Nolo vessaongelma uuden miehen kanssa
Olen eronnut pitkästä suhteesta vuosi sitten ja muuttanut keskustakaksioon. Nyt olen alkanut tapailla erästä miestä, jonka kanssa viihdyn todella hyvin. Käytiin pitkään treffeillä ja nyt ollaan alettu viettämään öitä mun luona. Kaikki sujuu oikein hyvin, mutta aamuisin on ongelmallista. Asun siis kaksiossa, jossa on vain yksi vessa. Mies menee aamulla suihkuun ja vessaan, jonka jälkeen minun tarvitsisi päästä vessaan ja hammaspesulle yms.
Ongelma on siinä, että miehen jälkeen vessassa haisee aivan järkyttävän pahalta, ja
suihkun jälkeinen kostea lämmin ilma tekee hajusta vielä tukalamman. Oon todella herkkä hajuille, ja mulla on pari kertaa tullut oikeasti oksennus tosta lemusta. Oon yrittänyt sitä, että menisin vessaan ensin, mutta mies ryntää vessaan aina heti herättyään, koska lähtee aiemmin töihin. Mullakin on aamuisin tiukka aikataulu, joten en ehtisi odottelemaan hajun haihtumista. En tiedä mitä ihmettä mies syö, kun vessa haisee noin kamalalta. Mikään vessanraikastin ei toimi, koska olen tosiaan herkkä kaikille hajuille, en pelkän paskan :D
Koska suhde on vielä niin tuore, en viitsi valittaa miehelle hajusta, vaan yritän aina kikkailla jotenkin niin että pesen hampaat keittiössä ja käyn vasta töissä pissalla. Mutta pakkohan sitä nyt on kotonaan vessaan päästä!
En tiedä mitä voin tehdä, tai miten voin ilmaista että minun pitäisi oikeasti päästä sinne vessaan ekana. Tuntuu jotenkin hassulta vaatia ensimmäistä vessavuoroa ilman mitään syytä :D onko tämä ihan typerä ongelma vai onko jollain vinkkejä? Pitääkö laittaa herätys kymmentä minuuttia ennen miestä että ehdin pissalle rauhassa?
Kommentit (63)
Mitenköhän onnistuu vauvan vaipan vaihdot, jos sen aika joskus tulee?
Tämä aloitus pistää pelkäämään mahdollista ydinsotaa, jolloin koko kaupunki menee väestösuojaan ajaksi X. Siellä sitten ämpäreihin kakitaan kaikkien kuullen verhon takana. Ja haistellaan. Hyi.
Mieluummin paistun ydinsäteilyssä.
Olisiko teidän asunnossa sellainen erikoisuus kuin tuuletusikkuna? Jospa avaisit ikkunan ja laittaisit veskinoven raolleen, niin poistoventtiili imee pashan käryt pois.