Muita joille tulee vähän etova olo, kun joku ostaa litratolkulla MAITOA?
Kommentit (104)
Mulle tulee etova olo sun kymmenen litran olutostoksistasi.
ehkä sillä on vasikoita? niillehän se on eikä ihmisille
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi, miksi kytätä kenenkään ostoksia? Huolehdi vain omat ostoksesi, etenkin, jos kukaan ei tule sulla maito-ostoksiaan maksattamaan.
Välillä joutuu kyttäämään ja odottamaan että milloin pääsee ohi, kun tämä maitojen lappaaminen kestää niin tolkuttoman kauan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee etova olo sun kymmenen litran olutostoksistasi.
En osta olutta. Joskus harvoin laadukasta punaviiniä.
Ap
" aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon"
Jos se on ottanut oppia Kleopatralta ja tykkää kylpeä maidossa? Mutta ei kyllä toisten ostokset niin paljon kiinnosta että tuntisin yhtään mitään niitä kohtaan.
Pikkulapsena join maitoa ruoan kanssa. Aikuisena pidän sitä outona asiana. EN tajua. Ihmiset erilaisia.
Itse tehty mozzarella juusto on törkeen hyvää! Siihen tarvitsee paljon maitoa.
Sopii vaikka pitsan päällen tai salaatin kanssa.
Maito on hyvää. Terv.aikuinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi, miksi kytätä kenenkään ostoksia? Huolehdi vain omat ostoksesi, etenkin, jos kukaan ei tule sulla maito-ostoksiaan maksattamaan.
Välillä joutuu kyttäämään ja odottamaan että milloin pääsee ohi, kun tämä maitojen lappaaminen kestää niin tolkuttoman kauan.
Ap
Viimeksi tuli 7.5 litraa ja ei olle sun tiellä koska Prisma tuo meille ruuat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi tussa sä sinne maitohyllylle änkeät, jos oikein joudut pahoinvoinnin uhalla kyttäämään muitten ostoksia? Taidat jotenkin nauttia tilanteesta, hieman etovan olon noususta. Hupinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsena join maitoa ruoan kanssa. Aikuisena pidän sitä outona asiana. EN tajua. Ihmiset erilaisia.
Tajuat että ihmiset on erilaisia, mutta et sitä että joku tykkää juoda maitoa ja joku toinen ei. Selvä.
Minä teen piimästä, munista ja maidosta tuorejuustoja, myös tuliaisiksi. Siihenkin uppoaa melkoisen monta litraa.
En kyllä ymmärrä, miksi joku katselee muiden ostoksia. Todella outo tyyppi!
Japanissa inhotaan länsimaisia turisteja, kun ne haisee niin pahalta. Lähinnä härskiintyneeltä maidolta, kun käyttävät maitotuotteita. Se on se maitosokeri, kun puskee käyneenä ihohuokosten läpi ja löyhkää, heidän ja aasialaisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Luin että MATOJA
Ihan ok jos tykkää onkia.
Onko allustaja aivan varma ettei ole jonkun tiellä kun lappaa niitä laatuviinejä kärryynsä tolkuttoman kauan?