Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että keski-ikäinen töistä tuttu nainen haluaa tavata minua saadakseen juoruiltavaa

Vierailija
30.10.2018 |

Olen häntä kymmenisen vuotta nuorempi, ja olen jo jonkun aikaa epäillyt, että hän haluaa nähdä minua vapaa-ajalla, että voisi sitten juoruilla asioistani oman ikäisilleen naisille työpaikalla. En osaa sanoa mitään yksittäisiä juttuja, mistä tämä olo tulee, joku vaisto vain sanoo niin. Mitä mieltä, onko tällainen yleistä tai oletteko kokeneet vastaavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen ihminen on juoruilulle altis, niin totta kai se puhuu teidän tapaamisesta muille. Mikäli susta tuntuu epämiellyttävävältä tavata se nainen, niin älä tapaa. Oma vaisto on yleensä oikeassa.

Vierailija
2/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen, enkä jaksaisi haaskata aikaani juoruiluun tai ei-kiinnostavien ihmisten tapaamiseen. En tiedä, mistä olosi tulee. Ei tulisi tuollainen kuvio edes mieleeni. Enkä muuten pitäisi itseäni kymmenen vuotta nuorempaa oleellisesti nuorempana. Minulla on itseäni nuorempia ja vanhempia ystäviä.

Vierailija
4/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Eräs vamhempi naishenkilö halusi tavata minua, oli näennäisen ystävällinen, mutta pyrki tapaamisilla urkkimaan minulta "kuraa" sukulaisistani. Kun ei saanut minusta mitään irti, kiinnostus lopahti.

Kuuntele vaistoasi.

Vierailija
5/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on kokemusta. Pidin aina työkaverit erilläni omista asioistani ja kyllä sieltä tehtiin välillä sellaisia tiedustelukäyntejä että olisi saatu urkittua asioitani. Tietyt henkilöt olivat tällaisia. Valitettavasti tämä johti myös perättömien väitteiden kohteiden joutumiseksi. 

Vierailija
6/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen häntä kymmenisen vuotta nuorempi, ja olen jo jonkun aikaa epäillyt, että hän haluaa nähdä minua vapaa-ajalla, että voisi sitten juoruilla asioistani oman ikäisilleen naisille työpaikalla. En osaa sanoa mitään yksittäisiä juttuja, mistä tämä olo tulee, joku vaisto vain sanoo niin. Mitä mieltä, onko tällainen yleistä tai oletteko kokeneet vastaavaa?

Pakkoko sinun on kertoa hänelle mitään? Tai ylipäätään jutella muuten kuin työasioista? Tuohan on täysin noloa sinulta heittäytyä jonkun kyylän armoille tai edes miettiä tätä asiaa! Sanot vain, että keskityt työasioihin ja töiden jälkeen ei ole valitettavasti aikaa. Olit sitten vaikka 15 vuotta nuorempi kuin toinen, niin itsehän sinä päätät mitä puhut ja kenelle. Älä siis nössöile, vaan vain hymyile ystävällisesti sanoen, että ei ole aikaa. :)

Vierailija
7/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hänellä ikävä elämä jos tuo on totta. Onko sinun elämässäsi jotain niin kiehtovaa että siitä juoruttaisiin työkavereitten kesken? Yleisin syy hakea seuraa on kyllä ihan raadollisesti yksinäisyys.

Vierailija
8/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hänellä ikävä elämä jos tuo on totta. Onko sinun elämässäsi jotain niin kiehtovaa että siitä juoruttaisiin työkavereitten kesken? Yleisin syy hakea seuraa on kyllä ihan raadollisesti yksinäisyys.

Olen ehkä vähän sellainen mysteeri työpaikallani, mikä aiheuttaa monissa spekulointia, tyyliin olenko lintu vai kala. Lisäksi en kaveeraa töissä muitten naisten kanssa, koska en oikein pidä heidän tavastaan kohdella ihmisiä. Tätä naista olen tavannut vapaa-ajalla. Töissä hän ei hakeudu seuraani, juttelemme työpaikalla vain, jos törmäämme sattumalta. Hieman outoa ehkä sekin.

Ap

Vierailija
9/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä vähän sellainen mysteeri työpaikallani, mikä aiheuttaa monissa spekulointia, tyyliin olenko lintu vai kala. Lisäksi en kaveeraa töissä muitten naisten kanssa, koska en oikein pidä heidän tavastaan kohdella ihmisiä. Tätä naista olen tavannut vapaa-ajalla. Töissä hän ei hakeudu seuraani, juttelemme työpaikalla vain, jos törmäämme sattumalta. Hieman outoa ehkä sekin.

Ap

Ehkä  ennemminkin epäilisin, että nainen haluaa vaikuttaa "menevältä" ja "nuorekkaalta" hakeutumalla itseään nuoremman seuraan ja leijuu sillä ikäisilleen. Juorutiedustelut tulee sitten bonuksena. Kaikki kyllä riippuu siitä, millainen nainen muuten on. Kiva ja ystävällinen vai ankea kyylä? Voihan olla, että hän vain kaipaa seuraa kun oman ikäiset ovat niin kiinni perhe-elämässä tms.

Vierailija
10/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoruaa sulle muista juoruaa muille susta. Se on se mikä pitää aina ja ikuisesti. Jos on muille mukava on sullekkin. Varo sellaista kuka hakeutuu esimiehen seuraan mielistelemään. Sellaiset juoruilee esimiehille muista. Ikä ei tässä ole se ratkaiseva asia vaan millainen ihminen on luonteeltaan. Draamanhakuinen juorukello vai reilu tyyppi.

Vierailija
12/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kyseltiin kaikki tyyliin äidin tyttönimestä lähtien läpi. Ajattelin että tämä työkaveri tosi sosiaalinen ja halua tutustua —> oikeasti vain yritti onkia jotain mitä juoruta eteenpäin. Kävi ilmi myöhemmin.

Kadun että puhuin ko. Ihmisille ikinä yhtään mitään (leikin että on ilmaa nykyään, en reagoi kuinkaan häneen) ja kadun sitä että en valehdellut jotain ihan järkyttävää, tyyliin että olen ollut ennen mies tai vastaavaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi