Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä olin raivoissani kauppareissun jälkeen

Vierailija
13.05.2006 |

Kävin eilen ruokaostoksilla cittarissa. Siellä oli tarjouksessa porsaan filepihvit 1000gramman laatikossa. Ostin kaksi rasiaa kun tiedän että grillaamme mielellään kesällä. Kotiin tultuani aukaisin rasiat ja laitoin kahden pihvin rasioihin. Siloin huomasin että toisessa rasiassa oli vain kuusi pihviä, vaikka päälle luki selvästi että 7kpl. Lisäksi yhtä niistä ei voinut pihviksi sanoa hyvällä tahdollakaan " mustekalan" muotoinen lihariekale jossa mukana paljon kalvoja. No kaikeksi riemuksi huomasin että pihvien alkuperämaa oli Saksa. En olisi varmasti ostanut jos se olisi selvästi lukenut tarjouslapussa, vaan eipä ollut mainintaa. Laatikossakin maininta niin pienellä että vähänkään huonompi näköinen ei siittä selvää saisi.

En osta enää Cittarista valmispihvejä. En todellakaan. Koska asun 40km päässä kyseisestä liikkeestä en viitsi lähteä sinne asti asiasta valittamaan. Työmatkalla käväisin cittarissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein vähä aikaa sitten valituksen cittarin toiminnasta. huijaavat koko ajan. palo käämit..

Vierailija
2/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa, jos yksi pihvi puuttuu. Miten selviät tästä kauheasta tragediasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan kaupasta jonkun tuotteen sen pitää olla sellainen kuin paketin päällä lukee. Minulla ei ole tapana maksaa turhasta.

Vierailija
4/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin pilaantunutta jauhelihaa. Ei tarvinnu viedä edes näytille ja sain kahvipaketin vaivanpalkaksi.

Vierailija
5/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen kuulleeni, että EU:ssa tehtyä ei tarvitse mainita... Vai koskiko se vain tavaroita... No, eipä minusta paljon apua ollut.

Vierailija
6/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin osta normaalisti ulkolaista lihaa. Nyt tuli moka kun liha oli käsitelty Suomalaisessa lihatalossa. Eihän sitä tiedä mitä naudoille tai porsaille ulkomailla syötetään tai missä kasvatetaan

Vierailija
7/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä ostin pilaantunutta jauhelihaa. Ei tarvinnu viedä edes näytille ja sain kahvipaketin vaivanpalkaksi.

Vierailija
8/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on totta että yritys joka valmistaa tuotteen hyvittää paljon runsaammin kuin kauppa joka laittaa tuotteen omaan hävikkiin!!! ja jokaisen pitää saada sitä mistä maksaa ei ole yhtään turhaa valittaa yhdestä pihvistä, on voinut tulla enemmänkin valituksia yms.

Vierailija
9/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksistä en muista... Ja joutsen lippukaan ei takaa että tuote on kokonaan suomalainen.. Tosin just lihan, kalan, kanan, maidon, munien pitää olla 100% suomalaisia ja muitten tuotteessa käytetyjen raaka-aineiden 75% kotimaisia..

Vierailija
10/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paistettiin ei ollut ollenkaan niin hyvä kuin kotimainen pihvi

Vierailija
11/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuuluu saada se määrä tuottetta josta maksan.

Vierailija
12/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppa ei pysty hyvittämään koska kyse on elintarvikkeesta joka pilaantuu ja pakkaus on avattu!!!

voit soittaa numeroon joka pitäisi olla pakkauksessa ja tehdä valituksen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän