Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (727)

Vierailija

Onko joku saanut koskaan kiinni sitä punaista täplää? Tiedättekö siis se joka juoksee pirullisesti karkuun seiniä, kattoa ja lattiaa pitkin ja häviää lopulta jäljettömiin? Mistä se tulee ja mihin se menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko joku saanut koskaan kiinni sitä punaista täplää? Tiedättekö siis se joka juoksee pirullisesti karkuun seiniä, kattoa ja lattiaa pitkin ja häviää lopulta jäljettömiin? Mistä se tulee ja mihin se menee?

Se sama valo käy meilläkin ja vaikka ajan sitä takaa läkähtymiseen asti , ei sitä kiinni saa. Yleensä se tulee hämärän aikaan ja aika usein eteisen vaalealle seinälle, matollakin se liikehtii. Ei emo kyllä tuollaisesta kertonut. Mikähän se on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen punavalkoinen, 7,1 kg painava, kohta 14 vuotias leikattu kissapoika. Harrastukset: Sylissä köllöttely, pikkulintujen vahtaaminen ikkunasta, isoääninen maukailu. Arvostan rauhallista leppoisaa kotielämää.  En ole lihava, vaan roteva sanoi omalääkärini. Naiset, haluatteko kysyä jotakin?

Oletko sinkku?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen punavalkoinen, 7,1 kg painava, kohta 14 vuotias leikattu kissapoika. Harrastukset: Sylissä köllöttely, pikkulintujen vahtaaminen ikkunasta, isoääninen maukailu. Arvostan rauhallista leppoisaa kotielämää.  En ole lihava, vaan roteva sanoi omalääkärini. Naiset, haluatteko kysyä jotakin?

Höh, taidat olla palliton maatiaisjuntti kun kutsut naarasta naiseksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huhutaan, että sen kiinni saanut saa valtaansa koko maailman herruuden. Toisaalta olen kuullut myös, että se olisi ihmisen kehittämä ns. kissan hämmentäjä, jonka tarkoitus on yrittää saada kissa ihmisen vallan alle. Kaikenlaista sitä kuulee! Aivan kuin tuollaiset orjaolennot voisi mitenkään olla koskaan meitä älykkäämmällä tasolla tai kontrolloida meidän käyttäytymistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään ikkunasta pihalle ja siellä oli valtava pitkäkorvainen kissa, se liikkui oudosti ja pomppien. Ihmettelin kovasti sitä. Emäntä sanoi sen olevan rusakko. En usko, joku outo kissa se oli. Toivottavasti ei luule saavansa tätä reviiriä itselleen, tänne mahtuu vain yksi ja se olen minä.

Usko orja-emäntääsi, rusakko se on, siis SAALISELÄIN. Meillä on niitä etenkin kesäisin pihassa joka päivä, kyttään niitä joskun oman pihan pusikossa ja kerran uskaltauduin vähön takaa-ajoonkin mutta peräännyin kun tajusin että se oli ainakin itseni kokoinen ja se pystyy potkimaan takajaloilla aika kovaa. Fasaanit ovat vielä hauskempia kytättäviä, rääkäisevät lujaa kun tajuavat että olen kytiksellå. Säikyttelen niitä tahallani koska käyvät syömässä kylvöksiä orjani kasvimaalla.

Oliko emäntä kuitenkin ihan oikeassa? Hmmm… saalis , no olisihan siinä syötävää kovasti. Miten sen saisi sisälle raahatuksi?

En ole oikein saanut saalista, enkä oikein tiedä haluaisinkokaan. Vaaniminen on kyllä ihan jännää. Oravan perään kerran ampaisin niin että valjaat hajosivat . Orava kiipesi puuhun ja minut haettiin puun juurelta kotiin. Silloin kyllä oli melko leijona fiilis.

Tiet niiku miä. Väijyt kaseikossa, hyppäät päälle ja puret niskaan. Sitte atrialle keskelle pihhoo jotta näkkee kaikki mite illastettaa tyylillä. Koera saap sitte tähteet

Vierailija

Vuodesta toiseen samaa ruokaa! Välillä tuntuu kun olisin ilmaa muutenkin, perheessä kaikki häärää omiaan, yritän tuijottaa ja kellahtaa millon mihinkin, käännellä, väännellä, pudotella tavaroita. Mutta en saa tarpeeksi huomiota. Katselenko uuden kodin vai onko kokeneempia paikalla, että voiko tilanne vielä muuttua? Neuvoja kaivataan, keinot vähissä.

Kissamies

Olemme kaksi 15v kissarouvaa, hovimestarimme on jo ikääntynyt ja ei tahdo nousta aamulla normaaliin aikann (0500), mitä teemme?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huhutaan, että sen kiinni saanut saa valtaansa koko maailman herruuden. Toisaalta olen kuullut myös, että se olisi ihmisen kehittämä ns. kissan hämmentäjä, jonka tarkoitus on yrittää saada kissa ihmisen vallan alle. Kaikenlaista sitä kuulee! Aivan kuin tuollaiset orjaolennot voisi mitenkään olla koskaan meitä älykkäämmällä tasolla tai kontrolloida meidän käyttäytymistä.

Meillä on myös punainen piste jota ei saa kiinni. Ilmestyy vain jos orja on paikalla. Olisko orjilla ja punaisella pisteellä jotain yhteistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höh, taidat olla palliton maatiaisjuntti kun kutsut naarasta naiseksi!

Emäntäni sanoo kylläkin että olen komea poika ja herrasmies. Huoh..kissanaisista on kylläkin vähänlaisesti kokemusta. Ainoastaan äitini kanssa olen tullut toimeen. Kumma kyllä sen kerran kun kotipihalla on joku naaras eksynyt niin välittömästi alkaa sähisemään ja käy päälle..Miksi? En oikein ymmärrä teitä..

Vierailija

Kissamies kirjoitti:
Olemme kaksi 15v kissarouvaa, hovimestarimme on jo ikääntynyt ja ei tahdo nousta aamulla normaaliin aikann (0500), mitä teemme?

Minä olen kokenut hyväksi keinoksi mennä naaman päälle makaamaan tai sitten hellävaraisesesti puraissut häntä esim nokasta. Ei hän oikein tykkää siitä mutta nouseepa ylös niihin ainoisiin tärkeisiin töihinsä eli huolehtimaan minusta.

Vierailija

Olen kouluttanut koirapalvelijani tyhjentämään hiekkalaatikosta isommat asiat. Ihmispalvelija siitä välillä vetää pultit, kun joku kikkare on pudonnut ja jäänyt syömättä. Outoa, vaikka vähemmän siivottavaa silloin hänellä on. Miten saan ihmiseni ymmärtämään asian?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat