Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä vaihtaa nykyisen tilavan farmarinsa mersun pakettiautoon. me ei sitten mahduta enää kyytiin

Vierailija
07.05.2006 |

miesystävä työnsäpuolesta kuljettaa tavaroita ja päätyi siihen että fiksuinta on hankkia kunnollinen pakettiauto kun farkussa ei tila riita. siis päivittöisessä työssään tarvitsee autoa.

no minulla on 2 lasta . tämä tarkoittaa että meidän yhteiset matkamme ovat siltä osin loppuneet. ei kesämökille ei edes kauppaan enää yhdessä päästä. olemme seurustelleet 6kk.

minä en siis omista korttia ja aloin tässä miettimään että onko tälläisessä miehen ratkaisussa jotakin ajattelemisen arvoista.

hymyilinkin miehelle ja sanoin että tästälähdin sitten kuljetaan junalla kun lähdetään porukalla reissuun.

mies totesi että hän tarvitsee autoa tavarankuljetukseen joka työpäivä ja aika harvoin ihmisten kuljetukseen joten hänen on ajateltava sitä.

onko hän oikeassa vai onko hän ääliö?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelin kysäistä onko kummallaista. en ole nyt juuri näkemässä miestä jotta voisin kysellä enemmin. kunahna aikani kuluksi kysyin.

olipa tämä taas paha synti kysäistä muiden mielipidettä, olen varmaan ainoa joka koskaan asioita täällä kyselee kun noin suhtauduttiin.

ei minua suuresti haittaa että kuljen bussilla, koska olen aina kulkenutkin , ennen miestäkin.

KUNHAN KYSYIN

GOT IT?

Vierailija
22/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto ja ajokortti, niin elämänne on mukavampaa käypä suhteellenne miten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa heitä hoitoon tuohon aikaan kellekään, koska paikkakunnalla ei asuja sukulaisia eikä muita tuttuja kuin mies joka on töissä iltaisin.

lapset ovat kyllä päiväkodissa klo16 asti mutta päiväkoti menee silloin jo kiinni kun ajokoulu vasta alkaisi. että semmosta

Vierailija
24/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi seurustella, muttei ala sitomaan hankintojaan/tarpeitaan sinun ja lastesi tarpeiden mukaan. Ensisijaisesti ajattelee siis itseään, kuten minäkin tekisin, jos seurustelisin aikani kuluksi jonkun miehen kanssa.

Tietysti pieni mahdollisuus on, ettei mies vaan ajattele asiaa, kun miehet osaa olla aikamoisia putkiaivoja josku. Minusta tuo ensimmäinen vaihtoehto on erittäin todennäköinen/ miltei selvä.

Vierailija
25/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mieheni (nykyinen aviomies) olisi tehnyt seurusteluaikana tollaisia ratkaisuja, olisin ollut varpaisillani. Sen sijaan halusi valita meille asuinpaikan jossa on mun lapselleni koulu lähellä. Mutta jos on pakko hommata paku, niin sitten on pakko...

Vierailija
26/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en voi .... selityksiä löytyy. Jos oikesti haluat, että saat auton ja ajokortin, järjestät asiat niin, että onnistuu. Ei se muillekaan ole helppoa, mutta asiat voi järjestää, jos niin päättää.

Sitten odotetaan, että joku toinen (mies) tekisi asiat puolestasi.

Vierailija
27/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paikalla asu

. eli mitenhän sinä kaikkitietävä sinne ajokouluun menisit?

ja KOROSTAN

että minulla ei ole ollut tarvetta autoon 25vuoteen ja ei ole nytkään. en aio ajaa korttia enkä hankkia autoa kun en tarvitse, omaan ja lasteni elämään sellaista

Vierailija
28/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse autoa, sitten on turha pohtia miehen autovalintaa?

EIKÖ ?

Vierailija
29/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttanut usein, yleensä löydän uusia ystäviä. Autan heitä ja he auttavat minua. Vahdimme esim. lapsia vuoronperään, jotta toinen pääsee vapaalle. Mutta et ole kai sitten etsinyt ystäviä, tehnyt aloitteita?

Vierailija
30/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muuttanut usein, yleensä löydän uusia ystäviä. Autan heitä ja he auttavat minua. Vahdimme esim. lapsia vuoronperään, jotta toinen pääsee vapaalle. Mutta et ole kai sitten etsinyt ystäviä, tehnyt aloitteita?

Vierailija
31/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehenkanssa pitäisi johonkin lähteä. ja kun yhdessä on tavattu käydä kaikkialla, nyt joudumme mennä molemmat omaa reittiämme sinne ja sitten odottelemaan toista koska mies ei kulje julkisislla vaan autollaan jokapaikkaan. kaupasta kauppaan autolla. eli minä tästälähdin kävelen (mikä sopii minulle) kaupasta seuraavaan kauppaan, kun taas mies hurauttaa autolla ja osottaa sitten minua siellä toisella kaupalla, ja taas kun vaihdamme kauppaa niin mies menee autolla ja osottelee siellä kun kävelen perästä.

harrastamme siis ostoksillakäyntiä yhdessä.

minusta tämä vaan kuulostaa järjettömälle. käydä jokapaikassa erimatkaa. paljon yhteisiä menoja kun on

Vierailija
32/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti valitat täällä, kun mies vaihtaa auton niin, ettette enää mahdu sinne kaikki? Olet ristiriitainen ihminen.

Vierailija
33/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aiheuttaa ongelmia. ja vaikeuttaa meidänkin elämää jos kaikkialle täytyy mennä yhdessä mutta erimatkaa

Vierailija
34/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa sun elämä, jos et tarvitse ystäviä, et sitten.

Pärjää sitten omillasi, vaikutat aikamoiselta...

Vierailija
35/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no eipä ole tullut ystäviä. tuttuja on muttei ystäviä. en koe että aikuinen ihminen niitä tarvitsee. työtovereita toki on, mutten heille lapsiani pykäisi hoitoon

Vierailija
36/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no eipä ole tullut ystäviä. tuttuja on muttei ystäviä. en koe että aikuinen ihminen niitä tarvitsee. työtovereita toki on, mutten heille lapsiani pykäisi hoitoon

Vierailija
37/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää tuollaista mieheen ripustautumista. Meillä on 2 autoa =3 henkeä, toinen vain pikkuruokainen kauppa-auto. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
38/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen nyt kuitenkin vaihtaa niin ymmärtäisin sen niin ettei mies ole valmis sitoutumaan minuun ja lapsiini.

Vierailija
39/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paljon halvemmaksi kuin auton/ajokortin/vakuutuksien/bensan/verojen maksaminen... etenkin jos tarvetta on muutamia kertoja kuukaudessa tai lyhyiden matkojen teko viikottain (market).

Ap minulla kävi toisin päin. Uudella miehelläni oli kaksi paikkainen auto, mutta halusi itse vaihtaa perheautoon huomatessaan miten nopeampaa lähteminen on ison porukan kanssa.

Voitte myös vuokrata/lainata mökkireissuja varten perheauton. Kannattaa laskea mikä tulee halvemmaksi.

Ymmärsin kyllä ap ettei tämä ko. autoepisodi ollut pointtisi vaan miehen halu sitoutua sinuun ja lapsiisi tulevaisuudessa. Näitä asioita ei ennalta voi tietää, mutta vaikuttaa siltä ettei hän halua koko pakettia. Lastesi kannalta tämä on ikävää, sillä he voivat kokea parisuhteessa ilmenneet ongelmat heistä johtuviksi.

Ehkäpä tämä ap oli sinulle singnaali miettiä vakavasti parisuhteenne vaikutusta lapsiisi. Lapsesi on mentävä oman onnen edelle.

Vierailija
40/48 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä ei tule mitään ilman YSTÄVÄÄ. ei ihme että itsemurhaluvut suomessa ovat korkealla.

meillä on siis paljon harrastuksia ja tuttuja niin paljon että voisi muille jakaa. harrastusten ohella tunnemme paljon ihmsiä, ja minulla ei ole aikaa panostaa yhteen ainoaan ihmiseen niin paljoa että viettäisin aikani yhden kanssa ja vain jotta voisin kutsua häntä ystäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi