Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt mistä helvetistä oikeasti voin löytää miehen?

Vierailija
20.10.2018 |

Tai onko mitään tahoa joka voisi auttaa? Joku joka voisi edes sanoa mikä minussa on vikana? Olen oikeasti nätti, hoikka, kaikkien mielestä kiva ja valmis tekemään melkein mitä tahansa. Deittipalstoilta löytyy kuitenkin vain oharintekijöitä ja pelkän viestittelyseuran etsijöitä :´(

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa ensin, että mikä sulle kelpaa (jos mikään), niin katsotaan sitten.

Vierailija
2/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies mutta en usko että kannattaa sinunkaan enää etsiä. Ei meitä löydä mistään. Me emme kohtaa. Tule ihan suosiolla pois sieltä deittipalstoilta ja hyväksy elämän epäoikeudenmukaisuus. Pääset lopulta helpommalla, ellet sitten ehdoin tahdoin halua mennä vaikeimman kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää kadulta, ei sosiaallisista medioista kuviaan levittelemässä.

Vierailija
4/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet tinderiin, niin sinä "nätti, hoikka, kiva ja valmis tekemään mitä tahansa" saat satoja viestejä miehiltä. Siitä sitten valitsemaan kirsikat kakun päältä. Toki kannattaa pitää mielessä että valitsemalla vain kuumimmat kirsikat niin meininki on "pump and dump".

Vierailija
5/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan deittipalstoilta etkä yöelämästä.Jonkun harrastuksen piiristä tai työpaikalta voit löytää kunnollisen miehen.

Vierailija
6/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetistä ei ole kukaan maanpäällinen vielä tainnut kumppania löytää.

Vierailija
7/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä perimmäisestä helvetistä ne löytyvät. Eri asia on, kannattaako niiden kanssa mihinkään ryhtyä.

Itse olen ajatellut unohtaa miehet. Jos joskus sattuma tuo eteen jonkun vapaan ja sopivan, niin jee, mutta jos ei, niin eipä tuo haittaa.

Vierailija
8/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet tinderiin, niin sinä "nätti, hoikka, kiva ja valmis tekemään mitä tahansa" saat satoja viestejä miehiltä. Siitä sitten valitsemaan kirsikat kakun päältä. Toki kannattaa pitää mielessä että valitsemalla vain kuumimmat kirsikat niin meininki on "pump and dump".

Vuoden todella aktiivisen tinderöinnin saldo:

- Paljon matcheja mutta vain pieni osa haluaa jutella

- Niistä jotka haluaa jutella suurin osa tosiaan haluaa vaan jutella, livetapaaminen ei kiinnosta

- Livetapaaminen onnistunut 7 kanssa. Näistä:

1. ghostasi 2 tapaamisen jälkeen

2. ghostasi 2 tapaamisen jälkeen

3. juttu hiipui 1 tapaamisen jälkeen

4. juttu hiipui 3 tapaamisen jälkeen

5. 4kk tapailua jonka jälkeen totesi ettei enää halua tavata

6. 1 tapaaminen jonka jälkeen sanoi että olen hieno ihminen muttei ole valmis mihinkään vakavaan

7. nyt tapailtu 3kk mutta haluaa olla vain kaveri. Seksiä ei edes halua

-ap

Vierailija
9/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aina hieman erikoiselta, että ei löydy. Lähinnä tulee mieleen, että minkälaisista miehistä olet kiinnostunut jos noin käy?

Vierailija
10/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin psykiatrian polin ryhmätoiminnasta miehen. Mieti sitä.

11/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Niistä jotka haluaa jutella suurin osa tosiaan haluaa vaan jutella, livetapaaminen ei kiinnosta

6. 1 tapaaminen jonka jälkeen sanoi että olen hieno ihminen muttei ole valmis mihinkään vakavaan

-ap

Itsellä lähinnä käynyt naisten suunnalta noin. Pakostakin tulee mieleen, että noilla miehillä on vientiä joka suunnasta.

Vierailija
12/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta helvetistä oikealta.

Vierailija
13/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan deittipalstoilta etkä yöelämästä.Jonkun harrastuksen piiristä tai työpaikalta voit löytää kunnollisen miehen.

Tätä neuvoa vihaan kaikkein eniten. Duunipaikalla ei ole ketään. Pitäisikö aloittaa joku ihme pitsinnypläyskerho koska pienenpieni todennäköisyys että siellä tapaisi jonkun? Eihän tuollaisissa ole edes sosiaalisesti hyväksyttävää pyytää ketään treffeille

-ap

Vierailija
14/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin toista ketjua. Mene 4.1.19 klo 18 Helsingin taidemuseoon ison rintavarustuksen kanssa.

Vierailija
15/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin epätoivoinen, niin Harjavallan sairaalasta. 😂 Vaihtoehtoja piisaa. 😂

Vierailija
16/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyllä sinulla täytyy olla jotain valintakriteerejä joiden vuoksi etsit vääränlaista miestä.

Vierailija
17/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aina hieman erikoiselta, että ei löydy. Lähinnä tulee mieleen, että minkälaisista miehistä olet kiinnostunut jos noin käy?

Ihan tavallisista. Tinderissä tosin on se ongelma että arviolta 30% käyttäjistä arabitaustaisia ja 10% tummaihoisia. Sen verran nirso olen että nämä eivät kiinnosta. Mutta esim. ammatilla, koulutuksella tms. ei ole minulle mitään merkitystä. Olisin jo vaikka valmis elättämään ok näköistä alkoholistia tai mielenterveysongelmaista jos vaan tykkäisi minusta vilpittömästi.

-ap

Vierailija
18/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta bongaat jonkun. Vaikka vanha sanonta on, että kuormasta ei kannata syödä, niin kummasti siellä vaan tapaa ja tutustuu viehättäviin ihmisiin.

Kohta on taas pikkujoulukausi ja isojako alkamassa.

Vierailija
19/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä neuvo.

Vierailija
20/101 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot?

Mulla ei oo käyny ees noin "hyvä" tuuri, kun kolmessa vuodessa on kolme uli 3 tapaamista kestänyttä yritystä ja vain yksi oli "seurustelua" siinä mielessä, että molemmat laittoi etsinnän syrjään (kahdessa muussa ilmeisesti vain mä).

Sinkkuus masentaa, enkä oo edes työtön, alkoholisti, tai tupakoi. Ihan perusnäkönen mies ja himpun keskiarvoa pidempikin. Ei kuulemma vain oo kipinää... :(

M30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi