miesystävä vaihtaa nykyisen tilavan farmarinsa mersun pakettiautoon. me ei sitten mahduta enää kyytiin
miesystävä työnsäpuolesta kuljettaa tavaroita ja päätyi siihen että fiksuinta on hankkia kunnollinen pakettiauto kun farkussa ei tila riita. siis päivittöisessä työssään tarvitsee autoa.
no minulla on 2 lasta . tämä tarkoittaa että meidän yhteiset matkamme ovat siltä osin loppuneet. ei kesämökille ei edes kauppaan enää yhdessä päästä. olemme seurustelleet 6kk.
minä en siis omista korttia ja aloin tässä miettimään että onko tälläisessä miehen ratkaisussa jotakin ajattelemisen arvoista.
hymyilinkin miehelle ja sanoin että tästälähdin sitten kuljetaan junalla kun lähdetään porukalla reissuun.
mies totesi että hän tarvitsee autoa tavarankuljetukseen joka työpäivä ja aika harvoin ihmisten kuljetukseen joten hänen on ajateltava sitä.
onko hän oikeassa vai onko hän ääliö?
Kommentit (48)
Kaikki ratkaisut eivät perustu sinuun, kaikki asiat eivät ole sinun syytäsi, kaikki asiat eivät vain yksinkertaisesti liity sinuun.
Siis sanoi minulle.
Nyt tulee mieleen, että mikä on ap:n pointti?
Hän ei tarvitse autoa. Selvä.
Miehen autolla on ollut kätevää mennä paikkoihin yhdessä.
Ensi kesänä ei päästä miehen mökille yhdessä. Mutta onneksi on omakin mökki. No.. Mites sinne mennään, ja miksei miehen mökille voi mennä samalla lailla? Kai hän edelleen on yksinhuoltaja, vaikka seurusteleekin?
Minusta 6kk seurustelu ei aikuisilla ihmisillä välttämättä ollenkaan ole niin pitkä että täytyisi omaan työhönsä liittyviä ratkaisuja (kuten tämä miehen autonosto) tehdä ajatellen MAHDOLLISTA tulevaa perhettä.
kauemmas suomeen. miten se mies sopeutuu matkustamaan junalla. minulle se kyllä on tuttua puuhaa. mutta mies on ikänsä autolla kulkenut. voi alkaa odottelu ja kellonaknssa kulkeminen rassaamaan
ap.
niin ja miehen mökki ei sijaitse saman vesistön alueella
Olen todennut, että parasta olla vain neljän seinän sisällä
sinä arvioit syitä itsemurhiin? Olet onneton valittaja ja mies on varmman jo huomannut sen ja hankkiutuu pikkuhiljaa eroon sinusta. Mutta onhan sulla tuttavia, joille valittaa.
täytyy käyttää aihevapaata omien ilkeiden ajatusten kaatopaikkana.
T:ei ap
Tsemppiä ap!
ventovierailta, onko mies kenties jättämässä häntä, kun vaihtaa autoa? Tod näköisesti on, koska eivät kommunikoi keskenään.
Eli mitä mies tumaa ensimmäistä kauppa- tai mökkireissua miettiessään kun ette mahdukaan autoon.
Miehethän saattavat ajatella, että oltiin sitä silloin 70-luvullakin pakettiauton kyydissä siellä koppiosassa.
Ja toisaalta, meihen kantilta, olisihan ollut hassua, että puolen vuoden seurustelun perusteella pitää itsellä se perheauton, jota ei tarvitse..