RFSU:n r-testissä viivan paikka???
Siis onko kys testissä viivan paikka?
Jos on niin onko punertava vai harmaa?
Testiin jäi haalean vaalea,PUNERTAVA,viiva.
Luulisi kyllä jo olevan vahva viiva jos raskaus olisi totta!!!
Kokemuksia kaipaan kipeästi!!!!!
Ja yleensä kuinka pitkään on näyttänyt haamua vaikkakin raskaus alkanut ja mahd.pitkällä jo???
Kommentit (5)
Tänään avasin paketin toisen testin ja ennen tekoa katsoin sitä valoa vasten ja tosiaan,testissä selkeät viivan paikat!!!!
Testin tehtyä kontrolliviiva tumman punainen mutta testiviivan kohta tummeni selvästi esiin ilman väriä.
Sekä eilisen että tämän päivän testien viivan paikka tullut voimakkaammin esiin testin kuivuttua.
Eikä niitä ihan haamuiksikaan voi luonnehtia vaan näkyvät varsin selkeästi.
Eilen googletin tietoa kys testistä ja monilla ollut huonoja kokemuksia.Vääriä hälytyksiä viivanpaikan näkymisen vuoksi!
Kumma että voivat antaa testin olla markkinoilla kun varmasti aiheuttaa tarpeettomia sydämen lyöntejä ja pettymystä,sillä nämä viivan paikat ovat ihan + tulokseksi tulkittavissa.
Ja minulle ei siis muu testi näyttänyt haamun haamua.
Ostin äsken ovistestejä ja 13,9euron sijaan hinta oli 8,9e/7kpl.
Raitis
Tein RFSU:n testillä ensimmäisen haamuni, joka oli selkeän punainen, vaikka olikin haalea. Se viivanpaikka näkyy harmaana tai ns. värittömänä hiukan tummampana paikkana, ei laisinkaan punertavana. Itse kyllä erotin negatiivisen (ensimmäinen tekemäni RFSU:n testi) positiivisesta.
Eli kun testin tekee ja lukee sen VASTA kun ohjeissa on sanottu millon testi on luettavissa niin tämä testi on aika selvä.
Se viiva mikä siihen ilmestyy on väriltään punertava, jos siis hakee haamunakin harmaata on testi nega, se on vain virtsaa.
Eli itse kokeneena, monta negaa ja yksi " haamu" ja yksi erittäin selkeä positiivinen niin se testi on aika selkeä.
Sillon kun se ns. haamu tikkuun jäi niin tajusin jo siinä vaiheessa miten tyhmä olin ollut kun olin luuraillut niitä negatiivisia tikkuja jos jossakin asennossa kun en halunnut uskoa sitä.Viikko tästä haaleasta viivasta se viiva oli yhtä tumma kuin kontrolliviivakin.
Eka testin tein 10.30 ja tuli kans tosi haalean vaalea viiva. 4h sitä tuijotin ja tein toisen, joka olikin vähän tummempi. Siis kyllä sen vaalean punertavaksi viivaksi voi tulkita.