Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nelikymppinen nainen vielä kiinnostava?

Vierailija
20.10.2018 |

Jos on pitänyt itsestään huolta, ei ole ylipainoinen jne. Vai haluavatko miehet nuoremman?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ikäluokista löytyy muutamia harvinaisia upeita yksilöitä. Näiden kohdalla upeus menee itse ikäluokan ohi 10-0. Mutta eipä heitä ole monta. Mitä autenttisempi, sinut itsensä kanssa, täyspäinen ja lähestyttävä olet, sitä vähemmän itsessään merkkaa, että olet neli- tai mikävainkymppinen. Syvä substanssi on kovaa kamaa koko maailmassa.

Vierailija
2/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava kenen mielestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jos on fiksu ja mukava.

Vierailija
4/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai moni haluaisi nuoremman, mutta eihän niitä kaikille riitä. Osa sitten joutuu katselemaan meitä nelikymppisiäkin.

Näin mulle on kerrottu.

Vierailija
5/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nelikymppiset eivät ymmärrä miten vanhoja ovat ja yrittävät esittää nuorta, mikä on luotaantyöntävää. Tämä koskee miehiä ja nsisia.

Vierailija
6/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin puumat muka ei ois ollu muodissa? Kunhan ei liikaa roiku ihoa (tissit nyt saa roikkua se on ihan luonnollista) on edelleen kuuminta hottia. Vasta mummo-luokitus vie kiinnostuksen.

Vierailija
7/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi jos on hyvin säilynyt, mukava, estoton, tykkäisi minusta ja haluaisi seksiä.

Vierailija
8/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, nelikymppinen on varmasti ok toiselle samanikäiselle ja itseään vanhemmalle vielä tosi ok. Mutta jos nyt kysyt parikymppisenä poikana niin ei sitten varmaan. Toisaalta eipä me nelikymppiset myöskään niitä parikymppisiä yleensä haluta.

Vierailija
9/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pariuduin yli 40-vuotiaana. Ihan hyvin onnistuu.

Vierailija
10/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun eihän mikään ikäryhmä ole homogeeninen joukko. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ihmisten väliset erot korostuvat, elämäntavat etc. Joku neljäkymppinen voi olla tosi uhkea, monet taas jo aika rapistuneita.

Vierailija
11/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Mulle kelpaisi jos on hyvin säilynyt, mukava, estoton, tykkäisi minusta ja haluaisi seksiä.

Olethan itse myös hyvin säilynyt? Ja muidenkin kuin omasta mielestä?

Vierailija
12/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti. Kiinnostavuus ei riipu iästä mitenkään. Kaikki on muutenkin niin suhteellista. 20 vuotiaan mielestä 40 vuotias voi olla vanha, mutta jos menet sairaalaan osastolle jossa vanhuksia, niin yhtäkkiä 40 vuotias onkin todella nuori heidän mielestään.

-mies 43

Vierailija
14/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietysti. Kiinnostavuus ei riipu iästä mitenkään. Kaikki on muutenkin niin suhteellista. 20 vuotiaan mielestä 40 vuotias voi olla vanha, mutta jos menet sairaalaan osastolle jossa vanhuksia, niin yhtäkkiä 40 vuotias onkin todella nuori heidän mielestään.

-mies 43

Totta. Vaikutat melko nuorelta. 

M 103

Vierailija
15/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

Olethan itse myös hyvin säilynyt? Ja muidenkin kuin omasta mielestä?

Olen ihan ok. Fyysistä työtä, salia, lenkkeilyä, pyöräilyä, harrastuksina muutakin kuin kaljan juontia, 181cm/85kg

Vierailija
16/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta nelikymppinen ikämies ei ole 

Vierailija
17/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mietin työpaikkani naisia (IT-ala, Helsinki) tai harrastuksissa kohtaamiani naisia, niin useimmat nelikymppiset (ja ylikin) naiset ovat hoikkia, nuoren näköisiä, liikunnallisia, sopivan muodokkaita ja täysin henkisessä mielessä kiinnostavia kyllä. Muutamat lähemmäs kuusikymppiset naiset ovat selvästi jotenkin "poissa parisuhdemarkkinoilta" asenteensa ja habituksensa vuoksi, mutta osa heistäkin on varsin kuumia kissoja. Ja ihan samalla tavalla kuin ne 25-vuotiaatkin, tosin itse pidän alle kolmekymppisiä liian nuorina ainakin itselleni. Tosin ei miesten ajattelutavoista siltikään tiedä; ehkä se ikä vain siltikin on paha turn-off.

Vierailija
18/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 40 ole ikä eikä mikään!

Vierailija
19/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v voi olla kiinnostava.

fakta on kuitenkin se että siinä on yleensä lapsia kuvioissa.

exiä yhteishuoltajuuksineen yms paskaa.

kyllä alle 30 nainen vie joka mittarilla voiton.

Vierailija
20/130 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikymppiselle naiselle pitää jo tehdä kaikki rasvaimut ja tissinostot että kiinnostaisi tämmöistä iskussa olevaa nelivitosta miestä. Mieluummin 25-30v misukka.

Entäpä, jos se nelikymppinen nainen on hoikka ja sporttinen sekä kasvoiltaan kaunis? Lisäksi vähäisen otantani perusteella olen havainnut, että roikkumaan taipuvaiset rinnat roikkuvat jo melko nuorena ja toisaalta sellaiset, jotka eivät roiku, eivät välttämättä roiku nelikymppisenä ja parin raskauden jälkeenkään. Ja lisäksi, eikö ole ihanaa päästä naisen lähelle ja yhdyntään mukavan ihmisen kanssa? Mitä väliä kaikilla pikku detaljeilla on? Itse ainakin olisin onnellinen, jos saisin edes läheisyyttä kiinnostavalta, vähän vanhemmaltakin naiselta hieman ja kaikki intiimimpi olisi vain plussaa.

T. Bi-nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän