Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo vessaongelma uuden miehen kanssa

Vierailija
31.10.2018 |

Olen eronnut pitkästä suhteesta vuosi sitten ja muuttanut keskustakaksioon. Nyt olen alkanut tapailla erästä miestä, jonka kanssa viihdyn todella hyvin. Käytiin pitkään treffeillä ja nyt ollaan alettu viettämään öitä mun luona. Kaikki sujuu oikein hyvin, mutta aamuisin on ongelmallista. Asun siis kaksiossa, jossa on vain yksi vessa. Mies menee aamulla suihkuun ja vessaan, jonka jälkeen minun tarvitsisi päästä vessaan ja hammaspesulle yms.

Ongelma on siinä, että miehen jälkeen vessassa haisee aivan järkyttävän pahalta, ja
suihkun jälkeinen kostea lämmin ilma tekee hajusta vielä tukalamman. Oon todella herkkä hajuille, ja mulla on pari kertaa tullut oikeasti oksennus tosta lemusta. Oon yrittänyt sitä, että menisin vessaan ensin, mutta mies ryntää vessaan aina heti herättyään, koska lähtee aiemmin töihin. Mullakin on aamuisin tiukka aikataulu, joten en ehtisi odottelemaan hajun haihtumista. En tiedä mitä ihmettä mies syö, kun vessa haisee noin kamalalta. Mikään vessanraikastin ei toimi, koska olen tosiaan herkkä kaikille hajuille, en pelkän paskan :D

Koska suhde on vielä niin tuore, en viitsi valittaa miehelle hajusta, vaan yritän aina kikkailla jotenkin niin että pesen hampaat keittiössä ja käyn vasta töissä pissalla. Mutta pakkohan sitä nyt on kotonaan vessaan päästä!

En tiedä mitä voin tehdä, tai miten voin ilmaista että minun pitäisi oikeasti päästä sinne vessaan ekana. Tuntuu jotenkin hassulta vaatia ensimmäistä vessavuoroa ilman mitään syytä :D onko tämä ihan typerä ongelma vai onko jollain vinkkejä? Pitääkö laittaa herätys kymmentä minuuttia ennen miestä että ehdin pissalle rauhassa?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaasunaamari tai potta.

Vierailija
22/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sanoa miehelle suoraan, että vessassa on hänen jälkeensä niin hirveä p*skanhaju, että oksennat? Aika reipas kaveri, itse kävisin kyllä tuossa suhteen vaiheessa mieluummin vaikka työpaikan vessassa aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et aamuisin tee muuta kuin käyt pissalla ja peset hampaat? Et käy suihkussa, pese kasvoja tai intiimialueita?

Kumpikohan tässä se todellinen possu on, hygieniastaan huolehtimaton ap vai mies, joka ulostaa mutta käy suihkussa.

Tosiaan, kirjoitin "Mies menee aamulla suihkuun ja vessaan, jonka jälkeen minun tarvitsisi päästä vessaan ja hammaspesulle yms." Tuohon "yms." sisältyy sitten pesut, tosin käyn illalla suihkussa joten sitä ei tarvitse aamulla tehdä.

Ja niin siis ongelma ei ole se, että mies ulostaa, niin tietysti teen minäkin, vaan se järkyttävän paha haju. Suun kautta hengittämistä yritän aina, mutta esim hampaita pestessä se on vähän haastavaa. Täytynee siis todella alkaa heräämään miestä aiemmin, tai sitten alkaa kyttäämään mitä ihmettä se syö. Eihän omat tuotoksenikaan ruusuilta tuoksu, mutta silloin kun ruokavalio on kunnossa, niin haju on aika mieto. Tietysti sitä omaansa on tottunutkin :)

Ja ymmärrän kyllä, että ongelma kuulostaa turhalta ja pieneltä sellaiselle, jolla ei hajuherkkyyttä ole. Minulle tämä kuitenkin on ihan todellinen ongelma.

-AP

Vierailija
24/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina iltaisin suihkussa, olenko sika??? En mitään alapesuja tee lisäksi aamuisin..

Ennen kävin aamulla suihkussa, koska olin jotenkin liiankin tarkka siitä, että lähden puhtain pyllyin töihin ja mielestäni olin jo jollain tavalla vainoharhainen. Nyt mietin, pitäisikö aloittaa sitten uudelleen nuo aamusuihkut??

Vierailija
25/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Jos rehellisyys kaataa suhteen, niin se ei sitten ollut tarkoitettu jatkuvaksi.

Vierailija
26/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hajuherkkä, mutta ei luonnollisista ihmishajuista juurikaan ongelmia synny. Erilaiset kemikaalit (pesuaineissa, parfyymeissa jne) häiritsevät sen sijaan suuresti. Kakka haisee miltä haisee ja haju kestää aikansa. Tietysti joku täysin poikkeuksellinen mätänevän ruumiin löyhkä kakassa voi kertoa terveysongelmista. Ilmanvaihdon säätöä voisi myös tutkia, josko hajun saisi nopeammin pois (sovi huoltomiehen käynti miehen kakkarytmin mukaan aikaan, kun evidenssi on vielä läsnä). Luulen, että kyse on lähtökohtaisesti vain "oma kakka paras kakka" -efektistä. Toisen ihmisen erilainen kakanhaju vieroksuttaa outouttaan. Siihen tottuu ajan kanssa. 

Vierailija
27/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengitä suun kautta?

Hyi, sittenhän se pskan käry menee suuhun..

Vierailija
28/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän herkkänenäistä ap:tä, voimakkaista hajuista kärsivä olen itsekin.

Ihmettelen vain: eikö kyseisen miehen ominaishaju häiritse muuten?

Eritysen kummalisen paskanhajun syynä voi olla sairauskin tai jokin häiriö.

Myös epäterveelliset elämäntavat voivat olla syynä. Haiseeko henki?

Vierailija
29/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten paska haisee muuten vielä pahemmalle (tutkittu juttu). Omasta mielestään nämä kukkaset eivät tietenkään haise, kun ovat tottuneet oman dänkkiin döfäänsä.

Vierailija
30/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
31/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pystyä sanomaan asiasta suoraan.

Vierailija
32/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkiviinaetikka vie myös hajuja pois. Sitä laittaa vaikka lautaselle lorauksen ja se vessaan. Minä en pidä hajusteiden hajusta, mutta tuo etikka ei aiheuta yskimistä.

Vierailija
33/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityssuoja. Kyllä mies pian ymmärtää ellet uskalla ottaa asiaa puheeksi

Vierailija
34/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä jotain hajunpoistajia, jotka ei itsessään tuoksu miltään.

Vierailija
35/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielen jälkeen vessa haisee myös kuin rankkitynnyri. Syö kyllä tosi terveellisesti, ja varmaan bakteerikanta suolessa on aika monipuolinen. Itsellä myös aika kuiva koostumus ulosteessa, mutta miehellä rasva ei ilmeisesti imeydy vaan suurin osa tulee pois. Tutkittu lääkärilläkin, mutta vikaa ei ole löytynyt.

Vierailija
36/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy tupakoimaan.

Vierailija
37/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan siellä kylppärissä poistoilmaventtiili kunnolla auki?

Vanha kikka on raapia tulitikkuja, joissa oleva rikki poistaa jaskanhajua tehokkaasti :-)

Mutta ei tulitikkuja wc-pyttyyn sitten!

Terv. Röörin aukaisija

Vierailija
38/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä joko ehdotettu, mutta polta pari tulitikkua vessassa. Itse tuoksuyliherkkänä en voi hajusteita käyttää mutta toistaiseksi tulitikut vielä sopii.

Vierailija
39/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengitä suun kautta?

Juuri niin. Olen siivooja ja joudun usein tekemisiin pahojen hajujen kanssa. Suun kautta hengittäminen on nopea ja toimiva keino välttää lemujen haistelua. Toimii myös esim kassajonoissa, busseissa ym jos lähellä on pahalle haiseva ihminen.

L-koodissa lesbot puhui suun kautta hengittämisestä kun syövät toistensa piisamia

Vierailija
40/63 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että haluat käydä ensin vessassa aamulla, koska vessa haisee hänen jäljiltään pahalta. Jos ei kunnioita toivettasi, älä päästä sitä enää kotiisi (haisemaan)