Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt mistä helvetistä oikeasti voin löytää miehen?

Vierailija
20.10.2018 |

Tai onko mitään tahoa joka voisi auttaa? Joku joka voisi edes sanoa mikä minussa on vikana? Olen oikeasti nätti, hoikka, kaikkien mielestä kiva ja valmis tekemään melkein mitä tahansa. Deittipalstoilta löytyy kuitenkin vain oharintekijöitä ja pelkän viestittelyseuran etsijöitä :´(

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies 45, eronnonnut v2009. kaksi la sta (14 ja 17), hyvässä ammatissa, maailmaa nähnyt, kielitaitoinen (monellakin tapaa), suht varakas ja omasta sekä äidin mielestä komeahko.

Naisia on ollut ja mennyt pysyvää suhdetta vaan ei tunnu löytyvän, haluaisin vakiintua mutta kun ei vaan tunnu kunnon kumpania löytyvän. Mikä tässä mättää.

Aloita joku harrastus? Yksi vuosia sinkkuna ollut ystäväni löysi miehen tanssitunnilta. Oli harrastanut tanssia jo vuosia ja erään kerran sinne ilmestyi sitten tämä uusi. Ja se oli menoa. :)

Tuo on muuten totta. Tansseissa on miesten markkinat.

Vierailija
82/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies 45, eronnonnut v2009. kaksi la sta (14 ja 17), hyvässä ammatissa, maailmaa nähnyt, kielitaitoinen (monellakin tapaa), suht varakas ja omasta sekä äidin mielestä komeahko.

Naisia on ollut ja mennyt pysyvää suhdetta vaan ei tunnu löytyvän, haluaisin vakiintua mutta kun ei vaan tunnu kunnon kumpania löytyvän. Mikä tässä mättää.

Mulle pisti tuo ”äidin mielestä komeahko” silmään. Voi olla, ettet tarkoittanut sitä niin, mutta kysytkö aina äidin mielipiteen kaikkiin asioihin? Jos sun ykkösnainen on äitisi, niin ei siihen kakkospaikalle halua kukaan.

Mun äiti on ollu jo vuosia hoitokodissa, eli en todellakaan ole hänestä riippuvainen ehkä kerran tai kaksi vuodessa käyn tapaamassa. Heitto oli tarkoitettu lähinnä huumoriksi mutta se ei tunnu aukevan kaikille.

Ja se että naisia on ollut ja mennyt ei tarkoita sitä että olisin pyörittänyt useita naisia yhtä aikaan, vaan sitä että pysyvää parisuhdetta ei vaan ole jostain syystä löytynyt.

Onko huono suhde äitiin, kun käyt niin harvoin?

Meinaatko että se olisi syy siihen, ettei parisuhdetta ole löytynyt? Jösses mitä juttua täällä...

No kertoohan se tavasta jolla toimii läheisten ihmisten kanssa. Toki joskus se on perusteltua jos on tullut lapsena huonosti kohdelluksi, mutta muuten luo mielikuvan kylmästä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Kaksi hyvää ystävääni ovat olleet sinkkuja jo vuosia, miestä ei vain löydy.

Ovat normaalipainoisia ja muodokkaita, eivät hoikkia mutta eivät ylipainoisiakaan. Ovat kauniskasvoisia, hyvässä ammatissa, todella iloisia ja luonteeltaan mukavaa seuraa (on paljon kavereita, isot sosiaaliset piirit) ja harrastavat eri asioita (toinen ryhmäliikuntaa ja tanssitunteja, toinen ratsastusta, salia, matkustelua ja joogaa). Miestä ei vaan löydy: tindertreffeillä ovat käyneet varmaan yli kymmenillä. Lopputulos on rataa: mies paljastui tapailun myötä alkoholistiksi, mies ghostasi, mies ei olekaan valmis suhteeseen kun juuri erosi, mies ei halunnut enää tavata, juttu hiipui x 10, mies totesi että haluaa laihemman, mies ilmoitti ettei seksi ole hänelle tärkeää jne. jne. Vaikeaa on. Harmittaa todella heidän puolestaan.

Mies sitä, mies tätä...Jos sun ystäväsi ajattelevat aina näin myös, että he ovat itse täydellisiä ja miehet vain huonoja, niin se menee niin, että sinkuiksi jäävät. Täällä on ollut monia ketjuja samasta aiheesta, kun miestä ei löydy. Se syy on itsessä, ei niissä muissa.

Niin siis tuossa oli syyt miksi tapailut päättyivät. Vaikeahan sitä on jatkaa tapailua miehen kanssa joka ei haluakaan suhdetta. Tai miehen kanssa, jota seksi ei kiinnosta. Tai miehen kanssa, joka onkin alkoholisti. Tai miehen kanssa, joka haluaa laihemman. Mitenkäs jatkat/onko järkeä jatkaa?

Jos ei ole tuottanut tulosta tuo tapa lähestyä ihmistä, niin eikö olekin järkevämpää muuttaa OMAA käytöstään, kuin että odottaa jatkuvasti, että sama käytös johtaisi eriin lopputulokseen?

Millä tavoin itse muuttaisit omaa käytöstäsi vastaavassa tilanteessa? Miten naisen kannattaisi mielestäsi muuttaa köytlsyään, jos mies ilmoittaakin ensi treffeillä haluavansa laihemman? Tai silloin kun mies ei enää ota yhteyttä treffien jälkeen? Tai silloin kun mies paljastuu alkoholistiksi?

a) laihduttaa

b) ottaa itse yhteyttä

Vierailija
84/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan deittipalstoilta etkä yöelämästä.Jonkun harrastuksen piiristä tai työpaikalta voit löytää kunnollisen miehen.

Tätä neuvoa vihaan kaikkein eniten. Duunipaikalla ei ole ketään. Pitäisikö aloittaa joku ihme pitsinnypläyskerho koska pienenpieni todennäköisyys että siellä tapaisi jonkun? Eihän tuollaisissa ole edes sosiaalisesti hyväksyttävää pyytää ketään treffeille

-ap

Valitset miesvaltaisen harrastuksen. Esim. laskuvarjohyppääjissä suurin osa on miehiä.

20 vuotta miesvaltaisia lajeja harrastaneena voin kertoa että moni nainen luulee noin...ja poistuu pettyneenä koska vakavaa suhdetta ei löytynyt (kevyitä kyllä). Itse en koskaan oo syönyt kuormasta.

85/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan deittipalstoilta etkä yöelämästä.Jonkun harrastuksen piiristä tai työpaikalta voit löytää kunnollisen miehen.

Tätä neuvoa vihaan kaikkein eniten. Duunipaikalla ei ole ketään. Pitäisikö aloittaa joku ihme pitsinnypläyskerho koska pienenpieni todennäköisyys että siellä tapaisi jonkun? Eihän tuollaisissa ole edes sosiaalisesti hyväksyttävää pyytää ketään treffeille

-ap

Valitset miesvaltaisen harrastuksen. Esim. laskuvarjohyppääjissä suurin osa on miehiä.

20 vuotta miesvaltaisia lajeja harrastaneena voin kertoa että moni nainen luulee noin...ja poistuu pettyneenä koska vakavaa suhdetta ei löytynyt (kevyitä kyllä). Itse en koskaan oo syönyt kuormasta.

En itse ainakaan alkaisi muutenkaan harrastamaan mitään sen takia, että löytäisin naisen. Kyllä se pitää muuten vaan kiinnostaa se harrastus.

Vierailija
86/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle pisti tuo ”äidin mielestä komeahko” silmään. Voi olla, ettet tarkoittanut sitä niin, mutta kysytkö aina äidin mielipiteen kaikkiin asioihin? Jos sun ykkösnainen on äitisi, niin ei siihen kakkospaikalle halua kukaan.

Mun äiti on ollu jo vuosia hoitokodissa, eli en todellakaan ole hänestä riippuvainen ehkä kerran tai kaksi vuodessa käyn tapaamassa. Heitto oli tarkoitettu lähinnä huumoriksi mutta se ei tunnu aukevan kaikille.

Ja se että naisia on ollut ja mennyt ei tarkoita sitä että olisin pyörittänyt useita naisia yhtä aikaan, vaan sitä että pysyvää parisuhdetta ei vaan ole jostain syystä löytynyt.

No onko niissä naisissa ollut sellaisia, jotka ovat halunneet kanssasi kunnon parisuhteen mutta sinä et siihen ole ryhtynyt? Itselle ainakin sellaiset miehet on olleet iso turn off, joille joku muu (jonka kanssa on pelehtinyt kyllä) ei ole loppupeleissä kelvannut mutta minä kelpaisi, kun olen niin kunnollinen

On niissä naisissa ollut halukkaita mutta mulla on välillä tökännyt joku asia tai sitten naisilla, en osaa sanoa tarkemmin mistä se johtuu. mulla ei ole mitään älyttömiä vaatimuksia naisten suhteen paitsi että haluan että nainen on älyksä eli yhteimnen kommunikointi kieli löytyy.

Vierailija
87/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko niissä naisissa ollut sellaisia, jotka ovat halunneet kanssasi kunnon parisuhteen mutta sinä et siihen ole ryhtynyt? Itselle ainakin sellaiset miehet on olleet iso turn off, joille joku muu (jonka kanssa on pelehtinyt kyllä) ei ole loppupeleissä kelvannut mutta minä kelpaisi, kun olen niin kunnollinen

On niissä naisissa ollut halukkaita mutta mulla on välillä tökännyt joku asia tai sitten naisilla, en osaa sanoa tarkemmin mistä se johtuu. mulla ei ole mitään älyttömiä vaatimuksia naisten suhteen paitsi että haluan että nainen on älyksä eli yhteimnen kommunikointi kieli löytyy.

No niin eli oma valinta ollut jos " jokin vaan tökännyt " eikä naisessa suurta vikaa, kuten paljastunut alkoholistiksi tai väkivaltaiseksi. Älystä yleensä saa käsityksen jo ekoilla treffeillä, mutta ilmeisesti sen puuttumisen ei oo vienyt haluaisi munan uittamiseen.

Vierailija
88/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En itse ainakaan alkaisi muutenkaan harrastamaan mitään sen takia, että löytäisin naisen. Kyllä se pitää muuten vaan kiinnostaa se harrastus.

Ai että kun inhoan minäkin tätä geneeristä 'aloita joku harrastus'-neuvoa. Joo, voihan sitä kautta tavata kumppanin, ja muutenkin varsinkin alkuvaiheessa samat kiinnostuksen kohteet edistävät usein tutustumista.

Mutta sitten kun on meitä, jotka harrastavat sitä harrastusta vain sen harrastuksen vuoksi. Ja on hieman epämiellyttävää, joskus jopa kuumottavaa löytää taas kerran itsensä tilanteesta, jossa joudut torppaamaan ilmeistä tutustumisyritystä ihan muun, kuin harrasteasioiden merkeissä.

Totta, pitäähän sitä olla ns. löydettävissä itsekin, jos haluaa kumppanin kohdata. Mutta suinkaan kaikki sinkut eivät ole se metsästys 24/7 päällä. Ei edes baarissa. Joskus sinnekin tosiaan mennään viettämään aikaa ihan vain sen oman porukan kanssa, ilman minkäänlaista taka-ajatusta kohdata joku. Tämä varsinkin on ollut todella koomista huomata; lukuisat ovat ne kerrat kun joku tuttavuutta tekemään tullut mies on kyseenalaistanut oikeuteni edes olla baarissa tyyliin 'Mitä sä täällä sitten teet'.

Vierailija
89/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aina hieman erikoiselta, että ei löydy. Lähinnä tulee mieleen, että minkälaisista miehistä olet kiinnostunut jos noin käy?

Ihan tavallisista. Tinderissä tosin on se ongelma että arviolta 30% käyttäjistä arabitaustaisia ja 10% tummaihoisia. Sen verran nirso olen että nämä eivät kiinnosta. Mutta esim. ammatilla, koulutuksella tms. ei ole minulle mitään merkitystä. Olisin jo vaikka valmis elättämään ok näköistä alkoholistia tai mielenterveysongelmaista jos vaan tykkäisi minusta vilpittömästi.

-ap

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
90/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite koittaisin Keski tai ylä helvetistä...

Vierailija
91/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niissä naisissa ollut halukkaita mutta mulla on välillä tökännyt joku asia tai sitten naisilla, en osaa sanoa tarkemmin mistä se johtuu. mulla ei ole mitään älyttömiä vaatimuksia naisten suhteen paitsi että haluan että nainen on älykäs eli yhteimnen kommunikointi kieli löytyy.

No niin eli oma valinta ollut jos " jokin vaan tökännyt " eikä naisessa suurta vikaa, kuten paljastunut alkoholistiksi tai väkivaltaiseksi. Älystä yleensä saa käsityksen jo ekoilla treffeillä, mutta ilmeisesti sen puuttumisen ei oo vienyt haluaisi munan uittamiseen.

Seksiä on aina harrastettu molempien yhteisestä halusta. Älykkyytä tarvitaan pysyvään suhteeseen. Niitä älykkäitä naisia tuntuu vaan olevan aika harvassa kuten kommenttisikin osoittaa.

Vierailija
92/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Kaksi hyvää ystävääni ovat olleet sinkkuja jo vuosia, miestä ei vain löydy.

Ovat normaalipainoisia ja muodokkaita, eivät hoikkia mutta eivät ylipainoisiakaan. Ovat kauniskasvoisia, hyvässä ammatissa, todella iloisia ja luonteeltaan mukavaa seuraa (on paljon kavereita, isot sosiaaliset piirit) ja harrastavat eri asioita (toinen ryhmäliikuntaa ja tanssitunteja, toinen ratsastusta, salia, matkustelua ja joogaa). Miestä ei vaan löydy: tindertreffeillä ovat käyneet varmaan yli kymmenillä. Lopputulos on rataa: mies paljastui tapailun myötä alkoholistiksi, mies ghostasi, mies ei olekaan valmis suhteeseen kun juuri erosi, mies ei halunnut enää tavata, juttu hiipui x 10, mies totesi että haluaa laihemman, mies ilmoitti ettei seksi ole hänelle tärkeää jne. jne. Vaikeaa on. Harmittaa todella heidän puolestaan.

Mies sitä, mies tätä...Jos sun ystäväsi ajattelevat aina näin myös, että he ovat itse täydellisiä ja miehet vain huonoja, niin se menee niin, että sinkuiksi jäävät. Täällä on ollut monia ketjuja samasta aiheesta, kun miestä ei löydy. Se syy on itsessä, ei niissä muissa.

Niin siis tuossa oli syyt miksi tapailut päättyivät. Vaikeahan sitä on jatkaa tapailua miehen kanssa joka ei haluakaan suhdetta. Tai miehen kanssa, jota seksi ei kiinnosta. Tai miehen kanssa, joka onkin alkoholisti. Tai miehen kanssa, joka haluaa laihemman. Mitenkäs jatkat/onko järkeä jatkaa?

Jos ei ole tuottanut tulosta tuo tapa lähestyä ihmistä, niin eikö olekin järkevämpää muuttaa OMAA käytöstään, kuin että odottaa jatkuvasti, että sama käytös johtaisi eriin lopputulokseen?

Millä tavoin itse muuttaisit omaa käytöstäsi vastaavassa tilanteessa? Miten naisen kannattaisi mielestäsi muuttaa köytlsyään, jos mies ilmoittaakin ensi treffeillä haluavansa laihemman? Tai silloin kun mies ei enää ota yhteyttä treffien jälkeen? Tai silloin kun mies paljastuu alkoholistiksi?

a) laihduttaa

b) ottaa itse yhteyttä

Kohta b. ehkä, mutta kohta a. ei missään nimessä vaan c. treffata kumppani, jolle on ihan sopivan kokoinen. Jos homma on kiinni parista ylimääräisestä kilosta niin hyvä niin. Lähinnä suojelus ja etu.

Inb4 taidat itse olla läski? En ole, vaan varsin tikissä. Satun kuitenkin myös tietämään, että on mahdotonta luvata tai odottaa, että vastaavassa kunnossa koko loppuelämäni pysyn. Tietty, voidaanhan sitä vaikka joku kirjallinen sopimus tehdä siitä, mitkä ovat painorajat, rasvaprosentti jne. mutta vaihtarina sitten kyllä määritellään ja mitataan myös viivottimella vastapuolen hiusraja sekä erektion kulma. Toinen ei saa nousta, eikä toinen laskea.

Vierailija
93/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppaa ap ikäsi ja laita linkki johonkin julkkikseen joka on ulkonäöllisesti samaa tasoa kanssasi.

Sitten teet saman noille "taviksille" jota vedät oikealle tinderissä.

Katsotaanpa sitten.

Sen tiedän ettei tavismiehellä ole tinderissä varaa feidata ja ghostata. Noita mätchejä kun tulee 0-1/kk. Kukaan kavereistani ei saa tinderissä paria mätchiä enemmän viikossa, vaikka jotkut heistä livenä helposti seuraa löytävätkin.

Vierailija
94/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niissä naisissa ollut halukkaita mutta mulla on välillä tökännyt joku asia tai sitten naisilla, en osaa sanoa tarkemmin mistä se johtuu. mulla ei ole mitään älyttömiä vaatimuksia naisten suhteen paitsi että haluan että nainen on älykäs eli yhteimnen kommunikointi kieli löytyy.

Seksiä on aina harrastettu molempien yhteisestä halusta. Älykkyytä tarvitaan pysyvään suhteeseen. Niitä älykkäitä naisia tuntuu vaan olevan aika harvassa kuten kommenttisikin osoittaa.

Höpö höpö, älykkyystaso mulla on tutkitustikin hyvä. En vain pidä moraaliltaan kehnoista miehistä.

Vierailija
95/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää...:)

Vierailija
96/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin toista ketjua. Mene 4.1.19 klo 18 Helsingin taidemuseoon ison rintavarustuksen kanssa.

Eli jos ei itselläsi ole isoja tissejä, ni ota vaikka kaveri mukaan :D

Vierailija
97/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren miljonäärihughgrantin ja hienon suhteen sen kanssa löydät lähimmästä bluray-vuokraamosta!

Vierailija
98/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetistä ei ole kukaan maanpäällinen vielä tainnut kumppania löytää.

Turvakotien ruuhkista päätellen aika monikin nainen on siellä pistäytynyt treffeillä :D ja avioerojen määrästä voi päätellä myös paljon.

Vierailija
99/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai onko mitään tahoa joka voisi auttaa? Joku joka voisi edes sanoa mikä minussa on vikana? Olen oikeasti nätti, hoikka, kaikkien mielestä kiva ja valmis tekemään melkein mitä tahansa. Deittipalstoilta löytyy kuitenkin vain oharintekijöitä ja pelkän viestittelyseuran etsijöitä :´(

Täällä olisi lappeenrannan syrjäkylillä, 40v duunari, ok-talo, ei ongelmaa viinan kanssa, en polta, en ole väkivaltainen, harrastuksia löytyy, 1 lapsi entisestä elämästä, 181/85, mutta en ikinä saa mitään kontaktia naisiin

Ap ei vastannut mitään?

Vierailija
100/101 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele flirttailemaan. Sitten ala tehdä älyttömästi aloitteita (mene juttelemaan ja ehdota treffejä) miehille, joita näet arjessa ja joista olet kiinnostunut ja joilla ei ole sormusta). Älä odota miesten tekevän aloitteita.

En usko mihinkään tindereihin, niissä pyörii vain pinnallisia ja panoseuraa etsiviä miehiä, jotka eivät haluakaan sitoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä