Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9755)
Vierailija kirjoitti:
1. Asunto kuin kaatopaikka, silti siellä asui myös miehen teini-ikäinen lapsi. Mies ilmestyi minua vastaan niin risoissa hiutuneissa verkkareissa että niistä näkyi läpi, eikä mennyt edes suihkuun vaikka tuli töistä. Tutki kaupassa ahneesti -30 % hyllyt ja osti monta pakettia tarjouslihaa vaikka tarviittiin lähinnä 1. On silti hyväpalkkainen, joten on varmaan vain pihi. Heitti ne housut jalastaan heti ovesta päästyään ja ilmestyi keittiöön laittamaan ruokaa kalsareissa. Alkoi lääppimäään heti. Ei hymyillyt juuri ollenkaan. Makuuhuoneessa pöytävalo suunnattu sänkyyn, varmaan "näköalan" vuoksi. Pani kuin hätäinen kani eikä puhettakaan minun haluistani tai tarpeistani. Ei jatkoon.
2. Vanha tuttava johon törmäsin uudestaan. Asuu dementoituneen äitinsä kanssa, lähinnä ilmeisesti äidin eläkkeen ja talon vuoksi jossa on toki mukavampi asua kuin kerrostalokaksiossa, äitiä ei silti hoideta sen kummemmin, nukkuu päivät sohvassa samat
Voi ei, tuo kakkonen kuulostaa jokseenkin samanlaiselta, jota tapailin vuosi sitten. Pistin poikki, ja nyt elän oman elämäni parasta elämää viisikymppisenä - vapaaehtoisesti sinkkuna.
No eräs 30-vuotias, elämää ilman seurustelua ollut prinsessa joka ilmeisesti nuorimpana lapsena oli saanut kaiken periksi.
Vaati minulta tietynlaista pukeutumista, tietynlaista käytöstä, olisi joka viikonloppu pitänyt olla jossain kylpylässä tai matkustelemassa, ostaa uudempi auto, jättää rakas harrastukseni ampumaurheilu, rakentaa pihagrilli jne.
Vittuili minun viikonlopputöistäni yrittäjänä ja itse oli huoltoaseman kanssalla vuorotyössä, tulot puolet minun tuloistani, samaten työmäärä. Moitti velatonta omakotitaloani ja asui itse vuokralla ja kuulemma"tasokkaastii". Ei oikein käsittänyt sitä että taloni oli itse rakennettu ja työllä maksettu. Halveksui ruumiillisen työn tekijöitä ja oli omasta mielestään älykäs, koska oli käynyt lukion. Suuttui esim. siitä kun kerroin kuinka auton keskikulutus lasketaan sadalle kilometrille ja väitti kovin vastaan vaikka oli väärässä.
Ei oppinut vuoden aikana sitä että asiat eivät tiuskimalla parane, eikä kertomukset siitä että äitinsä sai oman puolisonsa seksillä kiristämällä tossun alle lisänneet mielenkiintoani. Kerroin jo ekan kertomuksen jälkeen että ei onnistu minun kohdalla. Oli ihan innokas ja taitava sängyssä ja särmä ja sanansa pitävä ihminen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt näitä, jotka esiintyvät esim. deittisovelluksissa vanhoilla kuvilla, todella filtteröityinä tai muuten yrittävät kuvissa piilottaa jotain, vaikka se stereotyyppinen "kuvassa on pelkkä naama, joten kroppa on todennäköisesti melkoinen"... Että mikä näiden end game on, mitä he ajattelevat että siinä ensitapaamisessa toisen päässä liikkuu, kun paikalle tulee joku, jota ei välttämättä edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi?
Kerran tämmöisillä treffeillä käynyt, samaa ihmettelin minäkin. Miksi valehdella asiasta, joka joka tapauksessa ensitreffeillä selviää? Vai ajatteliko hän, että todellisuudessa on niin hurmaava, etten voi häntä vastustaa. Ei ollut.
nykyään olen itsekin jonkin verran lihonut, mutta muutamia vuosia sitten kun olin itse normaalipainoinen/hoikka, sain Tinder-matchin juuri tällaiselta mieheltä, jolla vain kasvokuvat. No, HÄN kysyi, että olenko muokannut vartalokuviani, että HÄN ei voisi koskaan tavata sellaista!!
Olosuhteet olivat sellaiset, että asuimme samassa paikassa ja sovimme ex tempore treffit. Kun menin paikalle, en ollut uskoa että sen valaan kokoinen lyhyt lappilainen (oli laittanut pituudekseen 175, vaikka 157 oli lähempänä) oli tämä sama kaveri.
Kaiken kukkuraksi hän ilmoitti, että olisi toivonut että saavun treffeille mekossa. Minulla oli mustat farkut ja paitapusero.
Sen jälkeen hän ilmoitti, että menisimme parkkipaikalle katsomaan hänen autoaan.
En mennyt vaan lähdin heti kotiin päin, käännyin vaan ja lähdin.
Mies +50, hyväkuntoinen, sivistynyt ja hyvin toimeentuleva, kohteli alkuun kuin herrasmies. Antoi ymmärtää olevansa minusta oikeasti ihmisenä kiinnostunut, totuus selvisi muutaman kk päästä - oli kiinnostunut ainoastaan seksistä ja halusi jatkaa panomies-larppaustaan lirkutellen yhtä (joo olen kiinnostunut tutustumaan paremmin) ja tehden toista (tapaili fwb-naista kaiken aikaa ja kävi tämän kanssa lomalla). Juu ei kiitos. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies +50, hyväkuntoinen, sivistynyt ja hyvin toimeentuleva, kohteli alkuun kuin herrasmies. Antoi ymmärtää olevansa minusta oikeasti ihmisenä kiinnostunut, totuus selvisi muutaman kk päästä - oli kiinnostunut ainoastaan seksistä ja halusi jatkaa panomies-larppaustaan lirkutellen yhtä (joo olen kiinnostunut tutustumaan paremmin) ja tehden toista (tapaili fwb-naista kaiken aikaa ja kävi tämän kanssa lomalla). Juu ei kiitos. :D
Nokitan kolmekymppisellä miehellä, joka s eksin jälkeen vetäessään housuja jalkaan sanoi, että voisit kyllä jatkossa olla hänen rakastajansa, tulevien lastensa äidiksi sopis joku muu ja hän aikoo nyt alkaa etsiä tällaista naista. Loppui siinä vähitellen kiinnostus itseltä, mutta mies ilmestyi edelleen ovelle ja sitkeästi laitteli viestejä kunnes aloin teeskennellä hullua. Sitten jätti rauhaan. Viimeksi näin yksin pyörimässä festivaalilla sulkemisaikaan hukassa olevan näköisenä. Ei ole tainnut löytyä lasten äitiä.
Vierailija kirjoitti:
No eräs 30-vuotias, elämää ilman seurustelua ollut prinsessa joka ilmeisesti nuorimpana lapsena oli saanut kaiken periksi.
Vaati minulta tietynlaista pukeutumista, tietynlaista käytöstä, olisi joka viikonloppu pitänyt olla jossain kylpylässä tai matkustelemassa, ostaa uudempi auto, jättää rakas harrastukseni ampumaurheilu, rakentaa pihagrilli jne.
Vittuili minun viikonlopputöistäni yrittäjänä ja itse oli huoltoaseman kanssalla vuorotyössä, tulot puolet minun tuloistani, samaten työmäärä. Moitti velatonta omakotitaloani ja asui itse vuokralla ja kuulemma"tasokkaastii". Ei oikein käsittänyt sitä että taloni oli itse rakennettu ja työllä maksettu. Halveksui ruumiillisen työn tekijöitä ja oli omasta mielestään älykäs, koska oli käynyt lukion. Suuttui esim. siitä kun kerroin kuinka auton keskikulutus lasketaan sadalle kilometrille ja väitti kovin vastaan vaikka oli väärässä.
Ei oppinut vuoden aikana sitä että asi
Etpä sinäkään kuulosta sen paremmalta tyypiltä tekstisi sisällön perusteella. Halveksit yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissoja, tatuointeja ei takapuolta. Olen peppumies.
Minä pidän kissa-tatuoinneista. Enkä ole peppumiehiä, rakastan naisia.
Joo joo, mutta ns. Hank Hill-perse (= ei persettä) naisella on jotain kauheaa.
Liian monella naisella on ollut hoitamattomat jalat ja ylipainoa.
Ehdittiin naisen kanssa tavata kolmesti. Olimme henkisellä tasolla tosi yhteensopivia: samanlainen huumorintaju, elämänkatsomus, arvot ja niin edelleen.
Ainoa ongelma oli siinä, että meidän välillä ei tuntunut olevan kertakaikkiaan minkäänlaista seksuaalista jännitettä. Kyseinen nainen olisi halunnut lähteä vielä neljänsille treffeille, mutta siinä kohtaa jouduin toteamaan ääneen sen, että tunnumme kavereilta, emme rakastavaisilta.
Tapailemastani naisesta paljastui hysteerinen puoli:
Hän meni aivan kohtuuttoman pahasti pois tolaltaan ihan arkisista vastoinkäymisistä, ja saattoi tunteenpuuskissaan olla aikamoinen töksäyttelijä, ja niinä hetkinä todella raskasta seuraa.
En jaksa sitoutua. Sitoutuminen tietää ongelmia.Tykkään hetken huumasta.
Ei sit kuitenkaan kiinnostanut. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukava mies, jota tapasin muutaman kerran. Oli kuitenkin kovasti ikäistään vanhemman näköinen, mitä heti ensi treffeillä ihmettelin. No jossakin vaiheessa keskustelun lomassa lipsautti ikänsä. Oli 12 vuotta vanhempi kuin oli sanonut olevansa. Lähdinpä siitä nopsasti kotiin ja seuraavana aamuna ilmoitin, että tapailu loppuu tähän.
Jos et ulkonäöstä huomannut 12v ikäeroa, niin oliko sillä silloin mitään väliä?!
Kaikki asiat mätsäs, mutta se ei kuitenkaan miehelle riittänyt.
Antoi ystäviensä sekoittaa miehen pään, joten parisuhteemme ei edes alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko sinä tapailun, vai lopettiko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko sinä tapailun, vai lopettiko mies?
Mitäs luulet, kun mies ei vastaa.
Ekat rehvit: Istuttin purevassa tuulessa puistossa ja mies poltti tupakkaa. Ehdotin kahville menoa ja mies vähän kiemurteli,lupasin tarjota nin sitten suostui. Otti täytetyn patongin joka maksoi varmaan 12e kahvin kanssa,hiukan vitutti mutta olin luvannut tarjota.
Tokat rehvit: Menin miehen luokse,oli ostanut punalaputettuja hodarisämpylöitä ja halvimpia nakkeja joita sitten mikrotti ja tarjosi pikakahvin kanssa. Ei edelleenkään ollut oikein puhuttavaa ja tajusin,ettei meillä kyllä kemiat kohtaa millään tasolla. En edes suudellut miestä lähtiessä,halasin vain.
Kolmansia rehvejä ei tullut, mies syytti minua siitä että hänellä on herpes. Sanoin että ellei se tartu halauksesta niin ei ole minusta tullut.
Mies käytti partavettä joka haisi hyönteismyrkyltä muidenkin kuin minun mielestäni, kylään tullut ystäväni kysyi että mikä täällä haisee,joku itikkakarkotinko?
Ostin joululahjaksi partavettä joka tuoksui hyvältä,miehekkäältä ja seksikkäältä mutta mies ei käyttäyt sitä kertaakaan.
Tapasin baarissa miehen, joka oli skarpin oloinen ja ihan hyvässä työssä ja vaihdettiin numerot yksien jälkeen. Mies tuntui kyllä heti alkuun vetävän koko pelimiehen pakin esiin: hän ei tiedä aikooko olla paikkakunnalla kauan, on tapaillut paljon naisia mutta ei löydä oikeaa, hänellä on tällainen tragedia liittyen hänen taustaansa, hänen äidinkielensä (toinen kotimainen, ennen kuin kukaan sanoo mitään) on hänen todellinen tunteiden kielensä.
Miehen viesteilystä, lyhyttä ja katkonaista, tuli nopeasti sellainen olo, että on tottunut pyörittämään ehkä useaakin samaan aikaan minimivaivalla. Peruutin tapaamisen joka ehdittiin sopia (ajattelin antaisinko mahdollisuuden) vedoten siihen, etten ole vielä valmis treffailemaan. Siihen mies, että hän ajatteli että jos ensin katsotaan onko kemiaa ja jos siitä siirrytään johonkin intiimiin, että ei hänkään tiedä haluaako vielä mitään sen pidempiaikaisempaa. Ei ollut kyllä ollut mitään puhetta mistään tällaisesta kun tavattiin.
Luulen, että tyyppi sekoitti nyt pahasti todellisuuden ja jonkin Tinderin s eksiä haussa -toiminnon. Valitettavasti ehtinyt olla sen verran kokemusta näistä epeleistä, että ne kyllä erottaa pian.