Onko nelikymppinen nainen vielä kiinnostava?
Jos on pitänyt itsestään huolta, ei ole ylipainoinen jne. Vai haluavatko miehet nuoremman?
Kommentit (130)
Riippuu kuka hakee ja mitä, s*ksisuhdetta vai parisuhdetta. Onhan noita milfeistä ja gilfeistä kiinnostuneita liikkeellä pilvin pimein, mutta mutu myöskin siitä että moni 50+ mies kiinnostunut niistä samoista parikymppisistä, joista nuoremmatkin. Mutta ei pidä yleistää ja tuo porukka lienee marginaalissa?
Minusta nainen on parhaimmillaan juuri nelikymppisenä, siis keskimäärin. Nykyisin moni itsestään huolta pitänyt nelikymppinen on upea ilmestys - ja myös kauniimpi kuin monet 10-20 vuotta nuoremmat. Mistä ihmeestä tulee sellainen käsitys, että kakskymppien olisi automaattisesti kaunis ja viehättävä - ei ole, ei todellakaan.
No on todellakin! Itse oon parhaimmassa kunnossa ever, paremmassa tikissä kuin moni itseäni nuorempi. ;)
N43
Vierailija kirjoitti:
Minusta nainen on parhaimmillaan juuri nelikymppisenä, siis keskimäärin. Nykyisin moni itsestään huolta pitänyt nelikymppinen on upea ilmestys - ja myös kauniimpi kuin monet 10-20 vuotta nuoremmat. Mistä ihmeestä tulee sellainen käsitys, että kakskymppien olisi automaattisesti kaunis ja viehättävä - ei ole, ei todellakaan.
Tämä. Nyt nelikymppisenä hoikkana ja urheilullisena saan ihan järkytti miehiltä aloitteita. Olen siin lyhyt, pienikokoinen, siro, hoikka, muodokas baby face. Isot silmät ja pulleat huulet. Pieni muutoin. Rakastan urheilua, ja kropastani näkyy ns fitness harrastus.
Miehet kuolaa perääni.katseita ja aloitteita. Kuulen olevani milffi. Monasti.
Eli nelikymppinen, sensuelli, hoikka, siro ja pieni mutta muodokas saa kyllä aloitteita ja katseita. Unohtakaa ikä!
Sorry, mutta mulle on nää kiinnostuksen kohteet ihan samantekevää!!! Ihan merkityksetöntä.
Mutta näin kuriositeettina; nelikymppinen nainen voi olla edelleen haluttu.
Ihan varmasti.
Jos on hoikka mutta muodokas, hauska, tyylikäs ja fiksu babyface :D
Kroppakin on nelikymppisellä ihan parhaimmillaan - jos on samanlainen kuin parikymppisellä, eli hoikka mutta löytyy muotoa peffasta ja reisistä (mutta ei vatsasta) eikä tissit roiku.
Ihan varmasti tällainen nelikymppinen nainen on suosittu. Joo.
Mutta oikeesti nyt, kuinka moni nelikymppinen ON tällainen?
Jos mietitään nyt keskiverto nelikymppistä vs keskiverto parikymppistä.
Rehellisesti.
t. tavallinen nelikymppinen nainen jonka ympärillä ei tod. pyöri kalsarimallimiljonäärejä eikä edes tavismiehiä.
Omiin kokemuksiini perustuen yli nelikymppiselle itsestään huolta pitäneelle sporttiselle ja koulutetulle, asiansa kunnossa pitäneelle naiselle on vientiä vaikka kuinka paljon. Tarjokkaita löytyy jopa parikymppisistä miehenaluista eläkepapparaisiin asti.
Joskus olen hämmästellyt, kun joku nuorempi mies on ihastellut, miten hienoa on, kun nainen on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. He ovat olleet ennen suhteessa ylipainoisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Omiin kokemuksiini perustuen yli nelikymppiselle itsestään huolta pitäneelle sporttiselle ja koulutetulle, asiansa kunnossa pitäneelle naiselle on vientiä vaikka kuinka paljon. Tarjokkaita löytyy jopa parikymppisistä miehenaluista eläkepapparaisiin asti.
Joskus olen hämmästellyt, kun joku nuorempi mies on ihastellut, miten hienoa on, kun nainen on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. He ovat olleet ennen suhteessa ylipainoisten naisten kanssa.
En kohdista tätä viestiä sinuun mitenkään, vaan itse aiheeseen. Ei kaikkien naisten tarkoitus ole näyttää laihalle miehelle tai lihaksikkaalle miehelle. Kyllä normaali liikunta riittää monille, ei tarvitse urheilija olla – ja jos mikään muu kuin "sporttinen nainen" ei käy, niin se on sitten miesten oma ongelma. Tai pinnallisten naisten vaatimus itselleen(?). Mikä on ylipäänsä sporttinen? Juoksee 42 kilometriä kevyesti?
Yli 40-v. nainen menettelee, jos on pysynyt hoikkana, pukeutuu nuorekkaasti, on pitkä tukka ja kiinteä naama.
Kirjoitan ihan kivasti säilyneen nelikymppisen naisen näkökulmasta. Kiinnostuneita on, mutta ongelma on se, että kiinnostukset ei kohtaa. Mua lähestyy nuoret miehet, jotka haluaisi kivat kyydit milfiltä, tai sitten itseäni paljon vanhemmat miehet, jotka eivät mua sytytä yhtään. Sellaiset kaltaiseni hyvinsäilyneet nelikymppiset, joilla on laillani elämä hallussa ja asiat kunnossa, eivät minuun minkäänlaista kiinnostusta osoita. Tai no, on sellaisiakin ollut, mutta yksi huono puoli niissä on ollut: ovat olleet varattuja.
Jokin minussa mättää. Sen kun keksisin, että mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 30-vuotias mies ja hyvinkin samaa mieltä. Minusta esim. 40-50-vuotiaista naisisista monet ovat kauniita, seksuaalisesti haluttavia ym. Jotkut jopa enemmän kuin ne parikympiset (vaikka myös heissäkin toki kauniita onkin).
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan ihan kivasti säilyneen nelikymppisen naisen näkökulmasta. Kiinnostuneita on, mutta ongelma on se, että kiinnostukset ei kohtaa. Mua lähestyy nuoret miehet, jotka haluaisi kivat kyydit milfiltä, tai sitten itseäni paljon vanhemmat miehet, jotka eivät mua sytytä yhtään. Sellaiset kaltaiseni hyvinsäilyneet nelikymppiset, joilla on laillani elämä hallussa ja asiat kunnossa, eivät minuun minkäänlaista kiinnostusta osoita. Tai no, on sellaisiakin ollut, mutta yksi huono puoli niissä on ollut: ovat olleet varattuja.
Eikö se ole selvää mikä se "jokin" on?
Nuoruus painaa vaakakupissa enemmän kuin hankkimasi koulutus ja asema.
Samassa tilanteessa ovat minunkin tuntemani nelikymppiset. Joskus 25v tienoilla he löysivät pitkät, komeat, liikunnalliset ja menestyvät miehensä. Eron jälkeen saatavilla olisi tavismiehiä, mutta vaikka neitokaiset ovat tippuneet tavisluokkaan, katsovat he yhä olevansa korkeine poskipäineen ja fil. maisterin tutkintoineen kärkiluokkaa.
Kuten aikaisempi kirjoittaja osuvasti sanoi, käsitykset eivät kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Usein nelikymppiset eivät ymmärrä miten vanhoja ovat ja yrittävät esittää nuorta, mikä on luotaantyöntävää. Tämä koskee miehiä ja nsisia.
Eihän nelikymppinen ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa ovat minunkin tuntemani nelikymppiset. Joskus 25v tienoilla he löysivät pitkät, komeat, liikunnalliset ja menestyvät miehensä. Eron jälkeen saatavilla olisi tavismiehiä, mutta vaikka neitokaiset ovat tippuneet tavisluokkaan, katsovat he yhä olevansa korkeine poskipäineen ja fil. maisterin tutkintoineen kärkiluokkaa.
Kuten aikaisempi kirjoittaja osuvasti sanoi, käsitykset eivät kohtaa.
Nelikymppinen maisterisnainen korkeine poskipäineen ei tee miehellä yhtään mitään - minkäänlaisella miehellä. Lapset tehty, varallisuutta ja hyvä duuni. Nylkytys ei kiinnosta eikä sosiaaliset koukerot, ei edes enää alfamiehen, saati sitten taviksen
Vierailija kirjoitti:
Usein nelikymppiset eivät ymmärrä miten vanhoja ovat ja yrittävät esittää nuorta, mikä on luotaantyöntävää. Tämä koskee miehiä ja nsisia.
Oliko tämä jonkun lapsen mielipide?
Itse vetelin nuorena miehenä monia nelikymppisiä kiimattaria. Huusivat kun saivat nuorta kania. Nykyään otan vain nuoria naisia. Tilanteet muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aikaisempi kirjoittaja osuvasti sanoi, käsitykset eivät kohtaa.Nelikymppinen maisterisnainen korkeine poskipäineen ei tee miehellä yhtään mitään - minkäänlaisella miehellä. Lapset tehty, varallisuutta ja hyvä duuni. Nylkytys ei kiinnosta eikä sosiaaliset koukerot, ei edes enää alfamiehen, saati sitten taviksen
Toivottavasti tuo sinulle riittää seuraavaksi 40 vuodeksi jotka sinulla on edessä.
Olen itse 40 kymppinen nainen. Minua ei enää itseä kiinnosta miehet. Ei ollenkaan. Onneksi menin aikoinaan naimisiin. Nyt en enää jaksaisi aloittaa alusta. Jos ero tulisi, niin jäisin mielelään sinkuksi. Ihan sama pitääkö joku minua seksikkäänä, ei paljoa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aikaisempi kirjoittaja osuvasti sanoi, käsitykset eivät kohtaa.Nelikymppinen maisterisnainen korkeine poskipäineen ei tee miehellä yhtään mitään - minkäänlaisella miehellä. Lapset tehty, varallisuutta ja hyvä duuni. Nylkytys ei kiinnosta eikä sosiaaliset koukerot, ei edes enää alfamiehen, saati sitten taviksen
Olen toden totta nelikymppinen maisterisnainen, jolla on korkeat poskipäät, lapset tehty, varallisuutta ja hyvä duuni. Mutta kyllä kaipaan miestä elämääni. Kumppanuutta, seksiä, jaettuja iloja ja suruja.
Sitä mä en näissä nelikymppisissä miehissä oikein ymmärrä, että he mieluummin lähtevät toiselle kierrokselle nuoren naisen kanssa ja lähtevät uudestaan siihen vauvarumbaan, kuin edes kokeilisivat samassa elämäntilanteessa olevaa, samanikäistä naista. Selittäkää, miksi?
En aio miesten puolesta vastata. Varmasti löytyy pilvin pimein miehiä joita kiinnostaa pelkkä ura, nuoruus ja ulkonäkö - riippuen arvomaailmasta. Mutta luultavasti osaa kiinnostaa muukin elämässä ja naisissa, jos aito kiinnostus syntyy. Miksi (40v) naisia pitäisi kiinnostaa pelkkää ulkoista nuoruutta ja seksiä hakeva mies, tuskin siihen muottiin kaikki menevät pitkän päälle, vaikka olisi sileät nuorekkaat kasvot. Entä miltä mies itse näyttää samassa iässä. Ja miksi "iäkkäitä" aina haukutaan keskusteluissa, jokainen yleensä vanhenee ulkoisesti (vaikkei sisäisesti siltä tunnu), tuskin he nuoria aikuisia haikailevat kumppaniksi - paitsi jokunen mies ja se asia tuskin on keneltäkään pois.