdullahista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta muuten. Tai sitten laitetaan joku valvontakameran kuva näytille, joka on niin epäselvä ja epätarkka, kuin sammakon kutua savikuopassa? Että siitä pitäisi tuntea kenestä raunosta tai pertistä on kyse? Tai abdullahista.
rakeisen kuvan lisäksi tuntomerkkinä hiusten tai ihon väri ja "mustat vaatteet"
Vierailija kirjoitti:
Eräs tyyppi seuraili minua vuosia sitten ja levitteli kuvia nettiin. Tein rikosilmoituksen. Poliisi ei tehnyt lopulta mitään. Oli kuulema mahdotonta löytää ao.henkilöä. Pari vuotta sitten minut kutsuttiin kuulusteluihin kun minua kuvannut tyyppi oli joutunut häiriköinnin kohteeksi. Poliisi oli löytänyt minut puolessa tunnissa. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Nämä laitetaan tärkeyslistan kärkeen. Ikävä kyllä myös näiden kollegat ja sabotointi ulotetaan näiden ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tyyppi seuraili minua vuosia sitten ja levitteli kuvia nettiin. Tein rikosilmoituksen. Poliisi ei tehnyt lopulta mitään. Oli kuulema mahdotonta löytää ao.henkilöä. Pari vuotta sitten minut kutsuttiin kuulusteluihin kun minua kuvannut tyyppi oli joutunut häiriköinnin kohteeksi. Poliisi oli löytänyt minut puolessa tunnissa. Mielenkiintoista.
Juuri näin ja täsmälleen. KIITOS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hätäkeskus on tukossa yhden soittelijan vuoksi, niin siinä on aika lailla isompia ongelmia jotka pitäisi korjata ja kiireesti. Mutta ei tuo sitä tarkoita että mitä tahansa pitäisi sallia kansalaisellekaan.
tältä palstaltakin löytyy näitä narsistisia psykopaatteja pilvin pimein. samoin yritysten johtoportaista ja eduskunnasta, kuntien päättävistä elimistö jne.
hämmentävän usein jäävät kiinni. kusi nousee niin korkealle päähän että läikkyy yli?