Onko nelikymppinen nainen vielä kiinnostava?
Jos on pitänyt itsestään huolta, ei ole ylipainoinen jne. Vai haluavatko miehet nuoremman?
Kommentit (130)
Olen nyt 41-vuotias naimisissa oleva nainen. Neljääkymppiä lähestyessä saamani huomio alkoi lisääntyä, ja nyt saa jatkuvasti väistellä erilaisia ehdotuksia. Mistä lie johtuu? Olen kyllä ikäistäni nuoremman näköinen, 55/173 ja osaan pukeutua. Yöelämässä tukka ja meikki on viimeisen päälle. Kiinnostuneita on ollut 15 vuotta nuoremmista 15 vuotta vanhempiin. Onko syynä ulkonäkö vai nelikymppisen naisen itsetunto?
Neverr kirjoitti:
Ei ole! Jos olet itse 25-v mies. Miksi ihmeessä ottaisi 40 naisen, se tarkoittaa, ei varmaan saa enää lapsia! Ei ole kiinnostava tosiaan. Sairainta on kun yksi 20v tuttuni seurustelee 43 v naisen kanssa! Sen naisen lapsi on vuoden vanhempi mitä kaverini. Ja näyttää sen äidiltä.
Anteeksi nyt, mutta 25 v ei ole mies vaan nuori poika näin nelikymppisen naisen mielestä. Eli ap:n kysymys ei koskettanut sinua ollenkaan ja vastasit ihan turhaan.
Naiset katselevat oman ikäisiään miehiä eli tässä on kyse siitä, onko nelikymppinen mies kiinnostunut nelikymppisestä naisesta. Vastaus on, että tuntuu kiinnostavan kovastikin nöin oman kokemukseni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 41-vuotias naimisissa oleva nainen. Neljääkymppiä lähestyessä saamani huomio alkoi lisääntyä, ja nyt saa jatkuvasti väistellä erilaisia ehdotuksia. Mistä lie johtuu? Olen kyllä ikäistäni nuoremman näköinen, 55/173 ja osaan pukeutua. Yöelämässä tukka ja meikki on viimeisen päälle. Kiinnostuneita on ollut 15 vuotta nuoremmista 15 vuotta vanhempiin. Onko syynä ulkonäkö vai nelikymppisen naisen itsetunto?
Varmasti molemmat, mutta varmaan ymmärrät myös sen, että on eri asia kelvata jollekin yhden yön huviksi, kuin löytää pitkäaikainen, tasapainoinen parisuhde.
Ei ole helppoa nelikymppiselle, vaikka olisi kuinka hyvin säilynyt ja ikäänsä nuoremman näköinen. Itse asiassa, mitä paremmin säilynyt ja nuoremman näköinen on, sitä vaikeampaa se on, koska lähestymisyritykset tulevat paljon nuoremmilta, omasta perheestä haaveilevilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun aina korostetaan nelikymppisen itsetuntoa, kuinka hyvä se on. Mun itsetunto on ainakin mennyt vaan alaspäin vanhenemisen myötä... Tai ei oikeastaan vanhenemisen, vaan lihomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että valitettavan moni samaan ikäluokkaan kuuluva nainen on jo mummoutunut. Ryppyisiä rusinoita, michelinakkoja...En tietysti itsekkään näytä samalta kuin parikymppisenä, mutta silti.
Luokkakokouksessakin kaikki muut ovat vanhentuneita paitsi sinä - ja he luulevat samoin. :D
Hyvä yritys, mutta pieleen meni. Jos sisälukutaitosi ollisi parempi niin olisit tajunnut ettei minulla ole mitään harhaluuloja omasta ulkonäöstäni toisin kuin monella naisella. En tupakoi tai läträä alkoholilla ja se varmasti auttaa ettei ole vanhentunut niin paljon kuin jotkut ikäluokan ihmiset. Kyllä minulla hiukset on selvästi harvenneet parikymppisestä ja painoa tullut lisää...ei minulla sen suhteen ole mitää alitajuntaista torjuntaa tai harhaluuloa.
Moni nainen tuntuu kuvittelevan, että kun on rääkännyt itsensä kuivaksi rusinaksi, hommannut (pilipali)maisteritutkinnon ja lopulta eronnut ihan hyvästä miehestä, niin on nelikymppisenä kuuminta hottia pariutumismarkkinoilla. Voin kertoa ettei ole. Melko usein kavereiden kanssa naureskellaan Tinderissä näille "milffeille" jotka etsii uutta (pano)suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että valitettavan moni samaan ikäluokkaan kuuluva nainen on jo mummoutunut. Ryppyisiä rusinoita, michelinakkoja...En tietysti itsekkään näytä samalta kuin parikymppisenä, mutta silti.
Luokkakokouksessakin kaikki muut ovat vanhentuneita paitsi sinä - ja he luulevat samoin. :D
Hyvä yritys, mutta pieleen meni. Jos sisälukutaitosi ollisi parempi niin olisit tajunnut ettei minulla ole mitään harhaluuloja omasta ulkonäöstäni toisin kuin monella naisella. En tupakoi tai läträä alkoholilla ja se varmasti auttaa ettei ole vanhentunut niin paljon kuin jotkut ikäluokan ihmiset. Kyllä minulla hiukset on selvästi harvenneet parikymppisestä ja painoa tullut lisää...ei minulla sen suhteen ole mitää alitajuntaista torjuntaa tai harhaluuloa.
Moni nainen tuntuu kuvittelevan, että kun on rääkännyt itsensä kuivaksi rusinaksi, hommannut (pilipali)maisteritutkinnon ja lopulta eronnut ihan hyvästä miehestä, niin on nelikymppisenä kuuminta hottia pariutumismarkkinoilla. Voin kertoa ettei ole. Melko usein kavereiden kanssa naureskellaan Tinderissä näille "milffeille" jotka etsii uutta (pano)suhdetta.
Vitsailet varmaan? Miten kuvittelet, että tällaisten ketjujen jälkeen yhdelläkään hyvinkään säilyneellä nelikymppisellä voisi olla minkäänlaisia harhoja omasta viehättävyydestään? Kiva kuulla, että mulle vielä naureskellaan kaveriporukoissa, kun olen vihdoinkin sinne uskaltautunut tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 40 kymppinen nainen. Minua ei enää itseä kiinnosta miehet. Ei ollenkaan. Onneksi menin aikoinaan naimisiin. Nyt en enää jaksaisi aloittaa alusta. Jos ero tulisi, niin jäisin mielelään sinkuksi. Ihan sama pitääkö joku minua seksikkäänä, ei paljoa kiinnosta.
Mulla on kyllä sama juttu. Olen toista kertaa naimisissa ja jos ero tulee, mitä suurimmalla todennäköisyydellä jatkaisin elämääni itsekseni. Ja kahden eron jälkeen olisi pakko todeta, että voi sitä vikaa olla itsessänikin ;)
En ole seksikäs, vaan ylipainoinen, enkä kovin kiinnostunut vaatteista ym. ulkonäköasioista.
Jättäisin miehet suosiolla muille naisille.
Te keski-ikäiset eli noin nelikybäset ja yli naiset. Kaipa aina joku huolii. Mutta jos mies saisi nätin kakskymppisen niin ottais. Mutkun ei saa, tyytyy keski-ikäisiin. Tutkimus osoitti, jos mies saisi oikeasti valita, hän haluaisi 18-22 v naisen. Keski-ikänen nainen ei ole unelma vaan seuraava vaihtoehto kun haluttavinta ei saa. Nuoruus on seksikästä. Keski-ikäsen naisen ja 18 v naisen kasvot vierekkäin, siinä sen rapistumisen kunnolla näkee.
Vanhemmat naiset ovat aivan liian usein todella happamia ja etikoituneita.
Sellainen 16-24 -vuotias naiivi tyttö on paras. Ja jos pätäkkää riittää, niin vanhempikin mies sellaisen aina löytää, ei tarvitse tyytyä happamiin kuivettuneihin kääkkiin.