Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9755)
Koetti vinkua sohvalla suikkaria,sanoin että käytkö pesemässä munasi ensin. Alkoi vittuilla hienohelmaksi. Lähdin kotiin ja tajusi vasta tunnin pääst'',että olen kadonnut.
Miehet,peskää ne kalut jos haluatte suikkaria. Ei auta jos olet eilen käynyt suihkussa.
Lopetin hiljattain miehen tapailun joka huomioi mua ihanasti, oli henkisesti täyttä kultaa mutta ei vaan viehättänyt mua tarpeeksi. Oli langanlaiha, poltti ketjussa tupakkaa, tissutteli, ei pitänyt huolta itsestään. Aina samat nuhjuiset vaatteet.
En ymmärrä miten joku niin älykäs ja 42v. ei osaa pitää huolta itsestään? Sairasti myös masennusta. Enkä sitä "ihmettele", koska ei esimerkiksi syönyt koskaan mitään. Tai jos jotain, pelkkää sokeria. Löysä elämäntyyli muutenkin, istui ja pelasi puhelimella tai katsoi sarjoja koneelta. Lahjoja ja kekseliäisyyttä olisi ollut vaikka mihin, omasi hyvän huumorintajunkin. Älyttömän hauska mies.
Surullista! 6kk meni kunnes luovutin. En nähnyt meitä asumassa yhdessä.
Mies haisi aina jotenkin pahalle ja tunkkaiselle,selvisi että osti vaatteet kotinsa vieressä olevalta kirppikseltä joka oli ahdas,hämärä ja homeen hajuinen läävä. Kerran mies pesi ostamansa hupparin luonani ja koko kone alkoi haista. Kun minulla oli synttärit,sain ruman muovikaktuksen ja kortin joka avatessa soitti rokkia niin kovaa että tuli tinnitus.
Mies satutti seksissä. Tunki puutteellisilla esileikeillä paksua munaansa sisään ja rynkytti niin että kohdun pohjaan sattui, kinusi peppuseksiä aikansa ja lopulta sai sitä "vahingossa "meni väärään reikään..
Tuon "vahinko"peppuseksin jälkeen kieltäydyin minkään sortin seksistä mitä mies ei voinut ymmärtää, piti minua onnekkaana kun "harvalla miehellä on näin iso". Ei suostunut uskomaan, että seksimme sattui minuun enkä ollut nauttinut yllätys-anaalista.
ADHD-nainen, ei ajanhallinnallisia taitoja eli oli aina myöhässä ja kiireessä. Jos piti tiettyyn aikaan olla kohteessa niin alkoi tekemään lähtöä siinä kohtaa kun olisi pitänyt jo olla tien päällä ja valitteli että taas yllätti. Siis miten? Jos tiedät että paikkaan ajaa 30min niin ethän nyt ala tässä vaiheessa vasta pukemaan päälle, meikkaamaan, etsimään avaimia ja lippuja? Kohteessa parkkipaikkaa jne? Ajeli sitten ylinopeutta ja sai sakkoja ja kiroili, koitti saada minut maksamaan yhden kamerapikavoiton koska oli tulossa näkemään. En maksanut niin pyysi rahoja lainaan. Autonkin kolaroi myöhemmin lunariin talla pohjassa hurjastellessaan, onneksi ei käynyt henkilövahinkoja enkä ollut kyydissä.
Aikatauluista kiinni pitävänä oli stressaavaa olla ihmisen kanssa joka on kellolle ihan sokea, oltiin kiusallisissa tilanteissa missä muut ovat joutuneet odottamaan tai pahimmillaan meiltä jäi jotain kokonaan välistä koska varatusta ajasta oli kulunut jo suurin osa vasta kun saapui.
1. Oli työtön eikä tehnyt asian eteen mitään. Minä työelämässä ja halusin käydä keikoilla ja matkustella. Olisi vaan toisellekin kaikki pitänyt maksaa ja kahden harrasteisiin mulla ei ollut varaa. Omiin kyllä. 6kk katsoin mökötystä joka kerta, kun kävin jossain ilman häntä ja sitten riitti. Viimeinen naula arkkuun oli se, kun olin tehnyt hänelle työhakemuksen pohjan valmiiksi, ei hän ollut täyttänyt omia tietojaan siihen eikä lähettänyt potentiaaliselle työnantajalle. Sensijaan oli maannut päivän maksamani Netflixin äärellä.
2. Muuten kiva tyyppi, mutta hikoili kamalasti. Vaikka oli juuri käynyt suihkussa, haisi hiki heti läpi. Sillehän ei voi mitään, mutta kun haisi niin, että henkeä oli pakko pidättää. Seksissä hänen hikensä tippui mun päähän, silmiin, korviin, kaikkialle. En kyennyt enää ja vaikka tosi mukava mies oli, en vain kestänyt sitä hajua ja hikeä.
3. Pyysi rahaa lainaan ekoilla treffeillä. Olin jo oppinut nro.1:n kautta, että sille linjalle ei lähdetä enää.
Onneksi ei tarvitse treffeillä enää käydä muiden, kun oman nykyisen puolison kanssa.
Erosin kolme vuotta sitten, sen jälkeen deittailu ollut kivistä koska keski+ikä. Miehissä tässä iässä alkaa olemaan mahdottomia tapauksia ja selviääkin nopeasti miksi ollaan sinkkuja. Kahden kategorian miehiä mielestäni: toiset ovat fyysisesti hyvässä kunnossa, komeitakin ja hyvä ura. Ongelmana on narsistisuus ja dominoinnin tarve sekä vähäinen empatiakyky. Sänkyhommat sujuisi ja kemiaa olisi mutta haluavat "alamaisen". Jonka takia luultavasti erottu. Sitten toinen kategoria on empaattiset, kuuntelevat miehet. Heidän kanssa menisi muuten mutta zeksi ei toimi. Ei seiso tms, on fyysistä kremppaa yms. Niin, itessäkin on vikaa kyllä mutta fyysisesti olen melko viehättävä kyllä. Luultavasti jään loppuelämän sinkuksi, siltä alkaa näyttää.
Kristallihippeys. semi sängyssä, epäluotettava ja ihan vaan rasittava noin nyt alkuun. Kyllä rakkaus on sokea.....
Kaikenmaailman terveysongelmia,jännitysniskaa ja uniapneaa. Särkylääkkeitä kului ja nukkui myös paljon kipujen takia. Ylipainoinen,mutta mielummin söi sipsejä sohvalla kuin olisi laihduttanut itselleen paremman terveyden. Kani ja kolme kissaa,asunto haisi.
Miehellä oli vampyyrin purema verinoroineen tatuoitu korvan taa,hyvin tehty kuva ei siinä mitään mutta en saanut pois mielikuvaa kun kaljuuntuva viisikymppinen kulkee ulkona draculaa leikkien :D Kyllähän se pitkähiuksisella kolmekymppisellä vielä meni,.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman terveysongelmia,jännitysniskaa ja uniapneaa. Särkylääkkeitä kului ja nukkui myös paljon kipujen takia. Ylipainoinen,mutta mielummin söi sipsejä sohvalla kuin olisi laihduttanut itselleen paremman terveyden. Kani ja kolme kissaa,asunto haisi.
Et taida tietää miten hoitamaton uniapnea väsyttää? Ei paljon jaksa tehdä ruokaa tai lenkkeillä.
Kaikilla se ei edes jää kiinni yöllisissä mittauksissa,jos on esim. vaikea nukkua.
Halusi luomunaisen jolla kuitenkin on hyvä iho,pitkät tummat ripset ja ei ihokarvoja. Haukkui siis meikkaamisen ja sheivaamisen, mutta oletti kuitenkin saavansa sileäihoisen kaunottaren. Kävimme kaksilla treffeillä ja molemmilla suorastaan vittuli minulle koko ajan miten olen ruma haiseva hippi koska minulla on mm.kainalokarvat.
Heräsin aamulla viikon tapailun ja ensimmäisen yhteisen yön jälkeen miehen asunnolla paahtoleivän tuoksuun ja kun menin jääkaapille,mies ärähti että mitä sieltä etsin? Lähdin sitten kotiini syömään ja suihkuun ja toivotin tekstarilla miehelle onnellista loppuelämää.
Mies meni ekoilla treffeillä Aurinkokaupan myyjältä kysymään voiko tältä ostaa huu""ta. Hävetti hitosti ja revin Anteeksipyydellen miehen ulos. No myöhemmin sitten päädyttiin johonkin nistikämpään ostoksille,jätin miehen sinne ja häivyin. Pieni pössyttely on ok mutta rajansa kaikella.
Nainen kertoili jatkuvasti kolme viikkoa kestävän tapailun aikana,miten ennenkuin tajusi olevansa lesbo, otti miehiltä suihin joka paikassa. Kuvaili paikat,penisten koot ja maut. Totesin että hän taitaa olla bi kuten minä mistä suuttui ja raivosi että kai hän tietää olevansa lesbo! Mutta selvästi kaipasi puheista päätellen munan imemistä bussin takapenkillä ja minä väärillä vehkeillä en häntä tyydyttänyt.
Mies halusi pelkkää henkistä yhteyttä. Kuulemma vahva henkinen yhteys on paras orgasmi. No minä halusin oikeita orgasmeja joten heippa. Kaksi viikkoa omien sormien varassa on liikaa.
Mies suuttui jostain baarin terassilla, tempaisi silmälasini pois ja talloi ne. Oli tokat treffit. Kännissä ja puolisokeana, kirkkaana kesäpäivänä en meinannut löytää kotiin,onneksi yksi kaveri tuli vastaan ja jeesasi. Ja kotona oli varalasit. Mutta myöhemmin yöllä tämä rilien rikkoja laittoi viestiä että on alaovellani ja ihmetteli kovin,kun en avannut.
1. Asunto kuin kaatopaikka, silti siellä asui myös miehen teini-ikäinen lapsi. Mies ilmestyi minua vastaan niin risoissa hiutuneissa verkkareissa että niistä näkyi läpi, eikä mennyt edes suihkuun vaikka tuli töistä. Tutki kaupassa ahneesti -30 % hyllyt ja osti monta pakettia tarjouslihaa vaikka tarviittiin lähinnä 1. On silti hyväpalkkainen, joten on varmaan vain pihi. Heitti ne housut jalastaan heti ovesta päästyään ja ilmestyi keittiöön laittamaan ruokaa kalsareissa. Alkoi lääppimäään heti. Ei hymyillyt juuri ollenkaan. Makuuhuoneessa pöytävalo suunnattu sänkyyn, varmaan "näköalan" vuoksi. Pani kuin hätäinen kani eikä puhettakaan minun haluistani tai tarpeistani. Ei jatkoon.
2. Vanha tuttava johon törmäsin uudestaan. Asuu dementoituneen äitinsä kanssa, lähinnä ilmeisesti äidin eläkkeen ja talon vuoksi jossa on toki mukavampi asua kuin kerrostalokaksiossa, äitiä ei silti hoideta sen kummemmin, nukkuu päivät sohvassa samat vaatteet päällä päivin öin, kotihoito käy katsomassa lääkkeet jolloin poika pakenee yläkertaan jottei hoitaja huomaisi että on taas kännissä. Jättää myös äidin yksin ja häiypyy esim. mökille ryyppäämään pariksi päiväksi. Äiti ei osaa tehdä enää ruokaa eikää peseytyä itse. On myäs riski että lähtee ovesta tai laittaa hellan päälle. Miees ei tästä välitä vaikka heit otin asian puheeksi. Ei siis välitä.
Täysin alkoholisoitunut myös, ajelee autolla kännissä kauppaankin. Juo joka ikinen päivä, ei ole työelämässä "selkäkivun" takia (kas kun kaikki muu hoituu). Pieni, laiha elin ja todella kovkouraista naisen käsittelyä tyyliin " raavitaan naisen alapäätä, työnnetään sormia kuivana sisään, seuraavaksi suoraan itse asiaan, viis siitä onko nainen valmis" Massiivinen potenssiongelma lisäksi. Hampaat ruskeat ja pesemättä. Ei jatkoon.
Näistä riittäisi romaaniksi, tässä muutama viimeisin. Surkea on miesten taso nykysuomessa. Ja mikä tämä kaikilla jo kolmekymppisillä ilmenevä kaljuus oikein on ? Nelikymppisenä sitten potenssiongelmat. Ihan poikkeuksetta. Menkää lääkäriin miehet !
Aloitimme tapailun hyvin sujuneiden nettideittien jälkeen: Tapaamistemme yeistyessä suljin profiilini netistä ja omistauduin tälle yhdelle suhteelle. Netissä tapaamani nainen tuli luokseni pitkiksi ajoiksi, jopa useiksi viikoiksi. Ihmettelin, että mikä työpaikka antaa noin pitkiä lomia, mutta luonnollinen selitys oli se, että hän on free-lancer ja tekee oman alansa keikkatöitä.
Ajan mittaan huomasin, että minä olin aina se joka maksoi laskut. Kävimme sitten ruokakaupassa tai ravintolassa, hän katosi muiden puuhien pariin aina kun menimme kassalle tai lasku tuli. Parhaimmillaan nämä maneerit olivat sitä luokkaa, että niillä olisi päässyt teatterikorkeakouluun.
Kerran minulle sitten selvisi, että hän ei käy free-lance -keikoilla sillä alalla jonka hän ilmoitti ammatikseen, vaan ne viikot hän asuu toisten miesten kanssa samalla tavalla siivellä eläen ja lokkeillen kuin hän asuu minun kanssani. Paikallistin ja tunnistin kolme miestä eri paikkakunnilta minun lisäkseni, joten "free-lance" -ammatinharjoittaminen sai luonnollisen selityksen.
Kyseinen nainen on elänyt noin 20 vuotta tällä tavalla. Taustojen tarkistus selvitti, että hänellä ei ole pysyvää osoitetta, ei verotettavia tuloja, eikä ylipäätään mitään josta hänet voisi tarvittaessa tavoittaa (puhelinkin oli pre-paid ja sähköpostiosoitteet ilmaisia, joita hän vaihtoi aika ajoittain).
Tietyllä tavalla jopa ihailen tällaista taituruutta elää miesten siivellä ja pitää itsensä niin halutessaan täysin tavoittamattomissa, mutta ystävyytemme ja tapailumme kyllä loppui kun totuus hänestä selvisi.
Jälkikäteen ajatellen, kyseessä ei ollut ystävyys lainkaan, vaan kyseessä oli hyväksikäyttösuhde jossa nainen hali uudet uhrinsa netistä ja sitten asettui vuorollaan aina kunkin elätettäväksi.
Olen pitänyt itseni erossa hänestä. Ja niin tulen pitämään jatkossakin. Minä en elätä lokkeilijoita.
Nyt kun juttu on ohitse, voin kettoa, että jo alussa epäilin "pahaa". Lähdin tahallani mukaan tähän "peliin" nähdäkseni miten ammattilainen naispuolinen Auervaara toimii. Minä en antanut hänelle rahaa, enkä suostunut erikoisiin bisnesehdotuksiin, mutta opin paljon hänen edustamastaan puolivillaisesta ja puolirikollisesta maailmasta joka elää meidän tavisten elämäntavan rinnalla, näkyvissä, mutta näkymättömissä. -Halusin nähdä kuinka pitkälle hän on valmis menemään ja miten hän sen teknisesti tekee suhteessamme. Hän tuskin on ainoa nainen alallaan.
Mies väitti olevansa tatuoija, todellisuudessa itseoppinut ja täysin lahjaton, tilannut vehkeet netistä ja alkanut pilata vapaaehtoisten nahkoja. Loukkaantui verisesti kun kieltäydyin ilmaisesta kuvasta.
Muna oli pieni ja haisi, otti minuutin pikasuihkuja eikä varmaan ikinä pessyt miehisyyttään kunnolla. Ei edes pyyhkinyt paperilla pissattuaan. Tosi seksikästä tunkea kusinen muna vaan housuihin! Ja sitten vielä olettaa, että nainen ilomielin imee.
Ei ollut pessyt ikkunoita tai vessanpyttyä varmaan ikinä, muuten kyllä oli siisti koti.
Ei osannut laittaa ruokaa vaikka oli kouluikäisen lapsen isä vuoroviikkosysteemillä. Lapsi parka sai eineksiä ja mäkkiruokaa. Kerran tein uunilohta ja poika oli ihan ihmeissään että iskä hei, mikä tuoksuu näin hyvältä.
Kissoja, tatuointeja ei takapuolta. Olen peppumies.
Vierailija kirjoitti:
Kissoja, tatuointeja ei takapuolta. Olen peppumies.
Minä pidän kissa-tatuoinneista. Enkä ole peppumiehiä, rakastan naisia.
Vierailija kirjoitti:
1. Asunto kuin kaatopaikka, silti siellä asui myös miehen teini-ikäinen lapsi. Mies ilmestyi minua vastaan niin risoissa hiutuneissa verkkareissa että niistä näkyi läpi, eikä mennyt edes suihkuun vaikka tuli töistä. Tutki kaupassa ahneesti -30 % hyllyt ja osti monta pakettia tarjouslihaa vaikka tarviittiin lähinnä 1. On silti hyväpalkkainen, joten on varmaan vain pihi. Heitti ne housut jalastaan heti ovesta päästyään ja ilmestyi keittiöön laittamaan ruokaa kalsareissa. Alkoi lääppimäään heti. Ei hymyillyt juuri ollenkaan. Makuuhuoneessa pöytävalo suunnattu sänkyyn, varmaan "näköalan" vuoksi. Pani kuin hätäinen kani eikä puhettakaan minun haluistani tai tarpeistani. Ei jatkoon.
2. Vanha tuttava johon törmäsin uudestaan. Asuu dementoituneen äitinsä kanssa, lähinnä ilmeisesti äidin eläkkeen ja talon vuoksi jossa on toki mukavampi asua kuin kerrostalokaksiossa, äitiä ei silti hoideta sen kummemmin, nukkuu päivät sohvassa samat
Enemmän vielä ihmettelen, miksi kukaan nainen katselisi näitä viittä minuuttia pidempään.
Tuntui siltä, että mies oli liian vanha. Hän oli 25, minä 20. Ihan oikeasti se tuntui ihan sedältä, mikä nyt näin 54-vuotiaana on toki huvittavaa.
Tämä tiedoksi palstan hopeaketuille, jotka luulevat tyttösten himoitsevan vanhuksia.
Tavallisen näköinen nainen,mutta todella epämiellyttävän näköiset vanhemmat. En halunnut sellaisen näköisiä lapsia itselleni.