Onko nelikymppinen nainen vielä kiinnostava?
Jos on pitänyt itsestään huolta, ei ole ylipainoinen jne. Vai haluavatko miehet nuoremman?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v voi olla kiinnostava.
fakta on kuitenkin se että siinä on yleensä lapsia kuvioissa.
exiä yhteishuoltajuuksineen yms paskaa.
kyllä alle 30 nainen vie joka mittarilla voiton.
Tuon ymmärrän, että ne exät ja perhekuviot voivat haitata. Mutta sitä en käsitä, miten se ikä nyt niin paljon häiritsisi, jos nainen on muutoin viehättävä henkisesti ja fyysisesti.
Ehkä se ei kuitenkaan ole se fyysinen puoli vaan se, millaiseksi mieli on ehtinyt kehittyä siinä vaiheessa. Aika korostaa kaunaisuutta ja kaikkitietävyyttä, yleistä hankaluutta tms., mikäli luonne on sellaiseen taipuvainen. Kuka sellaisesta ihmisestä enää kiinnostuu.
Tietenkin!
Eihän se mikään vanha vielä ole. Viisikymppinenkin voi olla kuuma tapaus.
Sinkkuaikoinani ollessani 53 -vuotias sain treffipalstoilla eniten yhteydenottoja 20 - 40 -vuotiailta miehiltä.
Olen pieni ja siro . Minulla on pitkät ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kasvoissani ei ole juuri iän merkkejä johtuen terveellisistä elämäntavoista ja aktiiviliikunnasta.
Tiedän useita nelikymppisiä ja vanhempia naisia ja miehiä, jotka ovat upean näköisiä ja erityisesti edelleen maailmasta kiinnostuneita ja elämäniloisia, oman identiteettinsä säilyttäneitä. Nelikymppisissä alkaa kuitenkin olla myös enemmän hajontaa: nelikymppinen voi hyvin olla esimerkiksi elämäänsä leipiintynyt, katkera setämies tai äityli-identiteettiinsä hukkunut tuulipukutantta. Pari-kolmekymppinen on harvemmin vielä kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikoinani ollessani 53 -vuotias sain treffipalstoilla eniten yhteydenottoja 20 - 40 -vuotiailta miehiltä.
Olen pieni ja siro . Minulla on pitkät ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kasvoissani ei ole juuri iän merkkejä johtuen terveellisistä elämäntavoista ja aktiiviliikunnasta.
Fanitan. Hyvä sinä. bd
Itse nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että valitettavan moni samaan ikäluokkaan kuuluva nainen on jo mummoutunut. Ryppyisiä rusinoita, michelinakkoja...En tietysti itsekkään näytä samalta kuin parikymppisenä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Itse nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että valitettavan moni samaan ikäluokkaan kuuluva nainen on jo mummoutunut. Ryppyisiä rusinoita, michelinakkoja...En tietysti itsekkään näytä samalta kuin parikymppisenä, mutta silti.
Luokkakokouksessakin kaikki muut ovat vanhentuneita paitsi sinä - ja he luulevat samoin. :D
39-vuotias on vielä kiinnostava, mutta nelikymppinen on nou-nou!
Ei hitto mitä kysymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
voi helvata. sinkkupalstat on täynnä epätoivoisia miehiä jotka laittaa kaikille naisille viestejä.
tervetuloa todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Michelinakka😂😂😂😂
Ilman muuta.
Mutta olen huomannut että aika usein käsitykset kiinnostavuudesta eivät kohtaa. Fiksu, hyvin säilynyt ja asiansa kunnossa pitänyt (ei korviaan myöten veloissa tms) nelikymppinen on aika usein ollut hyvin suosittu parikymppisenä ja kolmekymppisenä -> tottunut tasokkaisiin miehiin.
Niiden tasokkaiden miesten mielestä vastaava 30-35v nainen onkin kiinnostavampi, kun taas tästä nelikymppisestä kiinnostuneet miehet ovat hänen silmissään liian rumia tai liian alhaisesta sosiaaliluokasta.
t. mies joka olisi halunnut oman ikäisensä hyvin säilyneen nelikymppisen naisen, mutta päätyi katselemaan nuorempia yllä mainitusta syystä. Nyt parisuhteessa 12v nuoremman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava kenen mielestä?
Ahmedin
Olen nelikymppinen.
Kyllä musta näkee, etten ole enää kaksikymppinen, mutta olen silti vielä hyvännäköinen. Silmien ympärillä on ryppyjä, mutta kasvot on vielä suht kiinteät. Tissit on isot, reidet niin vahvat etten tuulella kaadu, kurveja on, ylipainoa jonkin verran, mutta maha ei roiku. Hiukset on paksut ja kiiltävät. Luotan itseeni ja nautin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta.
Mutta olen huomannut että aika usein käsitykset kiinnostavuudesta eivät kohtaa. Fiksu, hyvin säilynyt ja asiansa kunnossa pitänyt (ei korviaan myöten veloissa tms) nelikymppinen on aika usein ollut hyvin suosittu parikymppisenä ja kolmekymppisenä -> tottunut tasokkaisiin miehiin.
Niiden tasokkaiden miesten mielestä vastaava 30-35v nainen onkin kiinnostavampi, kun taas tästä nelikymppisestä kiinnostuneet miehet ovat hänen silmissään liian rumia tai liian alhaisesta sosiaaliluokasta.
t. mies joka olisi halunnut oman ikäisensä hyvin säilyneen nelikymppisen naisen, mutta päätyi katselemaan nuorempia yllä mainitusta syystä. Nyt parisuhteessa 12v nuoremman naisen kanssa.
Kannattaa hakeutua valokuvattavaksi uima-asuissa.
Olen nelikymppinen mies, normaalipainoinen, töissäkäyvä, omasta mielestäni hyvin säilynyt.
Olenko kiinnostava?
Etkö vain ajatellutkin seuraavasti: "ei tuo kerro oletko kiinnostava, nuo ovat perusasioita".
Naiset ovat selvästikin tottuneet siihen että vain olemalla nainen, on kiinnostava. Se pätee nuoriin naisiin. Nelikymppinen nainen on samassa tilanteessa kuin mies. Sinun on mietittävä miksi olet kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta.
t. mies joka olisi halunnut oman ikäisensä hyvin säilyneen nelikymppisen naisen, mutta päätyi katselemaan nuorempia yllä mainitusta syystä. Nyt parisuhteessa 12v nuoremman naisen kanssa.Kannattaa hakeutua valokuvattavaksi uima-asuissa.
Omasta mielestäni näytän vanhalta ja rumalta, jos verrataan tilanteeseen kymmenen vuotta sitten. Hyväkuntoisuus auttaa kyllä, mutta olin hyväkuntoinen kolmekymppisenäkin. Parikymppisenä olin laihaläski joten paha verrata.
Nuorempi nainen teki aloitteen joten lähdin treffeille. Ei kysellyt uimapukukuvia.
Nelikymppiset ihastukseni olivat mieluummin ilman jos eivät saaneet sellaista miestä jonka olisivat saaneet kolmekymppisinä. Harmitti silloin. Ei harmita enää :D
On se ainakin 50-60 vuotiaiden miesten mielestä, ja jos on oikeasti säilynyt hyvin kyllä saattaa kelvata saman ikäisille ja vielä kolmekymppisillekin, mutta lapset ovat miinus jos sellaisia on ja vielä pieniä ja oikein pahassa tapauksessa vielä monen eri miehen kanssa.
Meesny mammas hameen alle jo trölliluuseri mwhahaa.
Naiset syö sut!
Tuon ymmärrän, että ne exät ja perhekuviot voivat haitata. Mutta sitä en käsitä, miten se ikä nyt niin paljon häiritsisi, jos nainen on muutoin viehättävä henkisesti ja fyysisesti.