Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä, taas yksi mies lähestyi somessa "moi, mitäs sinne näin perjantain iltaan?" :D

Vierailija
26.10.2018 |

Sanomatta oli selvää etten vastannut mitään

Kommentit (328)

Vierailija
141/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ap:n kaltaisia naisia vaivaa?

Sama ilmiö kuin eilen nainen koirapuistossa meuhkasi suureen ääneet "Tiedättekö mitä se yksi sika yritti ehdottaa". Pelkää huomionhakuisuutta ja kiertoilmaus sille että katsokaa kaikki, hänestä ollaan kinnostuneita.

Vierailija
142/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä "Moi, mitä kuuluu?" on huonoista huonoin aloitus, niin kertokaa esimerkki, millainen olisi parempi? Oman profiilinne pohjalta esimerkkinä?

En halua ollenkaan tuntemattomien lähestyvän minua somessa. Tai siis voi sitä lähestyä mutta en minä vaivaudu reagoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä "Moi, mitä kuuluu?" on huonoista huonoin aloitus, niin kertokaa esimerkki, millainen olisi parempi? Oman profiilinne pohjalta esimerkkinä?

En halua ollenkaan tuntemattomien lähestyvän minua somessa. Tai siis voi sitä lähestyä mutta en minä vaivaudu reagoimaan.

Muotoilin kysymykseni ehkä huonosti. ELI tarkoitin deittisomessa, kuten Tinderissä.

Vierailija
144/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä ap. tosi rankka elämä. Tuopin ripulia ansaitsisit juotavaksi.

Vierailija
145/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ole siellä somessa.

Vierailija
146/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä olet tollanen helmi. Tai jotenkin noin se kuitenkin meni.

Onks tää hyvä?

Vierailija
147/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kenes tyttöjä sää olet ja moniko sua on pökkinyt?

Vierailija
148/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku tiivistää miksi ihmiset ottaa tästä niin itseensä? Joku ilmaisee olevansa kyllästynyt johonkin, mitä sitten?

Jos vastaus on yleistystä tyyliin miehet sitä, naiset tätä niin älä edes vastaa.

Vierailija
149/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No dickpicilläkö tai "annatko piNppiä" -lausahduksellako olisi miehen sitten mielestäsi pitänyt ennemmin lähestyä?

Vierailija
150/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein mielelläni edes joskus saisin tuollaisen viestin. Tosin vastaukseni olisi "neulon villasukkaa" eli ei kauhean seksikäs perjantai-ilta... Mutta toisaalta se olisi rehellinen vastaus ja mies voisi sitten päättää jatkaako juttua :D.

Mutta niin, ei kaikki naiset ole nirppanokkia.

Mitä jos on parempaa tekemistä kuin huvittaa itseään randomihmisillä netissä? Sitten on nirppanokka?

Täh? Huvittaa itseään? Itsehän olet johonkin someen/deittipalveluun mennyt. Sitten on vaarana että saatat saada randomihmiseltä viestin.

Randomihmisen luulisi ymmärtävän että on myös vaara ettei toinen randomihminen vastaa. Vähän liikoja taitaa itsestään luulla ihminen jonka mielestä kaikkien kuuluu hänelle jutella kun kerta ovat siellä netissä.

Mistä siis päättelit, että nämä randomviestittelijät eivät tätä ymmärtäisi? Tai että luulisivat itsestään liikoja? Kukaan ei ole tässä ketjussa käsittääkseni sanonut, että niihin viesteihin pitäisi innokkaasti vastata. 

Täällä on ilmaistu vaikka mitä mielipiteitä apsta, kuten tuo nirppanokka.

Ei ole nirppanokkaista olla vastaamatta viestiin.

Sen sijaan ON nirppanokkaista olla vastaamatta viestiin, koska viestin lähettäjä ei osannut käyttää sanoja, jotka olisivat juuri tätä vastaanottajaa miellyttäneet. JA lisäksi tehdä haukkuva viesti nettiin, että voi luoja, mikähän sekin luuli olevansa kun kehtasi minulle lähettää viestin "moi mitä kuuluu"...

Tässä on vissi ero.

Joo, toki tuo nyt hieman kyseenalaista aloituksena oli. Kymmenen sivua keskustelua siitä kyllä on jo nyt syntynyt, ilman suurempia Porvoo 0/5 -huuteluja, joten huonompiakin aiheavauksia on ollut.

Mutta että voitaisiin tehdä tässä nyt ap:stä tarkempia luonneanalyysejä, kuin tietty ajattelemattomuus myös hänen osaltaan, kiinnostaisi kuulla mikä somekanava oli kyseessä.

Vierailija
151/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki teille jotka mietitte miten tulisi lähestyä: Älkää.

Mua ainakin kiinnostaa parisuhdemielessä vain sellainen mies jonka kanssa olen jo ystävä ja jonka ei tarvitse miettiä miten mua lähestyä. Ja irtoseksiä en harrasta. Toki ehkä joihinkin muihin sitten voikin purra teidän aloitteet.

Vierailija
152/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on profiili AlastonSuomessa ja ap:n ilmoittamia avauksia saan päivittäin useita sinne.

N30

Vierailija
153/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin sanoisit että älä mene sitten ruokakauppaan. Miksi sinne saisi mennä vain jos hakee seuraa?

Vierailija
154/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestäkö siis LinkedInissä olokin on lupa vongata? Tai kun Facebookissa on tili lähinnä siksi, että haluaa pitää yhteyttä ulkomailla asuviin ystäviin/ on harrasteryhmissä, joissa tiedotus hoidetaan sitä kautta? Tai että postaa Instagramiin luontokuvia valokuvausta harrastavana? Tai kun tykkää meemeistä ja jakaa niitä Tumblrissa. Entäs piirtäjät ja Devian Art? Redditkin on somea. Entäs ne, joiden työssä keskeisenä osana on some? Joillain jopa työnkuva itsessään on täysin somea.

En väitä, etteikö esim. täysvegaani kokki osaisi lihapihviä paistaa noin periaatteessa ainakin. Mutta kyllä se varmasti silloin vaikeampaa on.

Instagramissa voi nykyään erikseen luoda duuniaccon, Facebookissa sitten taas niin jo TOS kieltää feikkitilin luomisen.

Kyllä niitä siellä silti on, ja niitä käytetään. Mutta mikään testiacco ei milloinkaan esimerkiksi onnistu täysin simuloimaan sitä tilannetta, minkä saa oikealla käyttäjätilillä, aidoissa käyttötilanteissa.

Joten tässä taas yksi syy lisää siihen, miksi siellä 'jossain somessa' on jopa joitakin, jotka jos voisivat valita vain ja ainostaan täysin henkilökohtaisiin preferensseihin perustuen, niin valinta olisi en ole somessa.

Jos kuulostaa monimutkaiselta, tyyliin kuka tässä nyt uskaltaa lähestyä ja ketä, niin jos lähestyminen on deittimielessä, sille on näitä omia somekanavia kuten Tinder, Happy Pancake, Deittinet.

Vierailija
155/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin livenä on ihan sama millä repliikillä alfamies keskustelun aloittaa, naisilla rupeaa poskia kuumottaan joka tapauksessa. Betamiehellä käy just päinvastoin.

Vierailija
156/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin livenä on ihan sama millä repliikillä alfamies keskustelun aloittaa, naisilla rupeaa poskia kuumottaan joka tapauksessa. Betamiehellä käy just päinvastoin.

Juu ei. Mua on lähestytty tökerösti ja vähemmän tökerösti ja voin sanoa ettei ne itsestään liikoja luulevat pääse jatkoon. Itsevarmuus miehessä on todella tärkeää mutta se ei tarkoita kusipäisyyttä.

Vierailija
157/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok lähestymistapa. Ei mitään k*kkelikuvaa kuitenkaan.

Mua on lähestytty mm. Moi "Pirjo"... Joo, tuttu mies, joka tietää, että olen naimisissa, enkä keksi muuta syytä yhteydenotolle, kuin sen, että haluaa olla lähimmässä tekemisissä.

Sit yks Facesta: Jos et poistu ryhmästä, niin yritän iskeä sut. Joo, ei tehnyt toivottua vaikutusta.

Sitten, ihan tuntemattomalta: Nukutko jo?

Vierailija
158/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä sä toi oma asenteesi jatkossakin! Tässä tilanteessa uskon, että se on aidosti kaikkien etu. Me naiset, jotka olemme se entiteetti, voimme rauhassa, keskeytyksettä jatkaa vaihtoehtoisesti joko eeppisiä or gas mejamme tai sitten niitä toistuvia pettymyksiämme niiden yli 183 cm pitkien kirurgipankkiirilentäjälääkärialfojemme kanssa, ja sinä voit sillä aikaa tilata internetistä taas uuden fles h lightin.

Kaikki voittavat <3

Vierailija
159/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki teille jotka mietitte miten tulisi lähestyä: Älkää.

Mua ainakin kiinnostaa parisuhdemielessä vain sellainen mies jonka kanssa olen jo ystävä ja jonka ei tarvitse miettiä miten mua lähestyä. Ja irtoseksiä en harrasta. Toki ehkä joihinkin muihin sitten voikin purra teidän aloitteet.

Mitenkäs sinä ystäviä sitten saat, jos sinua ei saa millään tavalla lähestyä? 

Vierailija
160/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittävätkö miehet, että 200% aloittaa keskustelun juuri tuolla repliikillä ja että melkein mikä hyvänsä poikkeaminen tästä kaavasta tuottaa paremman tuloksen?

Entä sitten? Vaikka jokin muu lähestymistapa tuottaisi paremman tuloksen, ei se kuitenkaan tee tästä lähestymistavasta mitenkään väärää tai noloa. Nytkin kuitenkin herätti ap:n huomion niinkin merkittävästi, että teki aloituksen. 

Niin, herätti huomion niin että tulee nettiin ihmettelemään että voi taivas. Luulisi että sitä toivoisi herättävänsä vähän toisenlaista huomiota.

Herääkin kysymys, millaiselle ihmiselle tuollainen on ihan "voi taivas". Ei taida paljon olla ihmisten kanssa tekemissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi