Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9561/9682 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.

Vierailija
9562/9682 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuoksui taivaalliselta vaatteet päällä,sitten kun riisui farkut ja bokserit niin haju oli vähemmän upea. Koetin hyväillä vain kädellä mutta mies painoi takaraivosta päätäni alas,tuohtuneena kivahdin sitten "hyi hitto sun munas haisee!" mies loukkaantui,lopetti ja lähti.

Miten saattoi niin hyvännäköisellä  ja taivaallisen tuoksuisella miehellä olla niin huono hygienia haarovälissä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9563/9682 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomuus. 

Vierailija
9564/9682 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuista kieltäytyjillä ei kyllä flaksi käy. Eräskin mainosti että piuhat on poikki, voi huolettomasti harrastella...

Sama hemmo sinkkujen keskustelupalstalla esitelmöi kuinka hänellä on aina kumit mukana, jostain syystä meidän treffeillä ei ottanut edes puheeksi vaikka seksiä olisi ollut vailla.

Vierailija
9565/9682 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan iso ruskea rengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi  haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.

Vierailija
9566/9682 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea adonis, taitava nuolija ja nussija monta orgasmia tuotti. Sitten alkoi vonkaamaan perseeseen panoa. Sanoin, ettei minun kanssani. Yritti tunkea sormea anneliin, niin osoitin ovea käskin kerätä vaatteensa ja häipyä. 

Vierailija
9567/9682 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asenne " imetkö vaan sitten pokkana" :-) Tollasen naisen haluaisin löytää !

Vaikka itse en tietenkään menisi muna paskaisena tarjoamaan sitä kenenkään suuhun.

Vierailija
9568/9682 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä keleillä tulee mieleen aina yksi äijä. Asunto kuudennessa kerroksessa ja helteillä kuin sauna. Ei päästänyt suihkuun vaan suihki sumutinpullolla vettä molempien päälle, hitot se mitään auttoi ku ärsytti. Säilytti limsoja parvekkeella ja ne melkein kiehui,sitten laski kylmää vettä päälle että juoma viilenisi. Hitto mikä ääliö.  Alettiin seukata kesäkuussa enkä montaa kertaa käynyt sen  luona, itse kävi luonani yhden kerran ja toi sen vidun sumutepullon mukanaan. Lähinnä oltiin umarannalla joka oli puolivälissä molempien koteja,  mutta ei ikinä mennyt  uimisen jälkeen suihkuun ja hiukset haisi ällöttävästi järveltä. Sai sitten vielä järvisyyhynkin.

Vierailija
9569/9682 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä keleillä tulee mieleen aina yksi äijä. Asunto kuudennessa kerroksessa ja helteillä kuin sauna. Ei päästänyt suihkuun vaan suihki sumutinpullolla vettä molempien päälle, hitot se mitään auttoi ku ärsytti. Säilytti limsoja parvekkeella ja ne melkein kiehui,sitten laski kylmää vettä päälle että juoma viilenisi. Hitto mikä ääliö.  Alettiin seukata kesäkuussa enkä montaa kertaa käynyt sen  luona, itse kävi luonani yhden kerran ja toi sen vidun sumutepullon mukanaan. Lähinnä oltiin umarannalla joka oli puolivälissä molempien koteja,  mutta ei ikinä mennyt  uimisen jälkeen suihkuun ja hiukset haisi ällöttävästi järveltä. Sai sitten vielä järvisyyhynkin.

Sumutepullo kuulostaa hyvältä. Paidan kastelu helteellä auttaa tosipaljon

Vierailija
9570/9682 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun kun mies selkeästi halusi vain lohtusuhteen, olin kyllä kiva ja mukava mutta hän ei nänhyt meitä kuitenkaan pariskuntana. Tiesi että olen rakastunut ja silti halusi jatkaa tuolla tavalla seksisuhteen tapaisena. Varmaan ajatteli että haluaa pitää portin auki jos se oma kariutunut edellinen suhteensa olisi voinut vielä siitä elpyä. 

En jatkanut.

Vierailija
9571/9682 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavan iso ruskea rengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi  haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.

Haisko p****lle

Vierailija
9572/9682 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aunus takaisin

Vierailija
9573/9682 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesi arpea kaulassaan ja kesähelteelläkin oli joku  ohut huivi. Ja kyseessä siis luomenpoiston arpi,ei mikään leikkausarpi! Pitkiä hameita johon kompuroi ja iso kangaskassi josta  etsi milloin röökitoppaa,milloin huulirasvaa ja tyhjensi vaan laukun johonkin vaikka keskelle katua. Iso maha ja rinnat mallia paistettu muna. R-vika ja sylki puhuessaan. Heikko viinapää,kolmen kaljan jälkeen jo sammalsi. Ei osannut suudella vaan  pureskeli huuliani.

Toisaalta oli tosi herttainen ja söpö kasvoiltaan mutta toisaalta hiton rasittava ja ikäistään lapsellisempi.

Vierailija
9574/9682 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samat ihmiset eläny samat asiat mä muistan ynäriltä häneen muisti hänen kannaltaan väänteli mun sanomisia ja onneksi myöhemmin kohdannut ihania uhmisiä, armu tapettiin 1996 uusi mies ei sitänyt sanojen vääntelyä usein miettiny ansaitsiko 17 puukoniskua mutta kaikki hänelle vääriä onneksi mä häntä kylmäksi

Herran jestas toi kirjoitus......

romani 

Vierailija
9575/9682 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli kaunis, seksikäs eikä pihdannut, mutta hän oli niin saakelin tyhmä, että vähintään pari kertaa päivässä meni hermot. Lopulta ei enää edes seksi kiinnostanut, kun jäi harmittamaan kaikki ne ääliömäisyydet, mitä hän ihan tosissaan laukoi.

Vierailija
9576/9682 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettiin seuraa kun naikkonen roikkui lähinnä radiotaajuuksilla.

Vierailija
9577/9682 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua ei voi lukea nauramatta.

Vierailija
9578/9682 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

...spagetit ovat miltei valmiit ja kastikekin on viimeistä silausta vaille valmis, tuohon kun himpun verran valkosipulia laittaa niin hyvä tulee. Jaa mutta mutta ...enhän minä tiedä tykkääkö hän valkosipulista? Näpyttelen pikaisesti Whatsappiin: Pidätkö valkosipulista?

-

Mutta kyllähän kaikki siitä tykkää jos vaan sopivasti laittaa. Silppuan sipulin ja porisemaan sekin, samassa ovikello soi. Siellähän se minun treffikumppani onkin, sorja heppatyttö :)

-

Pasta kun ei pahemmin odottele niin pyydän samantien syömään ja kaadan vedet siitä, pikkaisen oliiviöljyä myöskin sinne.

-

Neito ottaa itselleen ihan tolkun annoksen ja minä myös itselleni sopivasti, niitä näitä jutellessa sitten mukavasti aika menee. Kun lautaset tyhjenevät niin neito sanoo: Tämä on hyvää, otan lisää. Minä tieteskin sanomaan että syötäväksihän se on tarkoitettu. Hiven kummissaan katson sitten kun i

Tästä tuli mieleen ex joka töräytti ensitöikseen, maistamatta, kermaan tehtyyn pastaan ihan kunnolla ketsuppia. Sama kohtalo carbonaralla.. 

Se ketsuppi meni mihin tahansa pastaan, sekuntiakaan ajattelematta, tai maistamatta, ihan kuin 5 vuotiaalta.

Vierailija
9579/9682 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samat ihmiset eläny samat asiat mä muistan ynäriltä häneen muisti hänen kannaltaan väänteli mun sanomisia ja onneksi myöhemmin kohdannut ihania uhmisiä, armu tapettiin 1996 uusi mies ei sitänyt sanojen vääntelyä usein miettiny ansaitsiko 17 puukoniskua mutta kaikki hänelle vääriä onneksi mä häntä kylmäksi

Herran jestas toi kirjoitus......

romani 

romaani

Vierailija
9580/9682 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen binainen ja   etsin seuraa,toinen binainen vastasi. Sovittiin treffit torin kulmalle.

Kun saavuin paikalle olivat ekat ajatukseni " onko se raskaana ja "herranjumala se on ihan kännissä".

Naisella oli valtava,siis valtava maha joka tiukka trikoomekko korosti mutta ohuet jalat.

Kun hymyili katsoin, että ei hitto siltä puuttuu hampaita.

Nainen oli niin kännissä että otti minusta tukea kävellessään.

Kertoi ottaneensä toiseen nänniin tatuoinnin mutta toinen nänni oli jäänyt tatskaamatta, kun oli koskenut liikaa.

Naisella oli tosi voimakas ässävika.

Jaimme  kahvit ja sirryimme puistoon puiden alle.

Nainen kävi makaamaan ja laittoi pään syliini.

Ei ollut romanttista vaan tosi kiusallista.

Kun nainen nousi ja meni istumaan suihkulähteeseen hiivin hiljaa karkuun.