Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤ENSIKOT maanantaina 8.5.2006¤¤¤¤

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]EmmaAnna:[/color] Nuo miehet tahtoo välillä olla kuin toiselta planeetalta. Toisaalta, niinhän me naisetkin ollaan niiden mielestä, joten siinä mielessä ollaan tasoissa :D Meillä on välillä vähän samanlaista, tosin kyseessä ei ole halujen puute, vaan jännitys. Miestä jännittää tuo iso elämänmuutos, minkä vauva toisi, että välillä ehdottaa kumin käyttöä. Mutta sekin on vähän kausiluontoista. Nyt viime päivien pupuilut on kyllä tulleet ihan miehen aloitteesta eikä tietoakaan mistään jännityksestä tai halusta käyttää kumia. Sanoi vaan hymyillen, että " arpa on nyt heitetty" ilman mitään jännitystä äänessä :) Voi toista, on se ihana! (Nyt se tuolla leipoo sämpylöitä, ihana!)

Ehkäpä EmmaAnnankin miestä vain jännittää tuo elämänmuutos (vaikka varmasti haluaakin lapsia) minkä takia halutkin ovat vähäisemmät...? Tai mistä minä tiedän, tuli vain mieleen.

Luulenpa, etteivät miehet ole ainoita, joita välillä jännittää! Kyllä ainakin tätä tyttöä välillä jännittää, mutta kuitenkin tuo innostus ja halu saada ja kasvattaa omia lapsia menee jännityksen edelle.

Vierailija
22/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo etten pinoudu tänään ollenkaan, mutta pakko oli tulla kurkkaan... (Ai miten niin riippuvainen?!) ;)

Voi itku, [b]Emma[/b]! Tervetuloa vertaistukiryhmän tapaamiseen eli haluan sanoa, että tiedän tunteen! Täältä et vaihdossa saisi yhtään parempaa miestä, kun tämäkin innostuu pihtaamaan just otollisimpaan aikaan. Katotaan miten tässä kierrossa käy, kun lupasi olla " aina valmiina" , mutta alkaa jo hermostua kun ovista ei vielä ole näkynyt (kp 20/28-41). Ei noista miehistä oikein ota selvää! :/

[b]Siru[/b]lle erityisplussasädetykset täältä ++++++++++++++++

Oonkohan mä jo muistanut toivottaa [b]Paju[/b]n tervetulleeksi? Kun nyt on taas saatu mukaan uusia kuumeilijoita, niin ei tahdo muistaa noita nikkejä heti. No tervetuloa joka tapauksessa ja samaten kaikille muillekin uusille! Mulla on kans tosiaan tota iho-ongelmaa, ei uskoisi että oon 30v! No jos saisi lapset tehtyä tässä jonakin päivänä, niin aloitan sitten välittömästi Diane Novat uudestaan! On mullakin noita voiteita, mutta jotenkin en tykkää niiden kanssa pelata...

Ja [b]Sininpilvi[/b]llekin teretulemast!

[b]Han[/b]: Auts! Nyt mä tunnen itseni tosi vanhaksi! ;)

[b]Keiju[/b]: jätä kaikki välit pois noista ¿koodeista¿ kun koitat saada värejä aikaiseksi. Mä en meinannut alkuun ymmärtää ollenkaan miten ne saadaan aikaan. Ja vieläkin tulee virheitä joskus... Täällä monet näyttää olevan nopeita oppimaan! :)

[b]Jessica[/b]n vene kuulosti kivalta! Mulla ja miehellä on ollut haaveissa ostaa just joku tollakin pikkunen paatti päiväreissuja varten. Lapsena aina käytiin ihanilla pikkusaarilla ystäväni perheen kanssa ja siitä jäi sellainen innostus touhua kohtaan. Ei vaan vielä olla saatu aikaiseksi muuta kun puhua asiasta. No ehkä jonakin kesänä... *haaveilee*

[b]Haavemaa[/b]: voihan harmi, ettet saa jatkaa kanssamme (tulkitsen tuon vilttiketjun niin, että miehes ei lähde touhuun mukaan vielä...)! Mutta olet tervetullut takaisin, kun se aika on!

Löysikö [b]Titi-uu[/b] jo sen palstaslangipinon? Täti tarkoittaa siis menkkoja. Mullakin meni alkuun aikaa ennen kuin ymmärsin puoliakaan jutuista täällä! :D Mutta kysykää siis uudet, jos on mieltä askarruttavia asioita!

[b]Fay[/b]llekin plussaonnea! *bd*

[b]Tuisku[/b] taisi kysyä noihin tutkimuksiin hakeutumisesta: me oltiin tutkimuksissa jo ennen kuin puoli vuotta yritystä oli takana, kun mulla yksi lääkäri aikoinaan epäili pco:ta ja koska mulla on niin epäsäännölliset kierrot. Tehtiin sit tutkimukset ¿pitkän kaavan mukaan¿ yksityisellä, eikä mitää vikaa löytynyt. Tosin lääkäri epäili etten ovuloisi ihan joka kierrossa, kun on välillä aika pitkiäkin. Vähän vaan ihmetyttää, että miksi sitten ei tärppää, jos ei kerran mitään vikaa löytynyt ja ajoituksetkin meillä on olleet kohdallaan... Kohta 10kk yritystä takana ja siinä ajassa 8 kiertoa. No eipä auta kuin jatkaa harjoituksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ovista vieläkään. Vähän tuntu jotain tänään tossa vasemmalla puolella. Siltä puolen on ollu alkukierrossakin välillä kipeitä nipistyksiä. Mutta ovistestiin ei ole tullut vahvaa viivaa tänäänkään. Ja sitten vielä luin järkytyksekseni et niitä ovistestejä ei saakkaan tehdä aamuvirtsasta! Ja siitähän minä nimenomaan olen tikuttanut! Mikäs tähän on syynä? Tietääkö joku viisaampi?

Haavemaa, tsemppiä jatkoon! Killa: Eikös se vilttiketju ole se, jossa on pitkään lasta yrittäneitä.

Voi ku me kaikki plussattas tässä kierrossamme...

Vierailija
24/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukavaa taas palata palstaetäisyydelle reissusta, tosi pitkän viikonloppu pinon pariin.

Rakentaja enskoille uurastusintoa nyt kun kelit sallivat touhuilun!

Ja veneilijät vau, miten aikainen kevät hellii teitäkin!

Afternoon, kiitos vilkutuksista:) En mä aina melkeinkään ole reipas täällä yksikseni, mutta enskojen seurassa nousee aina mieli maasta, kun täällä on niin iloista sakkia!

Kaikille siis kiitoksia lohtusista ja tsempityksestä! Meitä tädin yllättämiä olikin sitten aika monta viikonlopulla, harmi. Mutta tästä noustaan tytöt!

Sirulle ja muille peukutusta piinailuun! Toivottavasti nyt plussatuulet ovat myötäiset!

Jännät paikat on monelle tulossa, ovisbongareitakin oli niin paljon!

Sabam: Joko miehuus voi paremmin? Toivottavasti.

Han: kivoja ikätutkimuksia sulla. Mäkin ajattelin, että tämä palsta olisi kyllä kultakaivos jollekin vuorovaikutustutkijalle, joka päättäisi perehtyä chattailuun tai vertaistukeen¿

Lisbet ihanan positiivisena mukana!;) Toivottavasti saat hyvät hoidot ja plussan pian!

Haavemaa: plussatuulia sinullekin, upeaa että jaksat sinnikkäästi toivoa! Kyllä meitä voi käydä moikkaamassa, jos joskus haluat, vaikka et listalla olisikaan!

Emmalle tsemppiä miehuksen kanssa! Niitä olentoja on joskus vaikea ymmärtää¿ älä vaihda kuitenkaan ;) Ja itku helpottaa kummasti. Olen viimepäivinä huomannut.

Sellaista olisin tiedustellut teiltä teroja käyttäviltä / kokeilleilta, että miten pitkä vaikutus niillä on, niitähän käytetään kuureittain. Olen ajatellut niukkojen menksujen vuoksi kysellä gyneltäkohdun limakalvojen ja munasarjojen ultraamista ja mietin tuota terojen mahdollisuutta.

nellamaija

Vierailija
25/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sabam:

Killa: Eikös se vilttiketju ole se, jossa on pitkään lasta yrittäneitä.

Mistäköhän mä keksin, että se on niille, joiden mies ei lähde touhuun mukaan...?!

Siis uusiksi Haavemaalle eli toivotaan pikaista plussaamista sulle!!!

nella: mä söin teroja puolisen vuotta, muta kylläkin epäsäännölliseen kiertoon, limakalvon paksuudesta en osaa sanoa (menkat on mielestäni normaalit). Omalla kohdallani en huomannut suurtakaan muutosta missään. Mutta siis, kannattaa tosiaan varmaan kysyä gyneltä voisitko niistä hyötyä.

Vierailija
26/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää että minkä ikäisiä kuumeilijoita täällä oikeastaan pyörii, jos saa kysyä! :) Itse olen 21-vuotias, kohta puoliin tulee 22 mittariin.

Piru kun on nännit kipeät, johtunee varmaan pillereiden pois jättämisestä. Vai voiko johtua oviksesta? Kertokaa viisaammat.

Mut nyt lähen nukkumaan, koulupäivä huomenna. Öitä kaikille!

Vierailija
27/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-uu kyseli kuumeilijoiden ikiä. No minä olen 20-vuotias (vm. 1985), nuorimmasta päästä taidan olla :) Korkeaa kuumetta on ollut jo reippasti yli puolitoista vuotta (muuten haaveillut omasta lapsesta jo pikkutytöstä asti), mutta nyt kun elämä alkaa asettumaan uomiinsa (kun sain opiskelupaikan viime syksynä, mies on valmistumassa jne.) ollaan päätetty tehdä haaveesta totta :) No saas nyt nähdä miten tässä käy, ja eihän tässä mikään kiire vielä olekaan. Haaveena toki saada lapset nuorena, mutta olen nuori vielä ainakin vuosikymmenen verran.

Äh, tulipa sekava sepustus.

Vierailija
28/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han_, kiitos! Haluttomuuteen vaikuttaa varmasti moni asia, eikä ainakaan vähäisimpänä minun painostaminen *häpeää itseään*.

Killa, kiitos! On ihanaa kuulla että ei ole yksin tämän ongelman kanssa. Se on aivan äärettömän ärsyttävää ja turhauttavaa kun mies vaan ei kertakaikkiaan suostu. Ja minä sorrun vielä kaiken lisäksi miestä painostamaan, mikä ei yhtään edesauta asiaa. Illalla otimme miehen kanssa taas kerran yhteen tästä asiasta. Väittelyn päätteeksi mies lähti lenkille, että ei varmaan tarvi tulla samaan aikaan nukkumaan. On loukkaavaa, kun oma mies ei halua! Nyt koitan olla puhumatta koko asiasta. Itkettää, kun jo tässä vaiheessa tietää että tämäkin kierto meni ihan hukkaan, ei mitään mahdollisuutta plussaan =(.

Toivon kovasti, että sinun mies muistaa antamansa lupauksen oviksen aikaan =). Olet ihana tsemppari!

nellamaija, kiitos! Itku tosiaan helpottaa, ja onhan niitä maailmassa suurempiakin murheita, mutta miten ne omat vaikuttaa joskus niin suurilta vaikkei sitä välttämättä olisikaan =)?

Titi-uuin ikägallubiin, olen 23-vuotias =).

Emma

Vierailija
29/29 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!!

Hirrmuisen pitkät pinot olitte saaneet viikonloppuna ja tänään aikaan!! Tultiin reissusta vasta myöhään sunnuntaina ja tämä ilta menikin juostessa kaupoissa. Kesä kun tuli niin yhtäkkiä että huomasin ettei mulla oo kertakaikkiaan mitään järkevää päälle pantavaa :)

Iso (((lohtuhali))) kaikille viikonloppuna tädin kutsumattomana vieraana saaneille!! Voi että kyllä harmitti lukea, odotin kunnon plussa-aaltoa kun niitä merkkejä oli niin ilmassa. Mutta se on niin mielettömän vaikea ensikertalaisena osata tulkita noita oireita, mikä johtuu ihan vaan siitä että tarkkaillee ensimmäisiä kertoja omaa kehoa aktiivisesti ja mikä alkavasta raskaudesta.

Paljon oli palstalle tullut uusia jännääjiä, TERVETULOA minunkin puolesta!!! Täällä on ihanaa joukkoa, vertaistukea löytyy varmasti ihan joka tilanteeseen.

SIRU toivottavasti plussaat ja lähdet mun kanssa yhtä matkaa tuonne odottajien puolelle!!! Tosi piinaavat päivät sulla päällä. Itse malttamattomana testasin jo kp 26/~30 negan, ja sitten kp 33 plussan. Raskaushormonin määrähän kasvaa kehossa tosi nopeasti juuri noina päivinä joten maltti on valttia jos haluaa välttää turhat negat. Mutta niinhän se on että harva sitä jaksaa vapaaehtoisesti piinailla ylimääräisiä päiviä :)

Muistankohan oikein että jossain vaiheessa oli keskustelua limoista ja oviksen ajankohdasta. Mulla tuli vaan mieleen että itse luulin että ovisaika meni kokonaan harakoille kun isoimmat limat tuli pääsiäisenä kyläreissulla. Pääsimme yrittämään tuon jälkeen vasta 2 pvän kuluttua, ja siitä tärppäsi. Samana iltana tunsin myös ovisvihlaisut vasemmalla puolella. Eli ovis tuli selvästi myöhemmin kuin venyvä lima ilmestyi pikkuhousuihin.

Vielä pari kommenttia kysymyksiinne meidän plussaamiseen liittyen. Testattiin tosiaan yhdessä miehen kanssa silloin pe-iltana. Testi oli Aconin 10 joka näyttää tuloksen tosi nopeasti. Itse jätin paniikissa testin sinne vessaan tekeytymään mutta mies meni heti paikalle tutkailemaan kehittymistä. Ihmetteli aluksi miten se värjäytyy epätasaisesti kokonaan. Sitten hetken hiljaisuuden jälkeen mies ilmestyy muikea hymy päällä olohuoneen sohvalle mitään sanomatta. Minä juoksen katsomaan testiä ja siellähän ne viivat oli sievästi rivissä :) Hih, oli pakko dokumentoida oikein kameran kanssa tuo hetki ja ne viivat myöskin.

Nyt luulen että alan tehdä tilaa uusille tulokkaille ja siirryn pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle. Lueskelen kyllä varmasti teidän juttuja vielä pitkään ja toivottavasti saadaan jakaa mahdollisimman monen teistä kanssa myös odotusajan kokemuksia!!!

+++++++++++++ aaltoja vielä tasapuolisesti kaikille!

Hilja