Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9481/9682 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kevät ja aurinko lämmitti vuodetta, jossa peuhasimme. Oli vähän lämpimämpi punkka kuin tavallisesti. Huomasin, että hän haisee pahalta siinä enemmän  lämmitessään. Halut hiipui siihen. Talven viileässä talossani pantuamme en huomannut lemua  aiemmin. 

Vierailija
9482/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kevät ja aurinko lämmitti vuodetta, jossa peuhasimme. Oli vähän lämpimämpi punkka kuin tavallisesti. Huomasin, että hän haisee pahalta siinä enemmän  lämmitessään. Halut hiipui siihen. Talven viileässä talossani pantuamme en huomannut lemua  aiemmin. 

Olisiko bakteerivaginoosi, jossain määrin yleinen vaiva johon on kyllä helppo ja tehokas hoito. Hoitamattomana haisee todella voimakkaasti. Tällaiset asiat kannattaa ottaa varovasti puheeksi, joskus ihmiset eivät vain tajua mistä vaiva johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran naisen kanssa joka oli hyvässä kunnossa ja akateeminen, mutta hänellä oli aivan järkyttävän pahanhajuinen pillu. Hänellä oli itsetunto-ongelmia (erityisesti vieläpä siihen pilluun liittyen), joten kaikenlainen rakentava keskustelu aiheesta oli lähes mahdotonta. Kaikista lähimmäksi pääsin aihetta kertomalla hänelle, että hänen ominaistuoksunsa on "voimakas ja persoonallinen", mutta mitään konkreettista muutosta tilanteeseen ei koskaan tullut. Suhde päättyi lopulta muista syistä, joka olikin hyvä, koska hänen itsetuntonsa ei olisi kestänyt totuutta. Nykyään nautin taas kovasti suuseksin antamisesta.

Vierailija
9484/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Vierailija
9485/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.

Vierailija
9486/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko bakteerivaginoosi, jossain määrin yleinen vaiva johon on kyllä helppo ja tehokas hoito. Hoitamattomana haisee todella voimakkaasti. Tällaiset asiat kannattaa ottaa varovasti puheeksi, joskus ihmiset eivät vain tajua mistä vaiva johtuu.

Mies haisi pahalle. Hänellä ei ole pillua. Kokeilin monesti.

Vierailija
9487/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä in ihan hirveä ylläri. Meillä oli kerran toiset treffit miehen kanssa joka oli kivannäköinen ja  hygieniakin  näytti olevan kunnossa, kunnes raotin herran boksereita. Se pesemättömän munan lemu, joka sieltä tulvahti...!  Otin kuitenkin kalun käteen ja se oli niin tahmea että oksennus meinasi lentää mutta imin kuitenkin pokerina posket lommola vaikka yrjöt meinasi tulla.

Johtuuko  tuollaiset yllärit siitä, että miehet pissattuaan vaan ravistaa  ja pistää housuun?

Huono hygienia+ei pestä kunnolla esarin alta vehjettä.

Vierailija
9488/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne naisetkin olla huolehtimatta hygieniastaan. Olin tapaillut yhtä aika nättiä ja mukavaa naista jonkin aikaa, seksiäkin oltiin jo harrastettu. Yksi kerta hän tuli käymään luonani ja siinä oltiin sohvalla lähekkäin ja katseltiin leffaa. Kohta alkoi kutenkin häiritsemään tosi pahasti sellainen eltaatuneen sillin haju joka sai melkein yökkimään. Ja tämä siis vaatteiden, oli farkut jalassa, läpi! Oli pakko poistua sohvalta muka vessaan ja takaisin tullessa istahdinkin toiselle sohvalle, muka tekstailemaan puhelimella. Jotenkin unohduin siihen sitten loppuajaksi... ei tehnyt oikein mieli tätä naista enää koskaan. Viehätys karisi aika tehokkaasti..

Vierailija
9489/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuoksujen vahvuus vaihtelee kuukauden mittaan, miehillä johtuu vain pesemättömyydestä. Tuota sillinhajuvertausta en itse ole naisena koskaan ymmärtänyt, omani ei sille ole haiskahtanut koskaan vaan eneminkin tuoreele turskale, siksi kai tykkäänkin lipeäkalasta. Tosin ph-arvotkin olleet aina kunnossa. Epähygieenisyys on kyllä turn-off sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
9490/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei vastaa aloittajan kysymykseen. Miksi (sinä ) lopetit tapailun. Ei siis kysytä minkä takia ehkä epäilet, että miehille/ naisille ei kelpaa. Toinen: miksi lopetit TAPAILUN. Esim jos nainen haisee "paskalle" niinkuin joku väittää, niin mitä helvettiä oikeesti? Aloitti tapailemaan paskan hajuista ihmistä? Hyvin vaikea ymmärtää. Samoin nämä loukkaavat oli "maho", oli "persu" tai muuta. Niin eikö mies tai kuka vain kumppania etsivä voi SELVITTÄÄ onko nainen väärää poliittista laitaa tai lisääntymiskyvytön tai yleensäkään halukas tekemään lapsia, ENNEN kuin aloittaa tapailun. Käsittääkseni kakkostreffeistä kieltäytyminen ei ole tapailun lopettamista.

Vierailija
9491/9682 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän myös ykkösestä, kakkonen haisee p**kalle.

Vierailija
9492/9682 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vihasi Air Fryereita ja vittuili kun omistin sellaisen. Yhtenä päivänä tarkoitus oli katsoa luonani elokuva ja tehdä ranskanperunoita sekä nakkeja,minä laitoin omani Air Fryeriiin mutta mies halusi käyttää perinteistä uunia. Sitten miestä kiukutti,kun istuin jo täyden lautasen kanssa sohvalla kun vasta sai ruuan uuniin. En halunnut syödä kylmää ruokaa joten lauatseni oli tyhjä jo ennen elokuvan alkamista ja mies kiukkusi,että olisit voinut odottaa!

Vierailija
9493/9682 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin ihan alussa antaa toiselle mahdollisuuden. En tarkoita että heti tarjotaan seksiä, vaan että nähdään tämä toinen ihminen hyvässä valossa ja että ei heti lytätä häntä vaan että voi vähän jutella ja mennä vaikka kahvilaan yhdessä. Vaikka näkee että jotain vaikka ulkonäössä on sellaista mikä ei sovi ihannekuvaan. 

Minä olen lopettanut tapaamiset jos mies on hyväksikäyttäjä, paljastunut valehtelijaksi, on varattu vaikka ei pitänyt olla, saa vain seksiä enkä yhteistä tulevaisuutta. Tämän lisäksi turn off

1.hockeyfrilla, eli takatukka

2.kalju

3.puolikalju

4.rajattomuus asiassa kuin asiassa

5.päihderiippuvuussairaus

6.rahankäytön holtittomuus

Vierailija
9494/9682 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micropenis. Olen tiukka tapaus, mutta se ei tainnut edes yltää nivusilta sisääni.  5 cm.

Vierailija
9495/9682 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Micropenis. Olen tiukka tapaus, mutta se ei tainnut edes yltää nivusilta sisääni.  5 cm.

Niin pieni elin että oli pakko kysyä onko edes sisällä. Lopulta kondomi tippui siitä katkaravusta niin totesin koko homman olevan tässä ja kiitos hei.

Vierailija
9496/9682 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut keski-iällä pitkään yksin ja kaipasin kumppania, olin käynyt varmaan 10 täysin tunteettomat ja tyhjänpäiväiset treffit.

No - päätin kuitenkin vielä viimeisen kerran yrittää miehen kanssa, joka näytti ja kuulosti ihan kivalta, vaikka ei ehkä sen hetkisiltä fasiliteeteiltään, koulutustasoltaan ja työhistorialtaan ollut todellakaan sitä mitä etsin tai mikä nyt ekaksi olisi toivelistalla. Mutta positiivisena ajattelin että annetaampa amorille mahdollisuus.

Ei mennä yksityiskohtiin mutta kyllä se vaan on totta että kumppanin olisi hyvä olla edes  kutakuinkin samasta sosioekonomisesta luokasta, jotta suhde voi edetä ja ollaan ns samalla aaltopituudella. 

Olen aina halunnut ja tarvitsen "aikuisen" miehen, en teinin tasolle jäänyttä nillittäjää, en heikkoitsetuntoista hiirtä vaan tervejärkisen, terveitsetuntoisen miehen, joka seisoo elämässään tukevasti omilla jaloillaan ja jolla on normaalin fiksun aikuisen käytöstavat ja jutut. 

En saanut hänestäKÄÄN sitä mitä tarvitsin. 

Vierailija
9497/9682 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Passittaisin suihkuun. Miehet tekevät mitä vaan siinä tilanteessa kun on varma saanti. Eikä ole pakko ottaa suuhun jos ei tee mieli.

Vierailija
9498/9682 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuaret naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Olen kyllä eri mieltä miehenä. Esimerkiksi nykyisen naisystäväni rakas pilde tuoksuu niin hyvälle, että se kiihottaa mua. 

Vierailija
9499/9682 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuaret naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Olen kyllä eri mieltä miehenä. Esimerkiksi nykyisen naisystäväni rakas pilde tuoksuu niin hyvälle, että se kiihottaa mua. 

Jos siitä pitää hyvää huolta niin ei se haise. Sitten vielä jos oikeasti kuulutte yhteen niin tuoksu on erittäin hyvä.

Vierailija
9500/9682 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ei jaksanut antaa suuseksiä vaan valitti että on kieli  tulee kipeeks,sanoin sitten on on kuule mullaki naama kipee sun ky""n lutkutuksesta ja mies sitte suuttui kun en ois kai saanu sanoa niin. Ei meillä sit enää ollut mitää seksiä.