Mikä tämä uusi villitys on, missä rikotaan työpaikan sääntöjä ja uhriudutaan sitten somessa kun saadaan potkut?
Kuten tämä roosanauha heppu. Onko jo puolue päätetty ensi eduskuntavaaleihin? Tuntuu, että näitä on nykyään joka päivä jossain lehdessä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis voin erottaa naisen jos katson hiuspannan arvojeni vastaiseksi ? Tämähän oli todella typerä erotus. ei mitään järkeä vaikka kampanjahan ei ole kovin tehokas ja rahat ei ohjaudu tutkimukseen.
Siis ihan oikeasti - haloo! Työnantaja voi määritellä juurikin miten pukeudut ja tässäkin tapauksessa keskuteltiin ja keskusteltiin ja lopulta varoitettiin. Ihan oikea tuomio, jollei asia mene jakeluun.
Samassa hommassa työnantaja määrää, että kenkien on oltava mustat. Vääränvärisistä kengistä ei silti ole ryhdytty toimenpiteisiin. Milläs sitä puolustelet?
Koska jos on omat kengät työnantaja ei määrää vaan toivoo. Mutta jos pitää ylimääräisiä hiluja, kuka mitäkin kannattaa rintanapeillaan niin sen voi käskeä ottamaan pois.
Olin töissä pizza hutissa tampereella n.30 v sitten
Olin ostanut OMILLA rahoilla mustat terveyssandaalit.
Työnantaja ilmoitti että niiden pitää olla valkoiset.
Taas ostamaan pienestä palkasta.
Toisia en voinut tietenkään palauttaa ,koska olin jo töissä käyttänyt.
Tyhmä mies jo sen takia että on mies ja feministi. Sitten vielä uhmaa moneen kertaan työnantajan sääntöjä, ohjeita ja neuvoja. Tyhmä, tyhmä ihminen, joka ansaitsi potkut!
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavaa työnantajan lähteä jahtaamaan miestä, joka käyttää roosanauhaa.
Työnantajakin saa miettiä, milloin katsoo muualle.
Typerä on se, joka provoaa hakaristin käytöllä. Vaikka se on Suomen ilmavoimien symboli, niin silti se on tuhon ja epäinhimillisyyden symboli. Oliko vielä niin, että laissa kielletty..
Hakaristi on yli 7000 vuotta vanha tunnus ja sitä on käytetty ja käytetään edelleen monissa kulttuureissa. Hakaristin käsitetään tuovan hyvää onnea ja suojelusta.
Se on kielletty monissa Euroopan maissa ja mm. Israelissa ja Brasiliassa, mutta ei Suomessa. Saksa yritti saada hakaristin kielletyksi koko Euroopassa, mutta se ei sentään onnistunut. Hakaristitunnuksen käyttö on kyllä vähän arveluttavaa yhdenvertaisuusvaltuutetun niuhottamisen takia.
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/helsingissa-punnitaan-nyt-saako-s…
Hakaristin käyttö ei ole kiellettyä Suomessa ja mm. tasavallan presidentin lipussa on edelleen hakaristi samoin kuin Lotta Svärd -järjestön tunnuksessa ja tietenkin ilmavoimien lipuissa ja tunnuksissa.
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Flag_of_the_President_of_Finlan…
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lotta_Sv%C3%A4rd_badge.svg
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki tunnukset ja myös tietyt väriyhdistelmät kuten musta-puna-valkoinen pitäisi kieltää ehkä poliisin tunnuksia lukuunottamatta. Samoin kaikki näkyvät numerot, luvut ja matematiikan kaavat vaatteissa, ettei poliisin tarvitse kulkea taskulaskin mukanaan kuten Saksassa tehdään:
Tyypillinen teini henkisesti. Niiden on aina pakko sanoa viimeinen sana, "minä, minä, minä haluan, mulla on oikeus..." Typerää käytöstä jätkältä. Kasvunpaikka hänelle. Se on nuorena kovin vaikeaa hyväksyä, ettei saa aina soveltaa ja vähän venyttää sääntöjä, kun kerran äippäkin antoi vähän venytellä.
Työnantajan sääntöjä täytyy seurata ja noudattaa, jos et pysty siihen niin hei hei.
Mistä sun kaltaistesi lampaiden mielestä pitäisi sitten uskaltaa sanoa ääneen? Teikäläisillä on sellainen ihmeellinen ideologia, että jos joku tekee jotain väärin tai sääntöjen vastaisesti, niin mikä tahansa vastatoimi on aina perusteltu. Punaisia valoja päin kävelevän jalankulkijan voi poliisi ampua - mitäs ite käveli punaisia päin. Ylinopeutta ajava kuljettaja voidaan tuomita elinkautiseen - mitäs meni hurjastelemaan.
Parempi se on sun elää herran kurissa ja nuhteessa!
Vierailija kirjoitti:
nasumies kirjoitti:
Haluan pitää hakaristiä työasussani, miksi se ei käy?
Voiko näitä kahta edes varrata?
Mielivaltaista sanelupolitiikkaa työnantajalta. Kaveri haluttiin pois jonkun syyn takia ja näin se onnistui. Sai samalla ilmaista mainosta.
Tällaisia tapauksia se hallituksen kaavailema uudistus tulee teettämään.
Veikkaisin itse, että työntekijä halusi itse pois työstään ja mahdollisen "sovittelubonuksen" oikeudesta. Toivottavasti ei saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret aikuiset eivät ole tottuneet siihen että joku käskee.
Helppo elämä ja sivarointi. "Mulla on oigeus".
Mun puolisoni äiti on kuollut rintasyöpään, samoin minun tätini ja yksi kaverini sairastaa rintasyöpää mutta hoidot on kesken. En jaksa joka vuonna ostaa uutta Roosa nauhaa koska materian haaliminen on ärsyttävää, sen sijaan lahjoitan rahaa muilla tavoin. Ei tulisi siltikään mieleenkään vaatia että minun tulisi töissä saada pitää Roosa nauhaa kun meillä on töissä tiukat pukeutumissäännöt. Aivan naurettava juttu kaikenkaikkiaan, jos poika on 8 tuntia päivästä ilman Roosa nauhaa niin tarkoittaako se jotenkin ettei tukisi äitiään? Nolointa tässä on se että äitinsäkin on lähtenyt tähän mukaan.
..ja kaikki on aina työnantajan vika :(
ei ymmärrä ..ei ei ......
Vierailija kirjoitti:
Mun puolisoni äiti on kuollut rintasyöpään, samoin minun tätini ja yksi kaverini sairastaa rintasyöpää mutta hoidot on kesken. En jaksa joka vuonna ostaa uutta Roosa nauhaa koska materian haaliminen on ärsyttävää, sen sijaan lahjoitan rahaa muilla tavoin. Ei tulisi siltikään mieleenkään vaatia että minun tulisi töissä saada pitää Roosa nauhaa kun meillä on töissä tiukat pukeutumissäännöt. Aivan naurettava juttu kaikenkaikkiaan, jos poika on 8 tuntia päivästä ilman Roosa nauhaa niin tarkoittaako se jotenkin ettei tukisi äitiään? Nolointa tässä on se että äitinsäkin on lähtenyt tähän mukaan.
Juuri näin. Minullakin on monta läheistä kuollut rintasyöpään, mm. oma äitini. Silti ei tulisi mieleenkään olla noudattamatta työnantajan sääntöä. Selkeintä on juuri tuo, ettei mitään. Muuten tullaan siihen, että mihin raja vedetään.
Taas aivan loistava esimerkki suomalaisen työnantajan sielunmaailmasta. Pitää päästä vähän kyykyttämään työntekijöitä keksimällä tosi typeriä sääntöjä.
Kyllä varmaan juu roosanauha haittaa aivan h*lvetisti työn tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Taas aivan loistava esimerkki suomalaisen työnantajan sielunmaailmasta. Pitää päästä vähän kyykyttämään työntekijöitä keksimällä tosi typeriä sääntöjä.
Mua asiakkaana ainakin haittaa epämääräiset rintamerkit. Roosanauha sieltä lievimmästä päästä, mutta seuraavana voisi olla jotain ilmastonmuutoslehtiä tai muuta huuhaata. Parempi siis, että kielletään kaikki niin ei tarvitse miettiä mikä on ok ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua asiakkaana ainakin haittaa epämääräiset rintamerkit. Roosanauha sieltä lievimmästä päästä, mutta seuraavana voisi olla jotain ilmastonmuutoslehtiä tai muuta huuhaata. Parempi siis, että kielletään kaikki niin ei tarvitse miettiä mikä on ok ja mikä ei.
Toivottavasti sulle on jossakin tarjolla kriisiapua kun olet joutunut näkemään tuollaisen kauhean epämääräisen rintamerkin kuin roosanauha :D
Säännöt pitää OLLA! Ja niitä pitää KUNNIOITTAA!
Kaikille potkut HETI kun sääntöjä rikotaan!
Ollaan sitä niin maailman parantajia muttei osata edes SÄÄNTÖJÄ noudattaa!
"Rotuhygienian säilyttämiseksi arjalaista alkuperää olevien saksalaisten ei ole suotavaa asioida juutalaisten omistamissa liikeyrityksissä".
Tätä sääntöä noudatettiin kiitettävästi aikoinaan..
Vierailija kirjoitti:
Kuten tämä roosanauha heppu. Onko jo puolue päätetty ensi eduskuntavaaleihin? Tuntuu, että näitä on nykyään joka päivä jossain lehdessä.
No mutku mä haluun ja olen aina saanut sen mitä haluan niin kyllä mun täytyy töissäkin saada tehdä mitä mä haluan!
Vain suomalainen palstamamma voi olla näin tyhmä. Sovitaan että olet oikeassa, jos lupaat ettet kirjoita enää mitään nettiin, jookos kookos?