Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Mun exä halusi aina vain peppuun, aluksi se oli kivaa ja jännää. Mutta lopulta se alkoi nyppimään että aina vain persettä. Toosaa ei saanut koskea nuolla ja maistella. Perseen kanssa touhu alkoi tuntumaan ettei tämä homostelusta poikkea yhtään
Poltti sätkiä ja oli jatkva varmistelu ja valmistelu käynnissä että pyhät sätkävehkeet mukana. Joi myös RedBullia koko ajan,aamu alkoi tölkillä ja siitä vauhti vaan kiihtyi. Eron jälkeen löysin yhden tölkin piilosta kananmunien takaa.Kun pesin ikkunoita,vitsaili että tönäisee alas. Lyhyt,ohut muna jolla tökki reisiin kuin ekaa kertaa panemaan päässyt teini.
Likainen asunto. Vessanpytyssä kuivuneet paskat,keittiössä hellaan kuivuneet edelliset kokkailut kiinni. Kun teki meille ruokaa niin huuhtaisi vain rasvaista pannua nopeasti veden alla.
Lisäksi kävi ilmi,että humalassa sai aina ripulin ja oksensi. Oli ikävää olla siellä yötä ja mennä vessaan, johon oli juuri tyhjentänyt itsensä. Saati nukkua toisen kainalossa kun henki haisi oksenukselta.
Oli kohtelias,kiva ja hyvännäköinen tyyppi jonka kanssa meillä oli hauskaa,katsottiin Hopeanuolta ja naurettiin dubbauksille sekä leivottiin kahdelta yöllä mokkapaloja. En vaan päässyt yli ikävistä puolista.
Tapailin mukavaa naista aikoinaan oli nätti ja fiksu tultiin hyvin toimeen. Alkuun nähtiin 2-3 kertaa viikossa kaupungilla, käytiin leffassa tai syömässä. Lopulta kun päädyttiin petiin niin oli jonkun asteinen shokki, että kuulee ensimmäisenä et pane mua kakkoseen. Saattaa olla tietysti päässänikin vikaa mut ei nyt oo ikinä tehnyt mieli tunkee meisseliä kenenkään jätekanavaan. Se jäi se akti sitten heti lähtöviivalle. Ja nainen myös.
Vierailija kirjoitti:
Poltti sätkiä ja oli jatkva varmistelu ja valmistelu käynnissä että pyhät sätkävehkeet mukana. Joi myös RedBullia koko ajan,aamu alkoi tölkillä ja siitä vauhti vaan kiihtyi. Eron jälkeen löysin yhden tölkin piilosta kananmunien takaa.Kun pesin ikkunoita,vitsaili että tönäisee alas. Lyhyt,ohut muna jolla tökki reisiin kuin ekaa kertaa panemaan päässyt teini.
Paikkakunta?
Yksi tietämäni hieman yli kolmekymppinen sopii kuvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
MInulta otettiin kohdunkaulan näytepala syöpäepäillyn takia. Miehen piti ajaa minut sairaalaan ja kotiin,mutta sillä välin kun olin operaatiossa, mies häipyi ja lähetti viestin "en mä pysty tähän".
Ei rahaa taksiin,vanhemmat ja sisar toisessa kaupungissa. Kävelin itkien bussipysäkille alapää valuen verta kuin veriputous ja kouristukset alamahaa repien. Kesken matkan alkoi oksettaa ja piti jäädä ennen omaa pysäkkiä pois. Myönnän että ylireagoin,mutta lähetin miehelle videon jossa itken ja oksennan kivusta kaksikerroin sekä hoen " Kusipää.Kusipää". Taisin näyttää keskariakin. Se ol ns arkunnaula,en enää edes halunnut kuulla koko miehestä mitään.
Miehen huppari oli jäänyt asunnolleni,kävin tunkemassa sen molokkiin.
Takana oli ollut tuossa vaiheessa 7kk hyvin toiminutta suhdetta.
Olen ollut samassa toimenpiteessä ja koen että se oli elämäni tuskallisin kokemus. Se kipu oli ihan järisyttävää ja oli pakko huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInulta otettiin kohdunkaulan näytepala syöpäepäillyn takia. Miehen piti ajaa minut sairaalaan ja kotiin,mutta sillä välin kun olin operaatiossa, mies häipyi ja lähetti viestin "en mä pysty tähän".
Takana oli ollut tuossa vaiheessa 7kk hyvin toiminutta suhdetta.
Eli pidät oikeana jättää kivuliaan toimenpiteen läpi käynyt ihminen,joka olisi tarvinnut saattajan,oman onnen nojaan? Mies olisi voinut viedä sovitusti ap:n kotiinsa ja jättää vasta sitten.
Miehen olisi pitänyt pysyä tukena.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jätit.
Puri kynsiä ja peukaloon oli tungettu kolme sormusta.
Ymmärrän peukalosormuksen mutta kolme?
Nainen oli jo ensi rehveillä tillin tallin mutta oli ekat helteet ja sovittu tapaaminen terdelle niin ei haitannut,join itsekin muutaman ja pussailtiin. Oli ihan kivaa.
Toisilla rehveillä nainen tuli luokseni yöksi mutta halusi lähinnä istua ulkona kuuntelemassa musiikkia ja juomassa kaljaa.Oli jotenkin ihan omassa kuplassaan. Kun mentiin saunaan oli taas ihan tillin tallin,rillitkin sillä jäi päähän ja huomasin että se oli polttanut hartiat auringossa ihan kunnolla. Jätin sen saunaan toivoen ettei tippuisi kiukaaseen ja menin laittamaan meille ruokaa. Ei syönyt paljon mitään ja halusi vaan juoda kaljaa ja kuunnella musiikkia. Jätin sen olohuoneen sohvalle ja menin itse makuuhuoneeseen jossa tietokonepöytä ja pistin kuulokkeet päähän.
Herätessäni nainen oli poissa ja samoin tämän reppu,kylpyhuoneen lattialla oli hiivaiset pikkarit ja märkä pyyhe.
Ei tavattu enää kolmatta kertaa.
Epäkunnioittava puhe. Agressiivinen puhe. Naisvalitus. Päivittäinen negailu ja viha.
En halua tuollaista painolastia elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunta?
Yksi tietämäni hieman yli kolmekymppinen sopii kuvaukseen.
Pori
- Naisella oli kesähelteelläkin sellainen vilauttelijat ym pervot mielen tuova vaaleanruskea trenssi ja isot mustat aurinkolasit,en nähnyt mitä takin alla oli enkä silmiään. Vaikka kolmet treffit menivät hyvin,en halunnut enää tavata kun tuli niin oudot vibat
- Mies tupakoi ketjussa ja sisällä,takan ääressä vaikka oli lämmin syksy ja ulkonakin olisi tarjennnut
- Miehen lempimusaa oli Petri Nygart ja oli hakenut BB-taloon muttei oltu valittu
- Nainen valitti koko ajan terveyspulmiaan.verenpaine oli korkea ja takamus kipeä koska pukamat hirtetty. Tuli luokseni ja söi puoli padallista ruokaa,muttei minulle keittänyt edes kahvia kun olimme asunnollaan
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa persoonallisuus. Kyvyttömyys kunnon debattiin, jossa ollaan eri mieltä asioista, kuunnellaan toisen argumentteja ja esitetään vasta-argumentteja. Aina olisi pitänyt vaan toisen puhua ja toisen kuunnella.
Kuherruskuukauden ajan kaikki oli vielä ihanaa hattaraa ja mies kohteli kuin prinsessaa, ollaan sielunkumppaneita, lahjoja ja huomiota, olisi halunnut äkkiä naimisiin jne. Sitten tuli se ensimmäinen oikea riita, naurettavan pienestä mielipideasiasta ja mies muuttui ihan hirveäksi mykkäkoulua pitäväksi teiniksi ja kohteli minua kuin olisin loukannut häntä jotenkin valtavasti olemalla eri mieltä. Oli parantavaa ymmärtää myöhemmin että epävakaat rakastuvat päässään luomaansa harhakuvitelmaan toisesta ihmisestä, ja kun tämä illuusio särkyi sillä että minulla oli oma persoonallisuus joka oli erillinen miehen omasta sen sijaan että olisin ollut hänen jatkeensa, niin mies sitten läväytti sen paskan minun niskaani olemalla loukkaava. Haukkui harrastukseni, ystäväni, perheeni, lemmikkini,musiikkimakuni... Henkisesti oli nelikymppinen taapero. Kritiikkiä tai millään tavalla torjutuksi tulemista ei kestänyt yhtään. Loistava mielistelijä oli halutessaan, kukaan ei vaan jaksanut häntä kovin pitkään. Miksiköhän?
Minä olen aina halunnut ja tarvitsen aikuiseksi kasvaneen, elämän kolhuista oppineen, rauhallisen, tasapainoisen, harkitsevan, fiksun, rehellisen, muut huomioivan, omaa naistaan arvostavan miehen. Sain teinin tasolle jääneen itsestään hyvin epävarman pellen, itsekeskeisen ja herkkähipiäisen kiukuttelijan mielialavaihteluineen, ahdistus- ja pelkotiloineen. Tajusin jossain vaiheessa vuosia eron jälkeen, että taisin seurustella keski-ikäisen miehen näköisen teinitytön kanssa.
Minulle ei sovi suhde jossa minulta kerjätään toistuvasti hyväksyntää, kunnioitusta, ihailua, pönkitystä ja huomiointia ja jossa joudun huolehtimaan, kannattelemaan, pönkittämään ja paapomaan kumppaniani. En ole sitä varten!
Vierailija kirjoitti:
- Naisella oli kesähelteelläkin sellainen vilauttelijat ym pervot mielen tuova vaaleanruskea trenssi ja isot mustat aurinkolasit,en nähnyt mitä takin alla oli enkä silmiään. Vaikka kolmet treffit menivät hyvin,en halunnut enää tavata kun tuli niin oudot vibat
- Mies tupakoi ketjussa ja sisällä,takan ääressä vaikka oli lämmin syksy ja ulkonakin olisi tarjennnut
- Miehen lempimusaa oli Petri Nygart ja oli hakenut BB-taloon muttei oltu valittu
- Nainen valitti koko ajan terveyspulmiaan.verenpaine oli korkea ja takamus kipeä koska pukamat hirtetty. Tuli luokseni ja söi puoli padallista ruokaa,muttei minulle keittänyt edes kahvia kun olimme asunnollaan
Tulee mieleen valonarat silmät ja oma kehon häpeäminen (arpia?Ihottumaa?)
Puhui vain itsestään. Kaikki oli niin ihanaa, mitä teki. Ihan tyhjäpäinen hölöttäjä. Kaksi kertaa riitti. Oli nainen.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran naisen kanssa joka oli hyvässä kunnossa ja akateeminen, mutta hänellä oli aivan järkyttävän pahanhajuinen pillu. Hänellä oli itsetunto-ongelmia (erityisesti vieläpä siihen pilluun liittyen), joten kaikenlainen rakentava keskustelu aiheesta oli lähes mahdotonta. Kaikista lähimmäksi pääsin aihetta kertomalla hänelle, että hänen ominaistuoksunsa on "voimakas ja persoonallinen", mutta mitään konkreettista muutosta tilanteeseen ei koskaan tullut. Suhde päättyi lopulta muista syistä, joka olikin hyvä, koska hänen itsetuntonsa ei olisi kestänyt totuutta. Nykyään nautin taas kovasti suuseksin antamisesta.
Käytit vääriä sanoja. Nainen luuli että pidät hänen persoonallisesta tuoksustaan.
Stickersleeve jossa idea on juurikin pieniä kuvia joko tietyllä teemalla tai sitten muuten vaan silmää miellyttäviä. Voi olla käsi tai jalka.