Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt mistä helvetistä oikeasti voin löytää miehen?

Vierailija
20.10.2018 |

Tai onko mitään tahoa joka voisi auttaa? Joku joka voisi edes sanoa mikä minussa on vikana? Olen oikeasti nätti, hoikka, kaikkien mielestä kiva ja valmis tekemään melkein mitä tahansa. Deittipalstoilta löytyy kuitenkin vain oharintekijöitä ja pelkän viestittelyseuran etsijöitä :´(

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aina hieman erikoiselta, että ei löydy. Lähinnä tulee mieleen, että minkälaisista miehistä olet kiinnostunut jos noin käy?

Ihan tavallisista. Tinderissä tosin on se ongelma että arviolta 30% käyttäjistä arabitaustaisia ja 10% tummaihoisia. Sen verran nirso olen että nämä eivät kiinnosta. Mutta esim. ammatilla, koulutuksella tms. ei ole minulle mitään merkitystä. Olisin jo vaikka valmis elättämään ok näköistä alkoholistia tai mielenterveysongelmaista jos vaan tykkäisi minusta vilpittömästi.

-ap

No ei kyllä pitäisi olla noilla kriteereillä vaikeuksia löytää miestä. Noita vähän viinaan meneviä punaniskoja on eronneina pilvin pimein.

Taitaa olla provo koko avaus?

Tosin voihan se olla että nämä kertaalleen parisuhteesta ulos potkitut, eivät ole kovin hanakasti etsimässä uutta parisuhdetta.

Vierailija
22/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin psykiatrian polin ryhmätoiminnasta miehen. Mieti sitä.

Minä taas löysin miehen psykiatrisen osaston suljetulta puolelta,mietipäs sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalta bongaat jonkun. Vaikka vanha sanonta on, että kuormasta ei kannata syödä, niin kummasti siellä vaan tapaa ja tutustuu viehättäviin ihmisiin.

Kohta on taas pikkujoulukausi ja isojako alkamassa.

Työpaikkasuhteet nyt ei tiedä mitään muuta kuin ongelmia. Ei voi edes työkavereiden kanssa heittää huulta jostain hottiksesta mitä vois bylsiä kun se oma kumppani on kokoajan vieressä hengittämässä ja loukkaantumassa, kyllähän siinä vähän näkymätöntä omaa aikaa tarvii itse kukin.

Vierailija
24/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalta bongaat jonkun. Vaikka vanha sanonta on, että kuormasta ei kannata syödä, niin kummasti siellä vaan tapaa ja tutustuu viehättäviin ihmisiin.

Niin duunipaikan ainoa mies 20 vuotta minua vanhempi ja naimisissa.

-ap

Vierailija
25/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aina hieman erikoiselta, että ei löydy. Lähinnä tulee mieleen, että minkälaisista miehistä olet kiinnostunut jos noin käy?

Ihan tavallisista. Tinderissä tosin on se ongelma että arviolta 30% käyttäjistä arabitaustaisia ja 10% tummaihoisia. Sen verran nirso olen että nämä eivät kiinnosta. Mutta esim. ammatilla, koulutuksella tms. ei ole minulle mitään merkitystä. Olisin jo vaikka valmis elättämään ok näköistä alkoholistia tai mielenterveysongelmaista jos vaan tykkäisi minusta vilpittömästi.

-ap

Toivottavasti tämä ei sentään ole totta. Jos on, niin miehetkin varmasti haistavat epätoivosi ja siitä nyt ei mitään hyvää seuraa.

Vierailija
26/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai onko mitään tahoa joka voisi auttaa? Joku joka voisi edes sanoa mikä minussa on vikana? Olen oikeasti nätti, hoikka, kaikkien mielestä kiva ja valmis tekemään melkein mitä tahansa. Deittipalstoilta löytyy kuitenkin vain oharintekijöitä ja pelkän viestittelyseuran etsijöitä :´(

Kuinka tällainen unelmanainen voisi olla vapaa. Niinjoo.

Vierailija
27/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen 40+, lievästi ylipainoinen nainen. Nuorena olin nätti, nykyään siitä on ehkä pieni häivähdys vielä jäljellä.

Ihan deittipalstalta löysin noin ikäiseni miehen, joka etsi elämänkumppania tositarkoituksella. Vuosi ollaan nyt seurustelu.

Vierailija
28/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ympärillesi, voi löytyä ihan mistä vaan paikoista missä sun tulee pyörittyä. Ehkä sun kannattais laajentaa vähän mukavuusaluettasi ja tehdä jotain uutta vaihteeksi.

Vierailija
29/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimpään baariin ja katsot jonkun nurkan missä joku yksinäinen mies siemailee kaljaansa ujona. Problem solved.

Homma tietysti vaikeutuu jos sinulla on standardeja sen miehen suhteen ja pitää olla joku komea menestyjä.

Vierailija
30/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetistä ei ole kukaan maanpäällinen vielä tainnut kumppania löytää.

Minä taas uskon että on, mutta sitä en usko, että joku sellaisen haluaisi.

Vierailija
31/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo väite onkin helppo todistaa paskapuheeksi, kymysys kuuluu : Annatko mukisematta kakkosta ja nieletkö kakistelematta ?

Jos vastasit kyllä & kyllä, voidaan tavata.

Vierailija
32/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista juttelette? Mitä teette treffeillä?

Miehethän on aika helppo hurmata. Osoittaa miehelle hellyyttä, on kiinnostunut sen jutuista, pitää kiinni omasta elämästä ja on hitusen hullu hyvällä tavalla.

Vierailija
33/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää miten joillekin naisille hyvän miehen löytyminen voi olla niin vaikeaa. Itse olen varattu, mutta silti eteen tulee todella usein ihania ja fiksuja vapaita kotimaisia miehiä, joiden kanssa voisin vapaana ollessa seurustella hyvin mielelläni.

Syy toistuviin ohareihin pitää siis löytyä aloittajasta, hänen luonteestaan ja tyylistään ylipäätään ja tietenkin hänen miesvalinnoistaan.

Vierailija
34/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi löytää vaikka prismasta, mukavaahan se olisi jos nainen tulisi tutustumaan minuun.

Vierailija
35/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat miehen?

Vierailija
36/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet tinderiin, niin sinä "nätti, hoikka, kiva ja valmis tekemään mitä tahansa" saat satoja viestejä miehiltä. Siitä sitten valitsemaan kirsikat kakun päältä. Toki kannattaa pitää mielessä että valitsemalla vain kuumimmat kirsikat niin meininki on "pump and dump".

Vuoden todella aktiivisen tinderöinnin saldo:

- Paljon matcheja mutta vain pieni osa haluaa jutella

- Niistä jotka haluaa jutella suurin osa tosiaan haluaa vaan jutella, livetapaaminen ei kiinnosta

- Livetapaaminen onnistunut 7 kanssa. Näistä:

1. ghostasi 2 tapaamisen jälkeen

2. ghostasi 2 tapaamisen jälkeen

3. juttu hiipui 1 tapaamisen jälkeen

4. juttu hiipui 3 tapaamisen jälkeen

5. 4kk tapailua jonka jälkeen totesi ettei enää halua tavata

6. 1 tapaaminen jonka jälkeen sanoi että olen hieno ihminen muttei ole valmis mihinkään vakavaan

7. nyt tapailtu 3kk mutta haluaa olla vain kaveri. Seksiä ei edes halua

-ap

Juuh elikkäs taisit mätsäillä itseäsi suositumpia miehiä.

t. 2/5 mies

Vierailija
37/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut voi löytää vaikka prismasta, mukavaahan se olisi jos nainen tulisi tutustumaan minuun.

Näin se on. Jos ap hieman nostaisi katseensa varpaistaan ihmisiin, katsoisi avoimin ja ennakkoluulottomin silmin ympärilleen ja olisi valmis tutustumaan vaikka Prismassa häntä nätisti katsovaan mieheen, niin hän voisi löytää hyvin nopeasti jonkun kunnon miehen. Mutta ei, ei ap edes yritä. Hän tinderöi ja valkkaa sieltä vain ne komistukset.

Ei auta valittaa, jos itse lyö päätään seinää.

Vierailija
38/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmästä vastaanottokeskuksesta.

Vierailija
39/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin duunipaikan ainoa mies 20 vuotta minua vanhempi ja naimisissa.

-ap

Vaihda duunia - mee kunnalle tai isoon firmaan. On niitä sellaisiakin työpaikkoja, joissa on ihan fiksuja ja saatavilla olevia ukkoja. Isolla firmalla ja kunnalla (tai valtiolla) on eri toimipisteitäkin, niin ei tartte koko aikaa olla kylki kyljessä kultamussukan kanssa. Onnea metsästykseen!

Vierailija
40/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä on vain pieni osa miehistä, jännikset ja luuserit. Tuskin siellä laatu-daamienkaan tarvitsee seuraansa etsiä. Jos haluat parempaa seuraa, niin hakeudu sellaisten seuraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan