Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on taas "halvin", mutta sieltä ei voi ostaa leipää, kahvia, kosmetiikkaa, mausteita, pastaa tai leivinpaperia

Vierailija
30.10.2018 |

Leipä = lähinnä bulkkiruispaloja ja Lidlin omaa pakasteesta pastettua kuraa
Kahvi = sitä ei osta hullukaan
Kosmetiikka = olen yrittänyt, sain hirveitä patteja otsaan
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Pasta = merkkimakaronia ei edelleenkään ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole

Ja tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.

Kommentit (392)

Vierailija
181/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tuo yks vastaaja... Vetää päivittäin oikein KAMEMPERTTIA ja aasialaista ruokaa, siis joka helevetin päivä niin ei voi litliin mennä🤣😂😂😂🤣😂😂😭😭😭

Vierailija
182/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanhiekka ja kissan ruoka haetaan muualta,muuten saa kaiken hyvän Lidlistä,meitä ukko ja minä🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on merkkimakaroni 😂

Vierailija
184/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi m amujuttu on niiiin väsähtänyt. Tulkaa Lempäälään tai Valkeakoskelle. Ei ole niitä. Ei Lidlissä eikä muuallakaan.

Ajele Hämeenlinnaan, jos uskallat. Ja tietenkin Lidliin.

Olen monta kertaa käynyt Hämeenlinnan Lidlissäkin, kaikissa kolmessa enkä ole nähnyt niitä sielläkään. Enkä olisi kyllä kiinnostunut vaikka olisi. En ihmeemmin kyttäile muita vaan teen omat ostokseni.

Vierailija
185/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten kärkkäitä fanityttöjä Lidlillä on. Muistan jonkun sanoneen että suomalaiselle on kaikessa on tärkeintä halpa hinta ja ymmärrän kyllä miten ihmiset psyykkaavat itsensä siihen että halpa om hyvää.

Tekee mieli sanoa että #onlyinfinland

Mä olen tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan "onlyinfinland on se että ihan kiimoissaan juostaan K- ja S-ryhmän kaupoissa "kun saa sitä bonusta" vaikka ei olisi aavistustakaan miten sitä kertyy ja miten Lidlistä saisi kaiken niin paljon halvemmalla ettei mikään bonus sitä kata. Suomalaiset on todella aivopestyjä bonustensa kanssa.

Vierailija
186/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on merkkimakaroni 😂

Joo mä putosin kun luin tuon "Merkkimakaroni"siinä on varsinainen kokki kolmonen ruoan laitossa🤣😂🤣😂kannattaa lukea sen Merkkimakaronin sisältö Lidlin makarooneihin ja verrata🤪

Vierailija
187/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja runkkaa tota alapeukkua? :D :D :D

Vierailija
188/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut mammat vertaa Prisman ja Lidlin valikoimia toisiinsa ja tosissaan?

Kymmenen tuhannen neliön hehtaarihallia parin sadan neliön arkikauppaan? 

No monessa paikassa Lidl on sijoitettu esimerkiksi prisman viereen. Jos olen jo valmiiksi siinä prisman vieressä niin miksi en hakisi ostoksia sieltä hehtaarihallista missä on valikoimaa? Ei se Lidl kyllä valikoimassa pärjää saman kokoluokan k-supermarketillekaan. Hinnat on tietty erit, mutta mulle ruokakaupassa eniten merkkaa valikoima eikä hinta.

Ja en kyllä suosittele ostamaan niitä pohjolan meijerin tuotteita kuten en suosittele ostamaan Pirkan maitotuotteita tai s-ryhmän kotimaista -merkin tuotteita. Ostan vain Valion tai Ingmanin/Arlan omia tuotteita koska näistä maitotilallinen saa paremman korvauksen. Nämä kauppojen omat brändit vetää välistä ja samalla kun ne tarjoavat teille halvalla ne kurjistavat sen tuotteen tekijän elämää.

Vierailija
189/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu tuo yks vastaaja... Vetää päivittäin oikein KAMEMPERTTIA ja aasialaista ruokaa, siis joka helevetin päivä niin ei voi litliin mennä🤣😂😂😂🤣😂😂😭😭😭

Nämä Lidl-ketjut ovat aina samanlaisia. Normaalit ihmiset kehuvat kuinka Lidlistä saa edullisesti tavallista ruokaa ja hipsterit valittavat, kuinka sieltä ei löydy esimerkiksi nyt kuivattua kamelinvarvasta ja siksi Ldlistä ei voi ostaa ikinä eikä koskaan yhtään mitään muutakaan.

Vierailija
190/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koen että Lidlin ongelma on myös se, että ulkopuolelta ei voi yhtään päätellä minkä kokoinen tai mikä valikoima just tällä Lidlillä on. Mä olen suurimman osan elämästäni kuvitellut että kaikki Lidlit on suunnilleen samankokoisia ja niissä on ihan sama valikoima. Varmaan koska ne mainosti sitä että samat hinnat koko maassa, niin mä jotenkin ajattelin sen niin et sama hinta=sama valikoima. Eli yritän tässä sanoa, että eihän kukaan yleensä vertaa K-Marketia ja K-Supermarkettia toisiinsa, mutta kaikki Lidlit on vaan Lidleja, joten jos yhdessä on huono valikoima, niin sitten on kaikissa muissakin.

Just näin!

Omilla kulmilla ei ollut Lidliä ja olin käynyt vaan kesämökki-kaupungin pienessä Lidlissä. Kun mun lähelle avattiin viime vuonna Lidli, niin onhan se ihan eri kauppa kuin luulin: väljää, valoisaa, siistiä, laaja valikoima.

Mutta täällähän kommentoivat ja tietävät vaan ne, jotka eivät ikinä käy Lidlissä, ihmeellistä. Tai ne jotka luulee, että on joku status tai ihmisarvo -kysymys missä kaupassa käy, ja siksi sitä pitää puolustella.

Hintaerot ovat kyllä julmetun isot. Haluun kyllä käyttää vähät rahani johonkin hauskempaan/hyödyllisempään kuin tietynlaiseen/-merkkiseen leivinpaperiin, vessapaperiin, kivennäisveteen, vessanpesuaineiseen etc.

Jos joku väittää, että Alepan hevi-osasto on parempi kuin Lidlin, niin järjästän kiertokäynnin ja sokkotestin, ja haluan kuulla PERUSTELUT.

Aaa eli nyt on siis jo asiakkaan vika millainen Lidl paikkakunnalla on? Että ei saisi sanoa ettei käytä lidliä koska sun lähi-Lidl on todella hyvä? Alkaa mennä jo vähän hullunkuriseksi.

Monessa alepasta on ihan yhtä iso hevi-osasto kuin Lidlissä (= yksi hylly). Löytyy vihannekset, sipulit, perunat, yrtit, hedelmät, sienet ym. Meidän alepasta saa viikunoita ja sitruunaruohoakin tuoreena hevi-osastolta. Joten kerrotko itse vaikka ihan sanallisesti mitä niin ihmeellistä sieltä teidän Lidlin hevi-osastolta löytyy mitä ei muualta saa?

Vierailija
191/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten kärkkäitä fanityttöjä Lidlillä on. Muistan jonkun sanoneen että suomalaiselle on kaikessa on tärkeintä halpa hinta ja ymmärrän kyllä miten ihmiset psyykkaavat itsensä siihen että halpa om hyvää.

Tekee mieli sanoa että #onlyinfinland

Mä olen tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan "onlyinfinland on se että ihan kiimoissaan juostaan K- ja S-ryhmän kaupoissa "kun saa sitä bonusta" vaikka ei olisi aavistustakaan miten sitä kertyy ja miten Lidlistä saisi kaiken niin paljon halvemmalla ettei mikään bonus sitä kata. Suomalaiset on todella aivopestyjä bonustensa kanssa.

Saksalaisille halpa hinta taitaa olla vielä tärkeämpi. Eikös Lidliä halvempi Aldi ole siellä kovasti suosittu ostospaikka?

Vierailija
192/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi joku trolli yrittää väkisin haukkua Lidliä, mutta ei ole käynytkään koko kaupassa. Moni on tässäkin ketjussa huomauttanut, ettei kyse ole vaan hinnasta vaan myös laadusta. Se ei mene trollin kaaliin.

Väitti ettei Lidlistä saa pinaattia. Babypinaattia saa tuoreena, ja pakasteena on lehtipinaattia, joka on parempaa ja halvempaa kuin mitkään S- ja K-mafian tuotteet.

Kahvia saa vaikka minkälaista. (Itse en pidä vaaleasta paahdosta, koska se on mahalle huonoin kahvi ja maku muuttuu pikaisesti kitkeräksi. En osaa siis sanoa onko valikoimissa hyvää vaaleaa paahtoa.)

Lidlissä vihannekset ja hedelmät hakkaavat S-kaupan hevit. S-kaupoissa varsinkin pidetään vihannekset ja hedelmät aina liian kylmässä, ne paleltuvat ja siksi avokado on ruskea sisältä tai mango ei kypsy kunnolla. Lidlissä hevit ovat aina sopivassa lämpötilassa, ei paleltumisvaurioita. Laatukin vaikuttaa paremmalta. Yksi parhaita kurpitsoja, jonka tänä syksynä paahdoin, oli ostettu Lidlistä.

Myös pakastevihannekset ovat kautta rantain olleet paremmanlaatuisia ja edullisempia kuin K- et S:ssä.

Pakatutkin kalat ovat tuoreempia kuin S:n kalatiskillä, jossa ne voivat lojua päiväkausia.

Lidliin tulee koko ajan lisää valikoimaa. Nyt viimeksi ostin Go Green kvinoaa (mielestäni parasta), maksoi 3,19 e -- aivan sama paketti S-kaupoissa maksaa 3,49-3,79 e.

Lidlin hummus se on herkkua sekin.

Itse käyn aina Lidlissä ensin ja ostan suurimman osan päivittäistavaroista sieltä. S- ja K-mafiassa käyn sitten hakemassa ne tuotteet, joita en Lidlistä saa. Niin helppoa se on kun käyttää järkeään.

Ei sullakaan ole näiden perustelujesi päälle mitään muuta kuin oma laatutakuusi, joka tokikin on merkittävämpi kuin se että joku toinen random henkilö x on sitä mieltä että Lidlissä ei ole laatua.

Ja sieltä s:n kalatiskistä näkee heti mikä on pyyntipäivä ihan jokaisen kalatuotteen kohdalla. Saako Lidlistä muuten tuoreita simpukoita? Meidän prismasta saa joka päivä.

Kala-asiaa on tutkittu ja silloin havaittu että varsinkin S-mafia myy melko vanhaa kalaa. Siis tuoreena tiskiltä. Lisäksi fiksu shoppailija osaa ihan itse katsoa onko kala tuoretta. Nykyisin kun käyn S-marketissa näen ettei useinkaan ole.

Mun perustelut perustuvat siihen että käyn viikottain Lidlistä perustarvikkeet ja näin olen tehnyt jo pidemmän aikaa. Se on mun kokemus, että perushevi on hintaan nähden hyvälaatuista. Vertasin etenkin S-marketin heviin. Prismaa ei käytä, koska ei satu mun päivittäiselle reitille.

Tuoreita simpukoita tuskin Lidlistä saa, mutta enpä laske niitäkään päivittäistavaraksi. En tunne ketään joka soisi simpukoita joka päivä tai edes usean kerran viikossa.

”On tutkittu” laita tähän vaan sitten tutkimusta siitä että s-ryhmän kauppojen kalatiskeissä on kaikki vanhaa?

Minä käyn prismassa tekemässä ostokseni koska siellä on valikoima niin laaja että ei tarvitse miettiä kotoa lähtiessä että mihin kauppaan menee kun haluaa tehdä tiettyä ruokaa. Kotimaiset tuoreet leivät, pienpanimoiden oluet, aasialaiset ruoka-aineet, lihatiski, tietyt säilykkeet (Lidlin valkosipulinkynnet ja artisokat ei ole omaan makuun edes syötäviä), erikoisjuustot (Lidlin camembert ei sovellu uuniin) ym. Ovat asioita joita ostan päivittäin kaupasta ja näitä en Lidlistä saa. Toki joku muu varmasti saa päivittäistavaransa Lidlistä ja se on minulle se ja sama. Siksi en ymmärrä miksi teille on niin iso juttu että muut ei käytä lidliä.

Sinä nyt oletkin joku ison ikäpolven lapseton mulkku, joka ostaa ruokaa vain itselleen - ei sulla ole mitään asiaa vertailla tekemisiäsi nuorten lapsiperheiden kanssa.

Entä sitten vaikka olisinkin? Ei kai tämänkään ketjun aihe ole lapsiperheiden ruokaostokset?

Ja sitä paitsi olen 30-vuotias nainen, jolla on mies ja yksi lapsi.

Vierailija
193/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Lidl-ketjut ovat aina samanlaisia. Normaalit ihmiset kehuvat kuinka Lidlistä saa edullisesti tavallista ruokaa ja hipsterit valittavat, kuinka sieltä ei löydy esimerkiksi nyt kuivattua kamelinvarvasta ja siksi Ldlistä ei voi ostaa ikinä eikä koskaan yhtään mitään muutakaan.

Normaalit ihmiset kuvittelee ilmeisesti että aasialainen ruoka on ”hipstereille” ja verrattuna kuivattuun kamelinvarpaaseen. Kyllä te normaalit ihmiset saatte edelleenkin syödä perunaa ja jauhelihakastikettanne, turha siitä on alemmuudentunnetta kokea jos joku muu syö vaikkapa arkiruokanaan aasialaista.

Vierailija
194/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävä kyllä totta, etten itsekään löydä Lidlistä joka kerta kaikkea tarvitsemaani. Juuri maustevalikoima on onnettoman huono. Toki ne mausteet, mitä on, ovat hyvälaatuisia ja pusseissa paljon enemmän tavaraa kuin muilla marketeissa myytävillä merkeillä. Koirille en löydä Lidlistä mitään. Sitä kuraa, mitä myyvät koiranruokana, en syöttäisi pahimmalle vihamiehellenikään, joten koirille haen ruuat aina muualta. Perunat ovat myös aika huonoja, eikä koskaan saa paikallista perunaa, joten jos pottuja tarvitsen, haen muualta. 

Mutta muuten monet Lidlin tuotteet ovat oikeasti todella paljon parempia kuin muiden kauppojen vastaavat. Maitotuotteet menevät heittämällä kaikkien muiden ohi, varsinkin jugurtit ovat suorastaan luksustasoa verrattuna vaikka Valion tuotteisiin. Lidlissä ei myöskään ole järjettömän isoa valikoimaa erilaisia jugurtteja niin kuin muissa kaupoissa, joissa miettii vain, paljonko niitä mahtaa mennä hävikkinä roskiin... En osta ikinä tonnikalaa muualta kuin Lidlistä, sillä se on ainut, mistä ei ole löytynyt suomuja tai muuta ikävää ylläriä vielä kertaakaan. Nykyään saa myös tummapaahtoista kahvia, jota juon, joten sitäkään ei tarvitse muualta hakea. Lidlin tee on hyvää ja karkit, suklaa varsinkin. Lisäksi karkit ovat Lidlissä todella halpoja muihin kauppoihin verrattuna. Jäätelö on myös hyvää, oikeaa jäätelöä, eikä rasvatonta maitoa pakastettuna. Outoa kyllä, minä, toisin kuin joku muu ketjussa, olen löytänyt Lidlistä ihan maustamatonta broileria, joka sekin on parempaa verrattuna muiden vastaaviin tuotteisiin. Broiskupaketista löyhähtää avatessa yleensä kuvottava haju ja liha lilluu ihme limassa, paitsi ei Lidlin broileri, joka tuoksuu aina tuoreelta, eikä paketissa ole mitään inhaa nestettä. Voisin jatkaa tätä vaikka ikuisesti, niin moni tuote on oikeasti parempaa Lidlissä! 

Kun Lidl tuli Suomeen, valikoima ei ollut kummoinen ja itsekin kävin vain katselemassa jotain erilaista sieltä silloin tällöin. Nykyään valikoimat ovat parantuneet ja parantuvat koko ajan huimasti, joten menen aina ensin Lidliin ja sitten, jos en jotain sieltä löydä, menen muualle. Olen tarkka ruuan laadusta, mutta rahaa on vähän, joten on pakko miettiä hintaa myös, siksi käyn Lidlissä, josta saan halvemmalla parempaa.

Vierailija
195/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut mammat vertaa Prisman ja Lidlin valikoimia toisiinsa ja tosissaan?

Kymmenen tuhannen neliön hehtaarihallia parin sadan neliön arkikauppaan? 

No jos se lähin kauppa on Prisma, niin kyllä sekin on arkikauppa. Ja saa olla sitä mieltä että Lidlistä ei löydy kaikkea.

Vierailija
196/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiivaleipäjauhoja

Pakkaamatonta kalaa

Keittolihaa

Keittolihaa et saa mistään kaupasta :)

Mä ostan säännöllisesti, Tammisen naudan keittoliha makuluulla, 700 gramman paketti. S-marketista.

Vierailija
197/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kaupassa joka päivä, siksi käyn sellaisessa kaupassa mistä saan moneksi päiväksi ruoat kerralla. Ja joo ostan cavambertia viikoittain ja aasialainen ruoka on meillä arkiruokaa. Miks tää sua harmittaa noin paljon että pitää itkuhymiöitä laittaa? Kannattaa mennä hoitoon jos toisen ruokakauppaostokset saa sussa noin ison reaktion aikaan.

Vierailija
198/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koen että Lidlin ongelma on myös se, että ulkopuolelta ei voi yhtään päätellä minkä kokoinen tai mikä valikoima just tällä Lidlillä on. Mä olen suurimman osan elämästäni kuvitellut että kaikki Lidlit on suunnilleen samankokoisia ja niissä on ihan sama valikoima. Varmaan koska ne mainosti sitä että samat hinnat koko maassa, niin mä jotenkin ajattelin sen niin et sama hinta=sama valikoima. Eli yritän tässä sanoa, että eihän kukaan yleensä vertaa K-Marketia ja K-Supermarkettia toisiinsa, mutta kaikki Lidlit on vaan Lidleja, joten jos yhdessä on huono valikoima, niin sitten on kaikissa muissakin.

Just näin!

Omilla kulmilla ei ollut Lidliä ja olin käynyt vaan kesämökki-kaupungin pienessä Lidlissä. Kun mun lähelle avattiin viime vuonna Lidli, niin onhan se ihan eri kauppa kuin luulin: väljää, valoisaa, siistiä, laaja valikoima.

Mutta täällähän kommentoivat ja tietävät vaan ne, jotka eivät ikinä käy Lidlissä, ihmeellistä. Tai ne jotka luulee, että on joku status tai ihmisarvo -kysymys missä kaupassa käy, ja siksi sitä pitää puolustella.

Hintaerot ovat kyllä julmetun isot. Haluun kyllä käyttää vähät rahani johonkin hauskempaan/hyödyllisempään kuin tietynlaiseen/-merkkiseen leivinpaperiin, vessapaperiin, kivennäisveteen, vessanpesuaineiseen etc.

Jos joku väittää, että Alepan hevi-osasto on parempi kuin Lidlin, niin järjästän kiertokäynnin ja sokkotestin, ja haluan kuulla PERUSTELUT.

Aaa eli nyt on siis jo asiakkaan vika millainen Lidl paikkakunnalla on? Että ei saisi sanoa ettei käytä lidliä koska sun lähi-Lidl on todella hyvä? Alkaa mennä jo vähän hullunkuriseksi.

Monessa alepasta on ihan yhtä iso hevi-osasto kuin Lidlissä (= yksi hylly). Löytyy vihannekset, sipulit, perunat, yrtit, hedelmät, sienet ym. Meidän alepasta saa viikunoita ja sitruunaruohoakin tuoreena hevi-osastolta. Joten kerrotko itse vaikka ihan sanallisesti mitä niin ihmeellistä sieltä teidän Lidlin hevi-osastolta löytyy mitä ei muualta saa?

No ei: tarkoitin, että minun käsitys Lidlistä muuttui kun kävin isossa ja uudessa liiterissä.

En osannut sit tätä hevi-asiaakaan kirjottaa ymmärrettävästi: en tarkoittanut valikoiman laajuutta: sehän on tietysti pienessä kaupassa pieni ja isossa kaupassa iso, oli sitten alepa tai lidl. Minusta Lidlistä ostetut hedelmät ja vihannekset ovat aina priimakunnossa, eivät raakoja tai ylikypsiä, vaan hyviä. Ja vissiin oikein säilytettyjäkin: sieltä ostettujen tomaattien kuori on pehmeä ja maukas.

Unohda: en ymmärrä itekään miksi tulin tänne vänkäämään

Vierailija
199/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset kuvittelee ilmeisesti että aasialainen ruoka on ”hipstereille” ja verrattuna kuivattuun kamelinvarpaaseen. Kyllä te normaalit ihmiset saatte edelleenkin syödä perunaa ja jauhelihakastikettanne, turha siitä on alemmuudentunnetta kokea jos joku muu syö vaikkapa arkiruokanaan aasialaista.

Kylläpä sitä ollaan ylemmyydentunnossa taas kerran. Monessako ketjussa olet nytkin pätemässä ja näpäyttelemässä? :D

Vierailija
200/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy kaupassa joka päivä, siksi käyn sellaisessa kaupassa mistä saan moneksi päiväksi ruoat kerralla. Ja joo ostan cavambertia viikoittain ja aasialainen ruoka on meillä arkiruokaa. Miks tää sua harmittaa noin paljon että pitää itkuhymiöitä laittaa? Kannattaa mennä hoitoon jos toisen ruokakauppaostokset saa sussa noin ison reaktion aikaan.

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi