Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Toi emäntä taas ignoora mua. Lisään volyymia ja heittäydyn sen lehden päälle, jos nyt sais huomioo ja rapsutuksia. Miiauuu, kurrr, oon söpö, kato mua, kato mua, kato mua, RAPSUTA JO!.
Mikä on paras tekniikka herättää nukkuva palvelija aamulla? Suositko tassulla läpsimistä, naukumista, nakertelua vai jotain muuta?
Miten jotkut voivat nukkua pehmeässä pesässä, kun on yleisesti tiedossa, että kovemmalla alustalla saa paremmat päiväunet?
Millaiset ulkoiluvaljaat ovat muotia tänä syksynä? Ja ei kai kukaan enää ulkoile ilman valjaita - niin last season!
Miksi emäntäni pistää nenänsä joka asiaan?
Emäntä meni tänä aamuna ilman minua postilaatikolle lehteä hakemaan. Ei se ole hänen tehtävänsä, vaan isännän ja minun. Puraisin häntä kevyesti jalkaan. Huomenna kiskon isännän aikaisin sängystä hyökkäämällä hänen jalkojensa kimppuun peiton alle.
Miauuu miau miau, miauuu? Miauuu!
Päivä 459. Heräsin juuri 9 tunnin uniltani. Palvelijani eivät ole saapuneet takaisin vielä linnoitukseeni. Ruokakupissa vai kuivamuonaa, hyi, ja hiekkalaatikostakin löytyy vielä eiliset jätökset, voitteko kuvitella? Taidan rangaista tästä huonosta palvelusta kusemalla toisen palvelijan kenkään.
Onko vapaita kissaneitosia paikalla? Ottakaa yhteyttä iltamouruamisen merkeissä.
- stadin kolli
Mulla on kiima-aika! Saako Mustasta Mirristä mitään apuja tähän? Voiko sieltä verkkotilata Cattimus Turbo 5000 dildoja?
Revin aina minttuhiiren kappaleiksi enkä muista siitä jälkeenpäin mitään. Onko minulla kissanminttuongelma?
Riittääkö 200g Latzia viikoksi? Omistajana mielestä kyllä- minun mielestäni ei. Mielipidettä?
Raavitko huonekaluja kyläillessäsi?
Kuulin, että naapurustossa joku tartuttaa toksoplasmoosia tahallaan. Tietääkö kukaan siitä? Täällä yleensä tiedetään.
Takapuolikarvoihin tarttuva kakka ja siitä aiheutuvat nolot sosiaaliset tilanteet, vertaistukea?
Naapuri hermostui kukkapenkkiin pissimisestä!
Ihmiseni nukkuu sohvalla, onko normaalia?
Hah, te wt-kissatko syötte jotain valmis-sheboja, meillä ruokkija antaa mulle muikkuja ja hirvenlihaa!
Oksennan jatkuvasti karvapalloja, milloin lääkäriin?
Olen raskaana, kuukit tulossa. Kiva hoitaa nää yksinään. Sikakolli jätti mut, tai mä jätin siis sen kun se käpälöi yhtä Mirri kissaa. Kissakelasta saan just sen verran latzia ja kissanhiekkaa, että pärjätään tulevaisuudessa jotenkin jatkossa.
Onko hiiripaisti vai Sheeba maukkaampaa, terveellisempää, luomumpaa ravintoa. Ja vegaaniksi en ala! 🐈