Nolo vessaongelma uuden miehen kanssa
Olen eronnut pitkästä suhteesta vuosi sitten ja muuttanut keskustakaksioon. Nyt olen alkanut tapailla erästä miestä, jonka kanssa viihdyn todella hyvin. Käytiin pitkään treffeillä ja nyt ollaan alettu viettämään öitä mun luona. Kaikki sujuu oikein hyvin, mutta aamuisin on ongelmallista. Asun siis kaksiossa, jossa on vain yksi vessa. Mies menee aamulla suihkuun ja vessaan, jonka jälkeen minun tarvitsisi päästä vessaan ja hammaspesulle yms.
Ongelma on siinä, että miehen jälkeen vessassa haisee aivan järkyttävän pahalta, ja
suihkun jälkeinen kostea lämmin ilma tekee hajusta vielä tukalamman. Oon todella herkkä hajuille, ja mulla on pari kertaa tullut oikeasti oksennus tosta lemusta. Oon yrittänyt sitä, että menisin vessaan ensin, mutta mies ryntää vessaan aina heti herättyään, koska lähtee aiemmin töihin. Mullakin on aamuisin tiukka aikataulu, joten en ehtisi odottelemaan hajun haihtumista. En tiedä mitä ihmettä mies syö, kun vessa haisee noin kamalalta. Mikään vessanraikastin ei toimi, koska olen tosiaan herkkä kaikille hajuille, en pelkän paskan :D
Koska suhde on vielä niin tuore, en viitsi valittaa miehelle hajusta, vaan yritän aina kikkailla jotenkin niin että pesen hampaat keittiössä ja käyn vasta töissä pissalla. Mutta pakkohan sitä nyt on kotonaan vessaan päästä!
En tiedä mitä voin tehdä, tai miten voin ilmaista että minun pitäisi oikeasti päästä sinne vessaan ekana. Tuntuu jotenkin hassulta vaatia ensimmäistä vessavuoroa ilman mitään syytä :D onko tämä ihan typerä ongelma vai onko jollain vinkkejä? Pitääkö laittaa herätys kymmentä minuuttia ennen miestä että ehdin pissalle rauhassa?
Kommentit (63)
Nosta kissa pöydälle ja puhu ihan suoraan miehelle! Jos teillä tulee tästä elämänmittainen suhde, niin pidätkö siinäkin tapauksessa suusi kiinni,tai no, hengität suun kautta? Rohkeus peliin, nainen!
On olemassa myös hajutonta ilmanraikastinta: https://www.apteekkishop.fi/Yocoair-hajunpoistosuihke-200-ml
Meillä ainakin on raikastin joka haisee sen hetken, mutta ei raikastimen haju jää leijumaan sinne vessaan kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn aina iltaisin suihkussa, olenko sika??? En mitään alapesuja tee lisäksi aamuisin..
Ennen kävin aamulla suihkussa, koska olin jotenkin liiankin tarkka siitä, että lähden puhtain pyllyin töihin ja mielestäni olin jo jollain tavalla vainoharhainen. Nyt mietin, pitäisikö aloittaa sitten uudelleen nuo aamusuihkut??
Eiköhän meitä iltasuhkuttelijoita ole kuitenkin enemmän? En minä ainakaan nukkumisen jäljiltä ole niin likainen, että pitäisi suihkussa käydä, ellei sitten puhuta pahimmista kesähelteistä. Ehkä jotkut sitten paskaantuvat ihan norminukkumisestakin, voihan sitä olla jotain hormonihäiriötä tai muuta.
Proteiinipitoinen ja paljon lihaa sisältävä ruokavalio muuten aihettaa ihan järkyttävän paskanhajun. Eihän miehesi ole joku salihirmu? Kaverini oli joskus tälläinen protskunmussuttaja ja voi luoja sitä kitkerää katkua mikä häneltä jäi aina vessaan, huhhuh.
Sen kakassa on beetamiesferomoneja.
Poimi joku laatikkopää-pukumies vaikka jonkun lakitoimiston edestä. Sen kakan jälkeen jäät nuuhkimaan kylpyhuoneen ilmaa loppupäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pistä tervaa nenään. Niin tehdään esimerkiksi hätätähystyksissä, jolloin suolta ei saada tyhjennetyksi ja pitää tunkea endoskooppi sisään.
Jep, siitä tervatynnyristä, joka jokaisella tottakai on ihan vakiovarusteena kotonaan?
Olen monta kertaa miettinyt että miksi ihmeessä miesten paska haisee aina niin järkyttävän kamalalta. Miksi? Mitä ihmettä he oikein syövät?
Olin joskus siivoojana, ja aina kun meni siivoamaan miesten vessaan, meinasi tulla oksennus. Se haju oli hirveän kuvottava, eikä samanlaista lemua ollut naisten vessassa. Miesten vessassa myös käsipyyhepaperia ja käsipyyhekangasrullaa sai olla lisäämssä/vaihtamassa todella harvoin, eli miehet eivät juuri käsiään pesseet. Ja se kusen hajukin. Miksi miehet kusevat lattialle?
Ja kun töissä oli henkilökunnalle unisex-vessat, niin jonkun miehen jälkeen ei todellakaan huvittanut mennä itse saman vessaan.
Kotonakin miehen jäljiltä paska haisee kamalalta. Miksi? Laktoosi-intoleranssia hänellä ei ole. Vanhempieni kotona on onneksi useampi vessa, niin kenenkään ei ole pakko isän jäljiltä mennä samaan vessaan. Ja kaverimiesten jälkeen oma vessa haisee järkyttävältä, ja kaverimiesten luona en käy vessassa ollenkaan.
Jos joku keksii syyn siihen miksi miesten jäljiltä vessa haisee aina kamalalta, niin kertokoon.
Miten et tiedä mitä mies syö, jos asutte yhdessä. Kai ainakin joskus ruokailette yhdessä.
Laita sille haisulille ämpäri parvekkeelle, niin voi paskoa siellä.
Kannellinen ämpäri jonka ottaa sitten mukaansa työpaikalle ja tyhjentää siellä.
Jos mies todella rakastaa sinua, hän kyllä suostuu tekemään tällaisen pikku myönnytyksen parisuhteenne hyväksi :-)
Miten et tiedä mitä mies syö, jos asutte yhdessä. Kai ainakin joskus ruokailette yhdessä.
SItähän minä tässä juuri ihmettelen että miksi miehen paska haisee niin hirveältä, vaikka syö samoja ruokia kuin minäkin.
Ja miksi kaikken miesten paska haisee hirveältä. Mitä he syövät? Kun naiset eivät saa itsestään sellasita paskalemua aikaiseksi mutta miehet taas eivät osaa paskoa ilman että vessa olisi sen jälkeen kidutuskammiokäytössä.
Mulla oli aikanaan samantyyppinen ongelma. Miehen jälkeen vessassa haisi ihan uskomattoman kuvottava, erikoinen haju. Myöhemmin kävi ilmi, että operaation yhteydessä se runkkasi joka kerta! Eli paskanhajuun sekoittui sellainen vehkeen haju.
56756 kirjoitti:
Proteiinipitoinen ja paljon lihaa sisältävä ruokavalio muuten aihettaa ihan järkyttävän paskanhajun. Eihän miehesi ole joku salihirmu? Kaverini oli joskus tälläinen protskunmussuttaja ja voi luoja sitä kitkerää katkua mikä häneltä jäi aina vessaan, huhhuh.
Mä olen huomannut kuinka tuttujen vegetaristien jäljiltä vessassa on aivan karsea ulosteydinräjähdyksen löyhkä. Se on jotain aivan käsittämättömän kaameaa. Huh!
1. Mies laittaa tuuletuksen päälle, ennen kuin menee kylppäriin
2. Mies raapaisee tulitikun wc käynnin jälkeen sekä käyttää sitruuna wc-ankkaa ja wc-harjaa
3. Mies käy suihkussa
4. Mies suihkuttaa muutaman annoksen ilmanraikastinta, laatua joka ei mene keuhkoihin saakka pahemmin
5. Kynttilä ja tuoksusaippuat. Happinaamari tai kaulaliina kasvoille kylpyhuoneeseen menijälle
6. Mies jättää oven raolleen, JOS ilma on kohtuullisen raikas - kuivuminen auttaa ilmanlaatua
7. Asuminen erillään ja nukkuminen erillään
8. Mies käy iltaisin ajoissa suihkussa, aamulla vain pienempi pesu.
Mä en myöskään ymmärrä kuinka miehet voi haista niin paljon pahemmalta kuin naiset.
Ja jotkut, varsinkin naiset, kiljuu unisex vessojen puolesta. Ei ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin kävi ilmi, että operaation yhteydessä se runkkasi joka kerta! Eli paskanhajuun sekoittui sellainen vehkeen haju.
anteeksi mitä
Polta vessassa tulitikku. Vie muut hajut pois. Pieni tulitikun käry toki jää hetkeksi.
Oletko ihan varma, että muhinut toosasi ja perseesi haju on miehesi mielestä hurmaava?
Tulitikkujen jälkeen haisee vain rikki JA p..ska. Onneksi meillä 3 wc:tä.