Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihan.älytön hottis elää seksittömässä avioliitossa?

Vierailija
11.10.2018 |

Tajusin juuri, että mimulla on ennakkoluuloja siitä, että joku ihan järkyttävän komea ja seksikäs mies tai tosi kuuma ja kaunis nainen ei voisi elää puutteessa omassa suhteessaan. Mulla on kaksi tällaista kacäveria, toinen mies ja toinen nainen, ja he väittävät, ettei puoliso ole halunnut heitä n kahteen vuoteen ollenkaan. En kertakaikkiaan käsitä. Se mies on niin tajuttoman hyvännäköinen, että saisi ihan kenet tahansa ja nainen mielestäni myös. Onko ihmisen ulkonäöllä lopulta mitään merkitystä siinä, haluaako puoliso häntä vai ei?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi

Vierailija
2/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puutteeseen ei suoranaisesti kuole. Tilanne tietysti voi kuormittaa psyykeä. Toisen haluaminen riippuu mielestäni enemmän henkisestä läheisyydestä ja sen mukanaan tuomasta turvallisuuden tunteesta, joka kokemukseni mukaan näyttelee merkittävää osaa intiimissä kanssakäymisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puutteeseen kuolee lopulta koko ihmissuku, jos naiset laittavat luukkunsa kiinni. Ja kauniilla tai komeilla ihmisillä ei ole samoja sitoutumisen tarpeita kuin tavallisilla, saati sitten meillä rumilla. En usko pätkän vertaa, etteikö hyvännäköinen ihminen käy hakemassa seksiä tarpeeseensa, jos kumppani lopettaa seksin yksipuolisesti. Moiset kauneuspilkut ovat uskollisia tasan sen aikaa kuin saavat suhteestaan kaiken sen minkä haluavat. Kun he kokevat joutuvansa tulopuolelta maksumiehiksi tai -naisiksi, lähdetään hakemaan uutta.

Vierailija
4/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen jonkun tosi sexyn miehen, jolka on sormus, niin kuvittelen aina, että hänellä on mielettömän halukas vaimo ja superhyvää seksiä joka päivä. On vaikea kuvitella, että joku ei haluaisi sellaista komistusta.

Vierailija
5/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä "hottiudella" ole paljon väliä. Kukaan ulkopuolinen tuskin uskoisi mun elävän seksittömässä parisuhteessa. Minä sekä mun mies ollaan urheilullisia ja monen silmiin varmasti komea ja kaunis. Pidämme myös toisiamme "hottiksina". Seksiä ei vaan ole.  Kun se ei kiinnosta toista osapuolta, se ei kiinnosta. En silti lähde etsimään sitä muualta, sillä mulle seksi on iso juttu ja paljon muutakin kuin vain pelkkä akti. Onneksi on hyvät hieromasauvat keksitty! 

Vierailija
6/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä "hottiudella" ole paljon väliä. Kukaan ulkopuolinen tuskin uskoisi mun elävän seksittömässä parisuhteessa. Minä sekä mun mies ollaan urheilullisia ja monen silmiin varmasti komea ja kaunis. Pidämme myös toisiamme "hottiksina". Seksiä ei vaan ole.  Kun se ei kiinnosta toista osapuolta, se ei kiinnosta. En silti lähde etsimään sitä muualta, sillä mulle seksi on iso juttu ja paljon muutakin kuin vain pelkkä akti. Onneksi on hyvät hieromasauvat keksitty! 

Mutta miten suhtaudutte siihen, kun vieraat yrittävät koko ajan iskeä ja ihastuvat? Eikö miehesikään muka ole yhtään kiinnostunut seksistä enää? Miten hän pystyy vastustamaan itseään tyrkyttäviä naisia, jos kerran on tosi hottis, vai eikö vastustakaan? Ja sinä samoin, eilö ikinä tule mieleen sortua, jos vieraat hyvännäköiset miehet iskevät?

Vierailija
7/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko noita selityksiä vähääkään. Itse olin nuorena ihan hyvännäköinen mies, ja bileissä sain kyllä naisilta huomiota vaikka kuinka. Jos en niinä vuosina olisi ollut hölmön rakastunut tyttöystävääni, olisin taatusti pannut aika monta kertaa niitä opiskelijatypyjä. Hitto, kun kaulasta irti sai innokkaimpia ravistaa.

Kahden hyvännäköisen seksitön liitto onnistuu pettämättä vain jos kumpikin osapuoli on aseksuaaleja.

Vierailija
8/14 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen jonkun tosi sexyn miehen, jolka on sormus, niin kuvittelen aina, että hänellä on mielettömän halukas vaimo ja superhyvää seksiä joka päivä. On vaikea kuvitella, että joku ei haluaisi sellaista komistusta.

Tämä

Vierailija
9/14 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ulkonäkö kerro oikein mitään seksuaalisuudesta tai parin onnellisuudestakaan. Tuo olisi vähän sama kuin olettaisi, että hyvännäköinen ihminen tekee pinnallisempia päätöksiä parisuhdeasioissa kuin tavis, että seksi olisi tärkeämmässä roolissa elämässä kuin muilla.

Hyvännäköinen voi myös olla estoinen ja/tai vähän haluava ihminen, sängyssä suorastaan surkea. Parisuhde voi olla huono ja seksi ei siksi toimi, ei siinä ulkonäöt auta. Ja vaikka voi olla todella seksikäs, oma kumppani ei ole seksistä yhtään sen enempää kiinnostuneempi, koska seksidraivi on persoonallisuuden ominaisuus.

Ei sun asenne ole varmaan mitenkään harvinainen silti. Monet kuvittelevat esimerkiksi, että ylipainoisilla ja vanhemmilla ihmisillä ei ole seksiä tai se on huonoa ja estoista. Ihan siksi, että he eivät eivät näytä niin ”hoteilta” enää kuin pari-kolmekymppiset. Sehän on ihan virhepäätelmä :D

Vierailija
10/14 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ulkonäkö kerro oikein mitään seksuaalisuudesta tai parin onnellisuudestakaan. Tuo olisi vähän sama kuin olettaisi, että hyvännäköinen ihminen tekee pinnallisempia päätöksiä parisuhdeasioissa kuin tavis, että seksi olisi tärkeämmässä roolissa elämässä kuin muilla.

Hyvännäköinen voi myös olla estoinen ja/tai vähän haluava ihminen, sängyssä suorastaan surkea. Parisuhde voi olla huono ja seksi ei siksi toimi, ei siinä ulkonäöt auta. Ja vaikka voi olla todella seksikäs, oma kumppani ei ole seksistä yhtään sen enempää kiinnostuneempi, koska seksidraivi on persoonallisuuden ominaisuus.

Ei sun asenne ole varmaan mitenkään harvinainen silti. Monet kuvittelevat esimerkiksi, että ylipainoisilla ja vanhemmilla ihmisillä ei ole seksiä tai se on huonoa ja estoista. Ihan siksi, että he eivät eivät näytä niin ”hoteilta” enää kuin pari-kolmekymppiset. Sehän on ihan virhepäätelmä :D

Hyvä näkökulma. Ei tule helposti ajatelleeksi, että erittäin seksikkään näköinen ihminen olisi aseksuaali. Tai en tiedä, onko aseksuaaleja enemmän naisissa. Mikä on todennäköisyys, että todella komea ja flirttsilevan tyylinenkin mies olisi täysin haluton ketään kohtaan?

Vierailija
11/14 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten suhtaudutte siihen, kun vieraat yrittävät koko ajan iskeä ja ihastuvat? Eikö miehesikään muka ole yhtään kiinnostunut seksistä enää? Miten hän pystyy vastustamaan itseään tyrkyttäviä naisia, jos kerran on tosi hottis, vai eikö vastustakaan? Ja sinä samoin, eilö ikinä tule mieleen sortua, jos vieraat hyvännäköiset miehet iskevät?

Meillä mies on se, jota ei kiinnosta seksi. Häntä ei kiinnosta muiden ihailevat katseet, hän on niille täysin immuuni. Itseäni kukaan ei ole yrittänyt tulla iskemään, koska kierrän vain kodin, työpaikan ja lähikaupan väliä. Jos tulisi, en tiedä mitä tapahtuisi. Voisi olla vaikea vastustaa, sen myönnän. 

Vierailija
12/14 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani varsin menestynyt, hyväkroppainen ja fiksu mies. Vaimoa ei ole todella pitkään aikaan kiinnostanut seksi yhtään, kärsin siitä suunnattomasti mutta hänelle tilanne ei ole ongelma. Todella vaikea olisi kieltäytyä, jos tulisi tilaisuus. Vuosia mennyt, alan olla menettänyt toivoni. Lasten vuoksi en haluaisi erota, mutta pitääkö minun kärsiä loppuikäni?

Vierailija
13/14 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tiedän mikä on hottis. Yksi T.... oli tosi hottis, siemailtiin lonkeroa kunnes sanoi, nussitko minua. T oli muorin duunikaveri, ensimmäisenä kertana hää tuli seitsemänkertaa. Olin aivan puhki välillä otti kyrpäni pois, ja imutti nuoli taas. Viimeisen kerran nussittiin meillä kotona, samassa huoneessa missä muori nukkui. Oltiin kakskyt vuotta nuorempia. Tänäpäivänäkin tulee panettamaan itseään, tosin pari varvia riittää nykyään hälle. Kysyin tässä kerran, etkö meinaa vakisuhteeseen mennä, vastasi kylmästi vaan, mitä minä lehmällä teen kun saan litran kaupastakin. Tarkoitti minua. Samahan se minullakin on, nyt ollaan liki viiskyt ja kyllä se pillu vieläkin maistuu.

Vierailija
14/14 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tiedän mikä on hottis. Yksi T.... oli tosi hottis, siemailtiin lonkeroa kunnes sanoi, nussitko minua. T oli muorin duunikaveri, ensimmäisenä kertana hää tuli seitsemänkertaa. Olin aivan puhki välillä otti kyrpäni pois, ja imutti nuoli taas. Viimeisen kerran nussittiin meillä kotona, samassa huoneessa missä muori nukkui. Oltiin kakskyt vuotta nuorempia. Tänäpäivänäkin tulee panettamaan itseään, tosin pari varvia riittää nykyään hälle. Kysyin tässä kerran, etkö meinaa vakisuhteeseen mennä, vastasi kylmästi vaan, mitä minä lehmällä teen kun saan litran kaupastakin. Tarkoitti minua. Samahan se minullakin on, nyt ollaan liki viiskyt ja kyllä se pillu vieläkin maistuu.

Kiva tarina. Ei vaan liittynyt aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi