Lidl on taas "halvin", mutta sieltä ei voi ostaa leipää, kahvia, kosmetiikkaa, mausteita, pastaa tai leivinpaperia
Leipä = lähinnä bulkkiruispaloja ja Lidlin omaa pakasteesta pastettua kuraa
Kahvi = sitä ei osta hullukaan
Kosmetiikka = olen yrittänyt, sain hirveitä patteja otsaan
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Pasta = merkkimakaronia ei edelleenkään ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole
Ja tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.
Kommentit (392)
Minusta Lidlin Italia-ja Ranska.kahvit ovat ihan kivaa vaihtelua vaikka pussi onkin pieni ja 2e. Juhla-Mokkaa taitaa ainakin löytyä myös.
Vierailija kirjoitti:
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei oleJa tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.
Sut on raasu aivopesty... sääliks käy.
Kukaan ei tarvitse merkkimakaronia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se Lidlin mainoksen mies?
Tämä on asian ydin. Lidl yrittää markkinoinnillaan vaientaa puheen siitä, mikä on heidän suurin ongelmansa. Tuotteiden huono laatu ja puutteet. Eipä vaan onnistu. Tietysti laput silmillä kulkevat lampaat ovat tyytyväisiä hunajamarinoituun broileriin ja jenkkityylin paahtoleipään.
Kyllä suosittelen käyntiä optikolla jos et muuta kuin hunajamarinoitua broiskua altaissa näe. Mä itse en ole vielä kertaakaan onnistunut sitä ostamaan.Suolaamatonta naturell-broileria sensijaan ostan viikoittain nimenomaan Lidlista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ei ole valmis maksamaan laadusta. Sen takia Lidliä palvotaan.
Kuule, ei siellä koossa tai ässässä sen parempaa laatua ole, on vaan kovemmat katteet. Mut hei, käy sä vaan cittarissa niin mä saan Keskolta osinkoa jatkossakin. Itse toki asioin Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ruoasta on kelvotonta.
Noin sanoo ihminen joka ei erota hyvän ruoan raaka-aineita (kun kokkaa itse) eineksistä.
Suurin osa Lidlin ruoasta ei ole kelvotonta, osa halvimmista eineksistä voi olla.
Sille, joka väitti karjalanpiirakoiden olevan suojeltu tuotenimi leivontapaikkakunnan perusteella; ei pidä paikkaansa.
Nimi on kyllä suojeltu, muttei todellakaan paikkakunta sitä määrittele vaan raaka-aineet. Aidossa oikeassa karjalanpiirakassa on mm. ruiskuori, jos se on jotakin muuta niin kyseessä on riisipiirakka.
Karjalanpiirakoita voi siis leipoa vaikka indokiinassa, ja jos niissä käytetään oikeita raaka-aineita, ne ovat karjalanpiirakoita.
Tosi monilla on tuo outo käsitys että vain tietyssä paikassa (Karjalassa 😂) leivotut piirakat ovat aitoja karjalanpiirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Sille, joka väitti karjalanpiirakoiden olevan suojeltu tuotenimi leivontapaikkakunnan perusteella; ei pidä paikkaansa.
Nimi on kyllä suojeltu, muttei todellakaan paikkakunta sitä määrittele vaan raaka-aineet. Aidossa oikeassa karjalanpiirakassa on mm. ruiskuori, jos se on jotakin muuta niin kyseessä on riisipiirakka.
Karjalanpiirakoita voi siis leipoa vaikka indokiinassa, ja jos niissä käytetään oikeita raaka-aineita, ne ovat karjalanpiirakoita.Tosi monilla on tuo outo käsitys että vain tietyssä paikassa (Karjalassa 😂) leivotut piirakat ovat aitoja karjalanpiirakoita.
Amen ja hallelujah!
Vierailija kirjoitti:
Mä koen että Lidlin ongelma on myös se, että ulkopuolelta ei voi yhtään päätellä minkä kokoinen tai mikä valikoima just tällä Lidlillä on. Mä olen suurimman osan elämästäni kuvitellut että kaikki Lidlit on suunnilleen samankokoisia ja niissä on ihan sama valikoima. Varmaan koska ne mainosti sitä että samat hinnat koko maassa, niin mä jotenkin ajattelin sen niin et sama hinta=sama valikoima. Eli yritän tässä sanoa, että eihän kukaan yleensä vertaa K-Marketia ja K-Supermarkettia toisiinsa, mutta kaikki Lidlit on vaan Lidleja, joten jos yhdessä on huono valikoima, niin sitten on kaikissa muissakin.
Just näin!
Omilla kulmilla ei ollut Lidliä ja olin käynyt vaan kesämökki-kaupungin pienessä Lidlissä. Kun mun lähelle avattiin viime vuonna Lidli, niin onhan se ihan eri kauppa kuin luulin: väljää, valoisaa, siistiä, laaja valikoima.
Mutta täällähän kommentoivat ja tietävät vaan ne, jotka eivät ikinä käy Lidlissä, ihmeellistä. Tai ne jotka luulee, että on joku status tai ihmisarvo -kysymys missä kaupassa käy, ja siksi sitä pitää puolustella.
Hintaerot ovat kyllä julmetun isot. Haluun kyllä käyttää vähät rahani johonkin hauskempaan/hyödyllisempään kuin tietynlaiseen/-merkkiseen leivinpaperiin, vessapaperiin, kivennäisveteen, vessanpesuaineiseen etc.
Jos joku väittää, että Alepan hevi-osasto on parempi kuin Lidlin, niin järjästän kiertokäynnin ja sokkotestin, ja haluan kuulla PERUSTELUT.
Lidlin kasvovoiteet on täynnä silikonia,katsokaapa INCI-listaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei oleJa tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.
Sut on raasu aivopesty... sääliks käy.
Kukaan ei tarvitse merkkimakaronia.
On noissa kyllä valtava ero eri merkeissä, opin sen kun asuin työn takia Italiassa pari vuotta eräässä elämänvaihessa. Näistä suomalaisissa perus marketeissa olevista mulle kelpaa lähinnä De Cecco ja Rummo. Barilla menee hätänä.
Mutta pahimmat moskat ei ole edes durumvehnästä jolloin niiden koostumus ja maku on väärä ja lisäksi glykeeminen indeksi liian korkea, ja proteiinipitoisuus liian alhainen.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kasvovoiteet on täynnä silikonia,katsokaapa INCI-listaa.
Myös mikromuovia löytyy.
Toi m amujuttu on niiiin väsähtänyt. Tulkaa Lempäälään tai Valkeakoskelle. Ei ole niitä. Ei Lidlissä eikä muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole
Lidln leivinpaperiin tarttuu kaikki kiinni.
Halpaa bulkkia kaikki, ei ole mun kauppa.
todella bulkki-tuotteita ei laadusta tietoakaan, maksan mieluusti hieman enemmän laadusta kuin kurasta,
K-Supermarketista löytyy hyviä tuotteita ja kauppias on oikea ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää edes syö leipää??
Niin meinaat että ne kauppojen täysinä notkuvat leipähyllyt on siellä vain asiakkaiden iloksi koristeina. Kauppias ei yhtään myy sitä leipää mutta tilaa sinne aina uudet tuoreet.
Eihän ne hyllyt sisällä leipää. Silläpä kysyinkin, kuka enää syö leipää. Ei varmaan kovinkaan moni.
Mitä skitsofreniaa tuo vastaus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se Lidlin mainoksen mies?
Tämä on asian ydin. Lidl yrittää markkinoinnillaan vaientaa puheen siitä, mikä on heidän suurin ongelmansa. Tuotteiden huono laatu ja puutteet. Eipä vaan onnistu. Tietysti laput silmillä kulkevat lampaat ovat tyytyväisiä hunajamarinoituun broileriin ja jenkkityylin paahtoleipään.
Kyllä suosittelen käyntiä optikolla jos et muuta kuin hunajamarinoitua broiskua altaissa näe. Mä itse en ole vielä kertaakaan onnistunut sitä ostamaan.Suolaamatonta naturell-broileria sensijaan ostan viikoittain nimenomaan Lidlista.
Broileria en ostaisi kyllä mistään. Mistäs ne Lidlin kanat on tulleet?
Ostin kerran jotain Hätälän kalaa, pakkauksessa oli. lidlistä, ja taisi olla pilaantunutta, roskiin meni.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista on kirjoitettu eri blogeissa.
No jatkojohdot ei tainneetkaan olla tässä RUOKA vertailussa😴
Vierailija kirjoitti:
Toi m amujuttu on niiiin väsähtänyt. Tulkaa Lempäälään tai Valkeakoskelle. Ei ole niitä. Ei Lidlissä eikä muuallakaan.
Ajele Hämeenlinnaan, jos uskallat. Ja tietenkin Lidliin.
Kävin juuri Lidlissä, ostoslistaa tässä. Luomutomaatit rasiassa, sama mitä myydään S-marketissa mutta hinta on Lidlissä pari euroa edullisempi. Luomuomenat, edullisia ja todella hyviä, maistuvat OMENALLE. Gourmet tuorepasta (mezzelune with ricotta and spinach, -30% vaikka parasta ennen on vasta viikon päästä.) Suomalaisia juustoja oli vaikka kuinka paljon, mustaleimaa, tunturia jne ja ihan paloina. Ostin myös näkkäriä ison paketin kuivatuotekaappiin, ihan suomalaista sekin. Pandan lakuja ym. On siellä suomalaisia tuotteita vaikka kuinka paljon, maitoa, pakasteita ja marjoja. Suomalaisia joulusuklaita, Talvi-konvehteja ym. Tuoretuotteet hyviä ja edullisia. Myös suomalaista olutta ym alkoa on mutta edullisemmin kuin esim.K-kaupassa.
Kaikenlaista pientä käyttötavaraa löytyy myös, LED-valoja ym. ja tulee jopa paristot siinä mukana, hintaa muutama euro. Muualla saisi maksaa pelkistä paristoista melkein saman.
Lastenvaatteista ei tietoa mutta aikuisten vaatteissa on ihan mukavasti väljyyttä siinä pienemmässäkin koossa. Olen ostanut myös paketin alushousuja (viidet jollain 7 eurolla) ja ovat yllättäen paljon paremmat ja mukavammat jalassa kuin ne kalliit merkkipöksyt joita niitäkin on tullut hankittua. Tämä oli ehkä se suurin ylläri.