Voi elämä, taas yksi mies lähestyi somessa "moi, mitäs sinne näin perjantain iltaan?" :D
Kommentit (328)
Tämäkin itkeminen on vaan taas sitä että nuoret naiset luulee että niillä on oikeus kontrolloida miesten sanojakin. Jos käytät vääriä sanoja, olet huono enkä puhu sinulle.
Huutonaurua mitä mikronysväämistä ja pilkunviilausta.
Tämä "moi mitä kuuluu" onkin näköjään oikeasti hyvä testi nähdä että onko vastapuolella prinsessa vai normaali ihminen. Prinsessat voikin sitten nopeasti raakata roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käsitän someksi ennemmin Facebookin, Instagramin, Twitterin ja LinkedInin.
Joissa missään en ole seuranhakutarkoituksessa. Jos haen seuraa, niin sitten sieltä Tinderistä vaikka.
Joten jatkossakin olen niin tyly uniikki lumihiutale, että jos Fesessä tulee se heilutus tai yhtä nerokas aloitus kuin mitä ap kuvaili täysin ventovieraalta, koen että täällä toisteltu 'kohteliaisuussääntö' ei päde. Miksi vastaisin?
Ja näin, tähänkin sitten alapeukkuja. Vähän nyt tuntuu siltä, että arvoisat alapeukuttajat itse kuvittelevat olevansa jotain lumihiutaleita tai uniikkeja kultakimpaleita, joiden jostain täysin yllättävästä yhteydenotosta pitäisi olla tyyliin kiitollinen?
Koittakaa joskus ajatella asioita hieman sen toisenkin näkökulmasta. Minä esimerkiksi tapaan työssäni todella paljon ihmisiä. Omaan myös laajan tuttavapiirin. Eikä se, etten tuo perussomessa parisuhdestatustani esiin, tarkoita automaattisesti sitä, että olen sinkku. Ja silloinkin kun olen ollut sinkku, se ei tarkoita sitä, että olen automaattisesti 'metsästettävissä'.
Ilmoittaudun kyllä sitten sinne treffisomeen, josko ns. markkinoilla olen. Ja jossa klikkaan sydäntä, josko olen kiinnostunut tutustumaan.
Mutta eikös mitä, viestiä/verkostoitumispyyntöä jonkun toisen somen kautta. Ja joka useasti aiheuttaa sitten vähän hankalan tilanteen. Kun en ole suinkaan varma, onko se pyyntö kuitenkin vain verkostoitumissävytteinen vaiko jotain muuta.
Ainahan voi kysyä, mutta kun siellä on myös riskinä sitten se 'Tavattiin viikko sitten siinä ja siinä tilaisuudessa.' Usemmiten kyllä kun olen kysynyt että mistä yhteydestä tunnemme, vastauksena on syvä hiljaisuus. Eikö se vasta tylyä ole? 😀
Ehkä tässä on nyt se ongelma, että sinä suhtaudut noihin viesteihin vihamielisesti, kun voisit vain kohauttaa olkapäitäsi. Ei minua ainakaan hetkauta suuntaan eikä toiseen, jos joku ei kiinnostava tyyppi jonkun moi-viestin lähettää. Siinähän lähetti ja mönkään meni tällä kertaa, mutta en minä siitä palstalla jaksa raivota tai sen kummemmin taivastella. Kukaan ei oleta, että niistä pitäisi olla erityisen kiitollinen. Ainoa, joka kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale, olet sinä itse.
Se, että palstalla vatvoo ja arvostelee jotain toista palstalla vatvomisesta, on vähintääkin erikoista. Kun siinä samalla nollaa täysin myös oman argumenttinsa.
Kuulostaa myös hämmentävältä se, että sait tuolta minun kirjoittamastani poimittua jotain 'raivoamista' saati vihamielisyyttä. Tämäkin kuvastaa taas vain sitä, millainen sinun oma maailmasi on, kun näet vihaa ja negaa ilmeisen joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhyy, miehet tekee aloitteita. Itse istun siideripäissäni tukka rasvassa pieruverkkareissani av-palstalla itkemässä miesten huonoista avauksista , koska olen ansiottomalla itse itselleni kuvittelemallani prinsessaharhaisella jalustalla kovempi saalis kuin kuuromykkä 85-vuotias miljonääriperijätär, vaikka minulla ei olekaan muuta annetavaa miehille kuin lastulevykalusteeni ja tuikkukuppikokoelmani"
Ajatusmaailmasi perusteella ei ole ihme että olet joutunut katkeroitumaan.
Oletit juuri sukupuoleni, en saa henkee. Lisäksi nainen joka makoilee jalustallaan ja itkee av-palstalla , ei voi olla juurikaan tavoittelemisen arvoinen.
Kerrothan deittiprofiilissasi raportoivasi mahdollisista miesehdokkaistasi av-palstalla? Ai et?
Mutta mieheltä odotat tietenkin rehellisyyttä ja avoimuutta, eiks je?
Hengitä vaan ihan rauhassa. Miten viestistäni ilmenee vastaanko miehelle vai naiselle? Ei mitenkään. Osaatko päätellä yhtä "nokkelasti", montako asiaa oletat minusta väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt mitään kuperkeikka-avauksia naisia lähestyessäni, vaan jutut lähtevät liikkeelle normaalilla kanssakäymisellä. Minusta on typerää lähestyä tuntematonta ihmistä millään mukahauskalla nokkeluudella.
Tähän on tosin mainittava, etten ole koskaan tinderöinyt, vaan jos lähetän viestin naiselle, olemme tavanneet aiemmin kasvotusten ainakin lyhyesti. Minä en myöskään allekirjoita sitä, että naiset olisivat aina passiivisia. Muutama nainen on tehnyt suorastaan etsivän työtä kaivaessaan yhteystietoni ja ottaessaan ensi kontaktin. Nämäkin yhteydenotot ovat kaikki olleet perusasiallisia ja mukavia, eivätkä mitään banaaleja vitsejä.
Kannattaa miettiä, mitä sinä haluat elämältäsi ja ihmiseltä. Jos tärkeintä on saada kekseliäitä viestejä seuranhakupalveluissa, se saattaa tarkoittaa yksinäisyyttä myöhemmällä iällä.
M27, naimisissa normaalin asiallisesti alkaneen viestittelyn seurauksena
Juuri näin minäkin ajattelen. Haluan lähestyä ja haluan, että minua lähestytään tavallisena ihmisenä, jolle voi puhua mutkattomasti kuten omalle isoäidille tai työkaverille eikä jonain palkintona, jota pitää nyt jotenkin miellyttää päästäkseen edes vaihtamaan pari sanaa. Olen siis nainen.
Peesi tälle täältäkin. Muutenkin olen sitä mieltä, että parisuhteeseen kannattaa ryhtyä vain, jos on juuri tällä tavalla sinut itsensä kanssa. Ihanat kommentit oli teillä. Hyvää jatkoa! N42
Vierailija kirjoitti:
Kyl ennen oli helppoo. Nähtiin baaris, sanoin miehelle, että tarjootko bissen, tarjos. Ne ku oli juotu, ehdotin tanssimista... kohta ollaan oltu 20 vuotta naimisissa.
Ei toimi nykypäivänä koska niin moni nainen kerjää drinkin ja sitten karkaa muka vessaan. Menee luotto tuollaiseen kun käytetään hyväksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein mielelläni edes joskus saisin tuollaisen viestin. Tosin vastaukseni olisi "neulon villasukkaa" eli ei kauhean seksikäs perjantai-ilta... Mutta toisaalta se olisi rehellinen vastaus ja mies voisi sitten päättää jatkaako juttua :D.
Mutta niin, ei kaikki naiset ole nirppanokkia.
Mitä jos on parempaa tekemistä kuin huvittaa itseään randomihmisillä netissä? Sitten on nirppanokka?
Täh? Huvittaa itseään? Itsehän olet johonkin someen/deittipalveluun mennyt. Sitten on vaarana että saatat saada randomihmiseltä viestin.
Näin naimisissa olevana keski-ikäisenä perheenäitinä mua houkuttelisi hirveästi kokeilla tinderiä, kun lukee näitä juttuja, mutta en tietenkään voi. Onko se niin hirveä paikka tosiaan? Ap:n kriteerit kuullostavat ihan kummallisilta, että yhden lauseen perusteella hylkää miehen, joka voi olla vaikka kuinka hyvä tyyppi. Kypsyyteen kuluu se, että osaa asettua toisen ihmisen asemaan ja miettiä, että miltähän joku asia hänestä tuntuu.
Alkutapaaminen on aina jännittävää livenäkin ja aloitteen tekijä ottaa riskin torjunnalle. Siksi pitäisi suhtautua niihin aloitteisiin ymmärtäväisesti. Oma poikani on tullut siihen ikään, että tapailee tyttöjä ja on todella kurjaa ajatella, että se vastapuolen asenne on noin epäkypsä ja halveksiva vilpitöntä kiinnostuksenosoitusta ja aloitetta kohtasn. Toivottavasti hän pystyy joko kovettamaan tunteensa tai kohtaa vain kivoja tyttöjä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein mielelläni edes joskus saisin tuollaisen viestin. Tosin vastaukseni olisi "neulon villasukkaa" eli ei kauhean seksikäs perjantai-ilta... Mutta toisaalta se olisi rehellinen vastaus ja mies voisi sitten päättää jatkaako juttua :D.
Mitä jos on parempaa tekemistä kuin huvittaa itseään randomihmisillä netissä? Sitten on nirppanokka?
Täh? Huvittaa itseään? Itsehän olet johonkin someen/deittipalveluun mennyt. Sitten on vaarana että saatat saada randomihmiseltä viestin.
Sitten jos on somessa muuttuu nirppanokaksi jos ei halua jutella tuntemattomien kanssa. Onko sama sääntö ihan tuolla kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?
Oishan se kaikille paljon helpompaa, jos rumat miehet ymmärtäis olevansa rumia ja jättäisivät kauniit naiset rauhaan.
Onneksi olen ymmärtänyt tämä. Olen ruma, joten en lähesty kauniita, en rumia, enkä keskitasoisiakaan naisia. Vaikka tuntuu pahalta olla yksin, niin en ainakaan pahoita niillä surkeilla yrityksilläni muiden mieliä.
/Itse olen yleensä aloittanut Tinderissä keskustelun kysymällä kuulumisia ja lisännyt aina "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" Hiljaista on ollut. Mutta aina voin toivoa että joku nuori kiinteäpakarainen ja isorintainen nörtti tpykkä osuisi haaviini./quote
Niin no voi olla että sulla on vähän kovat vaatimukset, jättäisin ehkä ton kiinteäpakaraisen ja isorintaisen vähemmälle huomiolle ja keskittyisin sisäiseen kauneuteen.
Muuten olen sitä mieltä että hauska aloitus;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos on somessa muuttuu nirppanokaksi jos ei halua jutella tuntemattomien kanssa. Onko sama sääntö ihan tuolla kadulla?
Onko tämä siis todellakin niin, että kun Facebookissa on, ja profiilissa on aktiivisena sekä viestinlähetys- sekä kaveripyyntöpainikkeet, mikä tahansa ventovieraidenkin lähestyminen kuuluu hyväksyä? Muuten on nirppanokka?
Ja kyllä, jos joku puhuttelee kadulla, vastaan. Mutta jatkossakin varaan itselläni oikeuden tarvittaessa päättää keskustelun lyhyeen/ toivottaa vain hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota sinua roikkumaan somessa, mutta kadulla on pakko silloin tällöin kävellä. Jos sinäkin ihan huviksesi tyhjän päiten siellä kadulla hengailet päivät pitkät ja juttelet siellä muiden ihmisten kanssa, kyllä joku ehkä voi erehtyä luulemaan, että sinulle voi sanoa moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis todellakin niin, että kun Facebookissa on, ja profiilissa on aktiivisena sekä viestinlähetys- sekä kaveripyyntöpainikkeet, mikä tahansa ventovieraidenkin lähestyminen kuuluu hyväksyä? Muuten on nirppanokka?
Ja kyllä, jos joku puhuttelee kadulla, vastaan. Mutta jatkossakin varaan itselläni oikeuden tarvittaessa päättää keskustelun lyhyeen/ toivottaa vain hyvää jatkoa.
Kyllä se pitää hyväksyä. Vastata ei ole pakko, mutta hyväksyä pitää. Jos et halua, että kukaan koskaan sinulle juttelee tai lähettää kaveripyyntöjä, sen profiilin saa piilotettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Randomihmisen luulisi ymmärtävän että on myös vaara ettei toinen randomihminen vastaa. Vähän liikoja taitaa itsestään luulla ihminen jonka mielestä kaikkien kuuluu hänelle jutella kun kerta ovat siellä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käsitän someksi ennemmin Facebookin, Instagramin, Twitterin ja LinkedInin.
Joissa missään en ole seuranhakutarkoituksessa. Jos haen seuraa, niin sitten sieltä Tinderistä vaikka.
Joten jatkossakin olen niin tyly uniikki lumihiutale, että jos Fesessä tulee se heilutus tai yhtä nerokas aloitus kuin mitä ap kuvaili täysin ventovieraalta, koen että täällä toisteltu 'kohteliaisuussääntö' ei päde. Miksi vastaisin?
Ja näin, tähänkin sitten alapeukkuja. Vähän nyt tuntuu siltä, että arvoisat alapeukuttajat itse kuvittelevat olevansa jotain lumihiutaleita tai uniikkeja kultakimpaleita, joiden jostain täysin yllättävästä yhteydenotosta pitäisi olla tyyliin kiitollinen?
Koittakaa joskus ajatella asioita hieman sen toisenkin näkökulmasta. Minä esimerkiksi tapaan työssäni todella paljon ihmisiä. Omaan myös laajan tuttavapiirin. Eikä se, etten tuo perussomessa parisuhdestatustani esiin, tarkoita automaattisesti sitä, että olen sinkku. Ja silloinkin kun olen ollut sinkku, se ei tarkoita sitä, että olen automaattisesti 'metsästettävissä'.
Ilmoittaudun kyllä sitten sinne treffisomeen, josko ns. markkinoilla olen. Ja jossa klikkaan sydäntä, josko olen kiinnostunut tutustumaan.
Mutta eikös mitä, viestiä/verkostoitumispyyntöä jonkun toisen somen kautta. Ja joka useasti aiheuttaa sitten vähän hankalan tilanteen. Kun en ole suinkaan varma, onko se pyyntö kuitenkin vain verkostoitumissävytteinen vaiko jotain muuta.
Ainahan voi kysyä, mutta kun siellä on myös riskinä sitten se 'Tavattiin viikko sitten siinä ja siinä tilaisuudessa.' Usemmiten kyllä kun olen kysynyt että mistä yhteydestä tunnemme, vastauksena on syvä hiljaisuus. Eikö se vasta tylyä ole? 😀
Ehkä tässä on nyt se ongelma, että sinä suhtaudut noihin viesteihin vihamielisesti, kun voisit vain kohauttaa olkapäitäsi. Ei minua ainakaan hetkauta suuntaan eikä toiseen, jos joku ei kiinnostava tyyppi jonkun moi-viestin lähettää. Siinähän lähetti ja mönkään meni tällä kertaa, mutta en minä siitä palstalla jaksa raivota tai sen kummemmin taivastella. Kukaan ei oleta, että niistä pitäisi olla erityisen kiitollinen. Ainoa, joka kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale, olet sinä itse.
Se, että palstalla vatvoo ja arvostelee jotain toista palstalla vatvomisesta, on vähintääkin erikoista. Kun siinä samalla nollaa täysin myös oman argumenttinsa.
Kuulostaa myös hämmentävältä se, että sait tuolta minun kirjoittamastani poimittua jotain 'raivoamista' saati vihamielisyyttä. Tämäkin kuvastaa taas vain sitä, millainen sinun oma maailmasi on, kun näet vihaa ja negaa ilmeisen joka puolella.
MInusta ei ole mitään erikoista siinä, että näen eron, kun minä ilmaisen kriittisen mielipiteeni mielestäni omituisesta ja huonosta käytöksestä ja joku toinen ilmaisee kriittisen mielipiteensä viattomasta, hyvätahtoisesta ja yhdentekevästä viestistä.
Vihamielisyys on ehkä kärjistetty ilmaisu, mutta en ymmärrä, miksi noita viestejä pitää ylipäätään kritisoida, kun ilmiselvästi niillä ei mitään pahaa tarkoiteta. Sinä kuitenkin tunnut noista ihan loukkaantuvan. Puhuit siitä että sinun pitäisi olla muka kiitollinen ja että olisit metsästettävissä. Minusta noissa kyllä kritisoit tätä käytöstä, vaikka syytä ei oikeastaan ole. Sinä itse paisuttelet asiaa ja keksit merkityksiä ja motiiveja. Se on minusta paljon omituisempaa kuin mikään mitäkuuluu-viesti koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Randomihmisen luulisi ymmärtävän että on myös vaara ettei toinen randomihminen vastaa. Vähän liikoja taitaa itsestään luulla ihminen jonka mielestä kaikkien kuuluu hänelle jutella kun kerta ovat siellä netissä.
Mistä siis päättelit, että nämä randomviestittelijät eivät tätä ymmärtäisi? Tai että luulisivat itsestään liikoja? Kukaan ei ole tässä ketjussa käsittääkseni sanonut, että niihin viesteihin pitäisi innokkaasti vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?
Oishan se kaikille paljon helpompaa, jos rumat miehet ymmärtäis olevansa rumia ja jättäisivät kauniit naiset rauhaan.
Onneksi olen ymmärtänyt tämä. Olen ruma, joten en lähesty kauniita, en rumia, enkä keskitasoisiakaan naisia. Vaikka tuntuu pahalta olla yksin, niin en ainakaan pahoita niillä surkeilla yrityksilläni muiden mieliä.
Marttyyrius se vasta seksikästä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap kuolee yksinäisenä syöpään.
Mikä saa sinut toivomaan tällaista? Koskettaako tämä jotenkin sinua? Aika herkkä sekä vihamielinen pitää olla jos tuollainen ajatus tästä tulee
Vierailija kirjoitti:
Ai pitääkö noissa viesteissä sitten käyttäytyä jotenkin puhelintyttömäisesti? Se olis mun mielestä hyvä vastaus ventovieraalle ja siitä olis helppo jatkaa keskustelua, jos se ylipäätään on jatkuakseen.
On kaksi täysin eri asiaa nillittää ja taivastella asiaa suureen ääneen kuin vain jättää vastaamatta. En minäkään noihin vastaile, mutta ei tulisi kyllä mieleenkään leimata näitä lähettäjiä idiooteiksi ja nillittää palstalla, kun taas joku kehtasi lähettää viestin.