Minkä takia (vanhat) miehet syyttävät aina nuorta naista?
Jos joku on tehnyt virheen niin näillä aina ensimmäinen ajatus on se, että "tuo tyttö on varmasti syypää tähän!" vaikka he olisivat itse tunaroineet. Todella ärsyttävää olla aina se, jota ensisijaisesti pidetään syyllisenä, jos vaan satun olemaan paikalla.
Kommentit (25)
Kysy niiltä. Ei me tiedetä miksi ne sua syyttää.
Kokeile mokailla vähemmän ja kanna vastuusi virheistäsi
Missä olet tuollaiseen törmännyt? Itselläni on päinvastainen kokemus. Nuoret naiset ovat vanhojen miesten suojeluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tuollaiseen törmännyt? Itselläni on päinvastainen kokemus. Nuoret naiset ovat vanhojen miesten suojeluksessa.
Sama kokemus itsellä. Nuori nainen saa anteeksi paljon olemalla nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
En mä mokaile koskaan ja siksi tämä ärsyttääkin, kun syytetään täysin aiheetta.
Ap
Jaa suuta soukemmalle kun ei ole todisteita sulla. Miksi aina miehet puhuu naisista paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nuori nainen saa anteeksi, jos tekee virheitä ja oletus on juuri se, että nainen on se joka nämä virheet on tehnyt. Se tuntuu olevan miehille vaikeaa, että nuori nainen on oikeassa ja he itse ovat tajunneet asian väärin.
Ap
En ole kyllä tuommoista havainnut.
Miten aina osuu juuri sun kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mokaile koskaan ja siksi tämä ärsyttääkin, kun syytetään täysin aiheetta.
Ap
Et koskaan? Eli olet täydellinen? Taidat nyt luulla hieman liikoja itsestäsi. Mikä muuten sinun pointti oli tehdä tämä aloitus? Miksi et kysy niiltä vanhoilta miehiltä itseltään syytä sinun syyttelyyn? Et uskalla?
No koska >90% todennäköisyydellä niin on.
Nuoremmille tekisi muutenkin hyvää joskus tunnustaa virheensä suosiolla ja ottaa opiksi, eikä kenkutella vastaan, kun joku kokeneempi opastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nuori nainen saa anteeksi, jos tekee virheitä ja oletus on juuri se, että nainen on se joka nämä virheet on tehnyt. Se tuntuu olevan miehille vaikeaa, että nuori nainen on oikeassa ja he itse ovat tajunneet asian väärin.
Ap
Käännät asian tarkoituksella päinvastaiseksi. ei ole oletus että nuori nainne tekee virheitä sen enempää kuin muutkaan nuoret jotka eivät osaa vielä kaikkea. Virheitä tulee jokaiselle varsinkin alussa. Sinä et tunnu ymmärtävän tätä asiaa. Kyllä miehet ne vanhatkin myöntävät jos he eivät ole ymmärtäneet asiaa. Se voi kestää hetken jotta saadaan ajatukset kasaan ja ymmärretään mitä toinen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti olet juuri teini-iän ylittänyt eli olet tosi nuori. Silloin ajatusmaailma on usein hyvinkin pienessä kuplassa, eli "minä olen aina oikeassa ja minua syrjitään koska olen nuori nainen". Ollaan vielä kaikkivoipaisuuden harhassa. Sinulla kirjoituksistasi päätellen on näin, mutta se on ymmärrettävää. Yleensä iän karttuessa sitä oppii hoksaamaan olevansa ihan tavis ihminen ja näkemään myös omat virheensä ja puutteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti olet juuri teini-iän ylittänyt eli olet tosi nuori. Silloin ajatusmaailma on usein hyvinkin pienessä kuplassa, eli "minä olen aina oikeassa ja minua syrjitään koska olen nuori nainen". Ollaan vielä kaikkivoipaisuuden harhassa. Sinulla kirjoituksistasi päätellen on näin, mutta se on ymmärrettävää
Valitettavasti se vaan näin on erittäin monessa tilanteessa. Jopa silloin, kun vanha mies ajoi autolla kolmion takaa mun auton kylkeen, niin hän yritti syyttää siitä minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti olet juuri teini-iän ylittänyt eli olet tosi nuori. Silloin ajatusmaailma on usein hyvinkin pienessä kuplassa, eli "minä olen aina oikeassa ja minua syrjitään koska olen nuori nainen". Ollaan vielä kaikkivoipaisuuden harhassa. Sinulla kirjoituksistasi päätellen on näin, mutta se on ymmärrettävää
Oletko muuten itse nuori nainen tai vanha mies?
Vastaus sille joka kysyi olenko itse nuori nainen tai vanha mies, niin en ole kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus sille joka kysyi olenko itse nuori nainen tai vanha mies, niin en ole kumpikaan.
Eli et tiedä aiheesta mitään. Ei muuta kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan syystä ilmeisesti.
Siitä syystä, että olen olemassa?
Ap
Silkkaa kateutta.