Sivut

Kommentit (758)

Vierailija

Miten kouluttaa ihminen joka asuu täällä, valitsemaan toisen istumapaikan kuin se missä minä satun olemaan? Olen kuullut, että tällaisia hyvin koulutettuja on olemassa, jotka istuu itse enemmin vaikka lattialla kuin, että kissan tulisi tehdä tilaa saati siirtyä. Todella rasittavaa ja asia tuottaa suunnatonta päänsärkyä ihan lähes päivittäin minulle.

Vierailija

Tajuaakohan nuo ihmiset miten typerältä ne kuulostaa huutaessaan ksssksssksss? Juoksen aina lujaa kyytiä ulkoa sisälle, kun kuulen heidän pitävän ulko-ovella tuota typerää ääntä. Siis siksi etteivät vain jatkaisi pidempään. Niin noloa... Saatteko te muut hävetä ihmisiänne näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä suutu . Älä maukaise kovaan ääneen, ettei ihminen säikähdä. Lempeästi toistamalla ja näyttämällä , että paikka on sinun, uskoisin ihmisenkin oppivan. Makupala palkinnoksi aina kun ihminen menee toiseen paikkaan. Ihmiset usein pitävät kekseistä tai suklaasta, jotkut jopa hedelmistä , ehkä niistä olisi apua. Aikaa se vie, mutta jonakin päivänä saat olla rennosti missä olet ja ihminen on nöyrästi lattialla.

Vierailija

Emäntä haluaa nukkua yön pimeässä ja vetää rullaverkot alas. Huomasin narua vetämällä saa rullaverhot ylös, kun haluan katsoa ikkunasta ulos. Seuraavaksi opettelen avamaan kaapin jossa on kuivaruuat. Vinkkejä kaapin avaamiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä käy tonkimaan mun hiekkalaatikolla

Voi hitsiläinen, naapurin Siru avitettiin taivaalliseen kissakuoroon eikä minun surutyötä kunnioiteta edes yhdellä ylimääräisellä namulla. Meillä on sentään tuo eutanasiaoikeus, jota ei ihmisille suoda, kärsikööt vaan.

Vierailija

Mitähän rakkaus tarkoittaa? Onkohan se minun nimi? Minua kutsutaan joskus nimellä rakas, ja joskus sillä toisella nimelläni.

Luulen että se on ihmisten osalta sitä, että minulla on huoleton & turvallinen elämä.

Aika huoletonta tämä elämä onkin, kupissa on aina ruokaa & saan usein myös extra herkkuja.

Meidän ei tarvitse kuin keskittyä olemaan onnellisia. Elämä on lepoa, stressittömyyttä, hyvää ruokaa, hellimistä, leikkiä.. 

Minä näytän oman rakkauteni käpertymällä ihmisen syliin, katson häntä ja siristän samalla silmiäni. Värisytän häntääni tervehtiäkseni. Toivottavasti ihminen tietää eleistäni mitä tarkoitan.

Tulipas kermaisia ajatuksia tyynyä möyhiessäni.

Seiti tuoksuu nenään, tänään on seiti päivä.. sitä saa aina odottaa kauan ennen kun pääsee syömään.

Tänään vois taas riehua, mutta vasta illalla päikkäreitten jälkeen.

Vierailija

Oletteko muut harkinneet nimenmuutosta? Onko se mahdollista edes? Minut nimettiin pentuna pimuksi, kun eivät pöljät katsoneet tarpeeksi tarkaan, että kulkusethan minulla on... Aivan käsittämättöntä ja hävettää tuollainen huolimattomuus, josta kärsin vain minä. Jopa lemmikkikoiramme kehtaa välillä naljailla tästä, vaikka tukkii suunsa kun vähän näytän tassua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletteko muut harkinneet nimenmuutosta? Onko se mahdollista edes? Minut nimettiin pentuna pimuksi, kun eivät pöljät katsoneet tarpeeksi tarkaan, että kulkusethan minulla on... Aivan käsittämättöntä ja hävettää tuollainen huolimattomuus, josta kärsin vain minä. Jopa lemmikkikoiramme kehtaa välillä naljailla tästä, vaikka tukkii suunsa kun vähän näytän tassua.

Ihmiset antaa nimen? Toivottavasti kiskis ei ole nimeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kouluttaa ihminen joka asuu täällä, valitsemaan toisen istumapaikan kuin se missä minä satun olemaan? Olen kuullut, että tällaisia hyvin koulutettuja on olemassa, jotka istuu itse enemmin vaikka lattialla kuin, että kissan tulisi tehdä tilaa saati siirtyä. Todella rasittavaa ja asia tuottaa suunnatonta päänsärkyä ihan lähes päivittäin minulle.

minulla autto se että pulkoilin vihaisesti ja huokailin siinä paikassa johon halusin tuolini asetettavan

Vierailija

Mikä youtube kissakanava on teidän murmuttajien mieleen? Mie tykkään linnuista ja naruista jotka hyökkäilyttää niin,että penkiltä putoaa:D

Vierailija

Säikähdin kuoliaaksi äsken kun söin. Syötyäni käännyin tavalliseen tapaan ympäri, taakseni oli ilmestynyt pitkulainen vihreä esine, pomppasin ilmaan ja pakenin paikalta, emäntä päästi sitä kovaa ääntä mitä se päästää aina kun teen jotain poikkeuksellista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli selväksi miksi en ikinä hanki kissaa! En voi sietää narsistisia ihmisiäkään, joten miksi haluaisin niin itseään täynnä olevan kotieläimen?
Lukekaa tekstejänne. Kissahan on täys k*sipää. Se söis ja metsästäis teitä surutta, jos teistä ei olis niille mitään hyötyä ja jos te olisitte hiiren kokoisia.
Olen jo alusta asti tiennyt että kissa on koppava ja kiero.

Eli aivan kuten sinä siis. Ihminen kertoo aina itsestään.

Vierailija

Olen punavalkoinen, 7,1 kg painava, kohta 14 vuotias leikattu kissapoika. Harrastukset: Sylissä köllöttely, pikkulintujen vahtaaminen ikkunasta, isoääninen maukailu. Arvostan rauhallista leppoisaa kotielämää.  En ole lihava, vaan roteva sanoi omalääkärini. Naiset, haluatteko kysyä jotakin?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat