Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
"Sellainen ei kiihota, että mies on kuin poimittava kukka."
Mieluummin valitetaan, että miksi mies ei tee aloitetta?
Aloitteen tekevä nainen erottuu heti edukseen kaikista muista naisista. Avuttomuus ei ole naisissakaan houkutteleva piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri mietin parhaillaan mitä tekisin tapailumiehen kanssa. Ollaan 40+ v ja tapailtu kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Hän on oikeasti mukava ja fiksu.
Ei mitään läheisyyttä toistaiseksi, ei edes suutelua tai käsi kädessä kulkemista. En nyt heti halua intiimiä tuntemattomien kanssa mutta kaksi kuukautta. Kyllä nyt jo voisin jotain. Olen kysynyt mitä mies ajattelee tapailustamme ja onko tästä muuhunkin kuin kaveruuteen hänen mielestään. Ei vastaa mitään suoraa vaan kiertelee ja sanoo että katsellaan. Hän itse kuitenkin pyytää minua treffeille ja ehdottelee tekemistä.
Mielipiteitä?
En roiku epätoivoisesti, nyt aloitin tapailemaan toistakin miestä joten katsotaan tämäkin kortti. En ole tuolle toiselle sanonut tästä uudesta mitään. Miksi sanoisinkaan kun ei me mielestäni seurustella.
Kuulostaa siltä, että hän on hyvin syvällä kaapissa. En jatkaisi tapailua.
Tai sitten hän haaveilee samaan aikaan jostakusta mieluisammasta naisesta, sydämensä valitusta, jolle on tavallaan uskollinen, vaikkei nainen välttämättä ole miehestä edes kiinnostunut. Kirjoittaja on vain varalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri mietin parhaillaan mitä tekisin tapailumiehen kanssa. Ollaan 40+ v ja tapailtu kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Hän on oikeasti mukava ja fiksu.
Ei mitään läheisyyttä toistaiseksi, ei edes suutelua tai käsi kädessä kulkemista. En nyt heti halua intiimiä tuntemattomien kanssa mutta kaksi kuukautta. Kyllä nyt jo voisin jotain. Olen kysynyt mitä mies ajattelee tapailustamme ja onko tästä muuhunkin kuin kaveruuteen hänen mielestään. Ei vastaa mitään suoraa vaan kiertelee ja sanoo että katsellaan. Hän itse kuitenkin pyytää minua treffeille ja ehdottelee tekemistä.
Mielipiteitä?
En roiku epätoivoisesti, nyt aloitin tapailemaan toistakin miestä joten katsotaan tämäkin kortti. En ole tuolle toiselle sanonut tästä uudesta mitään. Miksi sanoisinkaan kun ei me mielestäni seurustella.
Oli miten oli, sama lopputulos.
Mies ei jättänyt vaimoaan, vakka lapsensakin jo muuttivat pois. Sanoi aina rakastavansa minua enemmän, mutta ei halunnut rikkoa lastensa kotia.
Wanha ketju mutta ajaton aihe. Hieman epäuskoisena näitä lueskellut ja hersytellyt. Eikö ihmisillä varsinkin ensitapaamisilla ole mitään luontaisia pidättyvyyksiä. Tarkoitan, että heti ehdotellaan pokkana vaikka mitä ja sitten ihmetellään, jos toinen sen seurauksena nostaa kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi kuukautta. Hyi.
Miehen koti oli kuin kaatopaikka.
Mun kohtaamani mies ei pessyt vaatteita, vaan laittoi likaiset vaatteet kasaan nurkkaan pariksi viikoksi jonka aikana arveli bakteerien kuolevan, ja otti ne sitten taas käyttöön.
😂
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä?
Ehkä hän on homo. Tai aseksuaali. Tai sitten hän ei vaan koe mitään seksuaalista vetoa sinua kohtaan, mutta jostain syystä kuitenkin haluaa jatkaa tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Eli Suomeksi käännettynä joukko isomahaisia hikisiä suomijuntteja on lähtenyt perseen hakuun Pattayalle ja onnistunut jotenkin saamaan
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Eli Suomeksi käännettynä joukko isomahaisia hikisiä suomijuntteja on lähtenyt perseen hakuun Pattayalle ja onnistunut jotenkin saamaan
Turha tuolla on mieltänsä.pahoittaa, kun ei se kommenttiesi perusteella kuitenkaan ole sinulta pois.
Eiköhän mies ole vain löytänyt sielunkumppaninsa kulttuuripiiristä, jonka arvot sopivat paremmin hänen arvojensa kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 80-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.
🖕
Yksi mies pieri koko ajan ja kävi paskalla kymmenen kertaa päivässä,saattoi kylään tullessa juosta paskalle ja sitten tulla vinkkailemaan silmää että nyt maistuis pillu. Ja sitten se naureskeli sille,kun jouduin pesemään vessan sen jäljiltä. Ei tosiaan tapailtu kauan!
Toinen mies nukkui niin että black metal soi kajareista kovalla,no minä en tosiaan nukkunut. Yksi yö yhdessä riitti.
Ja yhdellä miehellä oli tatuoitu vittusaatana (pillu jolla sarvet) kaulaan korvan taa niin ettei näkynyt kuvissa,kun näin sen päätin että juon kahvit ja heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaikista eniten turn-off, eli mies on vaikuttanut olevansa hyvin kiinnostunut, mutta olisi silti halunnut "tapailla" muitakin, eli haluessaan viedä naikkosen baarista kotiinsa. Onneksi kysyin tapailumme tulevaisuudesta, ja hän "rehellisesti" tämän myösni. Ei toki noilla sanoilla, mutta sanoi ettei ole "valmis vielä vakavaan suhteeseen", kun kysyin että tehtäisiinkö niin että oltaisiin vain toistemme kanssa "silleen".
Kaksi syytähän on vain ja ainoastaan olemassa tuollaiseen vastaukseen, toinen on se, että hän ei olekaan niin kiinnostunut kanssani olemisesta kuin on antanut ymmärtää, ja suoraan sanonutkin ettei ole koskaan ollut näin ihastunut, ja ajattelee vain minua koko ajan kun olemme erossa, ja toinen on se, että tykkää että saa paneskella ympäriinsä.
Molemmat ovat totaali turn-off, joten se siitä. Ja onneksi, sillä olen ollut jo vuosia yhdessä hänen jälkeensä tulleen eh
Hyi. Ja sitten nämä samat sankarit ihmettelevät kun naiset kokoajan jättää. Halutaan pitää takaovi raollaan kaikille random-panoille ja samalla olettaa että se olisi vakkarin mielestä ihastuttavaa. Miten voi olla noin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies pieri koko ajan ja kävi paskalla kymmenen kertaa päivässä,saattoi kylään tullessa juosta paskalle ja sitten tulla vinkkailemaan silmää että nyt maistuis pillu. Ja sitten se naureskeli sille,kun jouduin pesemään vessan sen jäljiltä. Ei tosiaan tapailtu kauan!
Toinen mies nukkui niin että black metal soi kajareista kovalla,no minä en tosiaan nukkunut. Yksi yö yhdessä riitti.
Ja yhdellä miehellä oli tatuoitu vittusaatana (pillu jolla sarvet) kaulaan korvan taa niin ettei näkynyt kuvissa,kun näin sen päätin että juon kahvit ja heippa.
:D :D :D Ai jumallaare!
Minulle riitti sokkotreffejä yksi ainutkerta kun treffeille ilmestyi tatuoitu rekkakundia muistuttava tuhti muija 4 kersan ja äitinsä kanssa.
Ei enää koskaan näkemättä kuvia ensin vaikka suomineidot osaa kyllä kuvakulmat ja filtterit niin että tavatessa ei varmastikaan tunnista samaksi deittiprofiilin henkilöksi.
Olen aika joustava siinä keitä deittailen ja arvostan ja tapaan mieluummin raatorehellisen kuvan itsestään antaneita kuin edellä mainituissa kulmissa ja vahvan pakkelikerroksen alla poseeraavia "prinsessoja"
M47
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia! Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.
Omituinen kumppani, luulin että kaikki muutkin naiset haluavat välillä kiihottavia kokemuksia, olisinmpa ollut sinä.
8 kk seurustelun jälkeen suhde loppui kuin itsestään monestakin syystä. Ei kuitenkaan vähiten siitä, että minulla lopahti mielenkiinto keski-iällä mieheen, jonka kanssa tunsin olevani henkisesti huomattavasti vahvempi, -vakaampi, rationaalisempi ja aikuisempi kuin hän. Hänellä oli haastava elämäntilanne takana repivän avioeron takia, hän oli myös usein kauhea hössöttäjä, heti jos jotain epämiellyttävää ilmeni, hän alkoi höyryämään ees taas, yli huolehtimaan jne. Hän oli kai oikein klassinen aikuislapsi, hyvin heikkoitsetuntoinen, itsekeskeinen ja ehkä elämäntilanteestaan johtuen hyvin katkera joka asiasta valittaja ja sovinistisia piirteitä omaava. En voi olla miehen kanssa jota minun pitää paapoa, pönkittää, tukea, olla vain laastarina ja hänen omanarvon tunnon kohottajana. Ihan hauskaa seuraa hän oli aikansa, mutta valitettavasti ei sovi kumppaniksi minulle.
Miehen hella oli jonkun kuivuneen,palaneen mustan karstan peitossa ja päällä nökötti likainen paistinpannu. Halusi tehdä meille italianpataa ja alkoi tosi likaisella tiskiharjalla (oho tiskiaine on loppu) hangata pannua. Tiskiaineen lisäksi loppu olivat myös suodatinpussit ja vessanpaperi,vessassa oli jotain pöllityjä servettejä pyyhkimiseen.
Esitteli myös sohvan keskellä ollutta kuoppaa "tämä on tullut panemisesta!"
Vierailija kirjoitti:
8 kk seurustelun jälkeen suhde loppui kuin itsestään monestakin syystä. Ei kuitenkaan vähiten siitä, että minulla lopahti mielenkiinto keski-iällä mieheen, jonka kanssa tunsin olevani henkisesti huomattavasti vahvempi, -vakaampi, rationaalisempi ja aikuisempi kuin hän. Hänellä oli haastava elämäntilanne takana repivän avioeron takia, hän oli myös usein kauhea hössöttäjä, heti jos jotain epämiellyttävää ilmeni, hän alkoi höyryämään ees taas, yli huolehtimaan jne. Hän oli kai oikein klassinen aikuislapsi, hyvin heikkoitsetuntoinen, itsekeskeinen ja ehkä elämäntilanteestaan johtuen hyvin katkera joka asiasta valittaja ja sovinistisia piirteitä omaava. En voi olla miehen kanssa jota minun pitää paapoa, pönkittää, tukea, olla vain laastarina ja hänen omanarvon tunnon kohottajana. Ihan hauskaa seuraa hän oli aikansa, mutta valitettavasti ei sovi kumppaniksi minulle.
Mulla ollut ihan samanlainen seurustelusuhde joitakin vuosia sitten. Ja olimme siis jo reippaasti lähempänä viittäkymmentä. Noiden piirteiden lisäksi aikuinen mies oli kuin pikkupojat "tissi-pimppi" vitsiensä kanssa. Joka paikkaan koitti heittää jotain typerää läppää ja olla muka hauska. Hän kai jotenkin heikkoitsetuntoisena ajatteli että minä viihdyn hänen kanssaan paremmin jos hän hauskuuttaa minua vähän väliä jollain höpö höpö jutulla ja lapsellisilla "unnuka unnuka lae lae lai" maneerien toistamisella. Hänellä oli myös outo tapa väännellä sanomisiani, siis leikkisästi muka hauskuuttaen minua. Hän siis kommunikoi minun kanssa kuten tekee murkkuikäisten lastensa kanssa, hän ei vaan tajunnut etten koskaan nauranut näille hänen jutuilleen, tai ehkä hymähdin vaan ironisesti päätäni pyörittäen (ajattelin että "idioo...ti).
Tämän miehen kohdalla vaan totesin, että OMA MOKA - jos alat olemaan junttiduunarin kanssa niin saat junttiduunarin.
Sama kokemus. Tein itse aloitteita: otin kädestä kiinni, suutelin kerran, halasin tavatessa ja erotessa. Ei mitään reaktiota hänen puoleltaan. Silti hän halusi tapailla - ja aina ulkona (oli kesä). Mietin, että jos olisimme tavanneet sisällä - kahvila, mun tai hänen luona - niin rajallisen tilan vuoksi juttu olisi saattanut päätyä fyysiseen kontaktiin! Ei sellaista voi suvaita!
Kahdeksan tapaamisen jälkeen lopetin. Hän ei myöskään halunnut puhua muusta kuin "fiksuista" asioista, kulttuuri-ihminen kun oli. Hän määritteli fiksuuden.
Kerran hän kutsui piknikille ja sanoi, että tuo kaiken. Kun tapasimme (halasin taas jäykkää vartaloa), hän kysyi, miksen tuonut mitään. Menin sitten kauppaan ja ostin piknik-eväät ja sillä aikaa hän kipaisi pyörällään läheiselle työhuoneelleen ja toi lahjaksi saamansa viinipullon.
Toisen kerran olin juuri ennen tapaamista saanut tiedon läheiseni syöpädiagnoosista ja että se oli levinnyt sisuskaluihin. Elinaikaa ehkä vuosi. Olin shokissa. Meidän piti miehen kanssa mennä päivätapaamisesta illalla teatteriin. Menin tapaamaan häntä ja peruin teatterin. Hän otti puhelimensa ja meni parin metrin päähän ja soitti jollekulle naiselle että tulisiko tämä seuraksi. Sitten sain kuulla, miten vaikea olin, kun aiheutin hänelle tällaisia viime hetken hankaluuksia. Jep, jep.
Musta suomeksi käännettynä kuulostaa enempi tältä: olen vihainen suomalaisille naisille, jotka eivät anna mulle vaikka pitäs, koska haluan! Kaikille muille ne lorto t jakelee, paitsi mulle! Yhyy, joudun tyytymään omaan käteeni ja se on suomalaislortt ojen syy!!