Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Miehellä oli kumma sihisevä nauruntapainen ja soperteli puhuessaan kimeällä äänellä.
Eksäni oli ensin kuin prinsessa ruusunen ja muutaman kuukauden deittailun jälkeen hän alkoi kertomaan taloudellisista ongelmista. Eipä muutamat sataset haitanneet, koska tein töitä lähes joka päivä n 10 tuntia.
Huolestuin hieman tavaroiden tuonnista asuntooni vaikka eipä tuollakaan ollut juuri merkitystä.
Eksäni jäätyä joka aamu kotiini jokin ei enää mennyt mielestäni hienosti vaikka eipä tuollakaan ollut merkitystä, koska en itsekkään kerennyt kotona olemaan.
En tupakoi ja yhtenä päivänä asuntoni haisi tupakalle ja paikat olivat sekaisin... Kysyin tästä ja vastaus oli, että pidin pienet päiväjuhlat kavereille.
Näitä päiväjuhlia jatkui ja jatkui kunnes löysin kondoomeja makuuhuoneesta. Kysyin miksi niitä löytyy käytettyinä makkaristamme ja vastaus oli etten tiedä?
Peukalooni tuli haava ja työnantajani sanoi, että meneppäs tänään kotiin niin jatketaan kun olet taas kunnossa.
Kotiin mentyäni siellä oli vieras mies panemassa eksääni... Sanoin, että näkemiin molemmille.
Tavarat ovat vieläkin noutamatta ja numero on vaihtunut eksältäni?
Ei mennyt ihan minun mieleni mukaan
Vierailija kirjoitti:
Nainen paljastui paljon vanhemmaksi kuin näytti. Meni kiinnostus.
Minulla sama kokemus miehestä. Liian vanha vaikka näytti nuoremmalta. Nuoremmat miehet hotimpia ja kivempiakin 🤪
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama kokemus miehestä. Liian vanha vaikka näytti nuoremmalta. Nuoremmat miehet hotimpia ja kivempiakin 🤪
N52
👍😃
eikös vanha sananlasku sano että " antakaa tytöt piparia vielä kun se menee kaupaksi!, koska nopeasti tulee se aika kun se ei enää ei menekään kaupaksi"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.
Monelta Suomalaiselta mieheltä tämä keksintö on kokonaan jäänyt huomaamatta.
Kyllä kondoomiakin käytettiin usea
"KondOOmi"? Onko tämän kirjoittaja joku 90-vuotias? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
eikös vanha sananlasku sano että " antakaa tytöt piparia vielä kun se menee kaupaksi!, koska nopeasti tulee se aika kun se ei enää ei menekään kaupaksi"...
Nykymaailmassa tuo menee näin:
"Anna palaa nuori mies, niin kauan kuin sinulla on vielä vientiä koulun bileissä, koska Tinderissä komeat ja rohkeat miehet hoitaa markkinat."
😉
Vierailija kirjoitti:
"KondOOmi"? Onko tämän kirjoittaja joku 90-vuotias? :D :D :D
Tällaisista kommenteista tulee aina mieleen alakoululainen, joka on innoissaan kun on löytänyt enimmäisen jonkun muun tekemän kirjoitusvirheen. Sillä oikeasti, kuka muu jaksaisi? ;-)
Sekuntti muna, laukes samantien kun työnti sisään
Eikä osallistunut ruoka ostoksiin ikinä, työtön, keksi kokoajan syitä miksi jotain työtä ei kannata hakea. Käytti kaikki mun suuvedet, ois halunnut että olisin mustasukkainen hänestä joten meni tahallaan muille lirkuttelemaan ja suuttui sitten minulle kun en nooteerannut tätä enkä ollut mustasukkainen, ei osannut vaihtaa lamppua, tutki puhelimeni, tutki asuntoni läpi kun olin kavereiden kanssa iltaa viettämässä, pyysi äidiltään shoppailu rahaa ja käytti itseensä. En jaksanut elättää tätä mieslasta enää.
Mieslapsi. Maksatti minulla ruuat,energiajuomansa,nuuskansa..seksi oli omaan nautintoon tähtäävää pomppimista,ei pysynyt hyväilemään minua samalla kun "rytmi" kuulemma meni sekaisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.
90-kymppiset tuskin käyttävät kondoomeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-kymppiset tuskin käyttävät kondoomeja?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän pipari menee aina kaupaksi, varsinkin jouluna.
Vanhemmat naiset eivät vain enää ota vaivakseen ketään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli ensin kuin prinsessa ruusunen ja muutaman kuukauden deittailun jälkeen hän alkoi kertomaan taloudellisista ongelmista. Eipä muutamat sataset haitanneet, koska tein töitä lähes joka päivä n 10 tuntia.
Huolestuin hieman tavaroiden tuonnista asuntooni vaikka eipä tuollakaan ollut juuri merkitystä.
Eksäni jäätyä joka aamu kotiini jokin ei enää mennyt mielestäni hienosti vaikka eipä tuollakaan ollut merkitystä, koska en itsekkään kerennyt kotona olemaan.
En tupakoi ja yhtenä päivänä asuntoni haisi tupakalle ja paikat olivat sekaisin... Kysyin tästä ja vastaus oli, että pidin pienet päiväjuhlat kavereille.
Näitä päiväjuhlia jatkui ja jatkui kunnes löysin kondoomeja makuuhuoneesta. Kysyin miksi niitä löytyy käytettyinä makkaristamme ja vastaus oli etten tiedä?
Peukalooni tuli haava ja työnantajani sanoi, että meneppäs tänään kotiin niin jatketaan kun olet taas kunnossa.
Mistä työstä pääsee sairaslomalle peukalohaavan takia?
Kuulostaa keksityltä koko tarina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakisaania kun käyttää niin emätinkin on taas kuin nuarena.
Vierailija kirjoitti:
Sekuntti muna, laukes samantien kun työnti sisään
Eikä osallistunut ruoka ostoksiin ikinä, työtön, keksi kokoajan syitä miksi jotain työtä ei kannata hakea. Käytti kaikki mun suuvedet, ois halunnut että olisin mustasukkainen hänestä joten meni tahallaan muille lirkuttelemaan ja suuttui sitten minulle kun en nooteerannut tätä enkä ollut mustasukkainen, ei osannut vaihtaa lamppua, tutki puhelimeni, tutki asuntoni läpi kun olin kavereiden kanssa iltaa viettämässä, pyysi äidiltään shoppailu rahaa ja käytti itseensä. En jaksanut elättää tätä mieslasta enää.
Miten nää miähet on näitä onnettomia sekunti munia tai siten impoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se sokeri enään sula?
Somehuoraaminen,selfietyrkky,mikropettäminen,oikea pettäminen .Miten voi naiseen suhtautua vakavasti joka seuraa satoja miehiä,tykkäilee niiden kuvista,sanoo suoraan että minua kiinnostaa sen sen näköiset miehet. Kaikki kuitattiin vaan kun on niin yksinäistä että somessa pitää roikkua 24/7 . Mustasukkailu siksi että kostopetän,ei helvetti 😲,itsetunto nolla. Siinäpä muutama syy.
Mies oli surkea sängyssä. Kävi kiinni kuin sika limppuun ja runnoi ryskyttäen menemään. Naisen nautinto oli sille täysin vieras käsite. Sai mennä muualle ryskyttämään.