Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Ja siis siksi en uskaltanut lähteä, kun en halua loukata toista ihmistä tai tämän tunteita."
Annoit kuitenkin hänen loukata sinua... 🤔
Pelkäsitkö, että tekee jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tytteli kehtasi käydä pskalla käydessään ensi kertaa asunnollani. Hirveä löyhkä pakotti jättämään. Olisi ensin tutustuttu kunnolla pitempään ja kiinnytty toisiimme, niin ehkä olisi vessassakäyntikin toisin.
Olisko pitänyt käydä pihalla, vai miten ajattelit..? Ehkä oli maha jännityksestä sekaisin. Ilmeisesti tuli sinulle yllätyksenä, että naisetkin ulostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Ehkä sait bakteereja ja tauteja suojaamattomasta seksistä.
Näitä riittää.
1. Mies puhui aina itsestään. Jos itse kerroin omia kuulumisia/huolia/mitä vaan niin niin mies joko jätti vastaamatta viestiin tai jos nähtiin niin katsoi vaan näin 😐 ja alkoi selittää itsestään "Olin tänään töissä parempi kuin kukaan muu, kukaan muu ei osaa siellä mitään..."
2. Mies draamaili ja mökötti kuin pikkulapsi aivan kokoajan. Jos tuli käymään ja en ollut vastassa kuin koira vaan esimerkiksi annoin vaan pusun ja halin ja jatkoin mitä olin tekemässä, niin alkoi mököttämään että en halua häntä. Jos katsottiin leffaa ja keskityin leffaan enkä häneen niin pahin virhe. Tunsin sen vihaisen tuijotuksen ensin ja kohta saattoi kuulua. "Jaa no lähden vi*tuun kun sua ei näköjään kiinnosta olla mun kaa." Sitten lähti ja palasi parin minuutin päästä takaisin kun en juossut nyyhkien perässä niinkuin elokuvissa.
3. Mies vaikutti ihanalta ja oli ihan komea ja ystävällinen mutta... puhuttiin mikä on suhteessa tärkeää. Ensimmäisenä miehellä "seksi". Kokemuksen äänellä jos seksi on ensimmäisenä mielessä niin suhde ei tule olemaan kovin syvällinen. Tulee tuollaisista vaan olo että mies on sellainen että makaa sohvalla tekemättä mitään ja osallistumatta mihinkään kotona tai ei huomioi naista koskaan mitenkään mutta seksiä pitää olla.
4. Muuten mukava ihana jne mutta oli kokoajan. "saanko lainata sun autoo, oisko lainata pari kymppiä, saanko syödä sun luona, saanko sitä saanko tätä." Ei jotenkin sopinut omaan elämään että joku lainailee kokoajan jotain kun itse tein töitä niin että pärjäsin juuri ja juuri itse jotenkin... mutta propsit tälle miehelle. Oli ensimmäinen mies joka kuunteli rivien välistä kun olin valittanut ettei ole korviksia ja oli sitten ilmeisesti palkkapäivänään käynyt ostamassa minulle korvikset. Ihan ilman mitään merkkipäiviä. Ensimmäinen mies joka huomioi noin suloisesti. Siitä kyllä suuret pisteet.
Mies kirkaisi naisten falsettiäänellä, kun soutuvene kolahti kovalla tuulella vuokramökin rantaan.
Vierailija kirjoitti:
Tytteli kehtasi käydä pskalla käydessään ensi kertaa asunnollani. Hirveä löyhkä pakotti jättämään. Olisi ensin tutustuttu kunnolla pitempään ja kiinnytty toisiimme, niin ehkä olisi vessassakäyntikin toisin.
Olisiko hänen pitänyt paskoa housuun vai pihalle?!
Vatsa saattoi olla jännityksestä ruikulla.
En kyllä näkisi tulevaisuutta miehen kanssa joka järkyttyy,että naiseltakin tulee kakkaa.
Söi masennuslääkkeitä, virtsa karkaili ja oli jatkuvasti farkut märkinä, R-vika,huonot hampaat.
Kaiken kruunasi sekopäinen adhd lapsi joka oli ollut osastohoidossakin.
En tajua miksi jatkoin tapailua ensi trefffien jälkeen, ehkä siksi ettei näin pienessä paikassa bissenä ole juurikaan varaa valita.
Hauskahan tuo. Pitää kokeilla itsekin.