Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9501/9682 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava mies, jota tapasin muutaman kerran. Oli kuitenkin kovasti ikäistään vanhemman näköinen, mitä heti ensi treffeillä ihmettelin. No jossakin vaiheessa keskustelun lomassa lipsautti ikänsä. Oli 4 vuotta vanhempi kuin oli sanonut olevansa. Lähdinpä siitä nopsasti kotiin ja seuraavana aamuna ilmoitin, että tapailu loppuu tähän. 

Vierailija
9502/9682 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tehnyt päätöksen, että lopetan keski-ikäisen insinöörin tapailun. Tapailua takana kolme kuukautta ja tavattiin deittiapissa.

Hän on todella kunnollinen, luotettava, avoin ja kiltti. Siis siinä mielessä ei mitään vikaa. Mutta hän on täysin väritön, hajuton ja mauton. En halua mitään jännämiestä, mutta jotain yhteyttä naiseen pitää miehen pystyä osoittamaan. Meillä ei ole ollut mitään läheisyyttä, ei edes suutelua. Mies on jotenkin etäinen. Ei edes istu kylkeni viereen sohvalle kun olemme vierailleet toistemme kodeissa. Ei halailua tai silittelyäkään.

Kaikki viestintä häneltä on kuin työkaverille kirjoittaisi. Eli vain asiapitoista kun haluaa sopia tapaamispaikan kaupungilla. Yhtäkään emojia ei löydy. Ei kirjoita mitään mikä osoittaisi halua lähestymiseen, esim olisi kiva jos tulisit mun luo ja saisin sut kainaloon. Ja olen itse yrittänyt tällaista, mutta ilman vastakaikua.

En näe tästä tulevan romanttista suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/9682 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Leikkimään hankalaa? Jos et houkuttele naista seksuaalisesti niin pitääkö hänen antaa seksiä vaikka häntä ei haluta? Sääliseksiäkö kaipaat? Onko sinulla tapana harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei kiihota eikä vedä puoleensa millään lailla? 

Vierailija
9504/9682 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt tehnyt päätöksen, että lopetan keski-ikäisen insinöörin tapailun. Tapailua takana kolme kuukautta ja tavattiin deittiapissa.

Hän on todella kunnollinen, luotettava, avoin ja kiltti. Siis siinä mielessä ei mitään vikaa. Mutta hän on täysin väritön, hajuton ja mauton. En halua mitään jännämiestä, mutta jotain yhteyttä naiseen pitää miehen pystyä osoittamaan. Meillä ei ole ollut mitään läheisyyttä, ei edes suutelua. Mies on jotenkin etäinen. Ei edes istu kylkeni viereen sohvalle kun olemme vierailleet toistemme kodeissa. Ei halailua tai silittelyäkään.

Kaikki viestintä häneltä on kuin työkaverille kirjoittaisi. Eli vain asiapitoista kun haluaa sopia tapaamispaikan kaupungilla. Yhtäkään emojia ei löydy. Ei kirjoita mitään mikä osoittaisi halua lähestymiseen, esim olisi kiva jos tulisit mun luo ja saisin sut kainaloon. Ja olen itse yrittänyt tällaista, mutta ilman vastakaikua.

En näe tä

Mulla ollut vähän saman tyylinen suhde mutta vain noin pari kk, hän ei ollut inssi mutta muuten jotenkin tosi etäinen. Hauskaa seuraa kylläkin, tultiin hyvin juttuun ja pidin hänen nokkelasta tilannekomiikasta. Mutta hän oli ihan hirveän pihi, laski joka hiton sentin, puhui ihan kokoajan siitä miten jonkun saa halvemmalla tuolta kuin täältä ja jos osti jotain niin aina käsitteli sentin tarkkuudella oliko ostos edullinen vai ei. Puhui usein mistä sai bonuspisteitä milläkin kortilla ja käveltiin leffaan mennessä toiseen kortteliin ostamaan kourallinen leffakarkkeja koska siellä on kilohinta halvempi kuin finnkinolla. Hänen karkkiostos makso muistaakseen jotain 3 eur, minun 1,5 eur. Hän ei maksanut minun pikku karkkipussukkaa kassalla vaikka minä olin tarjonnut hänelle edelliskerralla kahvin ja pullan (ehkä noin 6-7 eur).  

Hän ei halannut koskaan oma alotteisesti tavatessamme. Minä halasin jäykkää "heinäseivästä", ei hän siitä kieltäytynytkään, kietoi kädet tai yhden käden harteilleni mut äkkiä pois. Olimme tapailleet jo 5 kertaa kun pyysin häntä auttamaan kotonani eräässä asiassa jota en itse pysty yksin tekemään. Hän kieltäytyi tulemasta änkyttäen jotain tekosyitä. Just. Se oli siinä. Tarvitsen miehen, en lemmikki hiirtä.

Vierailija
9505/9682 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaat 50 vuotias mies, 2x eronnut, mikrokikkelinsä kanssa oli (ihan ymmärrettävistä syistä) hyvin heikko itsetuntoinen. Hän oli (sorry) todella surkea sängyssä, käytännössä tyhjensi väsyneenä kassinsa 15 sekunnissa ilman että edes yritti saada minua nauttimaan. Ei oikein edes uskaltanut /osannut.

Hän kai erittäin itsekeskeisenä vain jotenkin odotti minulta palveluksia tässäKIN asiassa. Niin kun vähän muutenkin. Todella heikosta osaamisesta, viitseliäisyydestä ja kyvykkyydestä huolimatta hän oli hyvin seksistinen puheissaan. Just semmonen teinin tasolle jäänyt "ainahan se nainti mielessä on". Näki jopa ruokakaupan vihannesosastolla jotain kaksimielistä ja se piti sitten sanoa ääneen (ihan kun joku kakara). 

Hän jäi tästä ja muistakin syistä, mutta en kyllä yhtään ihmettele että exänsä oli lähtenyt toisen miehen matkaan jos taso on ollut tuo. 

Vierailija
9506/9682 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diagnosoinut niitä suhteita joissa minä olen ollut jättävä osapuoli. Juurisyy on pääsääntöisesti ollut miesten syvääluotaava itsekeskeisyys ja/ tai siitä aiheutuvat toiminta- ja käyttäytymismallit. Näissä kaikissa suhteissa olen kokenut etten saa heiltä mitään sellaista mitä parisuhteelta kuuluu saada tai se mitä sain oli hyvin vähäistä eikä riitä minulle. Kaikissa näissä suhteissa minä olen ollut se antava ja kokoava osapuoli, mies on kerännyt vain ns rusinat pullasta. Enkä tarkoita pelkästään mitään fyysistä, vaan myös emotionaalista puolta. 

Näiden joukkoon kuuluu myös nuoruudenrakkauteni jonka kanssa asuttiinkin jo yhdessä. En ole koskaan rakastanut ketään siten kun rakastin häntä. Hänen voimakas itsekeskeisyytensä ja kyvyttömyytensä ymmärtä muita saati tulkita muiden tunteita tai ottaa niitä huomioon, ajoi meidät erilleen. Hän kylläkin viimekädessä jätti minut ja se sattuu vieläkin kun häntä taas vuosikymmenten jälkeen mäen.

Vierailija
9507/9682 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kivan näköinen, pitkä ja ulkoisesti mieleeni, miehekäs, ryhdikäs ja siisti, mut ressukka oli tyhmä kun saapas. Pa ja mt ongelmista kärsivä sovinisti. Suhteella ei olisi ollut siinä hetkessä mitään mahdollisuutta jatkua. Harmi. 

Vierailija
9508/9682 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut eri ikäisiä miehiä aika paljon, muutamien kanssa seurustellutkin, mutta etupäässä nuorempana etenkin oli sellaista kivaa hengailua porukalla. Koskaan ei tullut vastaan ketään tuollaista, joista täällä kerrotaan.

Kaikki oli tolkun porukkaa. ..porukat myös tutustui välityksellämme keskenään, tarkoitan niitä miehiä.Ketään ällötystä ei kuulunut niihin joukkoihin joissa liikuimme.Aina oli kavereita ja kukaan ei ollut kenenkään 'oma'En osaa sanoa, mitä tarkoitan, mutta joku ehkä ymmärtää, kenellä on paljon mieskavereita ollut, en tarkoita seksikumppaneita, vaan ystäviä.

Emme toki  sänkyyn päätyneet kavereiden kesken, mutta kyllä nuo olisi jo huomannut ennen sitä, jos vaikka niin olisi käynytkin.

Riippuukohan jotenkin itsestään, millaisiin tyyppeihin edes tutustuu....en tiedä.

Kenestäkään tuntemastani en voi tuollaisia ällöjuttuja kertoa, koska en tunne sellaisia.

Nuo tuollaise

Mulla tuli näitä kauhutapauksia vastaan nettideittailun alussa, kun halusin olla avoin eri mahdollisuuksille. Pyyhin avoimin silmin oikealle erilaisia miehiä hyvinkin erilaisilla profiileilla. Ja tuloksena sitten tällaisia kauhudeittejä.

Sitten tein tiukan ratkaisun. Päätin tehdä tarkan listan siitä millaisia profiileja pyyhin oikealle. Nyt pyyhin vain muutaman profiilin oikealle kuukaudessa, ja lähes kaikista tulee match. Sitten kirjoittelen miehen kanssa noin viikon ja jos vaikuttaa normaalilta niin sovin treffit julkiselle paikalle ja sovin jotain ilmaista tekemistä (en halua kuluttaa rahaa tässä vaiheessa). Eli joko kävelyä kaupungilla ja kaupungin puistoissa, ilmainen näyttely tmv. 

Ja nyt tilanne on se että löydän itseni kaltaisia varteenotettavia miehiä. Avain siis on järjettömän tiukka lista jo swaippailuvaiheessa. Tällä hetkellä minulla (n48) on kaksi tapailumiestä, jotka molemmat fiksuja ja normaaleita miehiä. En tiedä kumman kanssa etenisin. He eivät tiedä toisistaan. Olen aina ollut 100% yhden miehen nainen, mutta nyt olen alkanut ymmärtämään miksi ihmiset päätyvät polysuhteisiin. Positiivinen ongelma mulla siis.

Vierailija
9509/9682 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Sen mitä minä olen näitä aasialaisia naisia itselleen ottaneita miehiä nähnyt, niin ei lol. Nämä ukot pitävät itseään adoniksina vaikka naama on raastinrautaa nähnyt ja penkistä nousee 40kg. Vyötäröllä päärynä. Te ette komeita ole koskaan, luulette vain.

t. Oikeasti komea mies jolla on suomalainen hieman pyöreä naapurin tyttö

Vierailija
9510/9682 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeniksen asenosta

Vierailija
9511/9682 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulta otettiin kohdunkaulan näytepala syöpäepäillyn takia. Miehen piti ajaa minut sairaalaan ja kotiin,mutta sillä välin kun olin operaatiossa, mies häipyi ja lähetti viestin "en mä pysty tähän".

Ei rahaa taksiin,vanhemmat ja sisar toisessa kaupungissa. Kävelin itkien bussipysäkille alapää valuen verta kuin veriputous ja  kouristukset alamahaa repien. Kesken matkan alkoi oksettaa ja piti jäädä ennen omaa pysäkkiä pois. Myönnän että ylireagoin,mutta lähetin miehelle videon jossa itken ja oksennan kivusta kaksikerroin sekä hoen " Kusipää.Kusipää". Taisin näyttää keskariakin. Se ol ns arkunnaula,en enää edes halunnut kuulla koko miehestä mitään.

Miehen huppari oli jäänyt asunnolleni,kävin tunkemassa sen molokkiin.

Takana oli ollut tuossa vaiheessa 7kk  hyvin toiminutta suhdetta.

Vierailija
9512/9682 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingin kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Vierailija
9513/9682 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli useita ongelmia joista yksi krooninen hiiva,ostin hänelle kahdesti hiivalääkkeet koska oli vähissä rahoissa ja hiivatulehdus tarttuu mutta lopulta kyllästyin kun tuntui että itsellääkin pillu kutisi ja valui koko ajan koska se tarttui aina uudestaan juuri,kun olin itseni hoitanut. Ei edes suostunut lääkäriin vaikka kehotin menemään että ottaisivat kokeita ym Tuohon päälle vielä että tapeeksi humalassa kusaisi housuun ja koetti selittää jotain kaljojen kaatumisesta,vaikka haju kavalsi. Ekan kerran kun tokkaroi harmaat  collegepöksyt haaroista tummuen baarin terdellä,ajattelin että sattuhan noita mutta sitten se kävi toisen kerran,ja kolmannen.. ei olisi ensi treffeillä uskonut!

Vierailija
9514/9682 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jonkin aikaa ihan kivaa naista jolla oli ylipainoa melkolailla. Olen yleensä tykännyt vähän pyöreämmistä naisista mutta tämä oli jo vähän liikaa. Sanoin asiasta ja sanoi laihduttavansa mutta mitään ei koskaan tapahtunut. Seksi oli huonoa, sen värkki haisi kun joku mätä kananmuna ja kaikki läheisyys enemmänkin yökötti. No se sit päättyi aikanaan..

Vierailija
9515/9682 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja ylipainoinenkin. Olen silti saanut ihanan isomunaisen miehen. Toivottavasti sinäkin saat juuri sellaisen kumppanin ja sellaista seksiä, kun haluat! Rauhaa ja rakkautta sinulle! Ehkä joku ylipainoinen feministi suostuisi antamaan sinulle säälikyydit, jos oikein kauniisti pyydät?

Vierailija
9516/9682 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi ja ylipainoinenkin. Olen silti saanut ihanan isomunaisen miehen. Toivottavasti sinäkin saat juuri sellaisen kumppanin ja sellaista seksiä, kun haluat! Rauhaa ja rakkautta sinulle! Ehkä joku ylipainoinen feministi suostuisi antamaan sinulle säälikyydit, jos oikein kauniisti pyydät?

Minäkin haluaisin isomunaisen miehen ja kunnon kyydit, mutta kunei.

T. Markku62

Vierailija
9517/9682 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen karvat jatkuivat välilihan yli ja  ihan pakaravälin yläosan yli. Meni halut.

Vierailija
9518/9682 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peeniksen asenosta

Kiero penis on kauhistus. Ei se mieltä paranna.

Vierailija
9519/9682 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulta otettiin kohdunkaulan näytepala syöpäepäillyn takia. Miehen piti ajaa minut sairaalaan ja kotiin,mutta sillä välin kun olin operaatiossa, mies häipyi ja lähetti viestin "en mä pysty tähän".

Ei rahaa taksiin,vanhemmat ja sisar toisessa kaupungissa. Kävelin itkien bussipysäkille alapää valuen verta kuin veriputous ja  kouristukset alamahaa repien. Kesken matkan alkoi oksettaa ja piti jäädä ennen omaa pysäkkiä pois. Myönnän että ylireagoin,mutta lähetin miehelle videon jossa itken ja oksennan kivusta kaksikerroin sekä hoen " Kusipää.Kusipää". Taisin näyttää keskariakin. Se ol ns arkunnaula,en enää edes halunnut kuulla koko miehestä mitään.

Tätä kun luki, niin jostain syystä en ihmettele et äijä lähti. 

Vierailija
9520/9682 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kun luki, niin jostain syys

Eli pidät oikeana jättää kivuliaan toimenpiteen läpi käynyt ihminen,joka olisi tarvinnut saattajan,oman onnen nojaan? Mies olisi voinut viedä sovitusti ap:n kotiinsa ja jättää vasta sitten.