Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun sairaalaan enkä todellakaan pysty nielemään metriä kumiletkua!!

Vierailija
27.10.2018 |

Itken jo nyt kun joudun mahalaukun tähystykseen. Saan paniikkikohtauksen enkä todellakaan niele metriä jotain paksua letkua. Revin ne suusta pois. Mitä voin tehdä?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letku on ohut, mutta jos yökötti helposti ei ole helpoin tutkimus. Pyydä hyvät esilääkkeet. Noita tutkimuksia tehdään myös lievässä sedaatiossa.

Vierailija
2/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat halutessasi rauhoittavaa tarpeeksi. Usko pois, pystyt siihen, melkein kaikille se onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sun sitä niin paljon käskee niellä??

Vierailija
4/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letku ujuteetaan sisääsi peräaukon kautta. Joten ole huoleti.

Vierailija
5/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä takahampaiden pesu saa minut yökkäämään ja hammaslääkärikin sanoo että minulla on herkkä kurkku.

Ap

Vierailija
6/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat halutessasi rauhoittavaa tarpeeksi. Usko pois, pystyt siihen, melkein kaikille se onnistuu.

Melkein? Eli ei siis kaikilta.

Vierailija
7/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii niellä, kun muutaman nielaisun teet, niin kyllä se lääkäri sun ruokatorveesi sen letkun tuuppaa. Pyydät rauhoittavaa, ja nielun puudutussuihketta, niin hyvin menee. Saattaa yököttää noista huolimatta, mutta kuuluu asiaan.

Vierailija
8/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein tutkimus minkä tiedän, valitettavasti. Suolen tähystys samaa sarjaa.

Vierailija
9/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä mutta pakko olisi tutkia jos vaikkka syöpä.

Ap

Vierailija
10/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rauhoittava esilääkitys. Niin minä tein, mutta tutkimus oli kamala! Yökkäilin koko ajan mikä taas vaikeutti tutkimusta. En halua pelotella mutta jos toisen kerran minulle joudutaan tekemään haluan sedaation. Toivottavasti sinulla menee paremmin <3

Peräsuolen tähystys oli tuohon verrattuna lasten leikkiä vaikka kivuliasta olikin.

Vierailija
11/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta metrilakua markkinoilta ja ala harjoitella

Vierailija
12/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yritetty tehdä, mutta pieleen meni kaksi kertaa. Kolmannella kerralla oli sen verran vahvat huumehet että onnistui. Just tuo herkkä kurkku ja paniikki iski. Oksensin niin että mikään mahti maailmassa ei olis sitä letkua saanut mun nielusta ohi.

Vierailija
13/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut kerran katsomassa kyseistä toimenpidettä. Potilas ei pystynyt nielemään letkua vaikka sai diatsepaamia suoneen.

Vierailija
14/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.

Vierailija
15/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkarilla voit harjoitella.

Vierailija
16/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille tehty eikä ollut moksiskaan. Mitään rauhottavia saanu. Yksi nielasu ja pahin ohi.

Vierailija
17/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letku on ohut, mutta jos yökötti helposti ei ole helpoin tutkimus. Pyydä hyvät esilääkkeet. Noita tutkimuksia tehdään myös lievässä sedaatiossa.

Tämä ap. Itse en ole lainkaan herkkä tai koe juuri mitään tutkimusta/hoitotoimenpidettä liian hankalana, mutta tämä oli kyllä poikkeus. En enää ikinä suostu ko. tutkimukseen ilman sedaatiota, sillä kokemus siitä oli lähes traumatisoiva, huh.

Vierailija
18/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota menemään sairaalaan letkua nielemään, jos et halua  niin et mene. Ei tämä elämä ole sen vaikeampaa.  Ei lääkäreillä ole valtuuksia pakottaa yhtään mihinkään. Lukuunottamatta M1-lähetettä  joka vaatii kovat perusteet, ja sekin voidaan purkaa nopeasti.

Vierailija
19/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Heikot taas asialla.

Vierailija
20/111 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sedaatio joku kevytnukutus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan