Haluan vain kuvan miehestä johon olen mahdottomasti rakastunut, laitan sen kehyksiin ja muutan erakoksi mökkiin.
Kasvattamaan tilliä ja odottamaan muumioitumistani. Välillä palvon sitä kuvaa ja fantasioin, mitä olisi voinut olla, jos olisin tunne-elämältäni normaali ja ei-epävakaa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin joku samanhenkinen, hauska tavata :)
"Olisin saanut" sen miehen, mutta en halunnut, koska hän olisi pilannut koko jutun olemalla ihminen.
Hauska tavata! Tosin oma rakkauteni kohde ei ole ihminen, vaan elävä magneettinen ilmiö, lihaksi tullut kreikkalaisen mytologian veistos ja taruolento. Olen tästä vakuuttunut.
Ap
Turvaudut siis limerenssiin, ei huono idis!
Et ole suinkaan rakastunut henkilöön sinänsä, se on täysin mahdotonta.
Olet rakastunut hänestä luomaan mielikuvaan. Se on harhassa elämistä.
Se tekee ihmisestä pinnallisen joka on kykenemätön ymmärtämään elämän ja ihmisen henkintä olemuspuolta.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee ihmisestä pinnallisen joka on kykenemätön ymmärtämään elämän ja ihmisen henkintä olemuspuolta.
Mistäpä sinä sen tiedät? Väitätkö tuntevasi edes itseäsi? No niinpä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos oivallat tämän totuuden, silloin harhassa eläminen loppuu kertaheitolla ja lopullisesti.
Jos et oivalla, niin sirkus jatkuu ja jatkuu.....
Älä anna kenenkään viedä sinulta tuota ihanaa hurmosta! Pitkää onnea sinulle ja tillille! Itselläni on ollut samansuuntaisia suunnitelmia. Ajattelin mennä mökille ja maalata unelmieni miehestä muotokuvan joka päivä kunnes vihdoin pystyn vangitsemaan hänen katseensa juuri sellaisena kuin sen 6 viikkoa 3 päivää ja 13 tuntia sitten näin.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna kenenkään viedä sinulta tuota ihanaa hurmosta! Pitkää onnea sinulle ja tillille! Itselläni on ollut samansuuntaisia suunnitelmia. Ajattelin mennä mökille ja maalata unelmieni miehestä muotokuvan joka päivä kunnes vihdoin pystyn vangitsemaan hänen katseensa juuri sellaisena kuin sen 6 viikkoa 3 päivää ja 13 tuntia sitten näin.
Ihanaa, meitä on monia!
Anonyymit Tillinkasvattaja-erakot ry
Juuri tuollaista suhtautumista tarkoitetaan pinnallisuudella.
Jos pinnallisuus on kaiken materiaalisen kieltämistä, voimme kutsua tätä vaikka pinnallisuudeksi. Minulla on unelmieni mieheen yliluonnollinen yhteys astraaliulottuvuudessa jossa sielumme ovat ikuisuudeksi sidottu yhteen. En tarvitse materiaalista todellisuutta todistelemaan minulle suhteemme erityisyydestä. Meidän yhteytemme on kaiken lihallisen yläpuolella. Omistan hänelle koko elämäni.
Usein miehet muuttuvat. Ja sitten naisen kohde vaihtuu. Jos siis aina aiempi paljastuu ikäväksi. Voi kehystää uudelleen jonkun muun. Oikeassa oot erakkona.
Vierailija kirjoitti:
"Jos pinnallisuus on kaiken materiaalisen kieltämistä, voimme kutsua tätä vaikka pinnallisuudeksi. Minulla on unelmieni mieheen yliluonnollinen yhteys astraaliulottuvuudessa jossa sielumme ovat ikuisuudeksi sidottu yhteen. En tarvitse materiaalista todellisuutta todistelemaan minulle suhteemme erityisyydestä. Meidän yhteytemme on kaiken lihallisen yläpuolella. Omistan hänelle koko elämäni."
Kaksinaisuus, sinä ja minä kuuluvat harhan olemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisin saanut" sen miehen, mutta en halunnut, koska hän olisi pilannut koko jutun olemalla ihminen.
Hauska tavata! Tosin oma rakkauteni kohde ei ole ihminen, vaan elävä magneettinen ilmiö, lihaksi tullut kreikkalaisen mytologian veistos ja taruolento. Olen tästä vakuuttunut.
Ap
Palvonta on epävakaille tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pinnallisuus on kaiken materiaalisen kieltämistä, voimme kutsua tätä vaikka pinnallisuudeksi. Minulla on unelmieni mieheen yliluonnollinen yhteys astraaliulottuvuudessa jossa sielumme ovat ikuisuudeksi sidottu yhteen. En tarvitse materiaalista todellisuutta todistelemaan minulle suhteemme erityisyydestä. Meidän yhteytemme on kaiken lihallisen yläpuolella. Omistan hänelle koko elämäni.
Mielikuvitus tappaa totuuden näkemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaan takertuminen ylläpitää ja vahvistaa mielen pinnallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaan takertuminen ylläpitää ja vahvistaa mielen pinnallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sinä sen tiedät? Väitätkö tuntevasi edes itseäsi? No niinpä
Ap
Näen melkein päivittäin kauniita naisia, joiden kanssa yhteisestä elämästä voin vain haaveilla. Mutta oikeasti rakastuminen vaatii sitä että tuntee (tai luulee tuntevansa) kohteen. Sinulta kysyttiin epäilevästi miten tämän henkilön tunnet, sillä kauniiseen ulkokuoreen ihastuminen on pelkkää ihastumista.
M50