Sivut

Kommentit (758)

Vierailija

Minä toisinaan peittelen niin vauhdikkaan rajusti , että kikkareet lentää lattialle. Tyhjennän siis osittain itse. Näin ei ihan aina tapahdu. Ihmiset näyttävät kyllä harmistuneilta, jos olen lennätellyt. Loppukesästä emäntä oli laittanut puhtaat pestyt matot ja silloin sain oikein komea tuloksen, emäntä joutui pesemään maton siitä kohti uudestaan. Ei kuitenkaan ollut kovin vihainen , olenhan minä niin suloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Wc-tavoista tuli mieleeni kysymys; millaista vessaa ja hiekkaa suositte? Minulla on katollinen heiluriovinen wc ja palvelija ostaa siihen kristallihiekkaa, vaivaton ja hajuton. Pääsen valvottuna ulkoilemaan pihalle mutta olen niin kompleksinen ja estoinen etten osaa tehdä tarpeitani luonnossa palvelijan valvovan silmän alla kun hän tuijottaa, siispä kävelen sisälle tultuani suoraan vessaan.

Vierailija

Olen oppinut näppärän tavan rullata auki täyden vessapaperirullan. Varmaan ihmiset tykkäävät tästä, kun nauravat aina huomatessaan. Teen sitä vain täysillä rullilla.

Oikein reiällistä design-vessapaperia, olen minä kiltti noille orjilleni.

Vierailija

Täällä toinen disaineri. Spesiaaliteettini on muotoilu yö aikaan, jolloin saan maksimoitua rullan kolinan suhteessa yön hiljaisuuteen. Saan aina yleisöä paikalle. Eivät ihan aina ole taiteeni lumottavissa. No , hmiset eivät ymmärrä elämän pienien finessien päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen punavalkoinen, 7,1 kg painava, kohta 14 vuotias leikattu kissapoika. Harrastukset: Sylissä köllöttely, pikkulintujen vahtaaminen ikkunasta, isoääninen maukailu. Arvostan rauhallista leppoisaa kotielämää.  En ole lihava, vaan roteva sanoi omalääkärini. Naiset, haluatteko kysyä jotakin?

Höh, taidat olla palliton maatiaisjuntti kun kutsut naarasta naiseksi!

Emäntäni sanoo kylläkin että olen komea poika ja herrasmies. Huoh..kissanaisista on kylläkin vähänlaisesti kokemusta. Ainoastaan äitini kanssa olen tullut toimeen. Kumma kyllä sen kerran kun kotipihalla on joku naaras eksynyt niin välittömästi alkaa sähisemään ja käy päälle..Miksi? En oikein ymmärrä teitä..

Täällä toinen komee punavalkoinen, tosin mä en oo poika vaan aika äijä.

Emäntä aikoo ettiä mulle kaverin, monta vuotta se on siitä puhunutkin. Luuli että mä en haluais meille muita, mut sit meni asiat sillai että meillä punkkasi puoli vuotta yks harmaa jäppinen. Se aluks pullisteli ja pörhisteli, mut mä tuumasin että riitele kuule keskenäs ja tyynesti käänsin sille selän. Häntää kyllä vähän veuhdoin varmuuden vuoksi. Eniveis, ei sitä suhinaa montaa päivää pidetty.

Emäntä kehui kun mulla on itseluottamus niin kohillaan ja oon fiksu kun mikä ja aivan maailman parhaus. Tietenkin oon. Sillä harmaalla oli tainnu olla ankee pentuaika tai jotain ressiä elämässä. 

Saletisti uus kaverikin on kullanhohtoisia heimovejiä - paitsi että kun emännän etsivähommia seuraa, oon alkanu itteäkin ihmetyttää... että miten noi naisetkin on tuppaantua tunnustaan tätä meidän upeeta väriä?

Mä oon vanhan liiton kolleja: jos raitilla tulee toinen vastaan, niin sällien kesken on omat silmäpelit sun muut kooditervehdykset. Joskus pistetään painiksi, äijähuumorilla, ja sit ollaan että ugh, olen esiintynyt.

Mut ei voi olla enää varma, entäs jos tuo emäntä sittenkin ihastuu johonkin punaturkkiseen tyttökissaan? Sellaiseen notkeaan ja ketterään joka sylkee ja iskee kynnet tukkaan samantien ja tosissaan. 

Ajatuskin ressaa - kertokaa veljet, miten pärjäätte naisen kanssa saman katon alla? 

Vierailija

Tuleeko teille näin kevättä kohti mentäessä, sisäinen tarve haikeisiin mouruamisiin? Kuulin kun ihmiseni puhuivat toisilleen, että on se hyvä kun tuli tuo meidän Sulo leikattua, ei laulele koko kevättä.

Vierailija

Hei punavalkoinen komistus. Ettei nyt jo olisi vähän kevättä rinnassa, kun ne tyttökissat noin mietityttää?
"...sittenkin ihastuu johonkin punaturkkiseen tyttökissaan? Sellaiseen notkeaan ja ketterään..."

Ehkäpä olet pikkuisen jopa ihastunut johonkin tuliseen kaunottareen? Prrrh?

Vierailija

Ootteko maistanut ihmisten ruokia?

Minä olen kuulemma kovempi kerjäämään kuin koirat, erona siihen tietenkin on etten kuolaa. 

Haluan aina maistaa sitä hyvää rasvaista juttua, mitä ihmiset laittaa sen kuivan leivän? päälle. Toinen on se mitä syödään yleensä aamulla, jugurtti? vaadin aina, että saan maistaa sitäkin.

Kolmas mitä haluan aina, on ne rouskuvat sipsit mitä on aika harvoin. Saan aina onnettoman pienen palan sitäkin, vaikka kuinka revin hihasta että antaisivat enemmän. On kuulemma liian suolaisia. 

Neljäs ihana intohimoni on se pahanhajuinen juusto? mitä laitetaan kuulemma pitzaan. Se on ihanaa, kun haiseekin vielä pahalle. Sitäkin saan niin pienen murusen, että siitä tulee vain paha mieli.

Hitsi, näitä mielihaluja on kyllä vielä paljon enemmänkin, voin kertoa lisää kun tulee mieleen.

Meillä on kyllä oma herkkupussi, mitä ihmiset ei syö. Mutta on nekin hyviä jos ei ole muutakaan kerjättävää.

Vierailija

Olen tietenkin maistanut vaikka mitä, minkäpä kissa uteliaisuudelleen mahtaa. Jugurttia nautiskelin nuorempana oikein kaksin käpälin, mutta se lakkasi maistumasta hieman henkilökohtaisesta syystä... kuulin palvelijan naureskelevan että mun hiekkis olisi lemahtanut sille! Loukkaannuin verisesti!

Vierailija

Kyllä sinä pärjäät, jos emäntä tuo riesaksesi tyttökissan. Alkuun voitte sähistä jonkin päivän, mutta sitten huomaatte että kissakaveri on aika kiva. Vaikka se syökin sun kupilta ja käyttää sun hiekkistä.

Kissanelämää

Toi isäntä on vähän tyhmä, kaasin vesilasin sen niskaan kun se kehtas nukkua vaikka ruokakuppi oli tyhjä! Eikä siinä vielä, tavalliseen tapaani tuijotin sitä tuomitsevasti kun se säikähdykseltään tajusi mitä tapahtu. Sitten se vaan nauroi ja käänsi kylkeä! Miettikää! Siinä vaiheessa meni hermot ja käänsin vesikupin nurin ja avasin ruokakaapin oven ja kolistelin siellä kunnes se äijän räähkä väänsi itsensä ylös. Ihme tyyppejä nuo immeiset ku eivät tajua ku selvällä kissalla puhutaan!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat