Tämä palsta on lisännyt miesvihaa ja naisvihaa merkittävästi
Tässä on jo useampi vuosi tällä palstalla ollut sotatila päällä ja vaikka aiemminkin täällä ollut eipäs-juupas ketjuja miesten ja naisten välillä niin niitä oli paljon vähemmän ja eivät todellakaan näin vihamielisiä.
Näistä ketjuista ei myöskään tiedä onko ihmiset täällä ihan tosissaan vai rölläämässä ja heittämässä bensaa liekkeihin vai aidosti ihan täynnä vihaa toista sukupuolta kohtaan tosin kyllä tuo viha on aitoa kummallakin puolella.
Kommentit (20)
Ero on se, että miehet keksivät mielikuvituksestaan näitä juttuja ja naiset vaan kertovat kokemuksiaan miesten perseilyistä. Ei liippaa läheltäkään ylistä, jossa puhutaan naisten mur haamisesta ja rais kaamisesta.
En usko, että täällä on kukaan ollut vuosiin tosissaan.
Konkin spermaviemärimiehen paskaa. Miesvihä, mitä se on? Sitä, etteivät naiset enää halua miehiä?
Kaikki eivät ole vielä ymmärtäneet, että tällaiset alkujaan älyttömät väitteet ovat osa venäjän vaikuttamista. Näitä toistetaan niin kauan, että ne alkavat tuntua todelta.
Oman otantani mukaan suurempi osa naisista on tosissaan juttujensa kanssa, ja isompi osa miehistä rölläämässä. Naisten vihaviesteistä paistaa tietty fanaattisuus läpi, ja huomaa, että eivät ole tervepäisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ero on se, että miehet keksivät mielikuvituksestaan näitä juttuja ja naiset vaan kertovat kokemuksiaan miesten perseilyistä. Ei liippaa läheltäkään ylistä, jossa puhutaan naisten mur haamisesta ja rais kaamisesta.
No just tätä ihmeellistä sontaa, jossa niputat seksistisesti koko sukupuolen yhdeksi tekijäksi.
En käy yliksellä, olen ja ystäväni ovat ihan normaaleja ihmisiä, eivät takuulla ole tuollaisia. Täyttä köntsää.
M44
Olen samaa mieltä. Itse ajattelen, että elämä on nykyään liiankin helppoa, niin ihmiset hakevat tunteita ääriajattelusta. Osin uskon että tuota kahtiajakoa oikein yllytetään joidenkin tahojen toimesta.
Niin tai näin, niin tämä nettipalsta on kyllä syrjäytyneille ja nuorille vaarallinen kun ei ole kuin pieni osa siitä todellisuudesta mitä reaalimaailmassa on. Suurin osa suomalaisista elelee kuitenkin pääosin tyytyväisesti ja sovussa keskenään sukupuolesta riippumatta, tasa-arvoisesti ja toisiaan kunnioittaen.
Mulle miehet on ollut elämän tukipilareita, ne jotka kannatteli silloin kun naispuolisilta sai ns turpaan. Kiitollinen jokaikisestä tällaisesta miehestä! Mulla on ollut hyvä tuuri, että he ovat olleet mukana. Kiitos ihanat miehet! T. Haavoitettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Itse ajattelen, että elämä on nykyään liiankin helppoa, niin ihmiset hakevat tunteita ääriajattelusta. Osin uskon että tuota kahtiajakoa oikein yllytetään joidenkin tahojen toimesta.
Niin tai näin, niin tämä nettipalsta on kyllä syrjäytyneille ja nuorille vaarallinen kun ei ole kuin pieni osa siitä todellisuudesta mitä reaalimaailmassa on. Suurin osa suomalaisista elelee kuitenkin pääosin tyytyväisesti ja sovussa keskenään sukupuolesta riippumatta, tasa-arvoisesti ja toisiaan kunnioittaen.
Kaikki on nykyään vaan puhelin kourassa ja naama ruudussa ettei ihme jos todellisuus ja nettimaailma menee sekaisin ja sitten on ihminen sekaisin ja alkaa horista ihan omituisia ja päätyy osastolle.
Homomiehet saavat vapaasti vihata naisia, mutta lesbot eivät saa vihata miehiä.
Itse sivuutan nuo ketjut pääsääntöisesti sellaisina mielenterveysongelmaisten ketjuina, koska ovat enimmäkseen aivan älyvapaita. Tosin, välillä tunnen pientä mielihyvää siitä, että vaikka tässä kaikenlaisia ongelmia itsensä kanssa on ollut, en ole koskaan ollut noin hukassa miehuuteni kanssa mitä monet tällä palstalla kirjoittavat miehet tuntuvat olevan.
Miesten jutut ovat mielikuvituksen tuotetta ja miesten fantasiaa, mutta naisten jutut reaalielämän totuuksia.
Suhteissa traumatuneita naisia ja miehiä tulee palstalle päästelemään höyryjä
Miehet keksivät paljon satuja, naiset ovat tosissaan ja puhuvat totta. Miehet valehtelevat ja liioittelevat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on paljon mt-ongelmia.
Joista moni ei myönnä itselleen että heillä on mt-puolen haasteita ja näin eivät sitten hae apua. Sitten on heitä jotka peittää koko ajatuksen alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet keksivät paljon satuja, naiset ovat tosissaan ja puhuvat totta. Miehet valehtelevat ja liioittelevat paljon.
Kyllä, se on huomattu, että naiset ovat haukkujensa, uhkailujen ja sairaiden viestiensä suhteen tosissaan. Täällä esimerkiksi oli eräs mieskirjoittaja, joka provomielessä kutsui naisia naaraiksi. No siitä eräs nainen sydämmistyi, ja lopulta alkoi kutsumaan miehiä koiraiksi, ja kaikkein huvittavinta ettei tämä edes tiennyt, että sitä nimitystä käytetään hyönteisistä puhuttaessa😆😆 Eli kyllä, naiset palstalla helpommin provosoituvat, ja ovat tunteella pelissä, joka selittää näiden vihaviestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on paljon mt-ongelmia.
Joista moni ei myönnä itselleen että heillä on mt-puolen haasteita ja näin eivät sitten hae apua. Sitten on heitä jotka peittää koko ajatuksen alkoholilla.
Minulla on ainakin. Alkoholia en juuri käytä, enää. Lasten kanssa puuhattu koko päivä, huomenna sama. Haasteet ovat sinänsä ihan hallinnassa, eivät ne mitenkään invalidisoi. Tottakai niinkin voisi olla.
M44
Tämä on tehnyt ihan hyvää. Nyt hallituskin ymmärtää, että vauvapulaa ei korjata, ennen kuin naiset ja miehet löytävät toisensa samalla taajuudella. Tutkimuksia on tehty jo useita siitä, että yhteiset tavoitteet ja arvot ovat kateissa. Palsta on persujen kirjasto. Täällä päin miehet ovat kiitettävästi vaunuilleet, että hyvä suunta on. Ne lisääntyvät, joilta löytyy vastuuta ja tasa-arvoa. Loppujen ei tarvitsekaan.
Olen huomannut. Joillekin tuntuu olevan kauhea ongelma, että toisilla on pippeli tai pimppi.
Ragebaittauksella saa myös klikkejä.
Observe: Vihaan miehiä, he ovat sikoja!!!